välillä tunne pyhän hengen sydämessä, ihmiset tulee auttaa joka paikassa...en kai mä nii heikko oo et mua tarvii ruveta paapomaa? oha tässä kestetty kaikki nämä vuodet.. varmaa hiljasta enne myrskyä et kohta kahta kauheampaa....varmaa oon helvettii menos just et annetaa tyylii viimene ateria mitä haluan syödä... epäilyttävää
Vastaukset 4
- tehmies24v
se ihmine mikä minä kerran olin, kuoli kauan sitte...mua ei vois vähempää kiinnostaa mite ihmiset tai jumala tai kuka tahansa tulee tuomitsemaan enää tässä vaiheessa kaiken pimeyden jälkeen...tehkää mite parhaaksi näette
- Päärynätyttö
Eihän sun tarvi pimeydessä olla.
Jos sulla on jotain mitä olet Herralta saanut jaa se toisen kanssa. Yksin ei ole hyvä olla jokainen tarvitsee ystävää.
- tsemppiä
Jumala antaa apua myös lähimmäisten kautta. Sekin on osoitus sinulle että välitetään. Älä rankaise liikaa itseäsi.
- väsynytpäivisin
yksin mennään! tuntuu että ei lopu tää väsymys mitenkään eikä lääkäritkään anna tai löydä sopivaa auttamis keinoa huoh!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649