Tulinen järvi

Tulinenjärvi

"Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen."
Ilmestyskirja 20:15

266

3294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin.luulisin

      Ilmeisesti sama kuin helvetti.

      • Anonyymi

        Lopussa jumalattomat palavat kuin oljenkorret. Mitään ei jää jäljelle.
        Eikä olki pala kauaa.


        Malakia 3:19 Sillä katso: se päivä on tuleva,
        joka palaa kuin pätsi.
        Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on,
        ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on,
        sanoo Herra Sebaot,
        niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.


    • Mieluummintaivaaseen

      Ei tee mieli sinne!

      • Minusta kuulostaa paljon paremmalta kuin se toinen kristinuskonharhaisten markkinoima vaihtoehto.


      • Mieluummintaivaaseen
        he-ma kirjoitti:

        Minusta kuulostaa paljon paremmalta kuin se toinen kristinuskonharhaisten markkinoima vaihtoehto.

        Kullakin mieltymyksensä.


      • Mieluummintaivaaseen kirjoitti:

        Kullakin mieltymyksensä.

        No mietippä ite.

        Ikuisuus mielikuvituskolmikon perseitä nuollen kieli ruskeana - ei kiva.

        Saisin kuitenkin häädön kotipolttoisen pannuttamisesta, hampun kasvatuksesta ja irstaasta seksistä.


      • Se onkin tarkoitettu paholaiselle,enkeleineen sinne joutuvat myös ne joiden nimeä ei ole karitsan elämän kirjassa.


      • Todellaniinkö
        he-ma kirjoitti:

        Minusta kuulostaa paljon paremmalta kuin se toinen kristinuskonharhaisten markkinoima vaihtoehto.

        Niinkö todella?


      • Mieluummintaivaaseen kirjoitti:

        Kullakin mieltymyksensä.

        Mieltymykset ovat ihmisen ajatusmaailmlaa, se on kuitenkin varma mitä Raamatun lehdillä on kirjoitettu.


      • tammi23 kirjoitti:

        Se onkin tarkoitettu paholaiselle,enkeleineen sinne joutuvat myös ne joiden nimeä ei ole karitsan elämän kirjassa.

        Se on kyllä ihan saletti että sellaisessa kirjassa ei ole raapustuksen raapustusta.


      • Anonyymi

        Niinpä!


      • tammi23 kirjoitti:

        Se onkin tarkoitettu paholaiselle,enkeleineen sinne joutuvat myös ne joiden nimeä ei ole karitsan elämän kirjassa.

        Balbir Singhejä on maailmassa tuhansia. Jos tuo nimi on Karitsan Elämän Kirjassa, pääsevätkö he kaikki Taivaaseen?


      • Anonyymi
        tammi23 kirjoitti:

        Se onkin tarkoitettu paholaiselle,enkeleineen sinne joutuvat myös ne joiden nimeä ei ole karitsan elämän kirjassa.

        "Se onkin tarkoitettu paholaiselle,enkeleineen sinne joutuvat myös ne joiden nimeä ei ole karitsan elämän kirjassa."

        Tulijärveen joutuvat kaikki, joiden nimi ei ole elämän kirjassa.
        Kuten epäuskoiset, saastaiset, murhaajat, epäjumalan palvelijat ja valehtelijat jne
        Samoin kuolema ja tuonela.
        Jeesushan sanoo, että on kaksi ylösnousemusta, vanhurskasten ja väärien Joh5:29,29.
        Tulijärvi on toinen kuolema Ilm21:8


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Se onkin tarkoitettu paholaiselle,enkeleineen sinne joutuvat myös ne joiden nimeä ei ole karitsan elämän kirjassa."

        Tulijärveen joutuvat kaikki, joiden nimi ei ole elämän kirjassa.
        Kuten epäuskoiset, saastaiset, murhaajat, epäjumalan palvelijat ja valehtelijat jne
        Samoin kuolema ja tuonela.
        Jeesushan sanoo, että on kaksi ylösnousemusta, vanhurskasten ja väärien Joh5:29,29.
        Tulijärvi on toinen kuolema Ilm21:8

        Aivan. Se on todella erikoista, että nämä herjaajat leikittelevät tällaisella äärimmäisen vakavalla aiheella.


    • alfa123om

      Mielestäni kun luin BIBLIAA eli 1700-luvun raamattua oli ikään kuin Uusi Jerusalem olisi sijainnut maankaltaistetulla Venus planeetalla. Tuolla planeetalla ei ole vettä saatavana, vaan se on kuiva ja kuuma. Myös raamatun VT:n profetiat muistuttavat että tulee maapallo muuttumaan lähes asumiskelvottomaksi. Kuivuus mainitaan usein.

      Onko niin, että Ilmestyksen säännöt, ohjeet ja tuomiot on tarkoitettu toimeenpantavaksi äärimmäisen karuilla planeetoilla. Onko niin, että tuo kirja toteutuu uudessa maassa, jossa on karut olosuhteet ja sen vuoksi tarvitaan erityisen VANHURSKASTA ASUJAMISTOA.

      Kunkin elämä voi siellä riippua yhdestä vesitilkasta. Tulee aikoja ja paikkoja, joissa vanhurskaus ja lähimmäisen rakkaus on niin velvoittavaa, että joutuu suorastaan helvettiin jos ei auta niissä olosuhteissa naapuriaan.

      • evoluutionlakeja

        10-lapsinen naapuriperhe, juo sinunkin vanhempien vesitilkat.


      • Anonyymi

        "Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan."

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!

        Miksi hoet?


    • tuleuimaan

      Minä tykkään polskutella tulisessa järvessä, siellä on ihanan lämmintä vettä.

      • On tuska on rajaton ei ole lepohetkiä,voi jäädä polskuttelut pois.


      • äääääretöntuska
        tammi23 kirjoitti:

        On tuska on rajaton ei ole lepohetkiä,voi jäädä polskuttelut pois.

        Millä sinä sen todistat, vajaamielinen.


      • äääääretöntuska kirjoitti:

        Millä sinä sen todistat, vajaamielinen.

        Missä ovat viisaat ja oppineet, missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hulluudeksi?

        He väittävät olevansa viisaita mutta ovat tulleet tyhmiksi.


      • LieneeKaikkiKarkoittanut

        Mikäli läheisiä on joskus ollut, luultavasti he ovat ottaneet etäisyyttä tähän sadistiseen tyyppiin.


      • LieneeKaikkiKarkoittanut kirjoitti:

        Mikäli läheisiä on joskus ollut, luultavasti he ovat ottaneet etäisyyttä tähän sadistiseen tyyppiin.

        Yksinäiseltä vaikuttaa, Luojan kiitos.


      • tammi23 kirjoitti:

        Missä ovat viisaat ja oppineet, missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hulluudeksi?

        He väittävät olevansa viisaita mutta ovat tulleet tyhmiksi.

        >Missä ovat viisaat ja oppineet, missä tämän maailman älyniekat?

        No vaikka yliopistoissa heitä on sadoin tuhansin. Toki vähän kaikkialta muualtakin löytyy.

        >Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hulluudeksi?

        Hän olisi kamala sadisti, jos noin olisi tehnyt, muta eikö Hän olekin luotujaan rakastava Isä?

        >He väittävät olevansa viisaita mutta ovat tulleet tyhmiksi.

        Kuvailit "uskovia" hyvin osuvasti.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Missä ovat viisaat ja oppineet, missä tämän maailman älyniekat?

        No vaikka yliopistoissa heitä on sadoin tuhansin. Toki vähän kaikkialta muualtakin löytyy.

        >Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hulluudeksi?

        Hän olisi kamala sadisti, jos noin olisi tehnyt, muta eikö Hän olekin luotujaan rakastava Isä?

        >He väittävät olevansa viisaita mutta ovat tulleet tyhmiksi.

        Kuvailit "uskovia" hyvin osuvasti.

        Kyse on tämän maailman viisaista,väittävät viisaita olevansa,Jumalan silmissä ovat tyhmiksitulleet. Uskovilla on toisenlainen viisaus ei tästä maailmasta.


      • tammi23 kirjoitti:

        Kyse on tämän maailman viisaista,väittävät viisaita olevansa,Jumalan silmissä ovat tyhmiksitulleet. Uskovilla on toisenlainen viisaus ei tästä maailmasta.

        Huhhahhei.


      • Itsesipaljastit
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Huhhahhei.

        Kuvasit juuri omia turhia ajatuksiasi tyhjentävästi!


      • tammi23 kirjoitti:

        Missä ovat viisaat ja oppineet, missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hulluudeksi?

        He väittävät olevansa viisaita mutta ovat tulleet tyhmiksi.

        Yksikään oikeasti viisas ei väitä sellainen olevansa. Olen huomannut sen sijaan, että tyhmyys johtaa helposti hyvinkin varmoihin mielipiteisiin. Mitä suurempi, sen varmempiin.


      • Ettäsillätavalla
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Yksikään oikeasti viisas ei väitä sellainen olevansa. Olen huomannut sen sijaan, että tyhmyys johtaa helposti hyvinkin varmoihin mielipiteisiin. Mitä suurempi, sen varmempiin.

        Jotenkin väistämättä nyt tuli jotenkin sellainen olo, että tässä jälkimmäisessä tapauksessa puhuit itsestäsi lähinnä, vai voinhan toki olla väärässäkin, tiedä sitä sitten...


      • Anonyymi
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Jotenkin väistämättä nyt tuli jotenkin sellainen olo, että tässä jälkimmäisessä tapauksessa puhuit itsestäsi lähinnä, vai voinhan toki olla väärässäkin, tiedä sitä sitten...

        Jotenkin väistämättä nyt tuli jotenkin sellainen olo,
        että R.R. puhui sinusta ja kaltaisistasi. Voin toki olla väärässäkin,
        tiedä sitä sitten


      • Anonyymi
        tammi23 kirjoitti:

        Missä ovat viisaat ja oppineet, missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hulluudeksi?

        He väittävät olevansa viisaita mutta ovat tulleet tyhmiksi.

        "Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon."


      • Anonyymi
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Jotenkin väistämättä nyt tuli jotenkin sellainen olo, että tässä jälkimmäisessä tapauksessa puhuit itsestäsi lähinnä, vai voinhan toki olla väärässäkin, tiedä sitä sitten...

        ”jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.”


      • Anonyymi
        Itsesipaljastit kirjoitti:

        Kuvasit juuri omia turhia ajatuksiasi tyhjentävästi!

        Lipsahti varmaankin...


      • Anonyymi
        tammi23 kirjoitti:

        Missä ovat viisaat ja oppineet, missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hulluudeksi?

        He väittävät olevansa viisaita mutta ovat tulleet tyhmiksi.

        Tämä on huomattu!


      • Anonyymi
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Jotenkin väistämättä nyt tuli jotenkin sellainen olo, että tässä jälkimmäisessä tapauksessa puhuit itsestäsi lähinnä, vai voinhan toki olla väärässäkin, tiedä sitä sitten...

        Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa?


      • Anonyymi
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Jotenkin väistämättä nyt tuli jotenkin sellainen olo, että tässä jälkimmäisessä tapauksessa puhuit itsestäsi lähinnä, vai voinhan toki olla väärässäkin, tiedä sitä sitten...

        Jep


      • Anonyymi

        Parasta onkin lämmin kylpy vesi.


      • Anonyymi
        tammi23 kirjoitti:

        On tuska on rajaton ei ole lepohetkiä,voi jäädä polskuttelut pois.

        Tuska ja ahdistus niillä jotka pahaa tekee JUUTALAISELLE ENSIN. Ja ne varastetut vaatteet sitten ....viherkasvit....astiat....huonekalut ...hellarivapareissa juutalaisten varastamat.....varkaat ei pääse taivaaseen edes Ilmestyskirja.


      • Anonyymi
        tammi23 kirjoitti:

        Kyse on tämän maailman viisaista,väittävät viisaita olevansa,Jumalan silmissä ovat tyhmiksitulleet. Uskovilla on toisenlainen viisaus ei tästä maailmasta.

        Näin on.


      • Anonyymi

        Sehän sitten nähdään aikanaan, miten kivaa sinulla siellä on…


      • Anonyymi

        "Minä tykkään polskutella tulisessa järvessä, siellä on ihanan lämmintä vettä."

        Se kyllä polttaa nopeasti kuten tuli polttaa oljenkorret.


      • Anonyymi
        tammi23 kirjoitti:

        On tuska on rajaton ei ole lepohetkiä,voi jäädä polskuttelut pois.

        "On tuska on rajaton "

        Kaikki me ihmiset olemme kuolevaisia.
        Samoin kuin kaikki eläimet.

        Vain Jeesuksella on kuolemattomuus 1Tim6:16

        Jeesus tuli tänne maailmaan pelastamaan ihmisiä kadotukselta eli kuolemalta eli häviämiseltä olemattomiin.

        Joh3:16 Sillä niin on Jla maailmaa rakastanut, että hän antoi ainoan Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.


    • Hirveäpaikka

      "Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa."
      Ilm 19:20

      • oletkoyksinkertainen

        Ja sama kohtalo odottaa sinua, ellet anna omaisuuttasi käyttööni.


      • JeesusonHerrani
        oletkoyksinkertainen kirjoitti:

        Ja sama kohtalo odottaa sinua, ellet anna omaisuuttasi käyttööni.

        En pelastu aneilla, vaan Jeesuksen armon kautta.


      • Anonyymi

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"


      • Anonyymi
        JeesusonHerrani kirjoitti:

        En pelastu aneilla, vaan Jeesuksen armon kautta.

        Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"

        Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."

        Ihana ateria! 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana ateria! 😀

        Oliko verilettuja ja rössypottuja?


    • Se, että estää muita saamasta ravintoa, vaatteita, asuntoa tai hoitoa on tietenkin kaikkina aikoina hyvin paha asia. Ehkä käytän liikaa mielikuvitusta nykyisin kun luen raamattua. Puritaanit, jotka menivät amerikkaan eli uuteen maailmaan käyttivät ehkä mielikuvitusta ja unelmia rationalismin asemesta. Mutta sitten he eivät ilman intiaanien apua siellä pärjänneet.

      Kun rationalismi sai täyden voiton seuraukset ovat olleet melko pahat. Hyötyajattelu ja järkevyys usein sallivat muiden ihmisten tuhoutumisen oman onnen varmistamiseksi. Tuo hyötyajattelu oli ominaista etelä-euroopassa jo varhain sekä Macchiavelli ehkä sitä vielä vahvisti. Mutta pohjois-eurooppaan hyötyajattelu saapui KJV raamatun käännöksen myötä. Tuo käännös oli tiukka ja ei sallinut mielikuvitukselle tilaa enää siinä määrin kuin aiemmat käännökset.

      Mielikuvitus tekee riippuvaisiksi muista. Järkevyys ja rationalismi tuhoaa liikaa puolestaan.

      • järjenvoitto

        Sinunkin sukusi on tunnettu kehvelivaimojen ottaja, pojasta polvi paranee.


      • Anonyymi
        järjenvoitto kirjoitti:

        Sinunkin sukusi on tunnettu kehvelivaimojen ottaja, pojasta polvi paranee.

        Ihanko niin?


      • Anonyymi
        järjenvoitto kirjoitti:

        Sinunkin sukusi on tunnettu kehvelivaimojen ottaja, pojasta polvi paranee.

        Miksi pilkkaaja olla tahdot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko niin?

        ” Vaikka sotajoukko asettuisi minua vastaan, ei minun sydämeni pelkäisi; vaikka sota nousisi minua vastaan, siinäkin minä olisin turvassa.”


    • Jokaisen täytyy osoittautua kuin kätköpaikaksi tuulelta ja suojapaikaksi rajuilmalta , KUIN VESIVIRROIKSI VEDETTÖMÄSSÄ MAASSA, KUIN JYHKEÄN KALLION VARJOKSI NÄÄNTYNEESSÄ MAASSA. Jesaja 32:2

      Vaikka kuinka saarnataan, että yksin uskosta eikä lainkaan teoista niin on kuitenkin niin, että on aikoja ja paikkoja joissa VIIMEISTÄÄN VAADITAAN hieman huolehtimista lähimmäisen edusta myös.

    • Alunperinperkeleelle

      Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.

      • toistenrahat

        Mutta perkele sai anteeksi ja uskovaisten juhlat jatkuivat perkeleen rahoittamana.


      • Voittajanpuolellaolen
        toistenrahat kirjoitti:

        Mutta perkele sai anteeksi ja uskovaisten juhlat jatkuivat perkeleen rahoittamana.

        Perkele ei saa anteeksi. Tulijärvi odottaa sitä.


      • lemposoikoon

        Pakanalliset ukkosenjumalat eivät kuulu juutalaiseen järveen.


    • Siismikäseon

      Kertokaa mulle, mikä tämä tulinen järvi on?

      • Raamattupuhuu

        Se on sama kuin helvetti.


      • Anonyymi
        Raamattupuhuu kirjoitti:

        Se on sama kuin helvetti.

        Niin tai kadotus.


      • Anonyymi
        Raamattupuhuu kirjoitti:

        Se on sama kuin helvetti.

        Hirvittävä paikka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirvittävä paikka!

        Päästiinkin uskovaisten lempiaiheeseen! Kuola suupielessä täällä mässäillään helvettifantasioilla taas kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päästiinkin uskovaisten lempiaiheeseen! Kuola suupielessä täällä mässäillään helvettifantasioilla taas kerran.

        Kunnia Jumalalle!
        Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."


    • niinkuinsanotaan

      Tulinen järvi on tapahtuma jolloin jumalattomat tuhotaan. Kun he ovat saaneet tuomionsa tuomiopäivänä, taivaasta lankeaa tuli joka polttaa heidät kokonaan niin ettei heistä jää mitään jäljelle. Sen jälkeen maa luodaan uudeksi, eikä mitään muistoa ole jäljellä synnistä tai syntisistä.

      MALAKIA 4
      1. Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki
      julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.
      2. Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden aurinko ja parantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat
      3. ja tallaatte jumalattomat; sillä he tulevat tomuksi teidän jalkapohjienne alle sinä päivänä, jonka minä teen, sanoo Herra Sebaot.

      Johanneksen ilmestys 21
      1. Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
      2. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
      3. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
      4. ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."

      Johanneksen ilmestys 22
      1. Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta.
      2. Keskellä sen katua ja virran molemmilla puolilla oli elämän puu, joka kantoi kahdettoista hedelmät, antaen joka kuukausi hedelmänsä, ja puun lehdet ovat kansojen tervehtymiseksi.
      3. Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä
      4. ja näkevät hänen kasvonsa, ja hänen nimensä on heidän otsissansa.
      5. Eikä yötä ole enää oleva, eivätkä he tarvitse lampun valoa eikä auringon valoa, sillä Herra Jumala on valaiseva heitä, ja he hallitsevat aina ja iankaikkisesti.

      • jeesusolihiekkakansaa

        Edes viikingit ei keksineet Islannissa, elävältä keittoa tai tulijärvi laavakuolemaa,
        Hiekkakansa on äärimmäisen julmaa.


      • Anonyymi
        jeesusolihiekkakansaa kirjoitti:

        Edes viikingit ei keksineet Islannissa, elävältä keittoa tai tulijärvi laavakuolemaa,
        Hiekkakansa on äärimmäisen julmaa.

        "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."


      • Anonyymi
        jeesusolihiekkakansaa kirjoitti:

        Edes viikingit ei keksineet Islannissa, elävältä keittoa tai tulijärvi laavakuolemaa,
        Hiekkakansa on äärimmäisen julmaa.

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"


    • q.v

      Miksi kristinuskon Helvetti on todennäköisempi vaihtoehto kun jonkun muun uskonnon kuolemanjälkeinen tila?

      -Eikö Jeesuksen ylösnousemus ole kristinuskon keskeisin tapahtuma?

      -Eikö Jumalan pitäisi olla valtavan paljon meitä fiksumpi olento?

      Jos Jumala haluaa meidän hyväksyvän kristinuskon keskeisimmän asian - ylösnousemuksen, niin miksei hän ole antanut mitään todisteita asiasta? Raamattu ei ole todiste, se on väite.

      Miksei Jumala itse ilmoita, että asia on näin. Miksi Jumala on hiljaa kaikkein tärkeimmästä asiasta?

      • "Eikö Jumalan pitäisi olla valtavan paljon meitä fiksumpi olento?" On kyllä se ihmisen oma valinta tulinen järvi ei Jumalan.


      • Olkaa.hupsimatta
        tammi23 kirjoitti:

        "Eikö Jumalan pitäisi olla valtavan paljon meitä fiksumpi olento?" On kyllä se ihmisen oma valinta tulinen järvi ei Jumalan.

        Miten sellaista voi kukaan valita, jota ei ole olemassakaan.


      • Olkaa.hupsimatta kirjoitti:

        Miten sellaista voi kukaan valita, jota ei ole olemassakaan.

        Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.
        Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema: tulinen järvi.

        "Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille. Siihen, joka voittaa, ei toinen kuolema kajoa


      • Se.on.totta
        Olkaa.hupsimatta kirjoitti:

        Miten sellaista voi kukaan valita, jota ei ole olemassakaan.

        Sinun mielestä ei ole, mutta Raamatun mukaan on.


      • Anonyymi
        Olkaa.hupsimatta kirjoitti:

        Miten sellaista voi kukaan valita, jota ei ole olemassakaan.

        "Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa."

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"


      • Anonyymi
        tammi23 kirjoitti:

        Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.
        Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema: tulinen järvi.

        "Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille. Siihen, joka voittaa, ei toinen kuolema kajoa

        Helvetti on paha, paha paikka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"

        Ylistys Jeesukselle!


      • Anonyymi

        ”tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä”


    • b9rty52

      isis pääsi pitkälle päänirtileikkuu videoilla, onko tämä tulijärvi vähän sama asia.

      • Anonyymi

        "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."

        Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.


    • Eiköhän tuo tulinen järvi sijaitse Venus planeetalla ja myös Uusi Jerusalem sijaitsee siellä Venus planeetan maankaltaistamisen jälkeen. Tuo planeetta on kuivaa ja laavaa eikä siellä pahemmin ole vettä tai muita hyödykkeitä. sen vuoksi EHDOTON VAATIMUS ASUKKAILTA ON VANHURSKAUS JA SE, ETTÄ HE JAKAVAT VESITILKKANSA NAAPUREIDEN KANSSA.

      Sellaisissa olosuhteissa kuin mitkä ovat tuleva maan päälle ja Venus planeetalle ei saisi olla yhtäkään sellaista, joka ei ole vanhurskauteen taipuvainen. Jumalaton pelkkä omasta nahasta huolehtiminen on pahimman laatuista pilkkaa suoraan hädässä olevien kasvoille.

      • Anonyymi

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."

        "Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani."

        Aamen! Voitamme Jeesuksessa!


    • Aamenaamenaamen

      Toivottavasti EI KUKAAN joudu tuohon hirvittävään paikkaan!!!

      • Ei.joudu

        Lopeta tuo tyhjästä vouhkaaminen.


      • Aamenaamenaamen
        Ei.joudu kirjoitti:

        Lopeta tuo tyhjästä vouhkaaminen.

        Ei ole "tyhjän vouhkaamista!"


    • Ettäsillätavalla

      Alunperinhän se oli tarkoitettu vain Perkeleelle ja hänen enkeleillensä.

      "Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä."
      Matt 25:41

      • Saapa.nähä.touhua

        "Alunperinhän se oli tarkoitettu vain Perkeleelle ja hänen enkeleillensä."

        Miten ne sellaisen kaikki tietävän, ja kaukaa viisaan Jumalan suunnitelmat sillä lailla muuttuu?


      • TahdotkoSINÄ
        Saapa.nähä.touhua kirjoitti:

        "Alunperinhän se oli tarkoitettu vain Perkeleelle ja hänen enkeleillensä."

        Miten ne sellaisen kaikki tietävän, ja kaukaa viisaan Jumalan suunnitelmat sillä lailla muuttuu?

        Ketään ei ole tarkoitettu sinne, sillä Jumala tahtoo, että kaikki pelastuvat, mutta kaikki eivät TAHDO pelastua. Tahdotko SINÄ?


      • Ei.tarvetta.pelastukseen
        TahdotkoSINÄ kirjoitti:

        Ketään ei ole tarkoitettu sinne, sillä Jumala tahtoo, että kaikki pelastuvat, mutta kaikki eivät TAHDO pelastua. Tahdotko SINÄ?

        Kysymykseen et vastannut, vaan aloit kyseleen minun henkilökohtaisia asioita. En tarvitse näillä näkymin mitään pelastusta, koska en ole missään tukalassa tilanteessa.
        Mitä taas kuoleman jälkeisiin asiohin tulee, niin niistähän meillä kummallakaan ei ole harmaata aavistusta, joten turha hötkyillä sen asian suhteen mihinkään suuntaan.


      • Pelastus.on.tarjolla
        Ei.tarvetta.pelastukseen kirjoitti:

        Kysymykseen et vastannut, vaan aloit kyseleen minun henkilökohtaisia asioita. En tarvitse näillä näkymin mitään pelastusta, koska en ole missään tukalassa tilanteessa.
        Mitä taas kuoleman jälkeisiin asiohin tulee, niin niistähän meillä kummallakaan ei ole harmaata aavistusta, joten turha hötkyillä sen asian suhteen mihinkään suuntaan.

        Jumalan suunnitelma ei ole muuttunut. Se on sama alusta lähtien. Sinun omat ajatuksesi Jumalasta ja hänen suunnitelmistaan muuttuvat.
        Toivon, että vielä näet tarpeesi pelastua.


      • Joku.valehtelee
        Pelastus.on.tarjolla kirjoitti:

        Jumalan suunnitelma ei ole muuttunut. Se on sama alusta lähtien. Sinun omat ajatuksesi Jumalasta ja hänen suunnitelmistaan muuttuvat.
        Toivon, että vielä näet tarpeesi pelastua.

        "Alunperinhän se oli tarkoitettu vain Perkeleelle ja hänen enkeleillensä."
        No, mitä se tämä "Ettäsillä tavalla" horisee?


      • Tajusitko.nyt
        Joku.valehtelee kirjoitti:

        "Alunperinhän se oli tarkoitettu vain Perkeleelle ja hänen enkeleillensä."
        No, mitä se tämä "Ettäsillä tavalla" horisee?

        Jumala EI pakota ketään pelastukseen. Tajusitko nyt?


      • Suuta.soukemmalle
        Tajusitko.nyt kirjoitti:

        Jumala EI pakota ketään pelastukseen. Tajusitko nyt?

        Johonkin raamatun satuihin uskovan on irvokasta kysyä, että "Tajusitko nyt"


      • Trollaaja.sinä.olet
        Suuta.soukemmalle kirjoitti:

        Johonkin raamatun satuihin uskovan on irvokasta kysyä, että "Tajusitko nyt"

        Irvokasta on sinun trollauksesi.


      • Toivottavasti.tajusit
        Trollaaja.sinä.olet kirjoitti:

        Irvokasta on sinun trollauksesi.

        No et kai kuvittele, että tällaisella huu-haa palstalla joku vakavissaan olisi.


      • Jeesus.pelastaa
        Toivottavasti.tajusit kirjoitti:

        No et kai kuvittele, että tällaisella huu-haa palstalla joku vakavissaan olisi.

        Se, mikä sinulle on huuhaata, eli hullutusta, kuten Raamattu sanoo, on minulle pelastus.


      • Tasapuolisuus
        Ei.tarvetta.pelastukseen kirjoitti:

        Kysymykseen et vastannut, vaan aloit kyseleen minun henkilökohtaisia asioita. En tarvitse näillä näkymin mitään pelastusta, koska en ole missään tukalassa tilanteessa.
        Mitä taas kuoleman jälkeisiin asiohin tulee, niin niistähän meillä kummallakaan ei ole harmaata aavistusta, joten turha hötkyillä sen asian suhteen mihinkään suuntaan.

        On aivan kohtuullista, tasapuolista, että sinultakin jotain kysytään, sillä niin paljon sinä itse utelet muilta henkilökohtaisia asioita.


      • Tarjouksessa.löytyy
        Tasapuolisuus kirjoitti:

        On aivan kohtuullista, tasapuolista, että sinultakin jotain kysytään, sillä niin paljon sinä itse utelet muilta henkilökohtaisia asioita.

        Pyyhi sinä vaan takapuolisuutesi vc paperilla.


      • Asia.tuli.selväksi
        Tarjouksessa.löytyy kirjoitti:

        Pyyhi sinä vaan takapuolisuutesi vc paperilla.

        Ymmärrän. Olet trolli sanan pahimmassa merkityksessä.


      • Pitihän.se.arvata
        Asia.tuli.selväksi kirjoitti:

        Ymmärrän. Olet trolli sanan pahimmassa merkityksessä.

        Trolli on makeis tuotemerkki, jota et varmaankaan tiennyt.


      • Tiedoksi.sinulle
        Pitihän.se.arvata kirjoitti:

        Trolli on makeis tuotemerkki, jota et varmaankaan tiennyt.

        Googlaa sana "trolli", niin tiedät millainen olet.


      • Älyätkö.tuskinpa
        Tiedoksi.sinulle kirjoitti:

        Googlaa sana "trolli", niin tiedät millainen olet.

        Lue tuosta,jos osaat.

        Trolli on Mederer GmbHn omistama tuotemerkki, jonka nimellä markkinoidaan makeisia. Tuotemerkin toiminta alkoi vuonna 1981. Suomessa Trollin tuotteita markkinoidaan muun muassa Lidlissä. Sen alatuotemerkki Trolli Roadkill Candy jouduttiin vetämään pois markkinoilta vuonna 2005 yleisön vihaisten reaktioiden vuoksi, kun siitä sai käsityksen, että eläimiä voi kohdella huonosti.


      • Trolli.sinä.olet
        Älyätkö.tuskinpa kirjoitti:

        Lue tuosta,jos osaat.

        Trolli on Mederer GmbHn omistama tuotemerkki, jonka nimellä markkinoidaan makeisia. Tuotemerkin toiminta alkoi vuonna 1981. Suomessa Trollin tuotteita markkinoidaan muun muassa Lidlissä. Sen alatuotemerkki Trolli Roadkill Candy jouduttiin vetämään pois markkinoilta vuonna 2005 yleisön vihaisten reaktioiden vuoksi, kun siitä sai käsityksen, että eläimiä voi kohdella huonosti.

        Trolli mikä trolli.


      • Asioitaseuraillut
        Trolli.sinä.olet kirjoitti:

        Trolli mikä trolli.

        Tämän trollin jutuista ei kannata välittää. Ärsyttelee vaan, koska ei muuta osaa. Jättää vaan sen jutut omaan arvottomuuteensa.


      • Siinäpä.määit
        Asioitaseuraillut kirjoitti:

        Tämän trollin jutuista ei kannata välittää. Ärsyttelee vaan, koska ei muuta osaa. Jättää vaan sen jutut omaan arvottomuuteensa.

        Tottakai sua harmittaa. kun ei kaikki mäkätä lammaslauman mukana.


      • Näin.se.varmaan.on
        Asioitaseuraillut kirjoitti:

        Tämän trollin jutuista ei kannata välittää. Ärsyttelee vaan, koska ei muuta osaa. Jättää vaan sen jutut omaan arvottomuuteensa.

        Niinpä. Minä luulen, ettei trollilla mene omassa elämässä kovinkaan häävisti. Purkaa sitten näillä palstoilla turhautumiaan.


      • Aika.mukavasti.lentturoi
        Näin.se.varmaan.on kirjoitti:

        Niinpä. Minä luulen, ettei trollilla mene omassa elämässä kovinkaan häävisti. Purkaa sitten näillä palstoilla turhautumiaan.

        Siihenkö panet viimeisen toivosi, että minulla menee heikosti.
        Ikävä kyllä minun täytyy tuottaa sinulle siinäkin asiassa pettymys. Minulla nimittäin menee aika mukavasti elämässäni ja mikä parasta se on omaa ansiotani.


      • Asioitaseuraillut
        Näin.se.varmaan.on kirjoitti:

        Niinpä. Minä luulen, ettei trollilla mene omassa elämässä kovinkaan häävisti. Purkaa sitten näillä palstoilla turhautumiaan.

        Onhan se hyvä, että edes jossain saa purkaa pahaa oloaan. Tämä saattaa olla sellainen ikäänkuin terapeuttinen foorumi näille hepuille. Hyvä niin.


      • Totta.mikä.totta
        Asioitaseuraillut kirjoitti:

        Onhan se hyvä, että edes jossain saa purkaa pahaa oloaan. Tämä saattaa olla sellainen ikäänkuin terapeuttinen foorumi näille hepuille. Hyvä niin.

        Pitää paikkansa.


      • Siismitäihmettä
        Aika.mukavasti.lentturoi kirjoitti:

        Siihenkö panet viimeisen toivosi, että minulla menee heikosti.
        Ikävä kyllä minun täytyy tuottaa sinulle siinäkin asiassa pettymys. Minulla nimittäin menee aika mukavasti elämässäni ja mikä parasta se on omaa ansiotani.

        Miten trollikaramellillä menee heikosti? Tai hyvin? Miten trollikaramelli voi ylipäänsä puhua?


      • Sitäpä.sitä
        Siismitäihmettä kirjoitti:

        Miten trollikaramellillä menee heikosti? Tai hyvin? Miten trollikaramelli voi ylipäänsä puhua?

        Niin no. Sitä sopii kysyä. ;)


      • pakosbutki

        Helvetin enkelit ajelivat Harrikoilla järveen, joka muuttui tuliseksi prätkien moottreista.


      • Anonyymi
        Pelastus.on.tarjolla kirjoitti:

        Jumalan suunnitelma ei ole muuttunut. Se on sama alusta lähtien. Sinun omat ajatuksesi Jumalasta ja hänen suunnitelmistaan muuttuvat.
        Toivon, että vielä näet tarpeesi pelastua.

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."


      • Anonyymi
        Saapa.nähä.touhua kirjoitti:

        "Alunperinhän se oli tarkoitettu vain Perkeleelle ja hänen enkeleillensä."

        Miten ne sellaisen kaikki tietävän, ja kaukaa viisaan Jumalan suunnitelmat sillä lailla muuttuu?

        Halukkaita on näet muitakin.


      • Anonyymi
        Näin.se.varmaan.on kirjoitti:

        Niinpä. Minä luulen, ettei trollilla mene omassa elämässä kovinkaan häävisti. Purkaa sitten näillä palstoilla turhautumiaan.

        "Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."


      • Anonyymi
        TahdotkoSINÄ kirjoitti:

        Ketään ei ole tarkoitettu sinne, sillä Jumala tahtoo, että kaikki pelastuvat, mutta kaikki eivät TAHDO pelastua. Tahdotko SINÄ?

        Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas."


      • Anonyymi
        Näin.se.varmaan.on kirjoitti:

        Niinpä. Minä luulen, ettei trollilla mene omassa elämässä kovinkaan häävisti. Purkaa sitten näillä palstoilla turhautumiaan.

        "kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!"


      • Anonyymi
        TahdotkoSINÄ kirjoitti:

        Ketään ei ole tarkoitettu sinne, sillä Jumala tahtoo, että kaikki pelastuvat, mutta kaikki eivät TAHDO pelastua. Tahdotko SINÄ?

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."


      • Anonyymi
        Trolli.sinä.olet kirjoitti:

        Trolli mikä trolli.

        "Sinun sanas on alusta totuus ollut: kaikki sinun vanhurskautes oikeudet pysyvät ijankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Pelastus.on.tarjolla kirjoitti:

        Jumalan suunnitelma ei ole muuttunut. Se on sama alusta lähtien. Sinun omat ajatuksesi Jumalasta ja hänen suunnitelmistaan muuttuvat.
        Toivon, että vielä näet tarpeesi pelastua.

        "Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."


      • Anonyymi
        Aika.mukavasti.lentturoi kirjoitti:

        Siihenkö panet viimeisen toivosi, että minulla menee heikosti.
        Ikävä kyllä minun täytyy tuottaa sinulle siinäkin asiassa pettymys. Minulla nimittäin menee aika mukavasti elämässäni ja mikä parasta se on omaa ansiotani.

        "Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."

        HU-HUU. Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!


      • Anonyymi
        Pelastus.on.tarjolla kirjoitti:

        Jumalan suunnitelma ei ole muuttunut. Se on sama alusta lähtien. Sinun omat ajatuksesi Jumalasta ja hänen suunnitelmistaan muuttuvat.
        Toivon, että vielä näet tarpeesi pelastua.

        Aamen!


      • Anonyymi
        TahdotkoSINÄ kirjoitti:

        Ketään ei ole tarkoitettu sinne, sillä Jumala tahtoo, että kaikki pelastuvat, mutta kaikki eivät TAHDO pelastua. Tahdotko SINÄ?

        Se on just noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

        Aamen!


      • Anonyymi
        Tajusitko.nyt kirjoitti:

        Jumala EI pakota ketään pelastukseen. Tajusitko nyt?

        Vain Kristuksen valitut pelastuvat!


      • Anonyymi
        Tasapuolisuus kirjoitti:

        On aivan kohtuullista, tasapuolista, että sinultakin jotain kysytään, sillä niin paljon sinä itse utelet muilta henkilökohtaisia asioita.

        Aivan niin, niin aivan.


      • Anonyymi
        Siinäpä.määit kirjoitti:

        Tottakai sua harmittaa. kun ei kaikki mäkätä lammaslauman mukana.

        Ei harmita ei!


      • Anonyymi
        Asioitaseuraillut kirjoitti:

        Tämän trollin jutuista ei kannata välittää. Ärsyttelee vaan, koska ei muuta osaa. Jättää vaan sen jutut omaan arvottomuuteensa.

        Noinhan se on.


      • Anonyymi
        Saapa.nähä.touhua kirjoitti:

        "Alunperinhän se oli tarkoitettu vain Perkeleelle ja hänen enkeleillensä."

        Miten ne sellaisen kaikki tietävän, ja kaukaa viisaan Jumalan suunnitelmat sillä lailla muuttuu?

        Ei ole muuttunut. Sinne ei pitäisi kenenkään mennä, mutta joillekin ei Jeesus kelpaa.


      • Anonyymi
        TahdotkoSINÄ kirjoitti:

        Ketään ei ole tarkoitettu sinne, sillä Jumala tahtoo, että kaikki pelastuvat, mutta kaikki eivät TAHDO pelastua. Tahdotko SINÄ?

        Aivan niin!


      • Anonyymi
        Totta.mikä.totta kirjoitti:

        Pitää paikkansa.

        Jep. Ilmaista terapiaa.


      • Anonyymi
        Jeesus.pelastaa kirjoitti:

        Se, mikä sinulle on huuhaata, eli hullutusta, kuten Raamattu sanoo, on minulle pelastus.

        Aivan niin.


      • Anonyymi
        Tarjouksessa.löytyy kirjoitti:

        Pyyhi sinä vaan takapuolisuutesi vc paperilla.

        WC, ei vc.


    • Eikö se ole aurinko joka tulimerenä palaa. Hell-emmelek on Eenokin kirjassa aurinko.

      Aurinko on myös elämän antaja, Luojan luoma polttava ihanuus. Tulivalo, joka nousee aina ylös idästä ja laskeutuu alas länteen, koska sille on säädetty sellainen laki, ja sitä se mukisematta noudattaa.

      Ja sekin tieto on kauan ollut olemassa, että ei se nouse mistään eikä laske mihinkään vaan maa kiertää aurinkoa.

      • Auarinko pyy paikallaan ainoasta pyöri akselinsa ympä.Maa sen sijaan kiertää aurinkoa ja pyörii vielä akselinsa ympäri,niin näyttä että aurinko nousee idästä ja laskee länteen.


    • Toinen tulimeri on maan sisällä ja joskus se purkautuu tulivuorista niin että rytisee.

      Me olemme tiedollisesti kahden tulen välissä, menitpä alas maan alle tai ylös taivaisiin niin aina on tuli vastassa, kirjaimellisesti.

    • Mitä niille sitten pitäisi tehdä, miten niistä pelastua?

      Minun mielestä meidän pitäisi havaita Luojan suuri majestettisuus ja Kunnioittaa sitä, Ihmetellä ja ihastella Luomistyötä ja Olla kiitollisia ja kiittää, että hän on antanut meille mahdollisuuden, jossa voimme tutustua osaan hänessä olevasta voimasta, hyvyydestä, kauneudesta ja mitä ihmeellisimmistä taivaan ja maan näytelmistä, joita meidän iloksi ja elämän ihmeeksi on valmistettu.

    • Kuka kutoo jo äidin kohdussa kaikille erilaisen sormenjäljen ja iiriksen ja miksi ?

      • Ihmeellisesti.tehty

        "Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää."
        Psalmi 139:14


      • Ihmeellisesti.tehty kirjoitti:

        "Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää."
        Psalmi 139:14

        Se oli hieno lisäys, kiitos.


      • AamenkiitosJeesus
        fari.g kirjoitti:

        Se oli hieno lisäys, kiitos.

        Psalmit ovat erittäin siunaavia kirjoituksia. Pyhässä Hengessä syntyneitä!


    • Tulijärvelläpeloteltu

      Helvetti on Maan sisässä oleva kuuma paikka. Kysykää vaikka Leo Melleriltä.

      • Anonyymi

        ja että parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja että parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista.

        Niinpä, ja päättäen Siikajoen Hartaanselälle.


    • AamenkiitosJeesus

      Kuinka suuri on sinun hyvyytesi, jonka talletat pelkääväisillesi ja jota osoitat sinuun turvaaville ihmislasten edessä!

    • "Helvetti on Maan sisässä oleva kuuma paikka. Kysykää vaikka Leo Melleriltä."

      Tavallaan, jos ajatellaan kuinka tulivuori purkaa sitä ulos. Ruumiille on kuitenkin ihan sama minne se menee, koska se on kuollut. Monet valitsevat, jopa polttohautauksen ja Intiassa se on ollut uskonnollinen rituaali, jonka kerrottiin puhdistavan sielun ennen lähtöä yläilmoihin. Tuhkat heitetään pyhään Ganges-virtaan.

    • q.v

      Miksi ette pelkää kreikkalaisten Haadesta tai pohjolan Valhallaa?

    • Varoittajaolenma

      Olisi vaarin olla varoittamatta helvetista. Sitten ainakaan ei paasta sanomaan, että miksi ette varoittaneet!

      • Helvetti.soikoon

        Onpa sinulla tärkeä virka. Ota kuitenkin huomioon, että perättömien juttujen levittäminen on väärin.


      • Eitodellakaan
        Helvetti.soikoon kirjoitti:

        Onpa sinulla tärkeä virka. Ota kuitenkin huomioon, että perättömien juttujen levittäminen on väärin.

        Sinun mielestasi ehka peraton, vaan ei Raamatun.


      • Laimea.kirosana
        Eitodellakaan kirjoitti:

        Sinun mielestasi ehka peraton, vaan ei Raamatun.

        Helvetti on vain sana jolla voi tehostaa sanottavaansa. Siihenkin tarkoitukseen löytyy paljon järeämpiä ilmaisuja.


      • Totuuspysyy
        Laimea.kirosana kirjoitti:

        Helvetti on vain sana jolla voi tehostaa sanottavaansa. Siihenkin tarkoitukseen löytyy paljon järeämpiä ilmaisuja.

        Sinulla on omat puolustusmekanismisi totuuden vaistamiseksi.


      • Voe.helevetti
        Totuuspysyy kirjoitti:

        Sinulla on omat puolustusmekanismisi totuuden vaistamiseksi.

        Minkä totuuden??? Olet sinä hupainen veikko:)


      • Siitaonkysymys
        Voe.helevetti kirjoitti:

        Minkä totuuden??? Olet sinä hupainen veikko:)

        Erittainkin Raamatun, Jumalan Sanan Totuuden.


      • Aamenaamenaamen
        Siitaonkysymys kirjoitti:

        Erittainkin Raamatun, Jumalan Sanan Totuuden.

        Aamen!!!


      • lemposoikoon

        Höpöjuttujen kertojat tuomitaan Hornan tuuttiin.


    • Varoittelija

      Varmasti hirvittävä paikka, johon ei soisi kenenkään joutuvan!

      • Älä.pelkää

        Minä voin lohduttaa sinua, ei sellaista paikkaa ole olemassakaan. Sillä vaan uskikset pelottelee heikkohermoisia ihmisiä.


      • Varoittelija
        Älä.pelkää kirjoitti:

        Minä voin lohduttaa sinua, ei sellaista paikkaa ole olemassakaan. Sillä vaan uskikset pelottelee heikkohermoisia ihmisiä.

        Varoittelevat. Uskovaiset varoittelevat. Eivät pelottele. Kaksi eri asiaa.


    • vaikkanäinkin

      Jeesus ei peloitellut helvetillä, eikä edes käyttänyt sitä sanaa. Kuitenkin hän varoitti että kerran saattaa jäädä ulkopuolelle, kun toiset pääsevät sisään Aabrahamin ja muiden pyhien luo.
      Siellä ulkopuolella on hammasten kiristys, kun toiset ovat sisällä.

      Jumalattomien tuhoa Hän vertaa roskiin jotka pannaan polttouuniin, tai kaloihin jotka viskataan menemään. tai hedelmäpuohin, jotka kaadetaan, taio kuinka voi joutua Hinnomin laakson kaatopaikalle!

      • näinonnky

        Tiedän paikan kamalan, kouluhmmasklinikan. Siellä hampaat kiskotaan ja ulkopuolella olijat kiristelee hampiaaann.


    • AamenkiitosJeesus

      "Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen."

    • AamenkiitosJeesus

      "Joka sanoo valkeudessa olevansa, mutta vihaa veljeänsä, se on yhä vielä pimeydessä."

    • AamenkiitosJeesus

      "ja hän on kuollut kaikkien edestä, että ne, jotka elävät, eivät enää eläisi itselleen, vaan hänelle, joka heidän edestään on kuollut ja ylösnoussut."

    • Eikiitosjeesus

      He he. Kirjoittaja oli varmaan kuullut tarinoita tulivuoresta.
      Vähistä tarpeista se on uskonne kasaan keitetty.

      • Anonyymi

        Näkyy silti muutamien ohuen psyyken läpäisevän helposti.😉


    • AamenkiitosJeesus

      "Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän rukouksiansa, mutta Herran kasvot ovat pahantekijöitä vastaan."

    • AamenkiitosJeesus

      "te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa."

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta rauhaan päästyään he jälleen tekivät sitä, mikä on pahaa sinun edessäsi. Silloin sinä jätit heidät heidän vihollistensa käsiin, niin että nämä vallitsivat heitä. Mutta kun he jälleen huusivat sinua, kuulit sinä taivaasta ja pelastit heidät laupeudessasi monta kertaa."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima."

      • Anonyymi

        Aina tuota samaa paskaa ollaan jauhamassa varsinkin, jos joku kyseenalaistaa vähänkään logiikkaanne. Kätevä tapa mitätöidä kaikki täysijärkiset argumentit.


    • Anonyymi

      Ei soisi kenenkään joutuvan sinne, paitsi Saatanan.

    • Anonyymi

      Miksi uskonto ja jumala kuvataan aina uhkaavana ja helvettiin tuomitsemana? Poloinen ihminen ei voi selvitä synnittömänä koko elämäänsä, ja niin joutuu katumaan ja pelkäämään kaiken aikaa.
      Missä on se armo, jota uskonnon tulisi korostaa?
      Kuka itse asiassa taivaaseen olisi oikeutettu siirtymään maallisen kulkumme päättyessä?
      Ja sitä paitsi, eikö sinne siirrytä vasta "viimeisenä päivänä"? Siihen saakka olemme ajattomuudessa.
      Mietti takapenkkiläinen.

      • Anonyymi

        Halpa myyntikikka. Keksitään jotain tarpeeksi kammottavaa, jotta on sitten helppo pelotella kaikki uskovaiseksi helvetin uhalla. Tuo ”armo” ja ”ilosanoma” on pelkkä illuusio, jota ei todellisuudessa ole koko kristinuskossa ollenkaan. Sitä vain toistellaan joka paikassa ikään kuin muka oltaisiin jollain hyvällä asialla. Tosiasissa kristinusko perustuu pohjimmiltaan puhtaasti vain pelotteluun ja tyhjästä syyllistämiseen.


    • Anonyymi

      Rankka paikka! Ikuisesti eli loppumattomasti. HUH!

      • Anonyymi

        Älä suotta "ota pulttia" ymmärräthän toki, että se on vain heikkohermoisten peloittelemiseksi tarkoitettu satu.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tulijärven konkreettisuuteen uskovat: varkaa Jeesusta halatessanne sitä miekkaa, joka sojottaa hänen suustaan.

    • Anonyymi

      Ehdotan että kaivat jostakin netin uumenista videon, jossa Isis polttaa jordanialaispilotin elävältä. On selvää, että vaikka kyseessä on vääruskoisten tekemä teko, sinä koet sitä katsellessasi ylevää ja kohottavaa kristillistä tunnetta, sillä tuo teko kaikessa vajavaisuudessaankin muistuttaa ihanalla tavalla sinun Jumalasi ylen ihmeellistä viisautta ja vanhurskautta, kun hän käristää luomiaan ihmisiä "helvetin" iankaikkisessa tulessa.

      Ja jos jonkun mielestä Isis-vertaus on laaduton, hänelle seuraava kysymys: kun isis polttaa ihmisen elävältä (jonka tuskan siis kuolema sentään katkaisee), se on jotenkin laadutonta, mutta kun Kaikkivaltias Jumala tekee saman äärettömän paljon kiduttavampana ja loppumattomana tuskana, se on jotenkin oikein? Ja näiden vertaaminen on jotenkin laadutonta? Isiksen tulella tuottama tuska on "laadutonta", mutta Kaikkivaltian Jumalan "helvetin" lieskoilla tuottama LOPUTON, ÄÄRETÖN tuska on jotenkin vanhurskasta ja oikein? Isiksen teko on mielestäsi sadistinen, jopa sairas, mutta kun sinun ikioma Jumalasi tekee saman, se ei olekaan sairasta eikä sadistista?
      Vetot varmaankin jotenkin tekijöiden motiiveihin; Isiksen toimintaa motivoi jokin alhainen tunne (kostonhimo pilotin mahdollisesti tekemien ilmaiskujen vuoksi), kun taas Jumalan toimintaa... mitenkähän tuon nyt sanoisi... YLEVÄMPI KOSTONTUNNE? Ylevämpi senkö perusteella, kun äärimmäinen kidutus ei lakkaa koskaan? Vaiko sen, koska Jumalaa ei Kaikkivaltiaana nyt vain kerta kaikkiaan voi vastustaa? Voisitko selittää minulle, MITÄ YLEVÄMPÄÄ JA VANHURSKAAMPAA on siinä, että kiduttaa kidutuksen kohdetta äärettömiin, verrattuna siihen, että kiduttaa kidutuksen kohdetta muutaman minuutin ajan? Millä tavoin LOPUTTOMAN, HIRVITTÄVÄN TUSKAN TUOTTAMINEN on ylevämpää kuin lyhytkestoisen tuskan tuottaminen? Mikä tekee siitä jalompaa ja hurskaampaa? Toteutuuko maailmankaikkeudessa jokin syvällinen oikeudenmukaisuus, kun rajallisen määrän syntejä tehneet, rajallisella ymmärryksellä varustetut, rajallisen ajan eläneet ihmiset ovat kärsineet käsittämättömiä tuskia yhtä jaksoisesti sanokaamme, triljoona ( 1 000 000 000 000 000 000) vuotta? Mikä YLEVÄ JA VANHURSKAS periaate saa siinä täyttymyksensä? Mitä asiaa se ajaa?

      • Anonyymi

        Se palvelee tietenkin näiden pahansuopien uskovaisten ihmisvihaa ja tarkoituksena on hallita ihmisiä pelolla.


    • Anonyymi

      Millä jumala pitää järven lämpimänä?
      Onhan varmasti CO2-neutraali vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Mutta jotkut ihmiset polttavat itse itsensa. Homostelija David Buckel, USA lainen GAY MARRIAGE Lakimies, ja kongressivaikuttaja halusi itselleen samanlaisen lopun kuin ISIS in polttama pilotti.

        David Buckell poltti itsensa bensiinilla New York laisessa puistossa.

        Itse ajattelen etta hanen taytyi lopulta tuntea tavatonta synnintuntoa kaikesta siita minka kanssa oli maan paalla tekemisissa. Kylla. Teko on lopulta niin aarimmainen!!!!! Siksi ajattelen, etta han on varmasti hyvittanyt tekonsa. Tai etta se on mahdollista. Vaikka ei varmasti edes uskonut jumalan olemassaoloon. Mutta silloihan se on tietamatttomyytta.

        Mina uskon, enka ole edes kristitty.

        Hiukan turhaa. Vain etta jos David olisi oppinut tuntemaan jumalan jo taalla. Silloin ehka jotkut toisetkin olisivat saaneet onnellisen elaman maan paalla. Paitsi ehka ikuisuudessa.

        -jmnjmnt-


    • Anonyymi

      ”Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.”

    • Anonyymi

      Näin tulee tapahtumaan.

    • Anonyymi

      Joudun valitettavasti sinnr:( en haluaisi mutta en vaa tule uskoon vaikka haluaisin uskoa

      • Anonyymi

        Juuri tätä nuo uskovaiset eivät ymmärrä, että uskominen ei ole mikään tahdon asia.


    • Anonyymi

      ”Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme.”

    • Anonyymi

      En suosittele menemään sinne!

      • Anonyymi

        Onko joku kaivannut suosituksiasi?


    • Tuli järävi on paholaisen lopullinen paikka,viimeisen tuomion jälkeen siellä on myös ne jotka ovat hyljäneet armon omalta kohdaltaan.

      • Anonyymi

        Entä ne, jotka eivät ole siitä armosta koskaan kuulleetkaan? Sitäpaitsi uskominen ei ole muutenkaan aivan yksiselitteisesti tahdon alaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä ne, jotka eivät ole siitä armosta koskaan kuulleetkaan? Sitäpaitsi uskominen ei ole muutenkaan aivan yksiselitteisesti tahdon alaista.

        Heilla on lakinsa jonka mukaan elävät,mikai kosa heidä syntyessään on sisimmässä,ijankaikiisen elämän kaipuu sitä hakevat vaikka eitä tunne jumalaa.
        Samoin tämän päivän jumalattomat tyhjyys on suusi sisimmässä jollaikin se on täytettävä,tämän maailman rieloilla. Aivan sanma kuin janoisen huulilla pitää tyhjää laisia juo jos pysyty,ei voi juoda kos elmänä vesi puuttu.


      • Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

        Heilla on lakinsa jonka mukaan elävät,mikai kosa heidä syntyessään on sisimmässä,ijankaikiisen elämän kaipuu sitä hakevat vaikka eitä tunne jumalaa.
        Samoin tämän päivän jumalattomat tyhjyys on suusi sisimmässä jollaikin se on täytettävä,tämän maailman rieloilla. Aivan sanma kuin janoisen huulilla pitää tyhjää laisia juo jos pysyty,ei voi juoda kos elmänä vesi puuttu.

        Älytöntä siansaksaa joka ei edes vastannut kysymykseen. Onko sellainen siis ”hylännyt armon”, joka ei edes tiedä yhtään mitään moisesta armosta? Ja kuten jo sanoin, se mihin uskoo ei ole muutenkaan kiinni pelkästä tahdosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älytöntä siansaksaa joka ei edes vastannut kysymykseen. Onko sellainen siis ”hylännyt armon”, joka ei edes tiedä yhtään mitään moisesta armosta? Ja kuten jo sanoin, se mihin uskoo ei ole muutenkaan kiinni pelkästä tahdosta.

        Usko on lahja ei ole tahton varassa et voi uksoa v,aikka tahtaoisitkin,koska se on armon varassa, sen hykääminen on tuo turmion ihmiselle.Mikä sitten on ihmisen osuus uskosta se sen vastaan ottaminen.


      • Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

        Usko on lahja ei ole tahton varassa et voi uksoa v,aikka tahtaoisitkin,koska se on armon varassa, sen hykääminen on tuo turmion ihmiselle.Mikä sitten on ihmisen osuus uskosta se sen vastaan ottaminen.

        Ja jos ei Jumala anna edes tilaisuutta ottaa vastaan tuollaista niin siitä sitten rangaistaan ikuisella helvetillä. Voi hyvää päivää noita teidän moraalikäsityksiänne.


    • Anonyymi

      Totisesti totisesti, tulinen järvi!

      Jos kaikki Suomen järvet viinaksi muuttuisi,
      niin eikös meidän poikain elellä kelpaisi.
      Me ryypättäisiin viinaa, viinassa uitaiskin,
      oi eikö tätä voisi verrata Eedeniin. 🎼🎵🎵🎵

    • Anonyymi

      Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta."

    • Anonyymi

      Mihin siis menet?

    • Anonyymi

      Mieluummin menen Jeesuksen luo taivaan kotiin.

    • Anonyymi

      Golgatan risti tai kadotus. Valitse itse.

      • Anonyymi

        Ei voi valita. Golgatan risti on ajat sitten lahonnut, ja tarinat kadotuksesta ovat perättömiä.


    • Anonyymi

      Onko vaikeuksia ymmärtää perusasioita?

      Jumala oli Kristuksessa ja sovitti MAAILMAN itsensä kanssa.

      Sillä hänessä luotiin KAIKKI, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, KAIKKI on luotu hänen kauttansa ja häneen, 17ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy KAIKKI voimassa. 18 Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen. 19 Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi 20 ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa KAIKKI, hänen kauttaan KAIKKI sekä maan päällä että taivaissa.

      Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme, 4 joka tahtoo, että KAIKKI ihmiset pelastuvat ja tulevat tuntemaan totuuden.

      Sillä niinkuin KAIKKI kuolevat Aadamissa, niin myös KAIKKI tehdään eläviksi Kristuksessa,

      Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.

      Sillä Jumala on sulkenut KAIKKI tottelemattomuuteen, että hän KAIKKIA armahtaisi. 33 Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä! 34 Sillä kuka on tuntenut Herran mielen? Tai kuka on ollut hänen neuvonantajansa? 35 Tai kuka on ensin antanut hänelle jotakin, joka olisi tälle korvattava? 36 Sillä hänestä ja hänen kauttansa ja häneen on KAIKKI; hänelle kunnia iankaikkisesti! Amen.

    • Anonyymi

      Otteita Raamatusta_

      Jumala oli Kristuksessa ja sovitti MAAILMAN itsensä kanssa.

      Sillä hänessä luotiin KAIKKI, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, KAIKKI on luotu hänen kauttansa ja häneen, 17ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy KAIKKI voimassa. 18 Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen. 19 Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi 20 ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa KAIKKI, hänen kauttaan KAIKKI sekä maan päällä että taivaissa.

      Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme, 4 joka tahtoo, että KAIKKI ihmiset pelastuvat ja tulevat tuntemaan totuuden.

      Sillä niinkuin KAIKKI kuolevat Aadamissa, niin myös KAIKKI tehdään eläviksi Kristuksessa,

      Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.

      Sillä Jumala on sulkenut KAIKKI tottelemattomuuteen, että hän KAIKKIA armahtaisi. 33 Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä! 34 Sillä kuka on tuntenut Herran mielen? Tai kuka on ollut hänen neuvonantajansa? 35 Tai kuka on ensin antanut hänelle jotakin, joka olisi tälle korvattava? 36 Sillä hänestä ja hänen kauttansa ja häneen on KAIKKI; hänelle kunnia iankaikkisesti! Amen.

      Olkaa hyvä, raatelevat sudet - alkakaa repiä Paavalin evankeliumia riekaleiksi.

      Ja tehkää se toki RAAMATUN AVULLA. Toimikaa juuri niin kuin Vanhassa testamentissa kielletään tekemästä:

      ”Älä keitä karitsaa emänsä maidossa.”

      Muuttakaa Sanan väärentämätön maito tappavaksi myrkyksi, tehkää Raamatusta Saatanan hulluuden ja tuhovoiman väline ja tuhotkaa Raamattua siteeraamalla Paavalin ylösnousseelta Kristukselta saama evankeliumi.

      Ja katso: juuri näin avauksen tekijä on jo tehnyt!

    • Anonyymi

      Ne, jotka pitävät Raamattua enemmän tai vähemmän erehtymättömänä Jumalan sanana, jättävät mainitsematta tästä uskonsa peruspilarista muutamia seikkoja. Heidän mielestään erehtymätöntä Jumalan sanaa on nimenomaan se Raamatun suomennos, johon he ovat tottuneet. Useimpien mielestä kyseessä on vuoden 33/38 käännös. Se on heidän mielestään "tarkempi" tai "täsmällisempi" kuin vuoden -92 versio. Ja näin he siis toteavat ymmärtämättä koineekreikasta ja hepreasta hevonpaskaa.
      Heistä on ts. täysin asiallista ja ongelmatonta puhua RAAMATUSTA tuntematta lainkaan ALKUPERÄISTÄ TEOSTA JA KIELTÄ/KIELIÄ, JO(I)LLA RAAMATTU ALUN PERIN KIRJOITETTIIN.
      Raamattu on heille KÄÄNNÖS ALKUPERÄISTEOKSESTA, EI SUINKAAN ALKUPERÄISTEOS ITSE. Heille SUOMENNOS on enemmän "Raamattu" kuin ne alkuperäiset kirjoitukset, joista suomennos on historien eri käänteiden ja vaiheiden jälkeen tuotettu.
      Jos heille toteaa, että jokin jae (esim. 2 Kor. 5:20) on suomennettu päin helvettiä, heitä EI VOISI VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA, mitä jae on alun perin tarkoittanut. Koska "pyhä" Raamattu on heille SUOMENKIELINEN - se ikioma "tuttu ja turvallinen" suomennos, johon HE ovat tottuneet - silloin jok'ikinen väite, joka uhkaa tätä vähä-älyistä pikkulapsen turvallisuuden tunnetta, on "paholaisesta". Tällöin kiirehditään höpöttämään, kuinka Raamatun suomentajat ovat kyllä aikoinaan hommansa kunnialla hoitaneet - siis vuonna 33/38, ei niinkään -92. Reaktio on niin patologisen epärehellinen ja infantiili, että on vaikea kuvitella toista vastaavaa tilannetta, jossa aikuiset ihmiset kykenevät tällaiseen moraaliseen ja älylliseen riman alitukseen. (Covid- ja Trump-aivopierut tulevat ainoina mieleen.)
      Asetelma on niin kertakaikkisen kiero ja kummallinen, että sen kuvailemiseen ei tahdo löytää esimerkkejä. Yritetään nyt kuitenkin. Kuvitellaan tilanne, jossa kaikista maailman eepoksista Kalevala saisi ylivertaisen uskonnollisen aseman ja sitä alettaisiin palvoa eri puolilla maapalloa Ainoana Oikeana Kirjana. Siirtykäämme aikakoneella 3600-luvun Kreikkaan, jossa paikallisten Kalevala-uskovaisten enemmistö pitää PYHÄNÄ KALEVALANA vuoden 3556 kreikankielistä käännöstä ja suhtautuu nuivasti vuoden 3602 kreikannokseen. Kun sitten joku heittää ilmoille väitteen, että MOLEMMISSA kreikannoksissa on yhtäläisiä puutteita tiettyjen kohtien osalta, vuoden 3556 käännöksen palvojat - LAINKAAN SUOMEA OSAAMATTA - karjuvat kurkku suorana: "Kyllä kreikantajat ovat asiansa osanneet!"
      Muslimit ovat pyhän kirjansa palvonnassa PALJON SUOREMPIA, REHELLISEMPIÄ JA LOOGISEMPIA kuin kristityt fundikset. Heidän mukaansa aitoa Jumalan sanaa voi olla ainoastaan arabiankielinen Koraani. He eivät ajattele maailmankaikkeuden pyörivän OMAN KANSALLISUUTENSA ympärillä.
      Se paniikinomainen astmakohtausta muistuttava reaktio, jolla suomalaiset fundikset Raamatun tiettyjen kohtien suomennosten kritiikkiin suhtautuvat, on osoitus täydellisestä hengellisestä ja moraalisesta kuppikuntaisuudesta, omahyväisyydestä ja laiskuudesta.
      Jos joskus on jokin kirjoitus osunut OHI jostakin ihmisryhmästä, niin ao. kohta fundiksista:
      "Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja TUTKIVAT JOKA PÄIVÄ KIRJOITUKSIA, OLIKO ASIA NIIN."
      Suomalaisten fundisten aivot eivät kykene muodostamaan ajatusta, että kirjoituksilla viitataan tuossa kohtaa ALKUPERÄISIIN KIRJOITUKSIIN.

      • Anonyymi

        KOP tosi on.


    • Anonyymi

      Erään tulkitsijan mukaan tuo koskee koneita. Tulevaisuudessa ihmiset menevät Jumalan luokse, kuten sanotaan, että Jumalan armo on ikuinen. Ja tulevaisuudessa ihmiset ja koneet ovat sen verran samankaltaisia, että Antikristus erotetaan ihmiseksi luvun perusteella?
      Elämän kirja tarkoittaa tähtien alla syntyneitä, niitä, mihin astrologialla on vaikutusta.

      • Anonyymi

        "Elämän kirja tarkoittaa tähtien alla syntyneitä, niitä, mihin astrologialla on vaikutusta."

        Elämänkirja on eläinrata. Näin on arveltu, kuten on sanottu, että hamaasta aikojen alusta kirjaan kirjoitettu, mikä viittaa syntymiseen nk. tähtien vaikutuksen alla.
        Tähän viittaa myös kirjoitukset siitä, että Jumala "kulkee" kansan kanssa, tai kansan keskellä. Kaikki tietävät, että Jumalan ei tarvitse liikkua.


    • Anonyymi

      Jokaisen pitäisi ajatella sen verran omaa hyväänsä, ettei joutuisi kadotukseen!

    • Anonyymi

      Malakia 4 :1-3 sanoo että jumalattomat palavat tuhkaksi tuomiopäivänä, ja tuo tuhka leviää ympäriinsä pelastettujen jalkojen alla.

      • Anonyymi

        Sitäkö sinä odotat? Ikävä tuottaa pettymys, tuollaiset tarinat ovat silkkaa satua.


    • Niin heitetään siellä on kaikki vääryydentekijät, paholaisen kassa.

      • Anonyymi

        Jumalattomien loppu. Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema heille, eikä heistä jää juurta , eikä oksaa. Kaikki entinen on mennyt, eikä enää ajatukseen astu.

        1234567---


    • Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema: tulinen järvi Ilm.20:14. Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen.
      "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Sa atanalle ja hänen enkeleilleen.
      Tässä ovat myös jumalattomat heidä nimeään ei ole elämän kirjassa.

      • Anonyymi

        Et suinkaan sinä tosissasi, tuollaisia juttuja yritä ihmisille uskotella. Turhaa on yrityksesi, mutta jos satujen kertominen on terapiaa sinulle, niin mikäpä siinä sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et suinkaan sinä tosissasi, tuollaisia juttuja yritä ihmisille uskotella. Turhaa on yrityksesi, mutta jos satujen kertominen on terapiaa sinulle, niin mikäpä siinä sitten.

        Tulinen Järvi ei ole mun uskottu juttu, siinä asiassa olet täysin väärässä, se vain tuon esisille mitä on kirjoitettu kirjaan nimeltä Raamattu on mainittu Ilm 20:14 jonne joutusvat kaikki ne joiten nimeä ei löyd elämänkirjasta. Voi sitä nimitää terapiaksikin joka on kerran totellisuutta.


    • Anonyymi

      Ehdottoman tärkeää on tästä varoittaa, ettei kukaan sinne menisi!

      • Anonyymi

        No eräs huora sano ymmärtävänsä joutuvansa helvettiin mutta ei se sitä kuulema haittaa ja nauro vielä päälle.


    • Anonyymi

      Tosi rankka loppu!

      • Anonyymi

        Yksi asia jäi tästä keskustelussa vielä käsittelemättä. Miksi Jeesuksella ja jumalalla on mulkku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi asia jäi tästä keskustelussa vielä käsittelemättä. Miksi Jeesuksella ja jumalalla on mulkku?

        Ehkäpä pelkästään virtsaamista varten?


    • Anonyymi

      Onpa karu kuvaus, tosiaan. Kuitenkin totta tuokin. Ennen kaikkea tuo kuvaa aivan viimeisiä tapahtumia, jossa kaikki pahuus tuomitaan hävitykseen. Tuo ei tarkoita kidutusta, vaan todellista häviämistä eli olemassa olon päättymistä.

      Kukaan ei vahingossa siis lipsahda tuohon järveen, vaan on silloin täytynyt tyystin vapaasta tahdosta valita pahuus omaksi olemuksekseen, ja katumusta ei missään vaiheessa ole ollenkaan. Ensisijaisesti tuo tulinen järvi on tarkoitettu pahuuden henkiolennoille, jotka joskus Jumalan päätöksellä siis lakkaavat tyystin olemasta. Eli siinä on se lohduttava puoli pahuutta vastaan kamppaileville ihmisille. Hyville ja aidosti katuville ihmisille luvataan ikuista olemassaoloa eli täysin vastakkaista olotilaa, mitä pahuudelle on määrätty. Voimia!

    • Anonyymi

      Jeesus osti omalla verellään Sinulle
      mahdollisuuden päästä Taivaaseen.
      Raamattu on uutinen Jumalan hyvästä tahdosta ja
      suunnitelmasta Sinun elämääsi varten. Jumalan
      Sanasta Sinä saat ymmärrystä ja opit tuntemaan
      ainoan pelastajan, Jeesuksen.
      Jeesus on elämän alku. Kuudessa päivässä Jumala
      loi taivaat ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä
      on. Ihmisen Jumala loi omaksi kuvakseen.
      Seitsemäs päivä oli levon päivä. Luomisviikon
      vuorokaudet koostuivat nykyisten vuorokausien
      tapaan aamusta, valoisasta ajasta, illasta ja
      pimeästä yöstä.
      Ihmistä varten Jumala kasvatti puutarhan. Siellä
      oli ihania hedelmäpuita, jalokiviä ja kultaa.
      Eedenissä oli myös hyvän- ja pahantiedon puu
      sekä elämän puu, josta syömällä ihminen olisi
      voinut elää ikuisesti.
      Jumala on antanut ihmiselle vapaan tahdon ja
      mahdollisuuden saada joko siunaukset tai
      kiroukset.
      Ensimmäinen ihminen, Aadam valitsi
      tottelemattomuuden ja kapinan Jumalaa vastaan.
      Synnin kautta kuolema, pelko, sairaus, viha ja
      luomakunnan kirous tulivat maailmaan. Ihminen
      pakeni Jumalan luota. Ihmisestä tuli synnin orja.
      Synnin palkka on ikuinen ero Jumalasta; tulijärvi.
      Jumala on rakkaus. Jo ennen maailman
      perustamista Hänellä oli pelastussuunnitelma
      Sinua varten. Kun aika oli täytetty, lähetti Jumala
      oman Poikansa, Jeesuksen, maailmaan.
      Eläessään maan päällä Jeesus teki ainoastaan
      hyvää ja vapautti pimeyden valtaan joutuneet.
      Kuitenkin Hänet tuomittiin ristiinnaulittavaksi.
      Jeesuksen viaton veri vuodatettiin, jotta Sinä
      voisit saada vapautuksen synneistäsi ja
      iankaikkisen elämän ja yltäkylläisyyden. Sinun
      syntiesi sovitukseksi Jeesus antoi henkensä
      ristinpuulla. Hänet haudattiin. Jumala herätti
      Jeesuksen kuolleista kolmen päivän kuluttua.
      Täydellinen uhri, Jeesus, on annettu Sinun
      rikkomustesi, erheittesi, heikkouksiesi ja
      sairauksiesi edestä. Jumalan Pojan sovintoveri on
      vuodatettu, niin että Sinä itse voit valita, astutko
      kerran Jeesuksen omana Taivaan porteista
      Jumalan kirkkauteen, vai hukuttavatko syntisi
      Sinut helvetin liekkeihin.
      JEESUS, JONKA TAHDOSTA KOKO
      MAAILMANKAIKKEUS ON OLEMASSA, TAHTOO
      PELASTAA SINUT!
      VASTAA KYLLÄ JEESUKSELLE!
      Usko Herraan Jeesukseen, niin Sinä
      pelastut. Ap.t. 16:31

      • Anonyymi

        Hyvää muuten mutta vanhan liitoin lepopäivä on tullut täyttymykseensä. Nyt on lepotila jatkuvaa jokapäiväistä lepoa Jeesuksessa. Hebr. 4.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää muuten mutta vanhan liitoin lepopäivä on tullut täyttymykseensä. Nyt on lepotila jatkuvaa jokapäiväistä lepoa Jeesuksessa. Hebr. 4.

        Hyvä, mutta kuka puhui vanhan liiton lepopäivästä? "Ihmisen Jumala loi omaksi kuvakseen.
        Seitsemäs päivä oli levon päivä. Luomisviikon vuorokaudet koostuivat".
        Kyseessä oli luominen ja luomisviikon järjestys. Nyt on toden totta: "lepotila jatkuvaa jokapäiväistä lepoa Jeesuksessa".


    • Anonyymi

      Ovatko kaikki ennen jeesusta eläneet helvetissä?
      Jos ovat niin miksi?

      • Anonyymi

        Kaikki ennen Jeesusta eläneet eivät ole helvetissä, vaan osa uskoi Jumalan lupauksiin tulevasta Pelastajasta ja laittoivat edeltä toivonsa Jumalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ennen Jeesusta eläneet eivät ole helvetissä, vaan osa uskoi Jumalan lupauksiin tulevasta Pelastajasta ja laittoivat edeltä toivonsa Jumalaa.

        kaikki Vanhan liiton sielut on pelastuneet Raamatun sanan mukaan,
        "ja niin minun liittoni on merkitty teidän lihaanne iankaikkiseksi liitoksi"
        1 Moos: 17: 13

        Jumala ei lupauksiaan perunnut, eikä pettänyt,
        Jumala luvannut jo Vanhan liiton kirjoitukissa,
        " uuden liiton" Jer: 31:
        Jeesuksen tulevasta syntymästä kertoo koko Vanha testamentti,
        ja Jeesuksessa Kristuksessa on koko maailman sovitus,

        "eikä ainoastaan meidän, vaan KOKO MAAILMAN syntien" 1 Joh: 2: 2


    • Anonyymi

      Milloin vuonna tuollaisia lupauksia on annettu ja kenelle?

    • Anonyymi

      Entä ennen sitä lupausta eläneet miljoonat ihmiset?

    • Anonyymi

      Menikö sormi suuhun vai mihin, hihhulit?

    • Anonyymi

      HIRVEÄ PAIKKA!!!

    • Itse ovat valineet sinne tuliseen järveen menon, ovat kääntäneet sekänsä.

      • Anonyymi

        Niinpä niin, vai "sekänsä" ovat kääntäneet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin, vai "sekänsä" ovat kääntäneet.

        Mitäse se muuta on jos tarjolla olevan armon hykää on selkänsä käätämistä, itspähän teinsä valitsevat ei voi ketään syyttää.


    • Niisiinä tulee tapahtumaan, viimeisellä tuomiolla, se on ikuinen kärsimys voi niitä jota sinnemenevä vapa ehoisesti, eivä ymmärrä mitä ovat tekemässä.

      • Anonyymi

        Ei Jumala sentään mikään sadisti ole, että ikuisesti antaisi jumalattoman kärsiä tulessa, EI, EI. Tuli tekee heistä lopun, eikä heistä jää juurta, eikä oksaa. Kaikki entinen on mennyt, eikä enää ajatukseen astu.
        Tämän jälkeen Jumala luo omilleen uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu.

        1234567---


      • Anonyymi

        Voi jeesus jos tuo "kotipaju2" saisi päättää asioista, niin se olisi säälimätön sadisti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi jeesus jos tuo "kotipaju2" saisi päättää asioista, niin se olisi säälimätön sadisti.

        Jeesus ei ole dadisti sulla on väärä kuva kaikesta, oikeuden on tapahtuttaa ellei tapahuisi ei Jeeus oli oikeuden mukainen, ihmiset valitseva itse tienä ei voi ketään syyttä jos menee kadotukseen on ihan oma valinta, koska kaikille on pelastus tarjolla elämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jumala sentään mikään sadisti ole, että ikuisesti antaisi jumalattoman kärsiä tulessa, EI, EI. Tuli tekee heistä lopun, eikä heistä jää juurta, eikä oksaa. Kaikki entinen on mennyt, eikä enää ajatukseen astu.
        Tämän jälkeen Jumala luo omilleen uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu.

        1234567---

        Itse valitsevat tiensä kuka olis syylilnen heidä valintaansa, jos menevät kadotukseen ,koska on elämäkin tarjolla. En ymmärrä sitä että jumala pakotaa kaiken pelastumaan jota eivä sitä halua. Ei olisi oikeudn Jumala silloin koska ihmisellä on vapaa tahto valita, elämä tai kuolema, väli maastoa ei ole.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Jeesus ei ole dadisti sulla on väärä kuva kaikesta, oikeuden on tapahtuttaa ellei tapahuisi ei Jeeus oli oikeuden mukainen, ihmiset valitseva itse tienä ei voi ketään syyttä jos menee kadotukseen on ihan oma valinta, koska kaikille on pelastus tarjolla elämään.

        Etkö älyä edes lukemaasi? Kirjoitin, että jos sinä saisit päättää asioista, olisit säälimätön sadisti. "Voi jeesus" oli hämmästelyä typerän kommenttisi johdosta. 🤣


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Itse valitsevat tiensä kuka olis syylilnen heidä valintaansa, jos menevät kadotukseen ,koska on elämäkin tarjolla. En ymmärrä sitä että jumala pakotaa kaiken pelastumaan jota eivä sitä halua. Ei olisi oikeudn Jumala silloin koska ihmisellä on vapaa tahto valita, elämä tai kuolema, väli maastoa ei ole.

        Kadotus katoaa. Ei Jumala todellakaan ole mikään sadisti, että tulella polttelisi halki ikuisuuksien pelastumattomia, EI EI. AIVAN JÄRJETÖNTÄ JULISTUSTA.

        1234567---


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kadotus katoaa. Ei Jumala todellakaan ole mikään sadisti, että tulella polttelisi halki ikuisuuksien pelastumattomia, EI EI. AIVAN JÄRJETÖNTÄ JULISTUSTA.

        1234567---

        Sanassa on kirjoiteuttu ,synnistä eläväminien on Jumalan vihan alaisena, koska synnin palkka on kuolema se ikuinen ero Jumalan hyvyydestä itsepähän valitsevat kuoleman.
        Vaikka elämä olisi Jeesuksessa tarjolla, evankeljumi jakaa ihmiset kahteen leiriin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö älyä edes lukemaasi? Kirjoitin, että jos sinä saisit päättää asioista, olisit säälimätön sadisti. "Voi jeesus" oli hämmästelyä typerän kommenttisi johdosta. 🤣

        Asioiten päättä minen ei ole minun asiani, sen mikä valitsen elämän Jeesusen yhdeydessä.
        Sitä ei onneksi toinen voi riistää keltään jota elämän valitsevat. Eihän juutalaisillekaan kevanut Jeesusen saarna, pakanoille sen sijaan kelpasi. Jeesus sanoo itsestä olen lempeä ja anteeksi antava niille jota sitä etsivät.
        Joka minun tyköni tulee sitä en heitä ulos, sopii syntisille mainiosti.


    • Anonyymi

      Tulinen järvi porisee kuumana ikuisesti syntisiä keittäen. Jo on saatanallinen keksintö Raamatun ajoilta!
      Mikä on lämpönsä lähde? Ydinenergia- ehkä. Ei kuitenkaan riitä loputtomiin, täytyy ladata uudestaan. Kuka piru lataa ja minne käytetty ydinjäte toimitetaan? Ottaako Taivas vastaan ja toimittaako uutta miiluun?
      Monta kysymystä jää vaille vastausta. Raamattu vaikenee visusti.

    • Anonyymi

      Jokainen itsestään välittävä ottaa tämän sanan vakavasti ja etsii Jumalan pelastusta.

      • Anonyymi

        Löytyykö tämä tulinen rikkijärvi kartasta?


    • Anonyymi

      Siksi monet kääntyvätkin saunatontun puoleen.

    • Anonyymi

      Jumalalle ei kannata selkää kääntää, varsinkaan rukous asentoon.

      • Anonyymi

        Hyvä neuvo, ellei ole määrätyllä tavalla suuntautunut.😁


    • Anonyymi

      Rikin sulamispiste on 113 astetta ja kiehumispiste 445 astetta Celsiusta.
      Näiden raja-arvojen välissä pelataan tulisessa järvessä.
      Taivaan värilämpötila on huomattavasti korkeampi. Siellä on kuumempaa, kun helvetissä.
      Kumpaanko paikkaan vastan kanssa haluat mennä? Tätä raamatussa kysellään vähän väliä.
      Onneksi raamattu on ihmisten mielikuvituksen tuotos.

    • Anonyymi

      Mikään, mikä kestää ikuisesti ei olla miellyttävää. Kidustuskäristäminen ei tietenkään, mutta miettikään miltä tuntuu seistä rivissä heiluttamassa palmunoksaa IKUISESTI, miljoona kertaa miljoon kertaa miljoon vuottakaan ei riitä.

    • Anonyymi

      Tekoäly eppäilee minua botiksi.
      Olen ihan leipää syövä ihminen.

    • Anonyymi

      Kaikki hihhulit ovat botteja.

    • Anonyymi

      Kyllä jotkut juovat viiniäkin. Toiset ottavat viinaa.

    • Anonyymi

      Ja rakastavat lampaita.

    • Anonyymi

      Lammas, pässi, vohla, vuona, uuhi, vuohi, karitsa.
      Näistä on raamatun totuudet tehty.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1645
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1509
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1419
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      38
      1373
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1248
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe