Wanhojen tanssit karjalaisen verkkosivuilla oli kuvia nuoret ovat kauniita ja upeita pukuja
Wanhojen tanssit upeita pukuja
3
115
Vastaukset
- Kitukatu
On menny överiksi viimeaikoina se pukuloisto. Ei köyhän kitueläjän jälkeläisille ole varaa hommata tuommosia. Siitä on tullut vähän niinkun kilipahomma rikkaitten kesken, että kyllä se Meidän viivillä oli kaikista hienoin puku. Toista tonnia kuulu joiltain menneen varustuksiin. Ei sitten järjen häivää.
Täällä Syvässä Etelässä, ovat muutamat koulut luopuneet jo siitä pukuloistosta.
- Nootämä
Ei siihen välttämäti tarvii pukuloesttoo. Mualimassa pärjjee pihkasilla sarkahousuloellaa, jos vaen on haluja. Niihhän hän Nätti-Jussihi tuli kuulusaks, vaekkei lukijota käynykkää, mutta elämänkoulun suoritti mallikkaasti. Nyt on kirjoissa ja kansissa. Ei haitanna, vaikka toinen jalakaterä osotti taaksepäin syntymävikana . Hauta on kunniakkaalla paikalla suurmiesten joukossa Rovaniemen Viirinkankaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696472
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201