Onko hyvä paikka myydä huonekaluja ?
Walkkis Tori
6
481
Vastaukset
- CabelStr
Makuasia, toiset tykkää toiset ei.
- einarixxx
Ihmiset yrittää myydä vanhoja huonekalujaan kirppiksillä suurin osa pitäisi viedä suoraan kaatsille!
- SilliSiili
Ostin walkkistorilta sohvan 140€ kuljetus 30€. Kotona huomasimme sohvan lemuavan mädähtyneeltä vanhalta ihmiseltä eikä hajua saa pois pesussa. Palauttaa ei saa eivätkä tule vastaan hinnassa vaikka joudun vaihtamaan vanut ja otsonoimaan koko p*skan. Valehtelivat päin naamaa! Älkää olko tekemisissä kyseisten myyjien/omistajien kanssa! Eivät ole myötätuntoisia ihmisiä ongelmien ilmetessä. Oli viimeinen kerta kun heillä asioin.
Myy huonekalusi itse netissä. Myös sieltä löytyy ostajia.- Paalu69
Mitä voi odottaa alkkistorilta ostetusta tuotteesta? Sinne on näppärä dumpata kaikki kalmanhajuiset huonekalut kun vielä halevatki ilman. Itse en käytä kuin Kruunukalustetta ja vastaavia huonekaluasioissa.
- NeuvontaE.L
Ihmisiähän me kaikki olemme ja erehdyksiä sattuu jokaiselle. Paras tapa hoitaa erimielisyydet itse liikkeessä, eikä yksipuolisesti syyllistää toista osapuolta keskustelupalstoilla. Asiallisesti myyjien/myyjän kanssa neuvotellen saatte varmasti molempia osapuolia tyydyttävän lopputuloksen. Kyseisen yrityksen eduksi katson kuitenkin, koska toiminta on jatkunut jo vuosia, asiakkaita huijaamalla toiminnan luulisi jo loppuneen kauan sitten.
Palautesivut yritykselle ovat tärkeät, sitäkautta asiat hoituvat paremmin kuin nettisivuilla kielteisesti kirjoittamalla. Palvelua ja asiakasta ajatteleva yritys laittanee palautesivustot pikimmiten näkyviin.
Hyvää kesän jatkoa ja toivotaan epäkohtien korjaantuvan. ☺ - Hyväkauppa
Pitää muistaa, että käytetyn tavaran kaupassa kuten muussakin kaupoissa ostaja itse tekee ostopäätöksen. Tuotteita voi kyllä haistella ja jos tuoksu ei miellytä, jättää ostamatta eikä vaadi myyjää siitä tilille. Käytetty on käytettyä ja monesti niissä joku ominaistuoksu on. Itse ostin verhot, jotka tuoksuvat vanhalle mutta en siitä lähtenyt ketään syyttelemään. Mukava henkilökunta on Walkkistorilla ja kaikki on sujunut sovitun mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101661- 1711598
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1681516Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231308Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901184Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146963Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70961- 93861
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr185805Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud207769