TOTUUS ANNE MARIE KORKEALEHDOSTA-BLOGISTISTA

mitästykkäätte

Tapasin tämän henkilön Vainotujen tukiryhmässä Helsingissä. Viime aikoina olen kirjoitellut terapiamielessä raportteja vainostani. Minulla käydään varastamassa. Raporttejakin on viety.. Siksi tein paketin niistä ja annoin Anne Marielle säilytytettäväksi. Päällä lukee ,että kuolemani jälkeen saa vapaasti käyttää. - Olen vielä elossa.- SILTI HÄN ON ILMOITTANUT JULKAISEVANSA BLOGISSAAN KAIKEN KIrJOITTAMANI SELLAISENAAN.
Annoin hänelle luvan ottaa runoihinsa aiheita kertomuksistani, mutta niin, ettei identiteettini paljastuu.
Kylä nyt paljastuu. Stalkkerit tulevat suuttumaan ja kostamaan, ehkä menetän henkeni. Ja tämä Anne Marie loukkaa yksityisyyttäni pahemmin stalkkerit konsanaan.

56

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semmoinensiivoja

      Tämä stalker-blogisti-runoilija itse asiassa tapattaa minut.

    • jotkutvarmaankehuu

      Ei jessus, olen huumorintajuinen ihminen, mutta nyt menee yli. Ihan "kiva" kokemus huomata olevansa tapettu.
      Siiinä hän runossaan tekopyhästi liruttelee, kuinka kauheita olen kokenut. Mielessään on saada lisää kävijöitä, joilla voisi sitten kehuskella, niin kuin tekee nykyisillä.

      Pitää kovasti yhteyttä muihin vainottuihin. Tapa, jolla puhuu asiasta, paljastaa, että tärkeintä on tuntea olevansa joku. Kehuukin, että kyllä HÄN tietää. - No, jos samalla auttaa, niin mikäs siinä.

      Olen lähettänyt terveisiä, että vielä rivinkin julkaisee asioitani, saa yhden stalkkerin lisää.

    • vankilaanjoutaisi

      Niinpä, viimeksi kun nähtiin, oli puhetta viestien vääristämisestä. -Eiköhän tämä stalkkeriksi muuttunut vielä vääristelekin viestejäni niin, että vaikutan ihan hullulle tai olen muka sanonut jostakin ihmisestä asian, joka saa hänet raivostumaan.

      Tämä Anne Marie kuulee koko ajan puhetta päässään, tiedä, mitä ne äänet käskee tekemään.

    • mummunpyöryläon

      Eläkkeen lisäksi tekee siivoustyötä, että on rahaa matkustella. Nyt on lähdössä Afrikkaan, taas. -Luulisi, että olisi virikkeitä niin, ettei tämmöistä toisen ihmisen hyväksikäyttöä tarvitsisi.

      Ei perkele, esiintyy vielä kuin joku hyväntekijä , kun muistiinmerkitsemäni julkaisee.l

    • isosti.vahingon.iloa

      Muistatteko kun kerroin että ei kannata luottaa johonkin ihmiseen tällaisessa asiassa viimeksi vain vajaa viikko sitten.

      Ette kuunnelleet. Ovat kuulemma luotettavia, kyllä te osaatte arvioida.

      Kuten myös kommentissani totesin, jokainen joka menee tuollaiseen halpaan saa täsmälleen sen mitä ansaitsee.

      Ehkä seuraavalla kerralla kuuntelette. Epäilen, tyhmä ei yleensä opi.

      • kohtatapetaan

        Tilanne oli se, että kotoani varastettiin näitä raportteja .Olisi pian varastettu loputkin. Hätä tilanteessa annoin säilytettäväksi. - Kylläoli jo näkemystä tämän ihmisen itsetunnosta ja sen kohentamiskeinosta, mutta näin pahaa juttua en osannut odottaa. Jotakin juoruilun tasoista kylläkin.

        Ei tässä sinun sanomisilla ole mitään arpaa. Piti yrittää valita kahdesta pahasta pienempi paha.

        Ei ole kukaan väittänyt luotettavaksi kaikkia, mutta sinulla on itsetuntopulmia.


      • oletko.tietoinen
        kohtatapetaan kirjoitti:

        Tilanne oli se, että kotoani varastettiin näitä raportteja .Olisi pian varastettu loputkin. Hätä tilanteessa annoin säilytettäväksi. - Kylläoli jo näkemystä tämän ihmisen itsetunnosta ja sen kohentamiskeinosta, mutta näin pahaa juttua en osannut odottaa. Jotakin juoruilun tasoista kylläkin.

        Ei tässä sinun sanomisilla ole mitään arpaa. Piti yrittää valita kahdesta pahasta pienempi paha.

        Ei ole kukaan väittänyt luotettavaksi kaikkia, mutta sinulla on itsetuntopulmia.

        Mitenköhän itsetunto liittyy luottamiseen tai sen pettämiseen?

        Yhdistät asioita oudosti; eten sanoisi epäterveesti.


      • stalkkerinsaolen

        Itsetunnon kohentaminen voi i liittyä luottamuksen pettämiseen. - Ihan tiedoksi, vaikka olen enää ihan entinen niin olen entinen korkeasti koulutettu siltä alalta, joka on psykologia. Sinä olet joku maallikko.

        On ihan niin yksinkertaita, että jos se paska ämmä julkaisee rivinkin krjoituksistani, minä jatkan käsittelyään.


    • kiiskit

      Aloittaja on mielisairas.

    • montavieläjäljellä

      Otsikoita riittää listaksi A-neloselle.

      Miltä kuullostaisi vaikka kolme ensimmäistä.

      - tietokone stalkkereille aarrearkku

      -tapaturmien, rahanmenon, traumojen ja post traumaattisen oireyhtymän aiheuttaminen

      - joogaharrastuksen tuhoaminen

      (20 otsikkoa on listassa tällä hetkellä)

      • jatkoapiisaa

        - häirintäaseella ammuskelu taidenäyttelyissä

        - myrkyttäminen, huumaaminen ja lääkkeet gang stalkingin keinoina

        - terveyden hoito

        - hammashoito


      • lisääkinon

        - S-ryhmän ja K-ryhmän kaupoissa asiointi

        - gang stalking uimisharrastukseen liityen

        - pitkäaikaisen univajeen aiheuttaminen

        - julkisilla paikoilla stalkkaaminen


      • kirjoitanlisää

        lisää:

        - elektroninen häirintä pakkohoidon eli heinäkuun puolivällin jälkeen

        - puhelujen kappaus ja kaikkien kuultavaksi paneminen

        - oma auto ja sen käyttöön liittyviä stalkkauksia

        - gang stalking uimisharrastukseen liittyen

        - eläinrääkkäyksen liittäminen osaksi gang stalking vainoa I ja II

        - hiukset ja kampaajat

        -infraäänihäirintä

        - mikroaalto- ja infraääniraiskailu

        - yhden aikakauden loppu


      • juurinäiin

        Tietokone on stalkkereille aarrearkku siinä mielessä, että he saavat lisää sisältöä vainoamiseen. Voivat esimerkiksi katuteatterissa puhua juuri siitä aiheesta jota hetki sitten katsoit netistä. Kerran oli niin, että olin juuri nettikaupoista katsonut tiettyä merkkikäsilaukkua ja hetken päästä kun lähdin lenkille, niin eteeni tuli kävelemään teatraalisesti nainen kyseinen laukku kainalossa. Facebook selaamista seuraamalla saavat tietää, mitä mieltä olet kenestäkin, yhdistämällä katseesi fokusointipisteen newsfeedissä ja tunteesi. Pääsevät käsiksi kuviisi, joita voidaan käyttää sen tyyppisessä häirinnässä, joka liittyy unihäirintään, kutsun sitä "kuvia silmiin" tekniikaksi.

        Traumojen aiheuttaminen on päivän selvä juttu. Sitä ei tarvi sen enempää selventää.

        Rahanmeno johtuu siitä, että ihminen ei tässä olotilassa pysty toimimaan normaalisti. Itse taisin silloin aluksi käydä vain kalliissa lähikaupassa ostamassa ruokaa kalliimman kautta, koska en kertakaikkiaan pystynyt lähtemään kauemmaksi halvempaan isoon kauppaan. Äänihäirinnällä ja katuteatterilla saavat aikaan hirveät ahdistukset siitä, että on pakko ostaa uusi kännykkä, tai talvitakki, tai jotain muuta kallista. Sitten hädissään menee ja tekee sen. Tai lähtee hädissään matkalle ja maksaa kalliit lentoliput ja hotellit. Kaitpa siinä on tarkoitus, että henkilö säikähtää rahankäyttöään ja on sen jälkeen paremmin hallittavissa (varsinkin jos rahat on ihan loppu eikä pääse liikkumaan minnekään). Saavat ihmisen myös rikkomaan esineitä kodissaan.

        Tapaturmia tapahtuu, loukkkaa itsensä helposti hätätilassa. Joissain tapauksissa voidaan jopa hypnotisoida ihminen tekemään jotain itsetuhoista.

        Joogaharrastuksen tuhoaminen tapahtui myös minulle. Stalkkerit pitävät ihmistä stressitilassa. Jos ihminen yrittää rentoutua, sitä häiritään. Ja vaikka ei häirittäisi, niin tällaisessa hätätilassa on luonnollista, ettei voi rentoutua. Joogassa pysytin tekemään liikkeet, mutta hengittäminen oli vaikeaa enkä pystynyt rentoutumaan.


    • moraalitonämmäon

      Kun olen kova" ymmärtämään", niin olen yrittänyt ymmärtää tätä hyväsikäyttäjääni.

      - Kirjailijoiden vaimot, sukulaiset ja läheiset ovat valittaneet sitä, että joutuvat materiaaliksi kirjoihin. Kun keskustelevat , niin yht'äkiä kirjalija kirjoittaakin muistiin puheita, jne. Ja seuraavasta kirjasta löytyy sitten vaikka mitä henkilökohtaista.

      - On kirjallisia varkauksia, plagiointeja, jne.

      - Toimittajia on arvosteltu siitä, että onnettmuuspaikoila ovat haastatelleet ja kuvanneet järkyttyneitä ihmisiä, kun lehti menee kaupaksi "kunnon" juttujen ansiosta.

      Tämä blogisti yrittää saada lisää kävijöitä minun kauheitten kokemusteni avulla. Ja saada mainetta: on hän kova mimmi, kun pystyy tarjoamaan tällaista lukijoilleen.

      Mutta ku Anne Marie on itse vainottu, kauheita kokenut. Olen hänelle yrittänyt selittää, että on erilaisia vainotilanteita, erilaisia selviytymiskenoja. Ei ole mennyt perille.

      Minun vainossani on tärkeää olla antamatta palautetta vainoajille. Silloin ei jumaliste voi mennä julkaisemaan henkilökohtaisiksi tarkoitettuja . Kuolemani jälkeen saa vapaasti käyttää, lukee paketin päällä.

      Eri asia ovat omat taisteluni paikkakunnan palstalla. Itse asiassa olenkin mokannut ja antanut aseita stalkkereille.

      • kerro.toki

        Joko nuo jutut on julkaistu, kiinnostaisi mennä lukemaan.

        Missä ne on luettavissa?


      • 10vpäästä

        Järjestin blogimuijalle sellaisen somekäsittelyn, ettei enää uskalla julkaista sellaisenaan. -Kuolemani jälkeen ovat luettavissa.
        Tämähän on minulle henkivakuutuskin. Eivät viitsi stalkkerit tappaa, koska sen jälkeen tieto heidän pahoista teoitaan leviäsi kansan tietoisuuteen.


      • tuskin.kiinnostaa
        10vpäästä kirjoitti:

        Järjestin blogimuijalle sellaisen somekäsittelyn, ettei enää uskalla julkaista sellaisenaan. -Kuolemani jälkeen ovat luettavissa.
        Tämähän on minulle henkivakuutuskin. Eivät viitsi stalkkerit tappaa, koska sen jälkeen tieto heidän pahoista teoitaan leviäsi kansan tietoisuuteen.

        Eli kyseessä on kätevä sissimarkkinointi.

        Haluat että kiinnostus harhaisiin höpötyksiin nousee jotenka esität että niitä oltiin varastamassa.

        Ei huonompi taktiikka, läpinäkyvää silti.


      • viimeisellärajalla

        Ehdittiin jo varastaa, pelkäsin, että viedään loputkin.


      • siitälukemaan

        Nimimerkille "kerro.toki" tiedoksi, että ihan samanlaisia gang stalking taktiikoita, kohteiden kokemuksia ja kohtaloita on netissä luettavissa. Vaikuttaa sille, että minun stalkkaajani ovat käyneet kanadalaisen vainokoulun. - Elektronisen häirinnän vaikutuksista voi lukea ihan virallisistakin lähteistä.

        Näissä minun raporteissa on paikallista väriä niin, että niiden perusteella paikkoja, tahoja ja ihmisiäkin on tunnistettavissa. paikallinen = koko Suomi


    • fakta on se et kaikkia ``stalkattuja`` yhdistää se et heillä on vakava mt diagnoosi ja lääkkeet on ottamatta! ja kukaan stalkattu ei ole saanut koskaan kuvattua asunnossaan käyvää stalkkaajaa, koska semmosta ei ole

      • kerroihmeessä

        Mistähän sinulla tällainen virallinen tutkimustulos käytettävissäsi.


      • kerroihmeessä kirjoitti:

        Mistähän sinulla tällainen virallinen tutkimustulos käytettävissäsi.

        virallinen tutkimustulos? mitä sä sekoot? luuletko et tällästä sekopäitten juttua on tutkittu virallisesti? kai mä nyt voin tuon faktan todeta ilman mitään virallisia tutkimustuloksiakin! laitappa sä viralliset tutkimustulokset et mun ylhäällä oleva viesti ei ole totta!


      • eipäss

        Nordherr: Ei pidä paikkansa. Nämä stalkkerit eivät ole lääkäreitä ja ainoastaan lääkäreillä (ja muulla hoitokunnalla) on pääsy ihmisen terveystietoihin. Stalkkerit ihan itse valitsevat ketä rupeavat vainoamaan. Vainottuna on myös ihan terveitä henkilöitä, joilla ei ole ollut tarvetta millekään lääkitykselle. Jos tietyllä alueella ei ole tarpeeksi henkilöitä ketä valvoa ja seurata, niin niitä täytyy stalkkereiden mielestä saada lisää.

        Tietty he voi saada aikaan tilanteen, jossa toinen ryhmä ensin vainoaa hetken aikaa ihmistä, niin että tästä tulee vähän vainoharhaisen oloinen (terveellä tavalla, kuten kenestä tahansa ihmisestä tulisi siinä tilanteessa) ja sitten toinen ryhmä arvioi ihmisen ja katsoo, että tuohan on ihan vainoharhainen ja siinä onkin sitten uusi vainottava tapaus. Mietinkin näitä tunteet paljastavia valvontalaitetteita, että käytetäänkö niitä arvioimaan mielenterveyttä, jolloin helposti saataisiin luotua tilanne, jossa joku vaikuttaa harhaiselta.


      • eipäss

        Nordherr: Väittämäsi perusteella siis kaikkia stalkattuja, eli vainottuja, yhdistäisi se, että heillä olisi vakava mielenterveysdiagnoosi ja lääkkeet ottamatta. Jos tämä olisi totta, niin mistä stalkkerit saisivat tällaisen tiedon ihmisistä? Sehän tarkottaisi sitä, että kaikki mielenterveysdiagnoosin saaneet on kirjattu johonkin valvontajärjestelmään, josta jollain tapaa näkisi, onko lääkkeet otettu vai ei ja tämän järjestelmän perusteella järjestettäisiin vainot. Milllä perusteella ihmiset olisivat tähän järjestelmään kirjattu? Ei tarvitse olla kovin koulutettu ihminen ymmärtääkseen, että lääkärit eivät näitä tietoja ole luovuttaneet stalkkereille (jollei sitten koko yhteiskuntaa huijata ihan täysillä ja muillakin kuin lääkäreillä ja hoitajilla on pääsy terveystietoihin). Eli mistä sitten stalkkerit olisivat saaneet tiedon ihmisten mielenterveydestä? Jos tällaista valvontaa mielisairaita kohtaan käytettään, niin käytännnössä tämä tarkoittaisi sitä, että henkilö joka on kerran jonkin aikaa ollut psykoottinen ei koskaan saa olla terve, vaikka oikeasti olisi. Kun tervehtyy, niin alkaa vaino, jota ei sellainenkaan ihminen tahdo kestää, joka on aina ollut mielenterveydeltään ihan normaali!


      • eipäss kirjoitti:

        Nordherr: Väittämäsi perusteella siis kaikkia stalkattuja, eli vainottuja, yhdistäisi se, että heillä olisi vakava mielenterveysdiagnoosi ja lääkkeet ottamatta. Jos tämä olisi totta, niin mistä stalkkerit saisivat tällaisen tiedon ihmisistä? Sehän tarkottaisi sitä, että kaikki mielenterveysdiagnoosin saaneet on kirjattu johonkin valvontajärjestelmään, josta jollain tapaa näkisi, onko lääkkeet otettu vai ei ja tämän järjestelmän perusteella järjestettäisiin vainot. Milllä perusteella ihmiset olisivat tähän järjestelmään kirjattu? Ei tarvitse olla kovin koulutettu ihminen ymmärtääkseen, että lääkärit eivät näitä tietoja ole luovuttaneet stalkkereille (jollei sitten koko yhteiskuntaa huijata ihan täysillä ja muillakin kuin lääkäreillä ja hoitajilla on pääsy terveystietoihin). Eli mistä sitten stalkkerit olisivat saaneet tiedon ihmisten mielenterveydestä? Jos tällaista valvontaa mielisairaita kohtaan käytettään, niin käytännnössä tämä tarkoittaisi sitä, että henkilö joka on kerran jonkin aikaa ollut psykoottinen ei koskaan saa olla terve, vaikka oikeasti olisi. Kun tervehtyy, niin alkaa vaino, jota ei sellainenkaan ihminen tahdo kestää, joka on aina ollut mielenterveydeltään ihan normaali!

        ``Nordherr: Väittämäsi perusteella siis kaikkia stalkattuja, eli vainottuja, yhdistäisi se, että heillä olisi vakava mielenterveysdiagnoosi ja lääkkeet ottamatta. Jos tämä olisi totta, niin mistä stalkkerit saisivat tällaisen tiedon ihmisistä? ``

        et ymmärtänyt kommenttiani ollenkaan, sanoin että ``stalkattuja``(huomaa heittomerkit) yhdistää se et heillä on vakava mt diagnoosi ja lääkkeet on ottamatta! huomaa heittomerkit! kukaan terve ihminen ei väitä moisia juttuja, se on aivan varmaa


    • oletpasurkea

      Ja blogistimuija jatkaa julkaisujaan.

      Tänään ensimmäinen on sekasortoiselta skitsofreenikon painajaisunelta vaikuttava kuvaus e-häirinnästä. Siihen on sullottu tietoja infraäänihäirinnästä, mikroaalltohäirinnästä, pitkillä radiotaajuuksilla kuumentamisesta, jne. -Onko tarkoitus saada minut vaikuttamaan hullulle. -Kun vittu on itse ihan seko . - Olen aikoinaan kirjoitellut paikkakunnan palstalle sellaisia selkeitä juttuja e-häirinnästä.

      Toinen juttu koskee sitä, kun tuulilasiini ammuttiin moottoritiellä. Sen jutun olen paikkakunnan palstalla aikoinaan kertonut, ihan tuttu juttu täällä ja vakuutusyhtiökin tietää.

      Tämä juttupulaa poteva blogisti haluaa saada kävijöitä nuupahtaneelle blogilleen.

    • stalkkeriblogistit

      Pyysin tukiryhmää kieltämään Anne Marielta asioitteni julkaisemisen, mutta joko eivät ole tehneet niin tai ei ole ollut vaikutusta.

      Ei se mikään VAINOTTUJEN tukiryhmä ole. Itse asiassa suurin osa on blogisteja.

    • semmmoinentyyppi

      Minua jäi vaivamaan kaksi asiaa, joita tämä Anne Marie toisteli, kun viimeksi kapakassa istuttiin.

      Eka juttu oli se, että hän valta päähän nousseena toisteli saaneensa lähdesuojan. Hänen ei tarvitse kertoa, mistä on tietonsa saanut. - On kirjoittanut 7 runokirjaa, omakustanteita. Silti niilläl oli saanut anottua lähdesuojan.

      Toinen juttu oli, että vähän sivuttain istuen ja vilkuillen minua kertoi, että hänen ääntään käyttäen yksi ihminen saatu tappamaan itsensä. Toisteli tätä useita kertoja. Uhkaavasti sanoi, että kun tarpeeksi haukutaan,kuinka huono on, niin kyllä se onnistuu.

    • VainottuVainoaja

      Miksi tämän ketjun aloittaja on lähtenyt vainoamaan Anne Marieta?

      Onko toi vainottujen sakki samanlaista omien syöjiä kuin koulukiusaajat. Pakko pistää itse saatu kiertämään?

      • somekäsittely

        Aloittaja yritti saada tämän Anne Marien lopettamaan kirjoitustensa julkaisemisen. Sen verran sai aikaan, ettei ole julkaissut niitä alkuperäisinä, sellaisenan niin ekassa viestissään ilmoitti.

        Näytää vainottujen sakki olevan sellaista. Stalkkerit ovat onnistuneet saamaan monia omiin joukkoihinsa. Kun tietävät,miltä dtakkaus tuntuu, ovat pahoja stalkkereita.

        Kyllä tässä nyt väärästä ihmisestä uhria tehdään. Onko tilaustyö?

        Hei kun se muija lopettaa tekstieni julkaiusn, saa olla rauhassa.


    • sealoittaja

      Oikeudemukaisuuden nimissä tuon esille, että tämä Anne Mariee on ollut aivan kauhean vainon kohteena ja on edellenkin. On selviytymisen ihme.

      Mutta, vainoko on muuttanut, nyt hänen selviytymiskeinonsa on häkäilemätön hyväksikäyttö, minun.

      Siitä olen huolissani oman turvallisuuteni takia. Some-käsittelyllä olen yrittänyt saada hänet lopettamaan.

    • annemariekorkealehto

      Mutta ymmärtää yhä paremmin,
      myös kaiken väärinkäyttämisen,
      ja kaiken mitä ihmisille tehdään,
      kaiken sen mitä sanotaan,
      että meitä kuunnellaan,
      koko ajan missä tahansa,
      ja etenkin salakuunnellaan,
      ja meitä vääristellään.
      Ymmärtää myös sen vääristämisen,
      että ihmisistä tehdään susia toisia kohtaan,
      ja kaikista tulee tavallaan vihollisia keskenään,
      se on jokaisen stalkkauksen uhrin kohtalona,
      jos uskaltaa kertoa mitä on tehty,
      että meidät myös käännytetään toisia vastaan,
      vaikka näin ei ole ollut laisinkaan!
      Ja jos uskaltaa julkaista materiaalia,
      ja annettu lupa julkaista osittain,
      voi ymmärtää paremminkin nimeni,
      olleen yksi stalkkauksen kohde!
      Mutta ymmärtää myös ihmisten vihat,
      että olen noussut suosta ylös,
      ja olen taas tavallinen työntekijä,
      kuten kuka tahansa ihminen.
      Olen yhtä arvokas siivoojana,
      kuin olin aikaisemmassakin ammatissani,
      ei se akateeminen koulutus ole pahe,
      eikä se estä minua oppimista uutta ammattia!

    • annemariekorkealehto1

      Tulostin itsellenikin kaikki tekstit myöhempää käyttöä varten. Voi julkaista omassa blogissani ja tehdä ehkä tutkintapyynnönkin!

      • oikeastiuhri

        Tee ihmeessä tutkintapyyntö.


    • viatonta.vainotaan

      Edelleen ihmettelen miksi ketjun aloittaja näin vainoaa Anne Marieta.

      Omien sanojensa mukaan jotta joidenkin kirjoitusten julkaisua ei tapahtuisi, mutta tästä meillä on vain vainoajan sana. Toki vainoaja esittää asian ulkopuolisille niin että vähen vainoamisellaan on joku hyväksytty selitys.

      Mikähän oikeasti on totuus? Mitään todisteita ei ole esitetty.

      Todella outoa toimintaa "vainon uhrilta", siitäkään onko tämä vainoaja minkään vainon uhri itse meillä ei ole todisteena muuta kuin hänen sanansa.

      Näinkö ne vainoajat toimivat? Esittävät itse uhria jotta heidän vainonsa saa jatkua?

      Miksi vainota viatonta naista?

    • annemariekorkealehto2

      Minut stalkattiin sairaalaan lauseella "Usan armeija seuraa minua ja lääkäri lähettää turvaan minut sairaalaan."
      Eikö tämä kerro jo vainoamisen tason!?

      • olipas.kamalaa

        Heikko huumorintaju jos tuollaisen ottaa vakavasti?

        Ehkä kannattaa pysyä kauempana internetistä jos ei omaa mitään ymmärrystä mitä jotkut netissä kirkoittelee lämpimikseen.

        Tuossahan ei ole edes mitään henkilökohtaista.

        Toisaalta kuka on niin lapsellinen ettei tajua että valtiot, Amerikka etunenässä, seuraa nettiliikenteitä niin paljon kuin pystyy. Mitään sellaista ei kannata nettiin kirjoittaa jota ei omalla naamalla sanoisi keskellä kaupunkia.

        Tarkennuksena, tarkoititko vainon vai vainoharhan tasoa?


      • täälläkin

        Minunkin äänihäirinnässä ja yrityksessä sekoittaa mun päätä käytettiin jotain USA juttuja silloin aluksi ja sitten mun perässä tai lähettyvillä kaduilla puhuttiin joka päivä englantia usa aksentilla.


      • täälläkin
        olipas.kamalaa kirjoitti:

        Heikko huumorintaju jos tuollaisen ottaa vakavasti?

        Ehkä kannattaa pysyä kauempana internetistä jos ei omaa mitään ymmärrystä mitä jotkut netissä kirkoittelee lämpimikseen.

        Tuossahan ei ole edes mitään henkilökohtaista.

        Toisaalta kuka on niin lapsellinen ettei tajua että valtiot, Amerikka etunenässä, seuraa nettiliikenteitä niin paljon kuin pystyy. Mitään sellaista ei kannata nettiin kirjoittaa jota ei omalla naamalla sanoisi keskellä kaupunkia.

        Tarkennuksena, tarkoititko vainon vai vainoharhan tasoa?

        olipas.kamalaa kirjoitti: "Heikko huumorintaju jos tuollaisen ottaa vakavasti?"

        Sun (olipas.kamlaa) täytyy olla psykopaatti. Tästä on huumori erittäin kaukana. Ihmiset järkytetään tällä häirinnällä shokkitilaan, siihen pisteeseen asti etteivät keuhkot tunnu toimivan ja ei saa henkeä ja pissat tulee housuun, eikä sitä edes siinä olotilassa tajua. Ihmiset joutuvat tästä häirinnästä sairaalaan. Toiset psykiatriselle, toiset somaattiselle puolelle.


      • älä.alistu.häirintään
        täälläkin kirjoitti:

        olipas.kamalaa kirjoitti: "Heikko huumorintaju jos tuollaisen ottaa vakavasti?"

        Sun (olipas.kamlaa) täytyy olla psykopaatti. Tästä on huumori erittäin kaukana. Ihmiset järkytetään tällä häirinnällä shokkitilaan, siihen pisteeseen asti etteivät keuhkot tunnu toimivan ja ei saa henkeä ja pissat tulee housuun, eikä sitä edes siinä olotilassa tajua. Ihmiset joutuvat tästä häirinnästä sairaalaan. Toiset psykiatriselle, toiset somaattiselle puolelle.

        Tuon takia kannattaisi ymmärtää se että netissä ei koskaan ole syytä suhtautua toisten kirkoitelmiin vakavasti.

        Jos tuota ei osaa sisäistää kannattaa harkita jotain toista harrastusta.

        Siihen aikaan kun itse nettiin "liityin", Usenetista löytyi ihan "käyttöohjeetkin", kirjoittajana Gene Spafford.

        Kannattaa lukea jos ne jossain vielä on.

        Jos olisin reagoinut jokaiseen 25 tms vuotisen netti-urani aikana saamaani tappo- yms väkivaltauhtaukseen vakavasti olisin jo kuollut stressistä. Mutta olen alusta asti ymmärtänyt että jos joku keuhkoaa se on niiden oma asia.

        Häirintä on aina tuomittavaa, sitä en kiistä, mutta häiritty voi omalla suhtautumisellaan vaikuttaa asiaan paljon. Itse olin muinoin, onneksi kauan ennen nettiaikoja, koulukiusattu. Siitäkään en olisi selvinnut jos en olisi itse päättänyt että vittuako huutelevat ja heittelevät pyörää yms ties mihin jorpakkoon. Tehköön jos ei parempaa tekemistä niillä ole.

        En antanut häirinnälle valtaa elämässäni.

        Muistan tilanteita joissa tehtiin lievää fyysistä vakivaltaa ja vain odottelin että se loppuu. Kiusaajilla oli hyviä ilmeitä kun jossain välissä kysyin että oliko vielä muuta vai voinko jo mennä kun olisi parempaakin tekemistä.

        Mitä tulee tuon toisen "usa aksentilla puhutaan englantia", jos elää kaupungissa ja pyörii joka päivä samoilla paikoilla on hyvin normaalia törmätä samoihin ihmisiin vaikkei heitä kaikkia muistaisi. Kaupungissa kun asuu paljon väkeä, jokaisella on oma elämäni.

        Mulle elämän kohokohta on se että en edes kerran vuoteen kuule kadulla jonkun puhuvan Suomea. Enkä edes englantia Suomalaisella aksentilla. Ne kerrat kun noin on käynyt, pois lukien ne jolloin seurassani on ollut joku tuttava Suomesta, vielä näin vuosikymmentenkin jälkeen lasketaan yhden ihmisen sormilla.


    • annemariekorkeal

      Se oli lause, joka riitti vapaudenriistoon eli neljäksi päivää tarkkailuun. Olin niin vaarallinen et kiersin hoitajan kanssa ulkona lenkin sairaalan ympäri ja ruokailussa oksensi yksi perunan syötyään tarjottimelle, ei se hääviä ole. Muut jatkoivat kiltisti syömistä! Kuka korvaa menetetyn työajan tai sairaalamaksut?
      Onneksi hoksasin katsoa lähetteeni!

      • selitävähän

        Joko silloin kuulit puhetta päässäsi? Oliko tämä lause, jota jouduit kuuntelmaan?


    • näinnn

      Muistakaa, jos kerrotte LÄÄKÄRILLE, että kuulette ääniä (ja jos olette vielä sekavan oloisia paniikista), niin lääkäri tulee antamaan teille psykoosin diagnoosin. Jos ette halua ottaa vastaan psykiatrista hoitoa, jättäkää sanomatta, että kuulette ääniä ja painottakaa kaikkia muita oireita, niin saatte ehkä jotain hoitoa niihin.

      • terveiden.merkki

        Tässä just on se mielisairaan ja terveen ero.

        Terve tietää missä tilanteessa voi sanoa mitäkin; ja sen mitä ei tietyissä tilanteissa missään nimessä mennä sanomaan.

        Jos tuota ei osaa, niin kyseessä on mielisairas.

        Mielisairaat kuuluu hoitoon; hyvä jos pääsevät. Pääosa mielisairaista ei hoitoon joutuessaan ymmärrä että ovat tilassa joka hoitoa tarvitsee, siksi valitus.


      • totisentotta

        Psykiatrinen hoito ei ole hoitoa, vaan rankaisua ja kontrollointia. Lääkkeitä ei anneta sen takia, että ne parantaisivat, vaan koska tekevät potilaasta helpommin kontrolloitavan ja lamattuna syrjään työnnettävän, jolloin hänestä on vähemmän haittaa muille ihmisille.

        Mitä ihmeen haittaa on muille, jos kuulee päähänsä johdettua puhetta? Se haitta, että tätä v2k toimintaa harjoittavat toimijat haluavat pysyä salassa.


      • valtanoussutpäähän

        Tämäkin oli jo nostettu ja sitten taas täällä.

        Kuka tätä tekee?


      • suuri.osa.paranee
        valtanoussutpäähän kirjoitti:

        Tämäkin oli jo nostettu ja sitten taas täällä.

        Kuka tätä tekee?

        Palsta on rikki, artikkelit ei päivity listaan oikeassa järjestyksessä; tapahtuu aina muutaman viikon välein.

        Tuohon psykiatrisen hoidon epä-hoitoisuuteen, on suuri joukko psykiatrisesti sairaita jotka hoidosta ovat avun saaneet. Aina on niitä jotka on liian sairaita hoitautuakseen.

        Sama koskee mitä tahansa sairautta, kaikkea ei vielä osata parantaa.

        Se ei silti tarkoita etteikö kannattaisi yrittää, se kun ei etukäteen ole selvää kuka ei parane.


      • jotain.tällaista
        terveiden.merkki kirjoitti:

        Tässä just on se mielisairaan ja terveen ero.

        Terve tietää missä tilanteessa voi sanoa mitäkin; ja sen mitä ei tietyissä tilanteissa missään nimessä mennä sanomaan.

        Jos tuota ei osaa, niin kyseessä on mielisairas.

        Mielisairaat kuuluu hoitoon; hyvä jos pääsevät. Pääosa mielisairaista ei hoitoon joutuessaan ymmärrä että ovat tilassa joka hoitoa tarvitsee, siksi valitus.

        Seksuaalista häirintää kokeneet ovat pidätelleet niin kauan että saivat aikaan metoo-kampanjan. Milloin saadaan aikaan stalkattujen metoo-kampanja? Josko joskus stalkkereillakin alkavat housut tutista? Ja psykiatreilla.


    • Risumiessyndrooma

      Risumiessyndrooma on stalkkereilla, ettei heillä vain ole niitä omassa nahassaan, mitä siinä toisteltiin?

    • voimienmukaan

      Blogisti näyttää siirtyneen omien asioittensa kirjoitteluun. Ei tarvitse enää vähän väliä ainakaan käydä tarkistamassa, minkä sisältöistä runoa on tullut.

      Ei näytä edelleenkään tajuavan, että on eri asiaa

      -USKALTAA julkaista omia kokemuksiaan ja

      - USKALTAA julkaista toisen vainotun henkilökohtaisia muistiinanoja vastoin tämän tahtoa.

      Kun en antanut tehdä tätä, niin määrittelee minut luovuttaneeksi tapaukseksi, jota kukaan ei voi auttaa.. - En pyytänyt muuta apua kuin yhden boxin säilyttämistä, kun kotona käy varkaita.

      Minä olen todellakin uskaltanut julkaista stalkkauskokemuksiani, satojen viestien edestä suomi24:ssä ja muualllakin.

      • viatonta.vainotaan

        Miksi koitat edelleen perustella syitä miksi juuri sinä saat vainota viattomia; mutta jos sinä olet vainon kohde kyseessä on joku vääryys.

        Monikohan näistä "naapuri vainoaa minua" henkilöistä on oikeasti vittumainen naapuri, ja se että kokevat olevansa vainon kohteita johtuukin siitä että naapuri on saanut tarpeeksi ainaisesta häirinnästä ja maksaa takaisin omaa lääkettä?

        "Minua vainotaan" jutuissa nähdään aina vain asian yksi puoli; mikä olisikaan totuus?


    • Luciferian

      Harkitsin meneväni vainottujen tukiryhmään, mutta minusta on alkanut tuntua siltä, että sinne hakeutuu myös vainoajia - sellaisethan eivät jätä rauhaan ikinä, Tässäkin tarinassa mainitaan joku naisparka nimeltä ja hänestä huudetaan isoin kirjaimin ja vihjaillaan hänen olevan jonkin sortin petturi ja syyllistetään tapahtumattomaan mahdolliseen murhaankin. Lyhyesti ja ytimekkäästi: hänet syyllistetään täysin. Alla lainaus teidän iloksenne (ja että uskoisitte, etten puhu höpöjä):

      ". Stalkkerit tulevat suuttumaan ja kostamaan, ehkä menetän henkeni. Ja tämä Anne Marie loukkaa yksityisyyttäni pahemmin stalkkerit konsanaan.. Stalkkerit tulevat suuttumaan ja kostamaan, ehkä menetän henkeni. Ja tämä Anne Marie loukkaa yksityisyyttäni pahemmin stalkkerit konsanaan."

      • PutkiPäälle

        Tuossahan se tosiaan tiivistyy, stalkkaamisen ydin.

        Yksilö kuvittelee jonkun toisen loukanneen häntä, ja alkaa kostoksi vainoamaan tätä. Jatkossa koston kohde luulee olevansa isommankin joukkovainon uhrina vaikka häntä vainoaa vain yksi mielisairas.

        Olen kohtuullisen varma että monessa tapauksessa kaksi tuollaista mielisairasta päätyy vainoamisen kierteeseen jossa kostoksi vainoavat toisiaan.

        Taustalta löytyy samanlaisia piirteitä kuin koulukiusaajista; jossain yhteydessä kiusatut, joko kotonaan tai jossain muussa ympäristössä, ovat itse joutuneet kiusauksen kohteeksi jotenka pistävät vain pahan kiertämään.


    • Luciferian

      "Yksilö kuvittelee jonkun toisen loukanneen häntä, ja alkaa kostoksi vainoamaan tätä. Jatkossa koston kohde luulee olevansa isommankin joukkovainon uhrina vaikka häntä vainoaa vain yksi mielisairas."

      Niinhän se monesti menee, kuten kliseisesti voi todeta: parhaista kavereista tulee pahimmat viholliset. Yksi nettikirjoittelija saattaa olla yllättävän tuottelias esiintyessään useilla eri nimimerkeillä ja todella, kuvailemasi harha saattaa näin ollen muodostua.

      Kun jotakin pienessä kaveripiirissä on "loukattu" alkaa koko pieni yhteisö kostamaan. Kun suurperheen vesaa on loukattu, on kosto monesti täysin kohtuuton ja ylimitoitettu. Erikseen tulee vielä suuret yhteisöt: rasismin vastustajat, maahanmuuttajat, opiskelijat, eri alojen työntekijät yms.

    • bloginpitäjänä

      Minua ei juuri tuulet enää hetkauta.
      Olenhan vain tavallinen ihminen, mukana monessa yhdistyksessä reilut10 järjestöä tai yhdistystä, sekä autan muita ihmisiä pääsemään kiinni elämään, monien vaikeuksien jälkeen.
      Jos joku ei siis tiedä, missä toimin, niin hyväntekeväisyysjärjestöt, mielenterveyteen tähtäävä yhdistys, urheiluseurat, ja moni muu yhdistys, teen taidetta, ja käyn töissä.

      Se että joku muu kuin se oikea ihminen, joka on luottanut minuun, tekee tuollaista pilaa, pitää jättään omaan arvoonsa. Todellisuudessa siinä ei ole mitään perää!

      Olen pitänyt sanani ja lupaukseni, ja autan monia muitakin häirittyjä eli tulee yhteydenottoja eri puolilta Suomea.

      Häirintä ei estänyt minua pääsemästä työelämään takaisin, eikä monia vapaa-ajanharrastuksia. Olen joka päivä näkyvillä kaupoissa, julkisissa tiloissa ja liikenteessä omalla autolla. Ei saa antaa periksi, jos on joutunut kohteeksi.

      Siinä on pohtimista muillekin, kaikki voivat selviytyä vain olevalla enemmän esillä, siitä harhaluuloisuuden häiriöstään, joka on kaasuvalotuksen keinoin aiheutettu yms. muulla toiminnalla!

      Jokaisen pitää lähteä liikkeelle, näyttää ja nauraa enemmän häirintää tekeville, sehän pidentää ikää, että olen oppinut enemmän!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1771
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1112
    Aihe