Pyhä henki tuli muhu

tehmies24v

vajaa kuukaus sitte, aluksi ajatteli et jumala tulee tuomitsemaa mut, se joka ei minussa pysy sen minun isäni leikkaa ja se kuivettuu ja se heitetään tuleen..ajatteli et oon nyt kuivettunu et jumala tulee tuomitsemaan mut...mutta sama pimeys jatkuu mut tunne et osa musta on sulanu,pieni osa musta...välillä tunne ylitse vuotava jumalan rakkauden, niiku sillo joskus joka ylittää tän pimeyden..mut sit se palautuu tähä mis oon

mut mä tiedän kyllä et kestää ainaki syksyy et oon oikeesti johonki mallii vapaa..vaikee selittää aistin sen

5

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehmies24v

      tosi outoa, samalla sydän alkaa huutaa niiku enne et jeesus auta, isä auta, mitä sit ku se loppuu en ole enää kykenevä siihe

    • tehmies24v

      kysymys kuuluu et miksi? olenha kestäny kaikki nämä vuodet..ja nyt ku osa sydämestä on sulanu helpottaa paljo mun päivittäisiä hommia ettei mua heitellä laidasta laitaa mite sattuu...et joku musta pystyy sanoo et joo ei...tällee samanlailla kestän helposti vaikka 3 vuotta..paljo helpompaa ku aikasemmi millo oli et vie sinä minä vikisen

    • Eesti.tutuksi

      Mulla on kesäpaikka Muhun saarella

    • tsemppiäjatkoon

      Ei välttämättä tarvitse odottaa syksyynkään saakka. Siitä se avautuu, ei Jumala ole sinua hylännyt, jos niin et enää noita sanoja olisi kirjoittamassa.

      • tsemppiäjatkoon

        Moni palstalainen sanoo noitia nähneensä. Mikä tahaansa näyttää noidalta kun tarpeeksi rukoilee.

        Teini-ikäinen Lestatyttö saa minulta 3x noita-sanaa. Sellainen raudoittamaton peikon hammasrivistö ja hieltä haiseva dödötönlintu, 578320.sisarusta tietenkin ja tyhmät vitsit, hoh

        noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita minä kirjoitan noita sana Milloin haluan noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita, Hellari noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita noita


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3630
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      190
      1833
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1827
    Aihe