Kun ukrainan sota alkoi vuonna 2014, palstalle ilmestyi kymmeniä, ellei satoja profeettoja jotka selittivät vakavalla naamalla ja suu vaahdossa siitä kuinka Jumala on heille henkilökohtaisesti ilmoittanut, että kolmas maailmansota alkaa nyt ja että mm venäjä halkaisee suomen kuin mädän melonin ja että kaikki paitsi tosiuskovat kuolevat.
Onko moni noista profeetoista tullut pyytämään anteeksi tai selittelemään epäonnistuneita ennustuksiaan?
Palstan väärät profeetat
4
313
Vastaukset
- Aploredas
Ei jokaista unta kannattaisi nimittää profetiaksi. Silloin ihminen tekee itsestään väärän profeetan jos se onkin väärästä lähteestä saatu. Jos Jumalan hengen vaikutuksesta saa sanoman, Jumala sen myös vahvistaa. Ei jää epäilystä sen lähteestä. Viime vuosien lukemattomista "profetioista" on kaiketi kaikki osoittautuneet vääriksi. Aluksi pitää muistaa, ettei Jumala käytä ihmistä tarkoituksiinsa ennenkuin on puhdistanut astian. Sellaisen ihmisen elämässä vaikuttaa enää vain Jeesus, kaikki muu on kitketty pois. Oman tuttavapiirini sadoista "uskovista" sellaisia löytyy vain muutama, eikä heistäkään ole tullut profeettoja. Tällä hetkellä joka toinen esittäytyy Jumalan ainutlaatuisena lähettiläänä, vaikka pyhän hengen läsnäoloon ei törmää edes seurakunnissa. Suurin osa kristityistä kulkee väärän hengen johdatuksessa. Tämä henki antaa näitä unia ja näkyjä. Muutenhan nuo olisivat toteutuneet. Elämme pimeää aikaa johon Jumala tekee nopean muutoksen. Suomen kristikansa sanoo rauha, rauha, ja hetkessä, äkkiarvaamatta rauha muuttuu kauhuksi. Silloin toteutuu aidot profetiat. Ei tälle kansalle ole luvattu ihanuutta ja herätystä, vaan suuri onnettomuus, jonka kautta paljon kansaa tulee hädissään Jeesuksen luokse. Silloin syntyy aitoa uskoa, jonka rinnalla mammona, valta, yltäkylläisyys, oma viisaus, kaikki on pelkkää roskaa. Keskittykäämme elämään Kristukselle, niin Hän tekee meistä astioita omaan käyttöönsä. Silloin saamme kuulla todellisia sanoja Jumalan sydämeltä.
- ailujofbdcoakjwnd
Aloittaja vaatii anteeksipyyntöä keskustelupalstalla nimimerkkien takaa, camoon!? Mikä ihmeen vellihousu sä oikeen oot. Se on ihan sama mitä täällä PROFETIAT palstalla huudellaan, ketä kiinostaaa oikeesti sillee että anteeksi pitää pyydellä ku mieli on nin järkyttyny. Helvetti teitä velliperseitä, menkää äidin tissille.
- Kirjakääröt
Jaak.4:14 Biblia (1776). Jotka ette tiedä, mitä huomenna tapahtuu. Sillä mikä on teidän elämänne? Se on löyhkä, joka vähäksi (hetkeksi) näkyy, mutta sitte katoo.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282045Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101778Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse581307Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801175Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89964TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46925
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804