mun mielest piper on iha best
kuka on paras siskoni on noidassa
23
906
Vastaukset
- snow_cat
Kaikki ovat hyvät mut Piper on paras!!!
Tiedätkö milloin ne taas alkavat???- minäkas
PIPER = säkkipillin (yms.) soittaja - no jaa makunsa kullakin :)
- Piper
No tuota en tiijä viel millo ne alkaa mut ilmotan heti kun saan tietää
- Piper
minäkas kirjoitti:
PIPER = säkkipillin (yms.) soittaja - no jaa makunsa kullakin :)
No kuules Piper on tosi hyvä äiti hahmoki etttä se on paras
- Hannah...
Piper
- Piper
Hannah oon samaa mieltä
- koira<5
Piper kirjoitti:
Hannah oon samaa mieltä
Phoebe on paras,toiseksi piper ja kolmanneksi paige...sarja jatkuu syksyllä.
- Himeko
Hei! Minustakin Piper Halliwell on paras näytteliä. Hänessä on sitä jotain mitä "muissa" ei ole. :)
- :))))
prue Halliwell ehdottomasti
- lara
mun mielestä piper, mutta pheope on kans hyvä
- phoepe
phoepe rulettaa....
- Piper
Hyvä vastaus mutta se kirjotetaa näin Phoebe
- phoebe
Piper kirjoitti:
Hyvä vastaus mutta se kirjotetaa näin Phoebe
joo tiiän muutin jopa nimeäkin!
- jugna
no ehdottomasti tietenkin Pruedence (Prue) Halliwell!!! Se on paras koko noitakolmikosta:) mutta tietysti kaikki niistä on hyviä näyttelijöitä:) mutta Prue on kyl minun suosikki:)
- ..............
pohebe rules!!!!piper muute on ihan luuser!!
- Piper
Kuules mul on kaks asiaa Piper ei oo luuseri kuten ei kukaa niistä vaa mukavii ne kaikki on ja toiseks se kirjotetaa näin PHOEBE!!!!!!!!! tajuux musta Piper on paras ja tosi hyvä äiti-hahmo!!!!
- ..............
Piper kirjoitti:
Kuules mul on kaks asiaa Piper ei oo luuseri kuten ei kukaa niistä vaa mukavii ne kaikki on ja toiseks se kirjotetaa näin PHOEBE!!!!!!!!! tajuux musta Piper on paras ja tosi hyvä äiti-hahmo!!!!
omapahan on mielipitees!ja evvk jos kirjoitin väärin!
- ...
siis paras
- Demi
PAIGE ON EHDOTTOMASTI PARAS!!!! Se on niin omalaatuinen ja kaikkee, toiseks paras on Piper ja sit on se phoebe
- MINÄ
Phoebe on ei ole hyvä ollenkaan!! Se on jotenkin vaan niin teennäinen ja kauhea valittaja!
- Death
Ehdottomasti Prue Halliwell!! Vihaan Paige hahmoa.
- ANSKU
sä vihaat paige hahmoa koska se tuli sun lempparin tilalle... eikä six ku se on huono...
- ANSKU
paras on ehdottomasti Phoebe, Piper ja Paige on yhtä hyvii: xd xd xd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1921618Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2471450Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281061- 791027
- 741020
- 117980
- 77900
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose157831Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin346826- 54814