Mikä kohta rannasta on aikuisille fiksuin? Mies voi katsella vaimon vilutusta . Siisti juttu ei törkyilyä.
Yyteri vaimo vilauttaa?
9
2505
Vastaukset
- Turhaa-haihattelua
Sulle ei missään. Ei susta ole.
Naturismi ei ole mitään vilauttelua!- puhe.ja.käytäntö
<<Naturismi ei ole mitään vilauttelua!>>
Teoriassa ei, käytännössä kyllä. - Muita-ovat
puhe.ja.käytäntö kirjoitti:
<<Naturismi ei ole mitään vilauttelua!>>
Teoriassa ei, käytännössä kyllä.Silloin ne vilauttelijat eivät ole naturisteja, vaan joukkoon tuppautuneita ekshibitionisteja.
- Minäainakin
Sulkevatko termit pois toisensa, vai voiko henkilö olla kumpaakin?
- Kysyjäxx
Niin onko joku alue rannasta sopivin ?
- Ei-kinkyilyä
Jos minä havaitsen rannalla jotain seksuaalista toimintaa, hälytän virkavallan paikalle. Naturismiin kun ei seksuaalisuus liity. Vilauttelijat vaan valtion kyytiin.
- perapervo69
oikeesti....
- Ei-kinkyilyä
perapervo69 kirjoitti:
oikeesti....
Melkein joka kerta siellä käydessäni olen tuon tehnyt.
Kyllä peruskäyttäytyminen pitää osata! - Paikalle-tilattuina
perapervo69 kirjoitti:
oikeesti....
Etkös ole tätä foorumia lukenut?
Etkös ole ihmetellyt, miksi ne poliisit on siellä käyneet aina kun joku esiintyy säädyttömästi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195254- 492966
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332822Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312611Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231989En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111797- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231465Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101438- 971407