välillä tunne pyhän hengen sydämessä, ihmiset tulee auttaa joka paikassa...en kai mä nii heikko oo et mua tarvii ruveta paapomaa? oha tässä kestetty kaikki nämä vuodet.. varmaa hiljasta enne myrskyä et kohta kahta kauheampaa....varmaa oon helvettii menos just et annetaa tyylii viimene ateria mitä haluan syödä... epäilyttävää
tosi omituine aika
4
330
Vastaukset
- tehmies24v
se ihmine mikä minä kerran olin, kuoli kauan sitte...mua ei vois vähempää kiinnostaa mite ihmiset tai jumala tai kuka tahansa tulee tuomitsemaan enää tässä vaiheessa kaiken pimeyden jälkeen...tehkää mite parhaaksi näette
- Päärynätyttö
Eihän sun tarvi pimeydessä olla.
Jos sulla on jotain mitä olet Herralta saanut jaa se toisen kanssa. Yksin ei ole hyvä olla jokainen tarvitsee ystävää.
- tsemppiä
Jumala antaa apua myös lähimmäisten kautta. Sekin on osoitus sinulle että välitetään. Älä rankaise liikaa itseäsi.
- väsynytpäivisin
yksin mennään! tuntuu että ei lopu tää väsymys mitenkään eikä lääkäritkään anna tai löydä sopivaa auttamis keinoa huoh!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082284- 841995
- 531582
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1541498
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481394Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1111135
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251094