Muista ateisti!

MuistaJumalaton

Kirous on kuin tulva, joka vie mukanaan kaiken, mikä ei ole uskosta.
En puhu yhteiskunnallisesta laista.
Yhteiskunnallisella lailla on paikkansa, mutta yhteiskunnallinen vanhurskaus ei koskaan vapauta ihmistä Jumalan Lain tuomiota

22

2619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaanasavosta

En ole kristitty siksi, että olen lainkuuliainen kansalainen.

• Muista uskovainen!

Jumala hukutti kaikki maailman ihmiset koska oli mulkku ja päätti tunkea kaikki maailman eläimet yhteen veneeseen.

• TakaisinMaahan

Eikös se pistänyt kaksi kappaletta jokaista eläintä siihen veneeseen?

Eli se hukutti myös viattomat eläimet.

• MuistaJumalaton

Kaikki pervot ja juopot piti lopettaa vedenpaisumuksessa.
        Seuraavaksi on ateistien vuoro, miettikää sitä.

• MuistaJumalaton kirjoitti:

Kaikki pervot ja juopot piti lopettaa vedenpaisumuksessa.
        Seuraavaksi on ateistien vuoro, miettikää sitä.

Aatami ja Eeva näemme osasivat opettaa jälkeläisensä hyvin jos kaikista muista paitsi Nooasta tuli pervoja ja juoppoja.

• olenateisti

Minä luotan maalliseen lakiin. Sen toimivuudesta on parempaa näyttoä.

• tapoinjumalan

Minä olen tappanut jumalasi ei sitä ole enää.

• velimullahi

Jeesuskin joutui myöntämään ristilä,ettei mitään jumalaa ole olemassa ja hänkin on vain tavallinen kuolevainen. Eli turha on Jeesusta odotella maanpäälle tulevaksi ikinä.

• Suklaamunaviikonloppu

Mutta pitihän satuun kirjoittaa jokin haihtumissatuluku.

• q.v

Voisiko aloittaja ystävällisesti kirota minut ja rukoilla minulle poliota?

Kiitos etukäteen.

• MuistaJumalaton

Minäkin tulen etukenossa käteeni.

• MuistaJumalaton

Siihen riittää kun Jumala kiroaa sinut, se ei kuulu ihmisille.

• MuistaJumalaton

Oppi&ilo Tutki! Kakkaa -kuvakirja 3-6 v.'

Raamattu on.

• kjgk

Eipäs kirota. Jumalalla ei ole tuomio- eikä täytäntöönpanovaltaa.

• MuistaJumalaton

Lopun ajan mekkalat lähestyy uhkaavasti....pian kuolee noin 50 % maailman ihmisistä jumalattomuuden ja raamatunvastaisuuden takia.

• Ekvualizer
        MuistaJumalaton kirjoitti:

Lopun ajan mekkalat lähestyy uhkaavasti....pian kuolee noin 50 % maailman ihmisistä jumalattomuuden ja raamatunvastaisuuden takia.

Voin tasoittaa tiliä alkamalla lähettämään uskovia jumalansa luokse marttyyreinä....

Eikö se ole todellista lähimmäisen rakkautta kun oman kuolemattoman sielunsakin kustannuksella voi tarjota tosiuskoville takuuvarman paikan taivaassa?

Pieni tarkennus. Kuolleisuus on ja tulee olemaan 100% sanoo se Raamattusi mitä tahaansa. Varmista asia ja kilauta vaikka ateistille.

”...pian kuolee noin 50 % maailman ihmisistä jumalattomuuden ja raamatunvastaisuuden takia.”

Jeesuksen piti tulla pian, eli pian on yli 2000 vuotta. Ihan varmasti pian kuolee noin 50% prosenttia ihmisistä. Ennustuksesi on alakanttiin. Minä väitän, että pian kuolee 100% nyt elossa olevista ihmisistä.

• IlosanomanJulistusta
        Munuaistutkija kirjoitti:

”...pian kuolee noin 50 % maailman ihmisistä jumalattomuuden ja raamatunvastaisuuden takia.”

Jeesuksen piti tulla pian, eli pian on yli 2000 vuotta. Ihan varmasti pian kuolee noin 50% prosenttia ihmisistä. Ennustuksesi on alakanttiin. Minä väitän, että pian kuolee 100% nyt elossa olevista ihmisistä.

Tämähän onkin poikkeuksellisen verenhimoinen hihu. Johanneksen ilmestyksessäkin lakosi aina vain kolmasosa. Tälle ei se verellä mässäily riitä, vaan täytyy tappaa puolet.

Jos tarkkoja ollaan, niin muutama prosentti tai prosentin osia väestöstä pääsee taivaaseen, mikäli lahkoihin on uskomista. Kuolleetkin herätetään uudelleen ikuiseen kidutukseen.

• Ei näissä aloituksissa ole mitään oikeaa sisältöä, mutta selväksi tulee kuinka taikauskoisen aloittaja on (ja hänen mahdolliset lahkotoverinsa). Onko nuo uhkaukset tehonneet aloittajaan, joka lapsellisesti sitten luulee, että ne tehoavat muihinkin? Ei normaaleja ihmisiä saduilla pelotella.

• MuistaJumalaton

Oletko edes työntänyt Palli Hikeä nenänpäähäsi, edes niiskaissut???
        tyhmä Pakana.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      486
      3842
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2886
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      279
      2178
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      450
      2028
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1374
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      1291
    7. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1158
    8. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      81
      1065
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      1029
    10. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      1028
    Aihe