Upea marssi

Israelfani

Tänään 11.2 oli tosi upea Jerusalem marssi. Upea Israel lippujen määrä teki marssista näyttävän. Meitä oli toista tuhatta. Oli hienoa vallata Pohjois-Espalnadi ja Mannerheimintie. Aiheutimme pienen ruuhkan. Eduskuntatalon edessä oli sitten oikea Israel lippumeri. Itse kannoin kylttiä "aseet pois hamasilta" Marssiessa oli hienoa laulaa Israelilaisia lauluja ja torvet soivat. Marssin tarkoitus oli vastustaa Jerusalemin jakoa. Tätä asiaa me huusimme koko marssin ajan. Olisi teidänkin pitänyt olla mukana.

58

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onhanseKauheeta

kun hamas ampuu takas...

• näin.on.totuus

Hamas ei ammu takasin, vaan se ampuu ensimmäisenä ja jatkuvasti, kato kuule näin on totuus. Sitten jos Israel lopulta vastaa takaisin niin heti itkeä vollotetaan kuinka ilkeä tuo tuhma Israel on kun ampui meitä.

• Ariel.Jerusalem
        näin.on.totuus kirjoitti:

Hamas ei ammu takasin, vaan se ampuu ensimmäisenä ja jatkuvasti, kato kuule näin on totuus. Sitten jos Israel lopulta vastaa takaisin niin heti itkeä vollotetaan kuinka ilkeä tuo tuhma Israel on kun ampui meitä.

Hamasille tulta munille! Voima ei kuvia kumartele.

• juhjuu

pitäskö arabit laittaa kaasukammioihin...?

• dsvhev

- - - Olisi teidänkin pitänyt olla mukana. - - -

Miksi ihmeessä meidän olisi pitänyt olla tukemassa fasistista valtiota, minkä Israelin entinen pääministeri toteaa kotimaastaan?

"Liukuma oikealle ei ole ongelmaton, eikä Netanjahu ottanut Liebermania vierelleen syvästä rakkaudesta. Vain jokin aika sitten Netanjahu totesi: "Lieberman vihaa ja solvaa minua. Hän on vaarallinen, eikä häntä pysäytä mikään."

Kun arvuuttelut Liebermanin noususta hallitukseen tulivat julki, entinen pääministeri Ehud Barak arvioi, että "Israel on saanut tartunnan fasismista". Väistynyt puolustusministeri Moshe Yaalon sanoi läksiäisiksi, että vaaralliset ääriainekset ovat ottaneet vallan Likudissa ja Israelissa."

https://yle.fi/uutiset/3-8906755

• "Israel on saanut tartunnan fasismista".

Keneltä se on saanut tartunnan, palestiinalaisiltako ?

• mniih
        fari.g kirjoitti:

"Israel on saanut tartunnan fasismista".

"Keneltä se on saanut tartunnan, palestiinalaisiltako ?"

Kun argumentit loppuvat . . .

• fasistilletiedoksi
        fari.g kirjoitti:

"Israel on saanut tartunnan fasismista".

Joo Hamasilta.
        Fatahin fasistit hiovat surmakirveitään juutalaissiviilien varalle ,hurraavat kaksoistornien kaaduttua ja ovat närkästyneitä kun USA ei enää annakkaan entisenlaisia avustuksia puukkojen ostoon. Israel on ulkopuolelta ympäröity terroristeilla, jihadisteilla, korruptiohallituksilla ja massamurhaajilla. Ei mikään ihme , että asenteet ovat koventuneet myös Israelissa.

• Itä-Jerusalmissa sijaitsee Rockefeller museo, aikoinaan nimellä (Palestine Archaeological Museum)
      Kun tutkittiin Kuolleenmeren kirjakääröjä, siellä sijaitsi kansainvälisen tutkimusryhmän pesäpaikka. Huom. sen piti olla puolueeton ja kansainvälinen, mutta juutalaiset eivät sinne päässeet. Heidät mitätöitiin inhottavan antisemitistisin sanoin ja lausein, vaikka kysymys oli heidän historiasta ja kulttuuriperinnöstä.

Lähinnnä sen kielsivät kristilliset, katoliset ja dominikaaniset tahot, itseasiassa tutkimusryhmän johtohenkilöt ja olihan paikka Palestiinan alueella, joten sekin vielä.

Tällaiset toimet ovat muovanneet palestiinalaisten mieltä tiettyyn antisemitistiseen suuntaan ja siihen, että kansainvälisyys tukee heidän ajatteluaan tässä vastaisuudessa.

Tosiasiassa, kristilliset tahot pelkäsivät, että kirjoituksista paljastuu jotakin mikä romuttaa kristinuskon ja todistaa, että juutalaisuus ei olekkaan kristinuskon harhaoppi kuten oli uskoteltu.

Mikä nimitys tälle toiminnalle annetaan ?

• KatinKontitt

Kristinusko ei ole koskaan väittänyt juutalaisuuden olevan kristinuskosta lähtöinen harhaoppi. Juutalaisuushan on kristinuskoa vanhempi!

Juutalaiset sanovat kristinuskon olevan juutalaisuudesta erkaantunut lahko ja harhaoppi.

• KatinKontitt kirjoitti:

Kristinusko ei ole koskaan väittänyt juutalaisuuden olevan kristinuskosta lähtöinen harhaoppi. Juutalaisuushan on kristinuskoa vanhempi!

Juutalaiset sanovat kristinuskon olevan juutalaisuudesta erkaantunut lahko ja harhaoppi.

Vielä 1990-luvulla... on sanottu, oikein kansainvälisen tutkimusryhmän professorin suulla ja julkisen median välittämänä.

Joulukuun 12 päivänä ilmestyneen New York Timesin mukaan professori Strugnell- katolisuuteen kääntynyt protestantti - totesi juutalaisuudesta seuraavaa: " Se on kamala uskonto. Se on kristillistä harhaoppia ja me hoitelemme kerettiläisemme eri tavoin "

Kaksi päivää myöhemmin The Timesissa oli pidempi lainaus Strugnellin lausunnosta: " Mielestäni juutalaisuus on rasistinen ja hyvin primitiivinen uskonto. Juutalaisuudessa minua vaivaa koko juutalaisten olemassaolo kansanryhmänä "

( Siinäpä lausunto, josta ilmenee, että sanoja itse ei tajua olevansa rasisti )

Lontoolaisen Independentin mukaan Strugnell sanoi myös, että " ratkaisu " - pahaenteinen sana - juutalaisuuteen on " joukkokääntyminen kristinuskoon " .

Kirja " Kiista Kuolleenmeren kääröistä" sanoo: " Tällaisten puheiden ei kuitenkaan voinut olettaa tuovan uskottavuutta miehelle, joka vastasi muinaisten juutalaisten tekstien kääntämisestä ja julkaisemisesta. Lausunnoista seurasi melkoinen kohu. Asiaa käsiteltiin brittilehdistössä ja se oli uutinen Israelin, Ranskan ja Yhdysvaltain lehdissä. "

Strugnellin entiset kollegat pyrkivät kiireesti, mutta arvokkaasti hylkäämään hänet. Erottamisen syyksi ilmoitettiin viivästykset julkaisemisessa ja terveydentila.

Harva tästäkään mitään tietää.

• fari.g kirjoitti:

Vielä 1990-luvulla... on sanottu, oikein kansainvälisen tutkimusryhmän professorin suulla ja julkisen median välittämänä.

Joulukuun 12 päivänä ilmestyneen New York Timesin mukaan professori Strugnell- katolisuuteen kääntynyt protestantti - totesi juutalaisuudesta seuraavaa: " Se on kamala uskonto. Se on kristillistä harhaoppia ja me hoitelemme kerettiläisemme eri tavoin "

Kaksi päivää myöhemmin The Timesissa oli pidempi lainaus Strugnellin lausunnosta: " Mielestäni juutalaisuus on rasistinen ja hyvin primitiivinen uskonto. Juutalaisuudessa minua vaivaa koko juutalaisten olemassaolo kansanryhmänä "

Lontoolaisen Independentin mukaan Strugnell sanoi myös, että " ratkaisu " - pahaenteinen sana - juutalaisuuteen on " joukkokääntyminen kristinuskoon " .

Kirja " Kiista Kuolleenmeren kääröistä" sanoo: " Tällaisten puheiden ei kuitenkaan voinut olettaa tuovan uskottavuutta miehelle, joka vastasi muinaisten juutalaisten tekstien kääntämisestä ja julkaisemisesta. Lausunnoista seurasi melkoinen kohu. Asiaa käsiteltiin brittilehdistössä ja se oli uutinen Israelin, Ranskan ja Yhdysvaltain lehdissä. "

Strugnellin entiset kollegat pyrkivät kiireesti, mutta arvokkaasti hylkäämään hänet. Erottamisen syyksi ilmoitettiin viivästykset julkaisemisessa ja terveydentila.

Jos oikein professori alkaa väittää että kristinusko oli ennen juutalaisuutta, erittäin hyvä arvaus on proffan sairastuminen psykiatrisissa merkeissä.

• baigentin.höpinät
        fari.g kirjoitti:

"Harva tästäkään mitään tietää."

Michael Baigent ja Richard Leigh osoittivat bisnesmiesten taitonsa jo lievästi sanoen niin mielikuvituksellisessa Pyhä Veri, Pyhä Graal -hömpötyksessään, ettei mitään isompaa vahinkoa synny vaikkei heidän "tuotoksistaan" tiedäkään ; )

• KatinKontitt kirjoitti:

"Jos oikein professori alkaa väittää että kristinusko oli ennen juutalaisuutta, erittäin hyvä arvaus on proffan sairastuminen psykiatrisissa merkeissä."

VÄÄRIN!!! Juutalaisuudesta on lähtöisin Kristinusko. Jeesus on monessa kohtaa Vanhaa Testamenttia.

• IsänmaaniSuomi

Hienoa että teillä oli hyvä marssi ja fiilis.

Aiempana minänäni olisin varmastikin osallistunut marssiin jos toiseenkin mutta niin paljon törkyä olette suoltaneet sellaisten Israelin ystävienne päälle jotka eivät kuitenkaan ole suostuneet teitä liikaa nöyristelemään, että marssin nykyään vain oman, todellisen isänmaani, Suomen ja oman kansani puolesta. Näille marsseille ei monikaan teistä välitä / uskalla tulla, jottei maine mene, jos vierellä marssiikin muutama, rauhallinen kaljupää nasse.

Kun toisessa ketjussa ilmoitin, etten enää piittaa mahd. juutalaisesta dna:stani vaan olen mieluummin vaikka ryssä, te poistitte viestini.

Te ette kestä totuutta. Mutta syljette kyllä omia "totuuksianne" vaikka vasten ystävienne kasvoja.

Varsin typerä on kristitty joka silti edelleen tahtoo olla ystävänne. Hällä ei ole kaikki vintin kiulut aivan järjestyksessä.

• eddededeeedede

Ei sinulla ole mitään mahdollista juutalaista DNAta eikä edes ryssää vaan olet silkka juntti.

• TunnenKylläItseni
        eddededeeedede kirjoitti:

Ei sinulla ole mitään mahdollista juutalaista DNAta eikä edes ryssää vaan olet silkka juntti.

Ahaa. Mihinkähän mahtaa väitteesi perustua?

Valheeseen, mihinkään muuhun.

En taatusti ole mikätahansa juntti.

Kaikista suvuistamme on pitkät sukutaulut, vanhin 1400-luvun alulle.

Mutta mikähän sinä mahdat olla?

• eddededeedede
        TunnenKylläItseni kirjoitti:

Ahaa. Mihinkähän mahtaa väitteesi perustua?

Valheeseen, mihinkään muuhun.

En taatusti ole mikätahansa juntti.

Kaikista suvuistamme on pitkät sukutaulut, vanhin 1400-luvun alulle.

Mutta mikähän sinä mahdat olla?

Väite vastaan omituinen väite jossa tuot esille mahdollisen juutalaisen DNA n ja ryssän joten et ole ollenkaan varma asiasta, joten olet juntti. 1400 luvulta voi olla juntinkin juuret.
        Minä en ole väittänyt mitään sukujuuristani koska ei ole tarvetta.

• >Marssin tarkoitus oli vastustaa Jerusalemin jakoa.

Marssin tarkoitus oli kerätä marssijoille kuviteltuja taivaspisteitä, joita saa kun "siunaa Israelia". Jerusalemin jakoon sillä ei tietenkään ole minkäänlaista vaikutusta.

• SylttytehdasIsraelissa

Se on totta, että noilla monilla on motiivina menestysteologinen uskomus, että kun "siunaa Israelia", niin tällä ansiolla Jumala sitten muka siunaa aineellisesti, esim. tulee rahaa pankkitilille.

Itse olen mieluummin köyhä kuin yrittäisin huijata Jumalaa.

Todellisuudessahan tuo joukkio ei siunaa etnisiä juutalaisia, itse olen tästä oiva esimerkki, vaan kadehtien käyvät jopa kimppuun.

Juutalaiset taas eivät siedä heidät hylänneiden kristityiksi kääntyneiden jälkeläisiä.

Katsoin aikoinaan tv7-ohjelmaa "kibbutz" Jad Hashmonasta. Siinä messiaaninen, juutalainen nainen sanoi, että he pitävät kristittyjä vihollisinaan mutta hyväksyvät ainoastaan messiaanisutta tunnustavat gojimit.

Se oli selvää puhetta itse sylttytehtaalta. Tai kanafarmilta.

• SylttytehdasIsraelissa kirjoitti:

Se on totta, että noilla monilla on motiivina menestysteologinen uskomus, että kun "siunaa Israelia", niin tällä ansiolla Jumala sitten muka siunaa aineellisesti, esim. tulee rahaa pankkitilille.

Todellisuudessahan tuo joukkio ei siunaa etnisiä juutalaisia, itse olen tästä oiva esimerkki, vaan kadehtien käyvät jopa kimppuun.

Juutalaiset taas eivät siedä heidät hylänneiden kristityiksi kääntyneiden jälkeläisiä.

Katsoin aikoinaan tv7-ohjelmaa "kibbutz" Jad Hashmonasta. Siinä messiaaninen, juutalainen nainen sanoi, että he pitävät kristittyjä vihollisinaan mutta hyväksyvät ainoastaan messiaanisutta tunnustavat gojimit.

Eivät kaikki köyhät ole automaattisesti hyviä ihmisiä. Se on harhaluulo.

• PahaGojtar
        fari.g kirjoitti:

En ole sellaista väittänytkään.

Kirjoitin, että itse olisin mieluummin köyhä kuin yrittäisin huijata Jumalaa.

• hahahahaahahahah
        fari.g kirjoitti:

Mutta parempia keskimäärin kuin rikkaat.

Jos rikas ei ymmärrä antaa rahoistaan köyhälle merkittävää osaa on seurauksena se, että Jumala kärventää tuollaisen mammonan palvojan helvetin tulessa ja kunnolla kärventääkin. Näin sanoo itse Jumala.

• frfrfrfrfrfrfr
        SylttytehdasIsraelissa kirjoitti:

Tuokin vuodatuksesi oli vain epätoivoinen yritys vaikuttaa kristittyjen ja juutalaisten väleihin.
        Sellaista ihmistä sanotaan riidankylväjäksi. Heitä tapaa usein äärimmäisyysliikkeiden kutan esim. natsien ja kommunistien piiristä.

• frfrfrfrfrfrfr kirjoitti:

Tuokin vuodatuksesi oli vain epätoivoinen yritys vaikuttaa kristittyjen ja juutalaisten väleihin.
        Sellaista ihmistä sanotaan riidankylväjäksi. Heitä tapaa usein äärimmäisyysliikkeiden kutan esim. natsien ja kommunistien piiristä.

Ihan itse kylläkin kylvätte omat riitanne, kun väitätte juutalaisten Messiaaksi kaveria jota juutalaiset eivät noteeraa kuin matkailun edistäjänä.

• TiedänSylttytehtaan
        frfrfrfrfrfrfr kirjoitti:

En kylläkään pyri mihinkään muuhun kuin pysymään ehdottomassa totuudessa.

Te eräät ette kestä sitä. Jos esim. kerron mitä omin korvin olen esim. juutalais(messiaanis)ten suusta kuullut, minäkö olen se riidankylväjä?

Te kristittyjä huijaavat liikemiehet olette kertoneet uhreillenne ihan toiset tarinat. Te olette rikollisia ja syyllistätte heidät jotka kertovat totuuden.

• dedeeededededede
        TiedänSylttytehtaan kirjoitti:

En kylläkään pyri mihinkään muuhun kuin pysymään ehdottomassa totuudessa.

Te eräät ette kestä sitä. Jos esim. kerron mitä omin korvin olen esim. juutalais(messiaanis)ten suusta kuullut, minäkö olen se riidankylväjä?

Te kristittyjä huijaavat liikemiehet olette kertoneet uhreillenne ihan toiset tarinat. Te olette rikollisia ja syyllistätte heidät jotka kertovat totuuden.

Juutalaiset arvostavat jokaista joka on vilpittömästi heidän puolellaan. Ei siinä tarvita minkäänlaista väliintuloa keneltäkään.

• dedeeededededede kirjoitti:

Juutalaiset arvostavat jokaista joka on vilpittömästi heidän puolellaan. Ei siinä tarvita minkäänlaista väliintuloa keneltäkään.

Aina pitää olla jyrkästi puolesta tai vastaan, vaikka hyvin harvoin mikään osapuoli on täysin oikeassa tai väärässä. Tätä se dualismi teettää. 😕

• nöf-nöf-nöf-nöf

"Tänään 11.2 oli tosi upea Jerusalem marssi. Upea Israel lippujen määrä teki marssista " puttepossujen nimipäivät.

Sielä oli sitten puttepossut tientukkona.

• Niin no, possut ovat nykyisin betonia, jos potkaisee niin loukkaa vain oman varpaansa ja naama menee ruttuun.

• näinhän_se_on

Varsinaisia maanvaivoja ja tientukkoja nuo sionistit. Eivät pirulaiset mahtuneet kaikki niihin Puolan laivoihin ja päässeet luvattuun maahan.

• YksipuolistaRasismia

Tässä sitä on juutalaista uskontoa ketjun täydeltä ja jota S24 ei poista.

• Minä tietysti olisin mennyt marssille mukaan, mutta on niin kaukana toi Helsinki.

• edededededede
        fari.g kirjoitti:

Minä tietysti olisin mennyt marssille mukaan, mutta on niin kaukana toi Helsinki.

Missä päin asustelet? Olet mielenkiintoinen persoona.

• edededededede kirjoitti:

Missä päin asustelet? Olet mielenkiintoinen persoona.

Kiitos kysymästä, minä asun kaukana. :)

• Israelfani2

Voisin osallistua jos saisin jostain etukäteen tietoa Israelia tukevasta tapahtumasta. En ole uskovainen ja en ehkä sopisi porukkaanne. Onko teistä kummallista että ateisti arvostaa Israelia.?

• Mitä kummallista siinä nyt olisi, ei mitään.

Ateistin ja uskovaisen ero on vain siinä, että mietiskellessän ateisti uskoo keskustelevansa itsensä kanssa ja uskovainen jonkun toisen, kuten Jumalan.

Jos tulee joku viisas idea mieleen, ateisti kertoo sen itse keksineensä ja uskovainen uskoo saaneensa sen Jumalalta ja antaa kiitoksen Hänelle.

• Uskovaijärki

Mahtavata! Upeata!
      Toisen maailmansodan alla suomalaisia nenästävedettyjä marssi
      hakaristilipun alla ja nyt samanlaiset hörhöt uuden toiminnaltaan
      fasismiin verrattavissa olevan valtion Israelinlipun alla!
      Voi teitä nenästä vedettäviä raukkoja!

• Ei siitä ole monta kovin monta vuotta kun Helsingissä marssittiin palestiinalaisten puolesta, mitä siitä seurasi.

Terrorismi tuli Eurooppaan.

• Natsikorttiviuhuu

Natsikorttiviuhuu.

• fari.g kirjoitti:

Ei siitä ole monta kovin monta vuotta kun Helsingissä marssittiin palestiinalaisten puolesta, mitä siitä seurasi.

Terrorismi tuli Eurooppaan.

"Ei siitä ole monta kovin monta vuotta kun Helsingissä marssittiin palestiinalaisten puolesta, mitä siitä seurasi.

Terrorismi tuli Eurooppaan."

Olet oikeassa

• rfrfrfrfrfrfr

Olisi pitänyt tiedottaa tuosta marssista etukäteen esim.palstalla. Helsinkiläisenä varon hieman näyttämästä naamaani noissa ulkoilmatilaisuuksissa , turvallisuuteni takia. Oliko sielä kaapu-ukkoja ja akkoja seuraamassa vihaisena marssia?
      Miten sielä Vanhassa Kirkossa kävi?

• Nazitonnynnyjä

Me marssimme ylpeinä Israelin puolesta ja vedämme uusnatseja turpaan!

• öfdkbsdibj

Olisiko marssista kuvattua videota vaikkapa Youtubessa tms. ja jos on, voisiko siihen saada linkin?

• Olisiko marssista kuvattua videota vaikkapa Youtubessa tms. ja jos on, voisiko siihen saada linkin?

Ei taida olla VIELÄ, mutta tulee varmastikin

• Kommentoidessaan Yhdysvaltain presidentin Trumpin päätöstä tunnustaa Jerusalem Israelin pääkaupungiksi pääministeri Sipilä kertoi 7.12.2017 Suomen kannattavan yhdessä toisten EU-valtioiden kanssa kahden valtion mallia eli Palestiinan valtion muodostamista jakamalla Israelin valtio kahtia. Me allekirjoittaneet Suomen kansalaiset vastustamme tätä politiikkaa ja tahdomme, että Suomi irrottautuu jakamishankkeesta, jonka tarkoituksena on Israelin tuhoaminen.
      Paljon töitä on tehty näiden kysymysten parissa noin sadan vuoden ajan, ja jos erillinen palestiina-laisvaltio todella olisi ratkaisu rauhan saavuttamiseksi alueella, niin se olisi toteutunut jo kauan aikaa sitten. Vuosina 1948-1967 Gaza, Itä-Jerusalem, Golan ja Länsiranta olivat arabien hallin-nassa ja Palestiinan valtio olisi siten ollut helposti perustettavissa ja rauha saavutettavissa, jos se olisi ollut noiden alueiden hallussapidosta kiinni. YK ehdotti Palestiinan valtiota 29.11.1947 anta-massaan lausunnossa, jonka mukaan arabit olisivat saaneet myös suuria alueita Pohjois-Israelista, Nasaretin ja koko Jerusalemin. Arabimaat torjuivat ehdotuksen, koska niiden tarkoitus ei ole Pales-tiinan valtion synnyttäminen, vaan Israelin tuhoaminen kokonaan ja lopullisesti.
      Vuoden 1947 jakoehdotuksen hyväksymisen sijaan arabimaat hyökkäsivät Israeliin v. 1948. Omat johtajat kehottivat paikallisia arabeja muuttamaan pois sodan alta, jonka jälkeen he voisivat palata. Kun Israel voittikin Itsenäistymissodan (1948-49), palaaminen ei onnistunut. Näin pakolaisongel-ma syntyi arabimaiden oman toiminnan seurauksena, siksi että ne eivät halua taipua mihinkään ratkaisuun. Jos arabimailla olisi tahtoa, palestiinalaiset olisi ajat sitten asutettu niiden alueille ̶ vastaavasti kuin arabimaista pois ajetut 850.000 juutalaispakolaista asutettiin Israeliin vuodesta 1948 lähtien. Palestiinalaisten asuttamista varten on jo olemassa palestiinalaisvaltio, Jordania, jonka britit erottivat aikoinaan juutalaisille luvatusta mandaattialueesta. Suurelta osalta siellä asuvia pales-tiinalaisia vietiin pois maan kansalaisuus v. 1988. Ainoa Lähi-idän maa, jossa palestiinalaisille myönnetään kansalaisuus ja jossa heidän asioistaan huolehditaan hyvin, on Israel.
      Kaikki sotansa Israelia vastaan hävinneissä arabimaissa on ymmärretty, että ne eivät pääse päämää-räänsä Israelin tuhoamiseen tavanomaisen sodan avulla. Sen sijaan on alettu lämmittää uudelleen ajatusta Palestiinan valtiosta: Israelin pilkkominen sitä varten tekisi Israelin alueesta niin pienen, että sen puolustaminen olisi käytännössä mahdotonta. Palestiinalaisvaltion muodostaman välietapin kautta arabimaat pääsisivät sitten toteuttamaan varsinaisen tavoitteensa, Israelin tuhoamisen. Useat arabien edustajat ovat tämän tavoitteensa ja toimintasuunnitelmansa tuoneet suoraan julki. Esimer-kiksi PA:n Libanonin lähettiläs Abbas Zaki ilmoitti NBN-TV:ssä 9.4.2008:
      ”We Act According to a Phased Plan. Once We Get Jerusalem, We Will Move On to Drive Israelis Out of All Palestine.” (Toimimme vaihe vaiheelta etenevän suunnitelman mukaisesti. Kun saamme Jerusalemin, jatkamme ajamalla israelilaiset kokonaan pois Palestiinasta.)
      Länsimaat ovat niin sinisilmäisiä, että kuvittelevat kahden valtion mallin tuovan alueelle rauhan, kun todellisuudessa on tulossa lopullinen sota Israelin hävittämiseksi ‒ mahdollisesti lyhyehkön näennäisrauhan jälkeen. Se sota ei tule jäämään vain Lähi-idän riesaksi, vaan Venäjän, USA:n ja useiden arabivaltojen sotilaallinen läsnäolo viereisessä maassa Syyriassa takaa konfliktin laajen-tumisen kolmanneksi maailmansodaksi, josta kärsivät kaikki maat ja kansat maailmassa. Siten Suomikin omalta osaltaan ‒ ei suinkaan ole rakentamassa rauhaa ‒ vaan edesauttamassa Lähi-idän ruutitynnyrin räjähtämistä kolmanneksi maailmansodaksi kahden valtion mallia tukiessaan.

• Maailmansodan aikoihin suuri osa muuttaneista oli juutalaissiviilejä vastaan taistelemaan tulleita arabisotilaita. Mandaattiaikana ennen Israelin itsenäistymistä britit sallivat jihadistien vyöryn viereisistä arabimaista. Jopa juuri keskitysleireiltä saapuneet juutalaiset joutuivat heti puolustamaan itseään, mikä oli vaikeaa, kun britit olivat kuolemanrangaistuksen uhalla kieltäneet juutalaisilta aseen kantamisen. Arabien johtohahmo, Hitlerin kanssa veljeillyt Jerusalemin suurmufti Hadz Amin piti jihadisteille palopuheita käskien heitä ”ajamaan juutalaiset mereen”. Jasser Arafat oli Hadz Aminin nuori serkku, joka seurasi Aminia ja omaksui mentoriltaan tämän tavoitteet.
      ERITTÄIN KOVAT VOIMAT OVAT LIIKKEELLÄ ISRAELIN PUOLESTA
      Israelin asema ei selity pelkästään historiallisilla ja reaalipoliittisilla argumenteilla; tulee ottaa huomioon myös hengellinen ulottuvuus. Israelin sotilaalliset resurssit ovat, Itsenäistymissodan loppupuolta lukuun ottamatta, olleet viereisten arabimaiden yhteenlaskettuihin resursseihin verrattuna huomattavasti pienemmät. Eron perusteella arabimaiden olisi pitänyt voittaa Israelia vastaan käymänsä sodat. Näin ei käynyt, koska israelilaisten vahvan puolustustahdon ja –kyvyn lisäksi on tapahtunut paljon ihmeitä, jotka ovat myötävaikuttaneet Israelin varjeltumiseen monin-kertaisesti ylivoimaiselta viholliselta.
      Esimerkiksi Kuuden päivän sota lopputuloksineen on jo kokonaisuudessaan ihme, mutta sen kuluessa tapahtui runsaasti pienempiä ihmeitä. Tilanteet ovat olleet esimerkiksi sellaisia, että yksi israelilainen sotilas on ottanut vangiksi ison joukon vihollissotilaita, joilta kysyy, miksi annoitte minun, joka olen yksin, ottaa teidät kaikki vangeiksi. Vihollissotilaat vastaavat, että tässähän on suuri joukko israelilaisia sotilaita. Ihmeet muistuttavat Vanhassa Testamentissa kerrottuja vastaavia tapauksia israelilaisten voitokkaista taisteluista monikymmenkertaista ylivoimaa vastaan.
      Amerikkalaisessa Westpointin sotilasakatemiassa selitetään Israelin menestystä Kuuden päivän sodassa, että israelilaiset tekivät lähes kaikki asiat oikein, kun taas arabit tekivät lähes kaikki asiat väärin. Heidän sodanjohtonsa teki vakavia erehdyksiä, esimerkiksi lähetti kahden valtion kaikki lentokoneet samalle kentälle, jolloin Israelin ilmavoivat pystyivät pommituksilla tuhoamaan ne samalla kertaa. Tämä saattaa olla osa ihmettä, koska Vanhan Testamentinkin kuvaamissa sodissa Jumala usein sekoittaa Israelin vihollisen arvostelukyvyn aiheuttamalla hämmingin sen keskelle tai panemalla kuninkaan neuvonantajien päähän harhaanjohtavia ideoita.
      Yliluonnollisen suojelun kääntöpuolena Israelia vastustavat valtiot ja yksilöt joutuvat kouriin-tuntuvin tavoin kärsimään tekojensa seurauksista. Esimerkiksi Iso-Britannia menetti maailmanher-ruutensa vetäytyessään Palestiinan mandaatilta aseensa arabeille lahjoittaen, itse juutalaisia vastaan johtamansa arabilegioonan avulla taistellen ja täyttämättä kunnolla Balfourin julistuksen yhtey-dessä juutalaisille antamiaan lupauksia. Yhdysvaltain vastuu Israelin kohtelusta on vielä suurempi kuin muiden valtioiden, koska USA on ollut alusta pitäen sen läheisin ystävä ja liittolainen. John McTernan osoittaa kirjassaan ”God’s Final Warning to America”, että joka kerran, kun USA:ssa tehdään Israelin vastainen päätös tai toimenpide, niin 24 tunnin kuluessa siitä Yhdysvaltoihin iskee hurrikaani, maanjäristys tai muu luonnonmullistus.
      Päätöksentekijäkin voi kokea huomattavan henkilökohtaisen takaiskun, kuten tapahtui Bill Clintonille Lewinsky -skandaalin myötä samana päivänä 21.1.1998, kun hän oli suhtautunut hyvin kylmäkiskoisesti Netanjahuun tämän vieraillessa Valkoisessa talossa. Clinton neuvotteli 16.1.1994 Genevessä Syyrian presidentti el-Assadin kanssa Golanin luovuttamisesta Syyrialle, ja seuraavana päivänä tapahtui Kaliforniassa 6,9 magnitudin mystinen maanjäristys, joka oli hurrikaani Andrew’n jälkeen toiseksi tuhoisin luonnonkatastrofi USA:ssa. Andrew tuhosi 180.000 kotia Floridassa sama-na päivänä 23.8.1992, kun USA isännöi Madrid II rauhankonferenssia. Madrid I-konferenssin aikoihin muodostui puolestaan Pohjois-Atlantilla kaikkia luonnon normaalisääntöjä rikkonut ”the Perfect Storm”. Taloudellinen katastrofi iski länsimaihin 30.11.1998 Dow Jonesin pudotessa 216 pistettä, aiheuttaen satojen miljoonien dollareiden menetykset, kun USA ja 42 muuta valtiota lupasivat antaa samana päivänä Washingtonissa vierailleelle Arafatille 3 miljoonaa dollaria.
      XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
      George W. Bushin kotiosavaltio Texas joutui hurrikaanien temmellyskentäksi hänen pyrkiessään viemään läpi ”Roadmap to Peace”-suunnitelmaansa, joka korvaisi pieleen menneen Oslon sopimuk-sen. Bushin lähettäessä 8.6.2001 ulkoministeri

Tenetin Jerusalemiin, puhkeaa samana päivänä Texasissa trooppinen myrsky Allison, joka aiheuttaa 7 miljoonan dollarin tuhot ja sulkee George Bushin lentokentän

• Suomen valtionjohdon kristillinen vakaumus suojeli sodan aikana sekä maamme juutalaisia että suomalaisia kärsimyksiltä, joita olisi tullut kansan osaksi, jos Raamatun ohjeet juutalaisten kohtelusta olisivat jääneet noudattamatta. Noin 200 juutalaista palveli viime sodissa, heistä useat upseereina. SS-johtaja Heinrich Himmler saapui heinäkuun 1942 lopussa Suomeen, pyytäen luovuttamaan 2300 suomenjuutalaista natsien käsiin. Mannerheim ilmoitti välittömästi Suomen hallituksen jäsenille, että hänen armeijastaan ei luovutettaisi ainoatakaan juutalaista Saksaan, ei näiden omaisia tai sukulaisiakaan. Mannerheimin kysyessä arkkipiispa Erkki Kailalta tämän mielipidettä juutalaisten luovutukseen Kaila luki Mannerheimille edellä mainitun Obadjan kirjan kohdan ja lisäsi: ”Ei saa koskea Jumalan silmäterään!” Näin Mannerheim sai arkkipiispalta rohkaisun pysyä kannassaan.
        Valtionjohdolta tarvittaisiin jälleen samanlaista ryhdikkyyttä kuin Mannerheim osoitti. Vetoam-mekin päättäjiin, että nämä harkitsisivat mahdollisia muita ratkaisuja Lähi-idän jännitteiden lieven-tämiseksi, erityisesti sitä, että tuettaisiin tuota Lähi-idän ainoaa demokratiaa, jossa palestiinalaisten elintaso ja eliniänodote ovat tutkitusti paljon korkeampia kuin arabimaissa. Israelin jakaminen ja saattaminen tuhon partaalle jakamista seuraavan sodan kautta ei auta lainkaan siellä asuvia palestii-nalaisiakaan, saati että se aiheuttaisi uuden maailmanpalon.
        Israel osoittaa yleensä hyvin suurta pitkämielisyyttä palestiinalaisia kohtaan, pyrkien välttämään konfliktien eskaloitumista niin pitkälle kuin mahdollista ̶ eikä se tule, kuten alussa todettiin, itse aloittamaan sotaa. Jos kuitenkin Israelin kimppuun hyökätään ja se ajetaan täydellisesti nurkkaan tuhon kolkuttaessa ovella, se voi viimekätisenä keinona käyttää ydinasetta. Mikä tahansa valtio käyttäisi kaikkia aseitaan tuollaisessa tilanteessa. Tämä tekee tilanteesta niin vaarallisen koko maailman, ja myös Suomen kannalta: Itsesuojeluvaiston tulisi estää ajamasta vihonviimeiseen nurkkaan ydinasevaltiota, joka on voittanut kaikki sotansa ylivoimaista vihollista vastaan. Tähän mennessä on valtaosin kuunneltu vain toista osapuolta; nyt olisi korkea aika ottaa selvää Israelin näkökannoista.

• voi.aikoja.voi.tapoja

Ja siinä sitä taas oli pitkä pötkö hurskaan höperehdintää.

• No ei varmasti ollu mitään marssia siellä. Olin paikalla.

• OppimisenYlistys

Ihan lyhyesti sanoen: koko maailmamme perustuu valheisiin, etenkin historian kohdalla.

Tietenkin valheiden takana on aina totuus, se mitä todella tapahtui, se pitää vain itse kaivaa esiin, jos nimittäin itse on rehellinen. Epärehellisellä ihmisellä ei ole ihmisarvoa, hän kuuluu massaan josta Jumalakaan ei välitä, roskaan joka kerran poltetaan, kun ihmiset ovat läpikäyneet Jumalan seulonnan.

Valehtelijoiden jutut kannattaa siis ihan heti jättää omaan arvoonsa. Jos joku jää kiinni tietoisesta valehtelusta, hänen uskottavuutensa jatkossakin on n. nolla.

Näin on tänäpäivänä mm. nk. medioidemme kertomat nk. "uutiset". Jos on itse ollut jossain paikanpäällä ja nähnyt ja kuullut tapahtumat, ne tulee ymmärtää sellaisinaan, ilman selityksiä "miksi". Totuus ei ala kysymyksestä "miksi?" vaan "mitä?"

Itselläni on tapana vain seistä paikallani, käännellä päätäni ja katsoa mitä tapahtuu, kuka tekee mitä, kuka sanoo mitä ja tehdä tästä omat johtopäätökseni.

Valhemediat eivät siedä esim. youtube-dokumentointia, sillä niissä näkyy kuva ja ääni. Nähdyn ja kuullun tuominen koko kansan tietoisuuteen ja sen maltillinen, älyllinen ymmärtäminen, ennakkoasenteet, ainakin hetkeksi sivuun työntäen ja dokumenttien sisäistäminen, on uhka valheyhteiskunnille.

Netistä ne vielä löytyvät. Tulee kylläkin aika kun myös netistä poistetaan Valheenvalloille kiusallinen totuus. Ja tätä tapahtuu jo. Sensuuri Länsimaissa, Suomessakin vahvistuu kaiken aikaa, ihan silmissä. Rikolliset johtajat ottavat paikkaansa.

Marssi varmaan itse koettuna oli upea. Ja sen itse kokenut onkin asiassa sen paras arvostelija, jos hän nimittäin on ollut sen verran älykkö, että on todella ymmärtänyt näkemänsä ja kuulemansa. Itse olen osallistunut monenlaisiin yhteiskunnallisiin marsseihin ja ne kukin ovat tuolloin kertoneet itselleni sen, keiden joukoissa olen kulkenut keiden lippua kantanut. Mielipiteistä viis, se mitä itse näkee ja kuulee, on valtaa, ensinnäkin oman itsensä johtajuudelle.

"Minut pidätä! Hae poliisi! Samantekevää se olisi, sillä ruumiini on koskematon. Voit minua sä määrätä, niin tärkeänä häärätä, voin olla vanki kunhan sielu vapaa on!" (Vladimir Vysotski - Leningradin leirit)
      .

• huonomuistisia.hurskaita

Hurskaiksi heittäytyneet unohtavat sen, että presidentti Donald Trump on myös sanonut Israelin Palestiinan Länsirannalle rakentamien juutalaissiirtokuntien vaikeuttavan rauhantekoa Israelin ja palestiinalaisten välillä.

• SuvakitSyököötPaskaa

Ainoa mikä siellä on viime vuosikymmeninä aiheuttanut rauhantekoa on olleet natsien kouluttamat nk. palestiinalaiset terroristiryhmät. Israelhan on juutalaisten erämaahan itserakentama uusi valtio. Eihän siellä ollut juutalaisten sinne takaisin tullessa juuri mitään kunnollista asutusta. Kaiken viljelysmaan juutalaiset sosialistit rakensivat ojittamalla suoalueita, sekä kuiviin vuoristoihin keinokastelun avulla.

Tiedämme kyllä, että esim. Suomessa koko Palestiinan tarina on kerrottu perättömästi, johtuen 1970-luvun öljykriisistä, jolloin arabisheikit öljyllä kiristivät länsimaita tukemaan juutalaisvastaista missiotaan "hävittää juutalaiset maailmankartalta". Nämä öljysheikit ovat sitä samaa, Hitlerin ystävän, Jerusalemin suurmuftin kanssa natsien Bosniassa ja Serbiassa kouluttamaa kannattajajoukkoa.

Siksikin huvittaa kun esim. Narinkkatorilla suvakit musliminatsikavereineen huutavat tavallisille, isänmaallisille suomalaisille: "Fasistit ja rasisti, syökää paskaa!" sillä juuri sitä he itse, muslimikavereineen itse ovat. Todistavat itse itsestään.

• SuvakitSyökääPaskaa
        SuvakitSyököötPaskaa kirjoitti:

Ainoa mikä siellä on viime vuosikymmeninä aiheuttanut rauhantekoa on olleet natsien kouluttamat nk. palestiinalaiset terroristiryhmät. Israelhan on juutalaisten erämaahan itserakentama uusi valtio. Eihän siellä ollut juutalaisten sinne takaisin tullessa juuri mitään kunnollista asutusta. Kaiken viljelysmaan juutalaiset sosialistit rakensivat ojittamalla suoalueita, sekä kuiviin vuoristoihin keinokastelun avulla.

Tiedämme kyllä, että esim. Suomessa koko Palestiinan tarina on kerrottu perättömästi, johtuen 1970-luvun öljykriisistä, jolloin arabisheikit öljyllä kiristivät länsimaita tukemaan juutalaisvastaista missiotaan "hävittää juutalaiset maailmankartalta". Nämä öljysheikit ovat sitä samaa, Hitlerin ystävän, Jerusalemin suurmuftin kanssa natsien Bosniassa ja Serbiassa kouluttamaa kannattajajoukkoa.

Siksikin huvittaa kun esim. Narinkkatorilla suvakit musliminatsikavereineen huutavat tavallisille, isänmaallisille suomalaisille: "Fasistit ja rasisti, syökää paskaa!" sillä juuri sitä he itse, muslimikavereineen itse ovat. Todistavat itse itsestään.

Siis palet vaikeuttaneet rauhantekoa...

• juhjuu

juutalainen terroristi,
        ampui selkään,
        juutalaista pääministeriä,
        ettei vaan tulisi rauha...

• LONG-LIVE-ISRAEL

LOISTAVAA MARSSIJAT ! ENSI KERRALLA TIEDOTTAMISTA LAAJEMMIN , PLEASE !

• Israelinpuolesta

Olin marssissa hengessä mukana. En vain ole marssivaa tyyppiä.
      Luin kauan sitten Golda Meirin muistelmat ja uskoin, että juuri niin kaikki tapahtui. En ole missään nähnyt hänen näkemyksiään osoitetun vääriksi.
      Antaisin Israelille mielelläni tukeni myös pienten avustusten muodossa, jos tietäisin, missä sen voisi tehdä. Israel olisikin ainoa. Millekään hyväntekeväisyys- tai kirkon järjestölle en enää anna ropojani. Palestiinan avustamiselle tosin ei voi mitään, Suomi ja EU kun lähettävät sille suuria summia lupaani kysymättä.

• IDFnavyTheBest

Hei. Kohta kimpussasi on useampi huijaripulju, ainakin yksi tietty. Älä anna rahaa ainakaan suomalaisille rahanpyytäjille, ne pääosin päätyvät todellisuudessa niiden johtajien omille tileille.

Israel muutoinkaan ei ole köyhä valtio, amerikanjuutalaiset miljonäärit ja miljardöörit kyllä avustavat sitä. Lahjoittamalla rahaa Israelille voit ehkä itse saada hyvän mielen, mutta vähäisten rahojesi todellisessa tarpeessa he eivät ole.

Sotateollisuus on maailman, ilmeisesti suurin rahabisnes ja tässä USA rahoittaa ja tukee Israelia.

Jos tahdot auttaa eli tukea Israelia, on sen henkinen tukeminen ehkä paras keino. Tämä Israel-marssi ehkä oli eräänlainen tuen ilmaiseminen Israelin juutalaisille. Mutta on pidettävä mielessä, että kaiken seassa ovat myös omat juudaksensa, eli se, minkä vilpitön kansalainen luulee näkevänsä, ei välttämättä olekaan sitä mitä luulisi. Siellä missä on hyvää tahtoa, on aina mukana myös näiden hyväntahtoisten hyväksikäyttäjät.

Maailman motiiveina kaiken takana ovat: raha, valta ja seksi. Näitä maailma tavoittelee ja näitä pönkittämään maailma on valjastettu.

Jos tahdot tukea Israelia, perehdy todelliseen Israeliin, ei harhaluuloon siitä, jota harhaluuloa mm. kristilliset uskonlahkot tarjoavat, vaan siihen, mitä Israel todella on. Todellisessa Israelissa on paljon hyvää, mutta myös paljon pahaa. Jos edelleen tahdot heitä tukea, voit tukea heitä sanallisesti, esim. puhumalla ja kirjoittamalla heidän puolestaan netissä.

IDF navy... the best!
        https://www.youtube.com/watch?v=Vp6cBngGlNA&feature=related
        .

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1709
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1449
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1318
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1240
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      151
      1209
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1178
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1103
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      47
      995
    Aihe