välillä tunne pyhän hengen sydämessä, ihmiset tulee auttaa joka paikassa...en kai mä nii heikko oo et mua tarvii ruveta paapomaa? oha tässä kestetty kaikki nämä vuodet.. varmaa hiljasta enne myrskyä et kohta kahta kauheampaa....varmaa oon helvettii menos just et annetaa tyylii viimene ateria mitä haluan syödä... epäilyttävää
tosi omituine aika
4
380
Vastaukset
- tehmies24v
se ihmine mikä minä kerran olin, kuoli kauan sitte...mua ei vois vähempää kiinnostaa mite ihmiset tai jumala tai kuka tahansa tulee tuomitsemaan enää tässä vaiheessa kaiken pimeyden jälkeen...tehkää mite parhaaksi näette
- Päärynätyttö
Eihän sun tarvi pimeydessä olla.
Jos sulla on jotain mitä olet Herralta saanut jaa se toisen kanssa. Yksin ei ole hyvä olla jokainen tarvitsee ystävää.
- tsemppiä
Jumala antaa apua myös lähimmäisten kautta. Sekin on osoitus sinulle että välitetään. Älä rankaise liikaa itseäsi.
- väsynytpäivisin
yksin mennään! tuntuu että ei lopu tää väsymys mitenkään eikä lääkäritkään anna tai löydä sopivaa auttamis keinoa huoh!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 75842
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745