Kysely laukeamisesta suuhun

Lamud

Pieni kysely suihinotosta naisille eli ikä ja otatko suihin loppuun asti ja jos niin nieletkö? Voin avata keskustelun kertomalla omista entisistä tyttöystävää:

15 v. Otti suihin loppuun ja nieli.

17 v. Otti suihin, ajan myötä myös loppuun, mutta ei niellyt.

17 v. Otti suihin loppuun asti ja nieli.

20 v. Otti suihin loppuun asti ja nieli.

23 v. Otti suihin, mutta ainoastaan esileikki yhteydessä eikä loppuun.

25 v. Ei suostunut ottamaan suihin ollenkaan.

28 v. Otti suihin, loppuun asti, jos laukesin, mutta sylki.

29 v (nykyinen). Ottaa suihin, ei ottanut aluksi loppuun asti, mutta ajan myötä kyllä. Ei suostunut aluksi nielemään, mutta pari kertaa toiveesta niellyt.

15

4656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen45vee

      Tästä tuli kyllä tosi pieni kysely, koska ketään ei kiinnosta sun tyttöystävien eroavaisuudet nielemisessä.
      Ei siis kiinnosta kertoa.

    • Richarrtti

      Ei ole kokemusta kuin yhdestä naisesta, vaimostani ja sen kanssa mennyt näin...

      15-19v suihinottoa aina ennen panoa, satunnaisesti panon jälkeen suihinottoa loppuun asti ja nieli yleensä. Kuukautisviikolla 1-2 suihinottoa, alusta loppuun asti. Seksiä 3-4 kertaa viikossa.

      20-25v suihinottoa joskus ennen panoa, Tosi harvoin panon jälkeen suihinottoa loppuun asti, lähinnä tosi kännissä baari-illan päätteeksi. Kuukautisviikolla käsihoito...harvoin suihinotto. Seksiä 1-3 kertaa viikossa.

      25-30v suihinottoa harvoin ennen panoa, ei enää loppuun asti, Kuukautisviikolla oma käsi. Seksiä 1-2 kertaa kuukaudessa.

      30-40v ei suihinottoa. Seksiä 1-2 kertaa vuodessa.

    • Kolmisinvierastakin

      Olen mies 70v, vaimo vuotta nuorempi! Otti aikoinaan suihin, ei koskaan loppuun saakka. Nykyään ei sex häntä paljoa kiinnosta, antaa toki mutta ei tee aloitetta.
      Hoidan omin käsin homman ja välillä saan pimppaa hänen parhaalta naisystävältään, joka vasta runs. 50v. Vaimo kehoitti "hoidan Leenan sexihalut kun miehensä matkahommissa"
      Noh se käy hyvin ja Leena on aina valmiina! Muutaman kerran vaimo on sanonut kun Leena meillä kylässä, "kyllä te voitte rakastalla meidän sängyssäkin". Näin ollaan tehty ja nykyään vaimo siinä mukana, käyttäen dildoa, haluu sit myös itse kullia... Sehän minulle sopii :D Siis kiima heräsi kun näkin miten hyvää se tekee ystävättärelleen! Nykyään naimme vähintään kerran viikossa kolmen kimpassa!!

    • Naisena vastaan että rakastan ottaa suihin ja sitä kun mun suuta nussitaan, hienona naisena aina nielen ettei mene hyvät proteiinit hukkaan eikä jää herralle sotkua siivottavaksi.

      • feikkikitten1

        Mitäs sä herra vastaat sitten miehenä? Otatko silloinkin suihin ja nielet?


      • Vastaisin jos osaisin, mutten osaa kun nainen täällä


    • Millalla

      Kaikki riippuu tilanteesta ja paikasta. Välillä nielen, välillä roiskitaan ympäriinsä. Yritän välttää samalla rutiinilla tekemistä. Olen huomannut että mieheni tykkää kaikista tavoista.

    • Otan ja nielen

    • justtäytin22vee

      Otan joskus. Nielen aina ja nuolen puhtaaksi. Ei sperma pahalta maistu. :3

    • Vaimo42

      Otan kyllä mielelläni suihin, mutta harvemmin loppuun asti. Silloin minun täytyy olla tosi kiihottuneessa tilassa. En pidä sperman mausta, mutta jos suuhun tulee, niin nielen kyllä.

      • ukkoooo

        vaimo42 otatko suuhun jos kulli ollut sun sisällä ja on ihan limainen.ite nuolen naiseni spermaisen vitun puhtaaksi


    • tj74vm

      yleensä en ota loppuun saakka,hyvissä ajoin otan suusta pois ja jatkan kädellä loppuun...heh...monasti vaan miehet ottaa niskasta kinni ja laskee suun täyteen ...pakko niellä...

    • yhä_kiihottaa

      Vaimo hyppää ratsailta ja laittaa kaluni suoraan suuhunsa. Tuntuuu, että hänestä on kiihottavaa nuolla omat nesteensä kullista, ennen kuin laukean suuhun ja hän nielee kaiken. Näin jo 30 vuoden ajan.

    • Askajdksjdjsjdbd

      Nuorempana kaksi tyttöystävää (toinen 17, toinen 20) ottivat suihin loppuun asti ja nielivät. Myöhemmin on suihinotto ollut lähinnä ennen yhdyntää. Exä suuttui, kun laukesin suuhun ilmoittamatta eikä todellakaan niellyt. Nykyiselle tyttöystävälle aluksi kohteliaasti ilmoitin, kun olin tulossa ja hän lopetti ennen laukeamista. Kerran sitten kysyi, olisiko kivaa, jos ottaisi loppuun asti ja sen jälkeen saanut laueta suuhun ja hän on sylkenyt lopuksi pois. Olen ehdottanut, että nielisi, mutta ei suostu, kuulemma ällöttää ajatus.

    • heteromies

      Juma, miten tyhmyys täällä tiivistyy. Ketä kiinnostaisi. Minusta naisen oma asia, nieleminen, sylkeminen. Joku perversio, naisen alistus, että lirun jälkeen vielä kiinnostaa mitä sille nainen tekee. Kun lapsia ei sitä kautta tule, vaikka kivaa voikin olla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe