Tätä samaa jokapäivä

Johanna1994

Moikka

Olen 23v lukiota käyvä nainen. Päivät tosin menee koulussa ja tuntuu että iltaisin ei jaksa enää tehdä mitään. Aamulla kouluun sieltä tekeen läksyjä ja sitten kauppaan. Sitten salkkarit ja muut iltapuuhat. Olen lopen kyllästynyt elämääni kun se on joka päivä sitä samaa. Luulen että siskoillani ja veljelläni on paljon mielenkiintoisempi elämä kuin mulla. Kavereita ei juurikaan ole. Enkä sisarusteni kanssa pidä yhteyttä. Sisarukseni liikkuu milliin missäkin ja kateellisena luen heidän juttuja yhteisestä whatsApp ryhmästä. Miten saisin elämästäni kivempaa.

3

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tummahiu

      Minullakin oli jokunen vuosi hiukan samanlainen tilanne kuin sinulla. Koin juuri samanlaisia tuntemuksia kuin sinä nyt. Eihän se elämä välttämättä toisillekin ole aina juhlaa mutta ymmärrän kyllä senkin että koet muiden elämän olevan hienompaa ja tapahtuma rikasta verrattuna omaan. Kun mietitään ihmisten arkea niin pääosin se aika menee töissä (vertaa sinä opiskelet). Arkisin ei mitenkään ehdi tehdä muuta. Viikonloput ja lomat ovat sitä varten. Juuri vielä se että sinulta puuttuu ystävä piiri synnyttää susta tunteen että jäät jotenkin ulkopuolelle näistä kisoista jutuista. Missä päin muuten asut? Pitäisikö meidän kahden vaikka alkuun perustaa ystävyyden ryhmä esim.whatsappin kautta ja miettiä tätä sinun tilannetta uudemman kerran...mitä sanot?

    • kokeilemaan_uutta

      alakulo ja apatia on joskus osa elämää. Toivotaan että löydät reitin ulos. Käyt lukiota vähän vanhempana. Toimii se niinkin, Oikein hyvä. Olethan löytänyt perustelut ja tavoitteen miksi käyt lukiota. Opiskelu jää helposti vain pakollisten läksyjen tekemiseksi jos et ole selkeyttänyt miksi opiskelet. Tavoitteet ja perustelut. Onko aineiden joukossa jotain kiinnostavaa. Joku mikä saa liekkeihin. Panostat mielenkiintoisiin aineisiin (fokusoit ) intohimolla, muut voi jättää perusläksyjen varaan. Kun panostat johonkin haluamaasi niin menestyt varmasti ja saat arvostusta ja iloa. Kaikkeen ei voi panostaa. On valittava. Pidä päiväkirjaa ja kirjaa ylös isot tavoitteesi ja pienemmät päivätavoitteesi myöskin. Pidä tiukasti kiinni kirjaamistasi tavoitteista. Hyvä konsti on kokeilla jotain pientä erilaista joka rikkoo lukkiutuneet päivärutiinisi. Käyt jossain toisessa kaupassa ruokaostoksilla. Kävelet eri reittiä kotiin koulusta. Hyppäät bussista aikaisemmin pois ja kävelet lopun matkaa. Haet kaupasta uuden kukan pöydälle iloa tuomaan. Syöt jotain uutta. Pieni päivittäinen jumppa tekee hyvää. Karistaa väsymystä. Aluksi vaikka 1 minuuttia joka päivä . Sitten kun tapa on juurtunut voit lisätä jumppa-aikaa. Tunnetaan yhden minuutin sääntönä. Jos ei ole voimia niin aina jaksaa sen 1 minuutin verran. Silloin on suoritus tehty ja omat tavoitteet saavutettu. Kannattaa laittaa se whatsup ryhmä huilitauolle. Siitä ei ole sinulle mitään hyötyä.
      Hankit halvan ukulelen ja näppäilet iltaisin. Ei mitään väliä vaikket osaa soittaa. Pelkkä näppäilykin tekee ihmeitä. Ihminen muuttuu.

    • Heppi-Einari

      kuka ottas poskeen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe