jos kuva on aito, niin mitä nuo voisivat olla, jos ne eivät ole rakennelmia?
https://www.youtube.com/watch?v=fkRMzVepr4o&feature=player_embedded
kuussa näkyy päivän selviä rakennelmia!!!
10
706
Vastaukset 10
- Höpöhöpöö
Mitään kuuta ei ole olemassakaan!
- NASALiesAll
NASA työntää yhtenä putkena ulos epämääräisiä kuvia asutuksesta Kuusta ja Marsista sekä erilaista UFO- hömppää.
- osaatteko.päättää
NASAn kuvat on väärennettyjä ellei niillä sitten haluta todistaa jotain rakennusta Kuussa?
Kumpaa ne NASA kuvat siis on, oikeita vai vääriä?
Videon kohdassa n. 11:00 mies esittelee tohkeissaan alieni rakennelmaa, joka tuossa videossa näyttääkin joltakin rakennelmalta, mutta kun katsot samaa kohtaa toisesta lähteestä, niin totuus paljastuu: https://imgur.com/a/5HPti
- video.kuiskaaja
Toi on just sitä samaa tyhjäpääsakkia jotka katsoo web-videoita ja kuvia jotka on pakattu ja joissa on sen ansiosta artifacteja; sitten pitävät niitä todisteena ties mistä lähtien ufoista ohjuksiin tai ties mihin.
9/11 videoiden "tulkinta" on tästä toinen malliesimerkki.
- TyhjääTäynnäTaas
Korviesi välissä näkyy päivän selvä tyhjyys!!!
- hinkuli
Siis mitä?
Onko täällä todellakin joku sitä mieltä että Kuussa on asutusta? - SenkinHölömööööö
Kuu on litteä, ei sinne voi rakentaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493