Vantaan Kaarela/Kaarenmäki?

Kårbacka

Millaista asuinaluetta on tuo tuossa Vanhan Kaarelantien varressa Vantaalla (Kaivokselan kaupunginosassako)? Asuntoilmoituksessa lukee että Kaarela, kartassa lukee Kaarenmäki. Toisella puolella tietä ilmeisesti Vaskipelto. Voitte kertoa molemmista, jos jollain on tietoa, mutta tällä hetkellä kiikarissa oleva asunto on tien itäpuolella. Kiinnostaisi tietää, että olisiko hyvä paikka ostaa asunto. Siis teidän mielestä? Itse olen muuttamassa.

Mitä itse ehdin pikaisesti katsella niin vaikuttaa ihan viihtyisältä alueelta, ja vissiin ihan rauhallinenkin? Hyvät kulkuyhteydetkin näyttäisi olevan: 39 menee melko usein ja Malminkartanon juna-asemallekin voi vaikka kävellä.

Mutta nyt kaipaan muiden kokemuksia, jos vaikka joku asuu tai on asunut siellä. Mikä on palstalle eksyvien verdict paikasta nimeltä Kaarenmäki?

7

2906

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiantuntemus1

Siellä liikkuu paljon yön timoja ja huumeita. En voi suositella aluetta.

• Kokenut-Työtön

Ihan kaamea paikka!

• asuva

Rauhallinen asuinalue noin ylipäätänsä, varsinkaan kun täällä ei ole mitään baareja tvs. jotka houkuttelis epämääräistä porukkaa pyörimään nurkille. Hullua apinaa saa katella ja pelätä peiliin katsomalla.

• Hautsi

Hörhöt pyörii Myyrmäes Kaarenmäki rauhallista ja vehreetä aluetta, Keskuspuisto ihan vieres 👍

• Anonyymi00008

Siellä piilotetaan kuka vaan

Viimeksi tapahtu viime kuussa
        Tuntemattomalta henki pois sorru ei mun mukaan

• Asukas6284

Itse olen asunut parisen vuotta vaskipellossa ja käynyt usein kävelyllä kaarenmäen puolella. Todella viihtyisää ja rauhallista aluetta sekä loistavat ulkoilumahdollisuudet. Ei ole mitään huonoa sanottavaa muuta kuin hämeenlinnanväylän lähettyvillä voi olla ajoittain jonkin verran melusaastetta. Toistaiseksi ainut kodikas asuinmiljöö pk-seudulla, johon olen tutustunut.

• Anonyymi

Täältä myös iso suositus alueelle. Voisi jopa joillain mittareilla (sijainti tulevaisuus) luonnehtia tasokkaaksi asuinalueeksi, kävelymatkan päässä juna-asemasta, autollisella loistavat yhteydet joka paikkaan ja koska alueella ei ole varsinaista ostaria/baaria, niin hyvin rauhallinen alue jossa luonto lähellä. Kehä II- hankekin onneksi tältä kohdin ilmeisesti kuopattu. Toki itse vuosia alueella asuneena näkee ehkä kaikki sen vuoksi isona plussana, koska en muualle muuttaisi. Käy kävelyllä ja tutustu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe