Eikö suomeen tuoda Jeep Wrangleria ollenkaan?

legendanpaluu

Uudessa Auto-bild lehdessä oli kattava juttu kyseisestä autosta, oli kyllä todella hieno luomus, asiakkaiden toivomuksista ei paljoa muutoksia muotoihin mutta paljon uutta tekniikkaa ja lujuutta lisätty ja monia asioita parannneltu. En ainakaan löytänyt mainintaa tuleeko suomeen ja hinnatkin oli vielä auki.

9

1394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddhhds
    • Sairasta

Niin mikä tää juttu oikein on? Nimenomaan oli mainintoja paristakin suomalaisesta lähteestä 2017 lopussa, että uusi Wrangler tulee suomeen. Mutta tilanne on nyt yli puolivuotta myöhemmin se, että Jeepin sivuilta on siivottu ne vähätkin maininnat Wranglerista, mitä puolivuotta sitten oli.

• Sairasta

Vaikka tuskin siihenkään tarjottaisiin yhtäkään amerikassa tarjolla olevaa moottoria. Esim grand cherokee USA:ssa 3.6L Pentastar, 5.7 Hemi, 6.2 Hemi ja 6.4 hemi. Kun taas suomessa 3.0 diesel, joka tuskin edes on Jeepin moottori.

• FCA

Jeepin tilanne Suomessa on aika heikko. Luin 4x4maailma-sivujen facebookista että jälleenmyyjiä on Suomessa kuusi kpl, eivätkä autot rekisteritilastoissa juhli. Uusi Wrangler esitellään Ruotsissa nyt syksyllä 2018.

• Juokelo

Hae Latviasta tai Virosta itse. Niin ne muutkin tekee. Muutaman euron säästääki samalla.

• Ameriikanmosse

Eikö joku katsastusinssi tskavuosina maininnut että jeepillä oli kovasti laatuongelmia? Muistaakseni vertautuu Mosseen. Saatan tietysti muistella omiani.

• Anonyymi

Uusi Jeep Wrangler on varmaan tulossa Suomessa myyntiin; esittely ainakin on jo Suomen Jeepin kotisivulla. Hinnoista ei ole vielä siellä tietoa. Moottori-lehden nettisivulla oli varsin kriittinen koeajoarvostelu Wranglerista.

• Anonyymi

Renegade oli joskus viime vuonna adacin laatututkimuksen vähävikaisimpia uudehkoja autoja. Olikohan parin saksalaismerkin jälkeen kolmas ja jätti taakseen mm. kaikki japsit sekä korealaiset.

• Anonyymi

Ainakin viimeisimmässä 4x4 Maailma lehdessä oli varsin perusteellinen Wranglerin koeajo. Lehti tuli juuri sopivasti joululukemiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      168
      2827
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2107
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      59
      2091
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1776
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1561
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      84
      1278
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1090
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1049
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      201
      1049
    Aihe