Kaipaisin kokemuksia kyyneluriin tehdystä rasvansiirrosta. Kertokaa toimiiko!
Itsellä kyseessä perinnölliset urat ja mikään konsti ei niihin auta. Lisäksi on hieman raskaat yläluomet mutta ei vielä haittaa periaatteessa muuten ole kuin ulkonäöllisesti. Nämäkin perintöä ja ikää vasta vähän alle 40v. Tekisi mieli korjata nekin jo tässä vaiheessa. Onko kokemusta nuorella iällä tehdystä ko. toimenpiteestä?
Rasvansiirto kyyneluriin
13
4003
Vastaukset
- Exol
Jos alaluomi ei ole pullea, silmäkuopan rasva ei pullista luomen muotoa, vaan ainoastaan ns. kyynelura on ulkonäön haittana, voi sen saada korjatuksi nanorasvansiirrolla. 'Nano' siksi, että ohuen ihon alta tavallinen rasvansiirto voi voimakkaassa valossa näkyä epätasaisuutena. Ohuella neulalla ihon sisään laitettu nanorasva myös vaalentaa ihon väriä, joka, 'tummat silmänalukset' usein on tällä alueella ongelma. Usein kannattaa lisäksi tehdä rasvansiitoa myös syvemmälle poskialueelle.
Jos myös alaluomet ovat pulleat, voi korjaus olla pelkkä sidekalvon kautta, alaluomen sisäpuolelta tehty toimenpide, jossa pullistuva silmäkuopan rasva vapautetaan silmäkuopan reunan yli posken puolelle. Se täyttää silloin kyyneluraa ja voi korvata muun rasvansiirron ja samalla korjaa alaluomen. - Silmäpussit
Yhdeltä plastikolta olen kysellyt tästä asiasta ja hän puhui ihan tavallisesta rasvansiirrosta eikä nanosta vaikka nimenomaan mainitsin että itselläni on todella ohut iho silmien alla. Lisäksi kaipaisin alaluomelle juonteisiin rasvansiirtoa mutta sitä ei kuulema yleensä tehdä ? Toisaalta hän on yllä kokenut työssään. Että mitenhän tuo nyt on..
- Maria689
Kävin Susanna Hanhineva klinikassa laittamassa täytettä kyneluriin . 3 viikkoa olin ihmisten ilmoilta piilossa . Kauheat pussit ja näytän ihan Aa ihmiseltä . Kuuluko olla näin ? Pussit paisuu entistä pahemmin ..
- Nainen44
toivottavasti voit jo paremmin! Täyteaineet on aina ns. vierasta ainetta kehossa. olkaa varovaisia näiden kanssa! oma rasvakudos on aina turvallisempi.
- Nainen44
Voin kertoa kun olen käynyt toimenpiteessä.
- Kysyvä
Kerro ihmeessä, harkitsen itsekin kyseistä toimenpidettä. Missä/kuka sinulle tekee?
- Nainen44
Kai Lassila Ihoakatemia.
- Kyselevä
Nainen44 kirjoitti:
Kai Lassila Ihoakatemia.
Millainen operaatio sinulle on tulossa? Haluaisitko jo etukäteen kertoa siitä jotain? Tekeekö Lassila kyyneluriin nano- tai mikrorasvansiirtoa? Vai siirtääkö hän ”tavallista” rasvaa?
- nainen44
Kyselevä kirjoitti:
Millainen operaatio sinulle on tulossa? Haluaisitko jo etukäteen kertoa siitä jotain? Tekeekö Lassila kyyneluriin nano- tai mikrorasvansiirtoa? Vai siirtääkö hän ”tavallista” rasvaa?
täytetään keskikasvoilla, posket, poskipäät rasvalla, josta volyymi lähtenyt ja siitä syystä silmänaluset roikkuu ja on tummat. nanoa käytetään hyvin pinnalliseen rasvansiirtoon ja pienten muutosten korjailuun. eli alaluomille ei tarvitse laittaa nanosysteemillä välttämättä, jos ei pelkästään sinne tarvitse siirtää.
- Tutuna
Kävin jokunen vuosi sitten Lassilalla. Alkuun näytti ihan hirveältä. Rasvasta suurin osa suli pois ja nyt näyttää siltä kuin olisivat entisellään. En tiedä manisinkö uudestaan.. Ehkä tullut jo joku uusi keino tähän, mutta rasvansiirto oli rahan hukkaa
- Nainen44
Harmi kuulla! Rasvahan lähtee pois jos laihtunut. Mistä sulla otettiin rasva? Silläkin voi olla merkitystä
- Nainen44
Kävin tänään ja rasvansiirto tehtiin poskipäille ja kyyneluraan. Silmien alle ei rasvaa siirretty koska se näkyisi ihon alta läpi. Ihoakatemialla ei ole nanorasvansiirtoon mahdollisuutta, mutta sentrifugi laite, jolla erotellaan rasva puuduteaineesta ym nesteestä. Toimenpide kesti pari tuntia ja Lassila teki rauhallisesti ja hyvin työnsä . Tämän perusteella menisin toistekin. Nyt odottelen rauhassa lopputulosta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959