Lähettäisitkö maahanmuuttokriitikot tutustumismatkalle irakiin tai iraniin?
Voisi olla aika valaisevat matka noille mammansa syöttömille peräkammarin hiiviskelijöille?
Lähettäisitkö maahanmuuttokriitikot tutustumismatk
13
167
Vastaukset
- muualla
Kun olette noin huolisanne noista palautettavista miehistä jotka ovat luvatta maassamme niin tehkää jotain heidän hyväkseen. Menkää mukaan sinne irakiin ja perustakaa jokin pelastuspartio tai vartiaryhmä suojelemaan noita ressukoita. Akkojen hameiden allahan ne täälläkin piileskelee.
- kfnzndmdmdmdz
"vartiaryhmä"
luin ensin että vartiaisryhmä ja olin jo lahjoittamassa tukea matkalippuihin..
no joo, mutta ei ratkaisu irakin ongelmiin ole se, että sieltä kansa evakuoidaan suomeen. kyllä heidän on pakko vaan opetella tulemaan keskenään toimeen siellä omassa maassaan.
- juhasipil
mistä saataisiin meille rajakeille pizzaa ja energiajuomaa Irakissa?ilman niitä me ei lähdetä
- myöös
ja kepappia!
- Tervemenoa-
Suvakit sinne pitäisi lähettää. Lähtisi enimmät kutinat perseestä kun saisi edestä ja takaa ja lopuksi vedettäisi kaulavaltimot auki.
- odotavaan
Väkivaltaa ihannoiva ja uhaava viestisi ilmoitetaan viranomaisille
- muualla
Noita suvakki ämmiä kyllä tarkoitinkin. Kun ovat huolissaan noista kultamunistaan. Sinne vain suojelusenkeliksi uroille. Kyllä siellä poliisit ja isiskin pelkäisi noita amatsoneja.
- lnoklknjlnkj
Luultavasti vihaisivat kahta kovemmin noiden maiden kulttuureja ja entistä vähemmän haluaisivat samaa touhua tännekin..
- rrärärärrr
tai sitten saattaisivat jopa pitää niistä, samanlaista radikalismia kun tuntuvat edustavan.
- älä.naurata
rrärärärrr kirjoitti:
tai sitten saattaisivat jopa pitää niistä, samanlaista radikalismia kun tuntuvat edustavan.
Ettäkö mamukriittiset suosivat islamismia tai kunniakulttuureja kun nimenomaan ovat niitä vastaan. Ja kerro mitä kovinkin "radikaalia" on siinä ettei halua suomesta islamilaista ja kunniakultturistista maata? Sillä sellainen siitä on näillä näkymin tulossa.
- Ei.kiinnosta
Juuri niiden olojen takia tänne ei haluta samaa. Mikset itse muuta sinne? Siellä on se kaikki mitä kaipaat tänne.
- ressumies
Jos aloittaja maksaa voisin lähteä.Esimerkiksi matkatoimisto Adventura Iranin kiertomatka 10 pv lähtö 14.10.2018 2690euroa tai Olympia matkat Iranin kiertomatka 9pv 28,4,2018 2790 euroa kiinnostaisivat
Olen nyt Iranissa. Ei täällä ole mitään ongelmaa ihmisillä jotka ovat samaa mieltä johdon kanssa tai jos ovat eri mieltä niin pitävät suunsa kiinni. Ihmiset eivät pidä imaamien diktatuurista mutta sitä ei kannata sanoa ääneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379