Missä on Järvenpään paras paikka, oli se sitten rakennus tai luonnossa?
Paras paikka Järvenpäässä?
14
1247
Vastaukset
- Jampanjuudas
Lemmenlaakso, Järvipuisto ja juna-asema mistä pääsee pois järvenpäästä
- oli_paras
Olet myöhässä, se purettiin jo pois.
- ettsellasta
Vanhankylänniemi ja Ainola.
Pahin on Jampan ostari, jonka voisi pistää nippuun saman tien ja uutta tilalle.- ainolaainola
Ainolassa vain tulee käytyä niin harvoin. Kerran kahdessa vuodessakin olisi paljon. Mutta voihan siinä kahvilassa tietenkin käydä, jos on ulkoilemassa.
- Jampanostari
Jampankin kaduilla rikolliset touhuavat vapaasti
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kauppiaan-hatahuuto-ilkivalta-lisaantynyt-ja-rikolliset-saavat-touhuta-vapaasti-nain-karua-on-ruokakauppiaan-arki/6820820#gs.SECtjVU
- en-tuu-takasi
Parhaat paikat on junaasema ja bussiasema, niistä pääsee pois Järvenpäästä, eikä tarvi takaisin tulla.
- mitävikaa
Mitäs vikaa Järvenpäässä on?
- hyväsyy500
Järvenpäässä ei oo Aboriginaaleja.
- Jampanneito
Jamppa on paras paikka, etenkin kesäisin neulasbaarin tunnelma on kihelmöivä
- Varkaatsuohon
No ei oo Hoikkaniemelläkään herkkua.
Se olisi jo paikallisten asukkaidenkin etu että varkaat pistettäisiin kuriin ja nuhteeseen, tai kohta siellä ei kauppaa tule olemaan lainkaan ja siinähän se hymy monelta sitten hyytyykin, kun postin palvelut katoavat samalla. - xsswqazsx
En tarvi postia enkä kauppaa, kaikkii hoidetaan Kiinasta käsin, eikä maksa juuri mitään.
- AliExpress
Mitenköhän se sitten onnistuu? Hankitko ruokaostoksetkin Kiinasta? Ja eikö Kiinan paketitkin pidä hakea Postista?
- beaCop
Tuo *varkaatsuohon* on kyllä oikeassa.
Itse haen Jampan postista viikoittain tavaraa ja onhan se ihan hirveää, jos se poistuu.
Asiakkaat voisivat kyllä narauttaa varkaat, jos vain voivat - sillä se auttaisi koko aluetta... ja ei kai täällä olisi enää asunnoillakaan arvoa ilman jonkinlaista rotia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561842Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151378Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101259Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851115- 65923
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60923TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18894- 51836
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61803Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126800