Saako tallennettua?

tallennus

Varmaankaan ei saa, mutta kysyn nyt kuitenkin, saako videota
https://areena.yle.fi/tv/ohjelmat/30-595?play=1-50000229
tallennettua?
Se tuli suorana aiemmin, ja kyse on juuri tästä suorasta lähetyksestä.
Yle-dl ei auta tässä.

8

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DownloadFlashAndVideo

      Hae Firefox:n Menu/add-ons sopiva latausohjelma. Oikea ylänurkka jne...

      • ei_toimi_kaikkialla

        Tuo toimii esim. uutisissa mutta tuossa ei näyttänyt toimivan?


    • Itse en käytä Yle-dl, mutta kaverini lataa sillä paljon. Pitää olla uusin versio. "Suojatut" saa ffmpeg'illä tallennettua, eli versiolla 2.28 tai uudemmilla.

    • Hieman yllättävästikin vanha kunnon Firefoxin Video DownloadHelper -lisäosa toimi erinomaisesti.

      • tallennus

        Sillä latasin, mutta itselle tuli ainakin tuntemattomalla tiedostomuodolla, vaikka pitäisi olla mp4. Soittimet ei osaa soittaa vlc:tä myöten ladattua.
        Muuten mikä komento tuolla ffmpeg:llä, että saa tallentamaan?


      • tallennus kirjoitti:

        Sillä latasin, mutta itselle tuli ainakin tuntemattomalla tiedostomuodolla, vaikka pitäisi olla mp4. Soittimet ei osaa soittaa vlc:tä myöten ladattua.
        Muuten mikä komento tuolla ffmpeg:llä, että saa tallentamaan?

        Outoa, ettei VLC:kään osannut tuota toistaa. Ilmeisesti sinulla Windows käytössä, siihen saattaa joutua asentamaan koodekkeja, kuten H.264 AVC -videolle.

        Itse en tosin kokeillut muita tarjottuja videoformaatteja latailla kuin suurimman resoluution parhaimmalla laadulla.


      • tallennus

        Siinä oli omaa vikaa, latasin uudelleen ja tuli täysin kunnolla, kiitos.
        Kone on myös vähän vanha ja selain välillä hidastelee. Tämä on täysin Ubuntu originaali, ostaessa oli 12.04 juuri tullut, nyt on 16.04, Dell Vostro.


    • Turbo-Urpo

      Kyllä saa, mikään ei ole muuttunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      553
      6980
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      302
      2711
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2675
    4. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      129
      2217
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      2163
    6. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      63
      2000
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      135
      1545
    8. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      12
      1439
    9. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      51
      1342
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1333
    Aihe