Kehitysyhteistyön nimissä Ahtisaari piti hoviaan Anbomaalla.
Juhlinta oli jatkuvaa alkoholin huuruista ja tummat kauniit naiset pyörivät ympärillä palvellen keisaria yötä päivää.
Klaaniin kuului suomalaisten lisäksi muitakin ulkomaalaisia sikailijoita.
Paras ehkä unohtaa tapahtunut eikä syyttää ketään ainakaan seksuaalisesta ahdistelusta.
Muistatteko kun Ahtisaari oli Ambomaan keisari
6
604
Vastaukset
- kuusivarkaisiin
Sinä aikana ei ollut YouTubea, harmin paikka.
- Ieva
Sen muista kun ex-Ambomaan keisari-presidentti Sahtivaari oli ensimmäisellä valtiovierailullaan Tukholmassa ja oli reppana laittanut jalkoihinsa upouudet lakeerikengät joilla sitten kompuroi haavan otsaansa.
Ja finnairin penkit menivät huonovointisuuden vuoksi vaihtoon.
Mitä Tukholmassa oikein tarjottiin herkkävatsaiselle vieraalle?!
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000003325395.html- Anonyymi
Anuksesta ja yläpäästä tuli Finskin penkille sahtivaarilta tavaraa.
- Bulituurix
Montakoskymmentä miljoonaa tuli maksamaan toi sahtivaarin
afrikan valloitukset.Sitten avustuksia satojenmiljoonien edestä.
Nekin avustukset meni suoraan sotaakäyvien heimopäälliköiden taskuihin.
Että näin tämä noobelilla palkittu sahtivaari paransi maailmaa,
meidän veronmaksajien varoilla. - Anonyymi
Hyvin muistan ja nyt demari-verkkosukka-Jutta on Afrikan prinsessa.
Demareilla menee lujaa Afrikassa. - Anonyymi
Hottentottikuningas teki täällä sivistyneen vaikutuksen höpöttämällä naama tötteröllä - itse asiassa itse asiassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323036Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua392334Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652137Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241687- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958