Kerro matkakohteestasi.
Lähdetkö ulkomaanmatkalle lähiaikoina?
31
422
Vastaukset
- Demokratian_kehto
Turkkiin maaliskuussa!
- ei.sen.kauemmaksi
Hiihtolomalla Latviaan hakemaan lasti "urheilujuomaa".
- Helena87
Gambiaan ensi viikolla kuukaudeksi.
- turvetta.ja.soita
En lähde, mutta jos lähtisin, niin varmaankin pois Suomesta.
Olen ollut Iranissa jo kaksi kuukautta ja pari kuukautta vielä taitaa mennä. Tämän retken jälkeen olen ajatellut lopettaa ulkomaanmatkailun ja jäädä eläkkeelle.
- flfngfg
Miksi Iranissa?
Iran on tutustumisen arvoinen paikka. Töissä minä täällä olen mutta onhan täällä paljon nähtävääkin
- xclxchgbhq
Vanha1955 kirjoitti:
Iran on tutustumisen arvoinen paikka. Töissä minä täällä olen mutta onhan täällä paljon nähtävääkin
Todella jännää!
- jljfdfs
Vanha1955 kirjoitti:
Mikä sinun työsi on siellä?
- VisuGrenlind
Ugandaan olis nyt taas seuraava matka. Tutkimaan kuinka kehittynyttä on sikäläinen kännykkäkulttuuri. Pari pyssyäkin lähtee myyntiin, niillä on kuulemma kova kysyntä siellä, ihan kuin sukkahousuilla muinoin Leningradissa.
- Muistoja80luvulta
Juu "sukkahousu purukumi?"!!!!!!
- matkailenkyllä
venetsiaan .. lahden paikallis bussilla.
- taas.kaukomaille
Bora Boralle.
- Mogadishuun
Somalian aurinkorannat kutsuvat taas kerran! Kaikki on halpaa, ihmiset ystävällisiä ja suomen kielellä pärjää erinomaisesti. Lomalennoilla tapaa paljon kivoja somaleja, jotka lähtevät Suomen turvapaikastaan rentoutumaan lämpimään.
- clcfnbgbvfg
Ajeltiin taannoin Vantaan Pakkalassa jossa on kaupungin vuokra-asuntoja paljon ja lauma somaliakkoja paarusti kotiinsa matkalaukkujen kanssa läheiseltä bussipysäkiltä eli reissussa oli oltu kaukomailla.
- dfcvgkbh
Suomessa asuvat somalit matkustavat pitkin Eurooppaa sukuloimassa ja myös Dubaissa ja Saudi-Arabiassa ostamassa kultakoruja.
- javihreää
ovat sillä tavoin
a k t i i v i s i a
hyvin yrittäjyyshenkistä
- dfjgdf
Oletko käynyt Intian Goassa? Kerro kokemuksistasi. Kiitod.
- xasnbfgh
Onko ketään Intian Goan kävijöitä? Ihan mielenkiinnosta kyselen millaista siellä on koska luin taannoin että Loirin viimeisin vaimo vietti siellä poikiensa kanssa käsittääkseni useita vuosia.
- Loma.Intiassa
xasnbfgh kirjoitti:
Onko ketään Intian Goan kävijöitä? Ihan mielenkiinnosta kyselen millaista siellä on koska luin taannoin että Loirin viimeisin vaimo vietti siellä poikiensa kanssa käsittääkseni useita vuosia.
Kauan sitten olen käynyt. Lämmintä mutta alkeellista. Hotelleita löytyy kyllä ihan hyvätasoisia. Riippuu ihan siitä mitä hakee et tykkääkö. Jos haluaa nähdä erilaista maailmaa niin ok paikka. Köyhyyttä, rikkautta, likaisuutta, hienoja rantoja ja nähtävyyksiä jne.. Löytyy ostettavaa mutta taas ei välttämättä sellaista mitä tarvitsisi. Rahoista ja omaisuudestaan täytyy tietysti huolehtia. Kerran nähty, se riitti, mutta oli ihan käymisen arvoinen paikka.
- Per-kel
Suomeen hautajaisiin :(
- kdhdxgh
Mistä maasta tulet ja kenen hautajaisiin?
- mjhdfsasqw
Tuttavani matkaili taannoin Aruballa ja kehui kovasti paikallista ilmastoa.
- eiolerahaa
millä rahalla te matkustatte?
1400e/ kk palkasta ei jää mitään laskujen jälkeen
millä rahalla te matkustatte
enkä jaksa kun työt vie kaikki voimat
loma menee toipumiseen
kiky vei niin paljon, ettei ole varaa edes kotimaan matkailuun - En.tykkää.Lumesta
Filippiineille ensisyksynä vaimon kanssa ja ollaan siellä koko talvi koska meidän talo valmistui tänä talvena siellä.
Tykkään olla filippiineillä koska siellä on lämmintä ja ihmiset todella mukavia ja rannat hienoja. - Ythref
Marssiin seksilomalle
- pois.suomesta
Välimeren rannalle parin vuoden päästä. Pysyvästi.
Sitä aikaisemmat talvet, kuten nyt juuri, vietän siellä talvet. - tuettu_on
Kreikkaan, rahani ovat jo siellä.
Asustelen länsirajalla ja käyn ulkomailla joka päivä!
Late Lapista. SSSS Ry!- RikuJatunna
Ensin ranskaan, saksaan ja sieltä olis tarkoitus mennä bussilla mosuliin viikoks. Loppubileet olis tarkoitus viettää nairobissa, jonne pääsee parhaiten aasin selässä.
Lopuksi auringonottoreissu afganistanin sisämaahan ja sieltä kamelilla kotiin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389