mitä teit ennen syntymää

tyhmäkysymys

Sitä samaa teet kuoleman jälkeen.

45

1136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enpäuskoaloittajaa

      Ennen syntymääni olin seppä Skotlannissa, mutta tuskinpa olen seppänä siellä kuoltuani, uudet jutut tulee kuoleman jälkeen.

      • minätiedänsyyn

        Olet mielipuoli, joka sekoittaa kokemansa näkemäänsä.


      • Et ollut odotit että pääset syntymään tähän maailmaan,elämään ijäisyyttä varten,sen mitä täällä teet lähimmästesi parhaaksi tai jätätä tekemättä sen mukaan,viimeisellä tuomiolla palkka maksetaan.


      • oletkovelkaa
        tammi23 kirjoitti:

        Et ollut odotit että pääset syntymään tähän maailmaan,elämään ijäisyyttä varten,sen mitä täällä teet lähimmästesi parhaaksi tai jätätä tekemättä sen mukaan,viimeisellä tuomiolla palkka maksetaan.

        Viimeinen tuomio on velkaneuvottelu.


      • oletkovelkaa kirjoitti:

        Viimeinen tuomio on velkaneuvottelu.

        Viimeinen tuomio on myös tänän aikakauten päätyminen,kansa kunnat kootaan tuomio istuimen eteen.


      • hyväniin
        tammi23 kirjoitti:

        Viimeinen tuomio on myös tänän aikakauten päätyminen,kansa kunnat kootaan tuomio istuimen eteen.

        Dna kertoo totuuden ihmisestä, sitä ei jeesustelulla paikata.


      • hyväniin kirjoitti:

        Dna kertoo totuuden ihmisestä, sitä ei jeesustelulla paikata.

        Jeesus tietää enemmän koko ihmisen olemuksen.


      • oletvanhempiesisumma
        tammi23 kirjoitti:

        Jeesus tietää enemmän koko ihmisen olemuksen.

        Jeesus ei sitten luonut täydellistä, vaikka tiesi ihmisen koko olemuksen.


      • oletvanhempiesisumma kirjoitti:

        Jeesus ei sitten luonut täydellistä, vaikka tiesi ihmisen koko olemuksen.

        Jeesus ei sitten luonut täydellistä, vaikka tiesi ihmisen koko olemuksen.Siitä huolimatta antoi ihmiselle valinnan vapauden,eille näin olisi ei vapauttakaan olisi ollut, nyt on vapaus valita kahdesta ehdosta,minkä sai valittavaksi elämä hänen yhteydestään tai kuoleman. Kuolema tulee hänen hylkäämisestään.


      • Mitä roskaa kirjoittelvat.


      • eikannatasyntyä
        tammi23 kirjoitti:

        Jeesus ei sitten luonut täydellistä, vaikka tiesi ihmisen koko olemuksen.Siitä huolimatta antoi ihmiselle valinnan vapauden,eille näin olisi ei vapauttakaan olisi ollut, nyt on vapaus valita kahdesta ehdosta,minkä sai valittavaksi elämä hänen yhteydestään tai kuoleman. Kuolema tulee hänen hylkäämisestään.

        Minulla oli ikuinen valtakunta kunnes synnyin.


      • eikannatasyntyä kirjoitti:

        Minulla oli ikuinen valtakunta kunnes synnyin.

        Taivaasee ei ole kukaan nousut,paisi hän joka on sieltä tullut alasmaanpäälle,on tuleva toisen kerran noutamaan omansa pois.


      • sitäsamaakuolemanjälkeen
        tammi23 kirjoitti:

        Taivaasee ei ole kukaan nousut,paisi hän joka on sieltä tullut alasmaanpäälle,on tuleva toisen kerran noutamaan omansa pois.

        Mitä teit ennen syntymää.


      • sitäsamaakuolemanjälkeen kirjoitti:

        Mitä teit ennen syntymää.

        sitäpä ei kukaan ihminen tiedä,ajattelematon kysymys.


      • erityistapaus
        tammi23 kirjoitti:

        sitäpä ei kukaan ihminen tiedä,ajattelematon kysymys.

        Minä en olekaan mikään tavallinen ihminen.


    • TakaisinVatsaan

      Olin ennen syntymääni äitini vatsassa.

      • jooeijeesusta

        Potkin ja koputtelin sisältäpäin. Enpä halua kyllä samaa kuoltuani. Olisi kohtuutonta äidille ja tulisi vielä ahdasta sisarusten kanssa.


      • Justrannankiiski

        Aloittaja on aivan väärässä. Olen varma ettei kukaan meistä kuollessaan äitinsä vatsaan joudu.


      • etoleolemassa
        Justrannankiiski kirjoitti:

        Aloittaja on aivan väärässä. Olen varma ettei kukaan meistä kuollessaan äitinsä vatsaan joudu.

        Tietoisuus on samalla tasolla.


    • luo-katon

      Allerin trollien taso...

      • jumalansormi

        Trolli oli jeesuksesi.


    • Miten tiedän mitä tein, jos en muista mitä tein, ja en edes muista syntymääni?

      • muistioletsinä

        Et edes muista kuolemaasi, et siis ole.


      • Mihin perustuu...'et siis ole'?


      • puresormea
        PureJenkki kirjoitti:

        Mihin perustuu...'et siis ole'?

        Olet vain muistisi, et muuta.


      • MEläjä

        Miten tuo pitäisi ymmärtää.....olla vain muistina?


      • Muisti.palailee
        muistioletsinä kirjoitti:

        Et edes muista kuolemaasi, et siis ole.

        Minäpä se muuten muistan kuolemani!
        Ihan omaa tyhmyyttäni ja liikaa kiltteyttäni kuolin pienenä poikana isäni sylissä. En kyllä ole paljon viisastunut tässäkään elämässäni, vaikka aikaa viisastumiseen onkin ollut käytettävissä reilusti yli 70 vuotta.
        Se kuoleminen muuten oli ihana tunne! Ei mikään vedä sille vertaa! Tiesin kuolevani, pääseväni täältä pois! Tiedemiehetkin ovat viimeisen vuoden aikana vahvistaneet sen, että kuollessa tulee joku endorfiinimyrsky tms joka tekee viimeisen päälle ihanan olon.
        Etkö sinä muka muista? Miksi et?
        Toivon, ettei minun enää tarvitsisi syntyä tänne. Ainakaan tällaiseen Antikristuksen hallitsemaan yhteiskuntaan. Sen kyllä päättävät muut, ei sitä minulta kysytä. Ei kysytty viimeksikään ja en olisi silloinkaan halunnut tänne syntyä vaan levätä vielä. Kerrottiin pääpiirteittäin millaisen elämän saan ja niin se sitten menikin.


      • aivoissaeimikäänliiku
        Muisti.palailee kirjoitti:

        Minäpä se muuten muistan kuolemani!
        Ihan omaa tyhmyyttäni ja liikaa kiltteyttäni kuolin pienenä poikana isäni sylissä. En kyllä ole paljon viisastunut tässäkään elämässäni, vaikka aikaa viisastumiseen onkin ollut käytettävissä reilusti yli 70 vuotta.
        Se kuoleminen muuten oli ihana tunne! Ei mikään vedä sille vertaa! Tiesin kuolevani, pääseväni täältä pois! Tiedemiehetkin ovat viimeisen vuoden aikana vahvistaneet sen, että kuollessa tulee joku endorfiinimyrsky tms joka tekee viimeisen päälle ihanan olon.
        Etkö sinä muka muista? Miksi et?
        Toivon, ettei minun enää tarvitsisi syntyä tänne. Ainakaan tällaiseen Antikristuksen hallitsemaan yhteiskuntaan. Sen kyllä päättävät muut, ei sitä minulta kysytä. Ei kysytty viimeksikään ja en olisi silloinkaan halunnut tänne syntyä vaan levätä vielä. Kerrottiin pääpiirteittäin millaisen elämän saan ja niin se sitten menikin.

        Sinä unelmoit.


      • TietoakoTuo
        aivoissaeimikäänliiku kirjoitti:

        Sinä unelmoit.

        Mahdollisesti unelmoit, että joku toinen unelmoi.


      • kuolemastasyntymään

        Nukahdin onnellisesti, ei enää kipuja. En nähnyt mennyttä elämääni enkä tulevaakaan.
        Minut on elvytettiin, olin kliinisesti kuollut.
        Ikävintä oli herätä. Tunsin kipua, sattui joka paikkaan, paleli. Kuulin hoitohenkilökunnan puheen, mutta en pystynyt liikkumaan enkä vastaamaan.

        Uskoisin, että myös ennen syntymääni olin ehkä samankaltaisessa tiedottomuuden, olemattomuuden tilassa. Tavallaan kaipaan sinne takaisin...


      • kuolemaanpäättyy
        kuolemastasyntymään kirjoitti:

        Nukahdin onnellisesti, ei enää kipuja. En nähnyt mennyttä elämääni enkä tulevaakaan.
        Minut on elvytettiin, olin kliinisesti kuollut.
        Ikävintä oli herätä. Tunsin kipua, sattui joka paikkaan, paleli. Kuulin hoitohenkilökunnan puheen, mutta en pystynyt liikkumaan enkä vastaamaan.

        Uskoisin, että myös ennen syntymääni olin ehkä samankaltaisessa tiedottomuuden, olemattomuuden tilassa. Tavallaan kaipaan sinne takaisin...

        Olisit ollut ilman happea niin et muistaisi ja tajuaisi.


    • sohvafilosooffi

      Aina kun jotain syntyy siitä voi jäädä myös jotain pysyvää. Toinen vaihtoehto on että uudestisynnyt jossain vaiheessa. Idässä kun on fiksumpaa porukkaa ollut jo vuosituhansia, sieltä se oppi. Et tietenkään muista entisestä elämästäsi. Se olisi aika kahjoa. Mitä siitä seuraisi? haloo.

      Tosin jotkut muistavat mutta se kertoo että maailma ei ole täydellinen. Jos joku ei usko omaan olemassaoloonsa tuskin uskoo Jumalaankaan. Minä kuitenkin olen olemassa tällä hetkellä miksei siis joku muukin? En ole kaikkitietävä, olen vain ihminen.

      Kuolemanraja kokemuksia joillain on. Suomessa niistäkään ei puhuta. Ja kyllä..varmasti aivokemialla on jotain tekemistä niissä kokemuksissa. Nimittäin..Jos Jumala on.. pitäähän sillä olla keinot toimia. Tiede selittää. On vain tutkimattomia juttuja. Ei voi olla yliluonnollista. Raamattu on symboliikkaa. Ateistit ja fundikset ei tajuu sitä vaan lukevat ja jos lukevat raamattua kuin piru raamattua..

      Lisäksi universumi on niin järjetön paikka ja ISO että pieni ihminen täällä laidalla pähkäilee näitä asioita. Ja pahimmillaan vielä riiteleekin niistä. Kahjoa.

      • MEläjä

        Iso onkin pieni....siis realiteettina....mutta mielikuvituksissa se antaa kummasti avaruutta.
        Jospa poikkean siinä ja siinä tähtikuviossa....avaruudessa 13,7miljadin vuoden mittakaavassa.


    • Brina

      Siis OLIT jo ennen syntymää ja Olet myös kuoleman jälkeen. Se mitä teit ja teet vastakin, riippuu aivan sinusta itsestäsi!

      • ulosottorajantakaa

        Mitä teit ennen syntymää, oletko velkaa.


      • Brina

        Mikä tahansa TEKEMINEN kuuluu syntymän (alkaa hedelmöittymisestä) ja kuoleman väliseen koettuun "aika-avaruus-todellisuudelle". Sen sijaan pelkkä OLEMINEN (se mitä ajattelee, on!) kuuluu kuoleman ja seuraavan kehollisen elämän väliseen koettuun "ajattomaan todellisuuteen".

        Oletan , että lauseesi on kysymys, joten lisään vielä pari sanaa. Siis mitä teit jossakin edellisissä elämistäsi, vaikuttaa todellakin tämän elämän oppiläksyihin (karman laki >>karmavelka). Karmavelkaa sen enempää kuin mitään "syntejäkään" eli erehdyksiä ei maksetuta (rangaista) kuoleman jälkeisessä tilassa, mutta jokainen joutuu kohtaamaan omien tekojensa seuraukset ennemmin tai myöhemmin ymmärtääkseen niiden antaman opetuksen . Tämä on hyvin karkea perussääntö, mutta poikkeukset ovat sallittuja eli ei ole mitään ehdotonta sääntöä, vaan kaikki riippuu itsestä niin täällä kuin kuoleman jälkeisessä olotilassakin.


      • syyjaseuraus
        Brina kirjoitti:

        Mikä tahansa TEKEMINEN kuuluu syntymän (alkaa hedelmöittymisestä) ja kuoleman väliseen koettuun "aika-avaruus-todellisuudelle". Sen sijaan pelkkä OLEMINEN (se mitä ajattelee, on!) kuuluu kuoleman ja seuraavan kehollisen elämän väliseen koettuun "ajattomaan todellisuuteen".

        Oletan , että lauseesi on kysymys, joten lisään vielä pari sanaa. Siis mitä teit jossakin edellisissä elämistäsi, vaikuttaa todellakin tämän elämän oppiläksyihin (karman laki >>karmavelka). Karmavelkaa sen enempää kuin mitään "syntejäkään" eli erehdyksiä ei maksetuta (rangaista) kuoleman jälkeisessä tilassa, mutta jokainen joutuu kohtaamaan omien tekojensa seuraukset ennemmin tai myöhemmin ymmärtääkseen niiden antaman opetuksen . Tämä on hyvin karkea perussääntö, mutta poikkeukset ovat sallittuja eli ei ole mitään ehdotonta sääntöä, vaan kaikki riippuu itsestä niin täällä kuin kuoleman jälkeisessä olotilassakin.

        Olet pyhä lehmä, syöt vain heinää. Kehitys voisi olla karma, jos lapset ovat vanhempien
        yhdistelmä eli sekoitus.


    • Siittiöitä

      Siis uiskentelen taas jonkun palleista?

      • Brina

        Sinä, sellaisena ihmisenä ja persoonallisuutena kuin nyt olet, et tule enää koskaan olemaan. Se mitä olet saavuttanut kuolemanhetkeesi mennessä, on maksimi eli sen ei enempää et tarvitse tämän kaltaisesta elämästä kuin elämäsi on tässä ajassa.

        Toinen asia mitä pitäisi jo jokaisen olisi jo aika ymmärtää, että emme ole kehomme, vaan meillä ON fyysinen keho, jonka ansiosta voimme kokea fyysistä elämää. Kaikki fyysinen, materiaalinen on nykytieteenkin mukaan hologramminen ja virtuaalinen näennäistodellisuus joka ilmenee aina vaan ajattomassa NYT-hetkessä. Ainoa todellinen asia mikä jää jäljelle on TIETOISUUS.

        Tämän(kin) elämän jälkeen niin sinusta kuin kaikista muistakin ELÄNEISTÄ jää jäljelle tuo yksilökohtainen saavuttamansa TIETOISUUSPAKETTI. Se millaisen kehon ja persoonan kukin saa seuraavassa elämässä, riippuu siis ennen kaikkea jokaisena hetkenä kasvaneesta ja saavutetusta tietoisuuden asteestaan...Ja siitä taas puolestaan se, millaisina itsekukin vetää puoleensa kaikki ne tarkoitetut, elämän aikana ilmenevät kokemukset kussakin Elämä-nimisessä virtuaalipelissä . Anteeksi, jos kerroin enemmän kuin pystyt nyt ymmärtämään!


      • tietoisuuskatoaa
        Brina kirjoitti:

        Sinä, sellaisena ihmisenä ja persoonallisuutena kuin nyt olet, et tule enää koskaan olemaan. Se mitä olet saavuttanut kuolemanhetkeesi mennessä, on maksimi eli sen ei enempää et tarvitse tämän kaltaisesta elämästä kuin elämäsi on tässä ajassa.

        Toinen asia mitä pitäisi jo jokaisen olisi jo aika ymmärtää, että emme ole kehomme, vaan meillä ON fyysinen keho, jonka ansiosta voimme kokea fyysistä elämää. Kaikki fyysinen, materiaalinen on nykytieteenkin mukaan hologramminen ja virtuaalinen näennäistodellisuus joka ilmenee aina vaan ajattomassa NYT-hetkessä. Ainoa todellinen asia mikä jää jäljelle on TIETOISUUS.

        Tämän(kin) elämän jälkeen niin sinusta kuin kaikista muistakin ELÄNEISTÄ jää jäljelle tuo yksilökohtainen saavuttamansa TIETOISUUSPAKETTI. Se millaisen kehon ja persoonan kukin saa seuraavassa elämässä, riippuu siis ennen kaikkea jokaisena hetkenä kasvaneesta ja saavutetusta tietoisuuden asteestaan...Ja siitä taas puolestaan se, millaisina itsekukin vetää puoleensa kaikki ne tarkoitetut, elämän aikana ilmenevät kokemukset kussakin Elämä-nimisessä virtuaalipelissä . Anteeksi, jos kerroin enemmän kuin pystyt nyt ymmärtämään!

        Tietoisuus on hyvin läsnä dementia vanhuksessa, kuka sinä olet.


      • nää_on_näitä
        tietoisuuskatoaa kirjoitti:

        Tietoisuus on hyvin läsnä dementia vanhuksessa, kuka sinä olet.

        Dementia on mielen(ihmisen) keino luopua piinnistelystä tulla hyväksytyksi. Ne elämykset jotka syntyivät ennenkuin mieli(ihminen) alkoi kokea torjuntaa ja hylätyksitulemista ovat muistoissa dementoituneellakin.
        Minä on tietoisus joka on ottanut tällaisen kehon käyttövälineekseen tähän ilmentymään. Tämä keho on paras mahdollinen löytääkseni ja oikaistakseni ne väärinkäsitykset joita olen uskonut ja opettanut itselleni edelisissä ilmentymissäni.
        Vain itseään voi opettaa. Jokaisen on itse tehtävä eettinen ja moraalinen valintansa suhteessa muihin. Se mitä olet sitä opetat, se mitä selität on (useimmiten?) uskomuksiasi


      • henkeäeiole
        nää_on_näitä kirjoitti:

        Dementia on mielen(ihmisen) keino luopua piinnistelystä tulla hyväksytyksi. Ne elämykset jotka syntyivät ennenkuin mieli(ihminen) alkoi kokea torjuntaa ja hylätyksitulemista ovat muistoissa dementoituneellakin.
        Minä on tietoisus joka on ottanut tällaisen kehon käyttövälineekseen tähän ilmentymään. Tämä keho on paras mahdollinen löytääkseni ja oikaistakseni ne väärinkäsitykset joita olen uskonut ja opettanut itselleni edelisissä ilmentymissäni.
        Vain itseään voi opettaa. Jokaisen on itse tehtävä eettinen ja moraalinen valintansa suhteessa muihin. Se mitä olet sitä opetat, se mitä selität on (useimmiten?) uskomuksiasi

        Koomapotilas on henkisesti läsnä, elinten luovutukseen.


    • Henkimaailma

      Kuolemasi jälkeen henkesi siirtyy henkimaailmaan, eli samaan paikkaan mistä tulitkin. Ruumis muuttuu maaksi ja henki palajaa Jumalan luo joka sen on antanutkin, jotenkin näin on sanottu raamatussa.

      • Otapa.huomioon.että

        Niin. Ja tämä meidän Maa on yksi harvoista elämänkokeiluplaneetoista. Meillä on enemmän valinnanvapautta kuin useimmilla muilla planeetoilla. Vertaapa vaikka tuntemaasi ihmisen elämää jonkun kotieläimen tai yleensä eläimen olemiseen ja valinnanvapauteen, niin saatat huomata eron. Eläimellä on ne annetut rajat, missä se joutuu elämään, ihminen saa valita enemmän tekemisistään ja olemisestaan. Kaikilla planeetoilla ei tätä valinnanmahdollisuutta ole niin laajasti kuin täällä meillä. Sinusta itsestäsi riippuu teetkö hyvää vai pahaa ja sinä itse kannat siitä seuraukset. Toki se vaikuttaa osaltaan koko planeetankin asioihin.


    • ehkä_en_ollut_olemassa

      Mitä helvettiä tein 25000v sitten, en muista mitään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe