2-tie todella liukas.

JäätäVai

Joudun ajamaan päivittäin 9-tietä Urjala-Humppila ja 2-tietä Humppila-Tammela. Minulla on neliveto auto ja hyvät nastarenkaat, 9-tiellä ajaminen on sujunut hyvin, muuta kun pääsee 2-tielle, niin yli kuudenkympin vauhdissa auto tuntuu liirailevan tienpinnalla pelottavasti. Kuinka täällä päin hoidetaan teitä, mitä litkuja niihin oikein lasketaan vai laitetaanko mitään, onko tien pinnoite erilainen vai mikä syynä? Hiekka olis varmaan parempi kuin uudet litkut...

5

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TieJaVesilaitos
    • sompailua

      Sulla on vain liikaa nastoja renkaissa, painoon nähden, sehän kulkee kuin siivillä pääkallo kelillä!

    • Rre

      Lieraa kait kun tie on kuin sian selkä! Vt2 on kuin pullon päällä ajais niin älyttömät sivuttaiskallistumat.

    • PysyyköTiellä

      En ole siis ainoa, jolle tulee tuo ihmeellinen liirailun tunne. Se ei ole voimakas, mutta havaittava. Yleensä tämä tunne tulee erittäin liukkailla tienpinnoilla. Jopa moottoritiet ovat sellaisia paikkoja, joissa tuo on tullut vastaan. Ei ole ollenkaan mukava ajaa silloin, kun auto tuntuu koko ajan liirailevan.

      Itse olen sitä mieltä, että tiet ovat niin uraiset, että ongelma johtuu siitä. Onko 9-tien pinta kenties uudempi kuin 2-tien?

    • suhmuraa

      Ja auton merkki oli? Pohjavesi alueella ei suolata ennää, aja ojaan jos siltä tuntuu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1403
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1205
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      944
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      93
      941
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      918
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      823
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      814
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      784
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe