Naiset mitä mieltä ootte?

Mies27v

Minulla on aika paksu ja 24cm kulli.. onko se oikeasti liian iso..... ?

9

696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JMH86

Taitaa olla ihan naisesta kiinni. Itse en koe, että tuo olisi liian suuri. Oikean naisen kanssa se on täydellinen

• Sopiva-on

Tuo on oikean naisen eli lehmä-Mansikin kanssa täydellisen iso. Mutta onneksi sinulla on ihan 12 x 8cm, joten kissasi ei vaurioitunut kun varovasti perseeseen sille sitä mallasit. Älä tee sitä kuitenkaan enää ja hakeudu hoitoon.

• Hahahhahahahha

• Arvioitsijatar

Tuohan on ihan keskikokoa, ei mikään isomus.

• Huomasin-vain

Nimimerkistäsi puuttu lopusta tavu -mo.

• niin.se.on

Löysään vittuun ihan sopiva. Tiukkavittuisia eli nuoria naisia sinun ei pidä edes katsella.

• asko-on-nobelisti

Ja siinähän sitä Oulun anatomin neroutta tuli kerrassaan. Nuorilla naisilla ja aasialaisilla on k6reä vittu, kaikilla vanhoilla paitsi aasialaisilla on löysä.

• niin.se.on
        asko-on-nobelisti kirjoitti:

Ja siinähän sitä Oulun anatomin neroutta tuli kerrassaan. Nuorilla naisilla ja aasialaisilla on k6reä vittu, kaikilla vanhoilla paitsi aasialaisilla on löysä.

En tunne Askoa, mutta jos hän on tätä mieltä, niin oikeassa tuntuu olevan. Tosin aasialaisista naisista en tiedä mitään.

• Hyvätulee

Se lienee kokoonsa nähden sopusuhtaìnen. Kysy omalta isältäsi tai ukilta sitten jos koko vielä häiritsee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5390
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1352
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      104
      911
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      831
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      803
    6. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    7. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      782
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      774
    9. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      763
    10. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      759
    Aihe