Otin lopputilin vanhasta työpaikasta koska työilmapiiri oli muuttunut erittäin negatiiviseksi. Ja laitoin oman firman pystyyn , töitä on minunkaltaiselleni osaajalle enemmän kuin tarpeeksi. Kaikki raha-asiani korjaantui kerrasta.
Olen niin iloinen tästä asiasta!
Pistin yrityksen pystyyn ja olen iloinen
yrityksenpystyttäjä
1
535
Vastaukset
- yrityksenpystyttäjä
Päivitystä tähän. Hommat sujuu loistavasti ! Olen palkannut jo yhden työntekijänkin ja rahaa tulee entiseen verrattuna huomattavasti enemmän. Tämä oli elämäni toiseksi paras teko heti lapsien tekemisen jälkeen. Olen oikeasti niin onnellinen että tätä on vaikea käsittää. Olen siis vähän niinkuin hämilläni että minulla menee vuosien kurjuuden jälkeen näin valtavan hyvin. Tsemiä teille muillekin! kyllä se riskinotto joskus kannattaakin!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489