Miltä eduskuntamme näyttäisi ja tuntuisi jos kaikki olisi aatteiltaan ja tavoiltaan Paavo Väyrysiä ?
Entä EU :n koneisto jossa suomea edustaisi vain Väyrysläiset ?
200 Paavo Väyrystä
3
120
Vastaukset
Jos kaikki olisivat Väyrysiä, olisi elämä auvoista ja harmonista. Tai no, Väykkyhän riitelee kaikkien kanssa, miksei myös itsensä. Väykyn sisähahmot enkuli ja tentele torailevat Paavon päässä niin että otsalohko tömisee.
Paavo on hillopurkki. Minä en ole hillopurkki. Minä olen humanisti. Eläköön vapaa Nurmes !
p.s. Trolleja ei ole olemassa, pakkasukko on. Olemassa.- Hirveäpainajainen
Kauhea mielikuva! Suomi eristettäisiin ihmiskunnasta täysin ja meillä palvottaisiin Väyrysen jättikokoisia julisteita ja patsaita, ruoka-apua saataisiin venäjältä ja sen jakelusta vastaisi 200 Väyrystä. Suomessa olisi 200 johtajaa ja 200 oppositiota. Rahayksikkönä olisi Väyrynen ja se jakaantuisi sataan Paavoon, ulkomaat ei vaihtaisi väyrysiä.
- eiväyrypaavo
Pahoin pelkään että Väyryset tukkisivat tyystin pajatson ja muut raha-automaatit. Niin niin kieroja olisivat ne kolikot kumminkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510152
- 816733
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424827- 614467
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684171Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313769- 472848
- 362595
- 402270
- 2151894