Se tunnetila ei ole muuta kun kemiaa. Teiltä ilmeisesti puuttuu syyn tunnistus, ette
ymmärrä syy ja seuraus suhdetta.
pyhä henki on aivojen tunne tila
18
282
Vastaukset
Eikä ole mikään tunnetila se ei kestä ikuisuutta,phyä henki on meille sinetti siitä Jeesus tunnistaa viimeisenä päivänä omansa,se omistan leima uskovissa,jumalattomissa sitä ei ole.
- vieläviimeisillävoimilla
Eli olisitte äärimmäisen luotettavia ihmisiä, paitsi että olette hulluja.
vieläviimeisillävoimilla kirjoitti:
Mikä maailmassa on hulluutta, sen Jumala valitsi saattaakseen viisaat häpeään. Mikä maailmassa on heikkoa, sen Jumala valitsi saattaakseen häpeään sen, mikä on voimakasta.
Tämän maailman viisaus on näet Jumalan silmissä hulluutta. Onhan kirjoitettu: -- Hän vangitsee viisaat heidän omaan viekkauteensa.- minultaettevie
tammi23 kirjoitti:
Mikä maailmassa on hulluutta, sen Jumala valitsi saattaakseen viisaat häpeään. Mikä maailmassa on heikkoa, sen Jumala valitsi saattaakseen häpeään sen, mikä on voimakasta.
Tämän maailman viisaus on näet Jumalan silmissä hulluutta. Onhan kirjoitettu: -- Hän vangitsee viisaat heidän omaan viekkauteensa.Viekas on usko viedessään uskovan omaisuuden.
vieläviimeisillävoimilla kirjoitti:
Ei sokea voi sokeaa talultta,molemmat kaatuvat jossain vaiheessa.
- minänäen
tammi23 kirjoitti:
Ei sokea voi sokeaa talultta,molemmat kaatuvat jossain vaiheessa.
Minun maailmassani sokeat eivät ole tavoite, niin kuin teidän maailmassanne.
Jää hieman avoimeksi - seuraus vai syy? Aivot vai henki? Vai kemia?
Mielestäni sinun on kuljettava sinun polkuasi, vain sinun kysymyksesi avautuvat sinulle siten kuin sinä tunnet - tilasi.
Olen tässä tietystä syystä joka on seuraus jostakin. Kun joku kokee että tähän on vaikuttanut Pyhä Henki samoin tähän on vaikuttanut aloittaja dopamiiniryöppy eikä lainkaan tarvita epäillä syy seuraus järjestystä ei tunnetilaa.
dopamiiniryöppy on tiettyy henkilö hengissä = eleossa (tuunetilassa jos käytän hänen ajatustaan)
Pyhä Henki on henki- enkelipöly
Havaitset asioissa seurauksia ja syitä, jota ei ole olemassa.
Todella epätodennäköisemmätkin asiat tapahtuvat vain sattumalta. enkelipöly kirjoitti:
Havaitset asioissa seurauksia ja syitä, jota ei ole olemassa.
Todella epätodennäköisemmätkin asiat tapahtuvat vain sattumalta.Satuit sitten kirjoittamaaan juuri noin, sattumalta?
Tosi on että asiat joita minä havaitsen eivät ole sinun havaintojasi- enkelinväistäjä
enkelipallo kirjoitti:
Satuit sitten kirjoittamaaan juuri noin, sattumalta?
Tosi on että asiat joita minä havaitsen eivät ole sinun havaintojasiHullun havainnot eivät todellakaan ole minun havaintoja.
enkelinväistäjä kirjoitti:
Hullun havainnot eivät todellakaan ole minun havaintoja.
Jumalan hulluus on ihmisiä viisaampi ja Jumalan heikkous ihmisiä voimakkaampi.
Mikä maailmassa on hulluutta, sen Jumala valitsi saattaakseen viisaat häpeään. Mikä maailmassa on heikkoa, sen Jumala valitsi saattaakseen häpeään sen, mikä on voimakastaenkelinväistäjä kirjoitti:
Hullun havainnot eivät todellakaan ole minun havaintoja.
Oliko tässä nyt sinun aivojesi tunnetila
- spock
enkelipallo kirjoitti:
Oliko tässä nyt sinun aivojesi tunnetila
Minä en havainnoi tunteella.
spock kirjoitti:
Minä en havainnoi tunteella.
Minä haluan tiedostaa sen tunnetilan mikä milloinkin tapahtumat ja asiat mielessäni synnyttävät. Näen sen mahdollisuutena valintoihin
- spock
enkelipallo kirjoitti:
Minä haluan tiedostaa sen tunnetilan mikä milloinkin tapahtumat ja asiat mielessäni synnyttävät. Näen sen mahdollisuutena valintoihin
Auta minua pientä, minun äitini ja isäni on tapettu.
En mitenkään voi selvitä ilman apuasi, olet ainoa toivoni ja lohtuni tässä maailmassa.
Tässä linkissä vaikuttaa vahva ja raitis Pyhän Hengen vaikutus. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen/Saarna 384.mp3
- IhminenOnHeikko
Tuntematta Toikkasta piirunkaan vertaa, niin väitteesi kuulostaa huolestuttavan tutulta. Kun jotakin "pastoria" on ensin hetki hehkutettu, niin sitten onkin tultu takaisin maan pinnalle äkkirysäyksellä. Itsekin varmasti tiedät tälläisiä tapauksia jopa lähimenneisyydestä.
- Anonyymi
Niillä, jolla ei enää aivoja ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473201- 1082603
- 512581
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402248Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822092- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521885Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111558