No niin, tissin läpyttelyt on ohitse: tänä yönä, kun varas tulee ja laskee siionin suolikaasua, palaa jessuli astraalimopolla taivaasta maan päälle. Eli se toinen tuleminen on tosiasia.
Kysyin muuten Himmelgerätillä jessulilta, että miksei tullut aikaisemmin. Hän sanoi syyksi, sen että osti aikoinaan Öljymäen ylöstempauskonttuurista vain menolipun taivaaseen, eikä meno-paluulippua. Juutas kun oli kähveltänyt 30 hopearupiaa jessulin matkakassasta, niin raha ei riittänyt kuin menolippuun.
Mutta nyt odottaminen on ohi ja rakastava YHWH-setä aloittaa ihmisten teurastamisen.
Nyt se alkaa!
3
111
Vastaukset 3
- Ennustuksia
Joka viikonloppu saadaan sama uutinen Jeesuksen paluusta. Luulen että touhuat kännissä sen sun himmelgerätes kanssa. Täällä on ainakin ollut hiljaista, ei ole Jeesusta näkynyt, kuten ei aiempinakaan viikonloppuina. Tuota vauhtia jehovatkin jää kakkoseksi mitä tulee väärien ennustusten määrään.
En käytä päihteitä. Himmelgerät kirjoitetaan isolla.
Jos siellä on hiljaista, niin se johtuu vain siitä että Harma ja tappajaenkelit eivät ole vielä kerinneet sinne tuppukylään. Lisäksi ei se kaikille epäuskoisille heti näykään. Täytyy olla oikeassa henkistyneessä tilassa ja vastaanottavainen. Peräilman päästäminen usein auttaa oikean henkistymisen asteen löytämisessä.Niin minä en voi tietää mitä jessulin päässä liikkuu. Ilmeisesti jessuli ja enkelit haluavat viikonlopun sen takia, että taivaan Tessin mukainen korotus arkipäiviin nähden on 100 %. Näin uskoisin.
Ja siitä on mainittukkin raamatussa paavalin kirjeessä borneolaisille. Nimittäin kun joosua menee Belsassarin kanssa leijonan luolaan, niin ettosilta herätetty jellona karjaisee niin, että joosualla pääsee peljästyksestä suolikaasua ja menee kakka housuun... Eiku hetkinen, taisikin olla eri kohta raamatusta. Mutta hyvä tarina kuitennii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491404- 1121335
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta198919Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.327865Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä230805- 58713
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175671Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht232667Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88630Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21581