Millaiset silmät ihastuksen kohteellasi on?

sielunpeilejä

Oletteko silmäilleet?

94

4893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erikoiset

      Hänellä on sinivihreät ehkä, oli vaikea erottaa kumpaa väriä oli enemmän. Silmissä oli muutakin väriä, mielenkiintoiset.

      • aamiaisella

        Tämä sopisi minuun, toivottavasti olisi kuvaus minun silmistäni. Hänellä puolestaan on ihanat siniset. Näin ne viimeksi viikko sitten,


      • TurkoositSilmät

        Suomalaisilla yleinen silmien väri.
        Minullakin on.

        Turkoosit paidat korostavat silmieni sävyä ja ne alkaa loistaan turkoosina kilpaa paidan kanssa


        Itse huomaan että jos haluan enemmän tuoda silmieni turkoosia sävyä esille niin blondaan hiukset ja meikki keskittyy silmien korostukseen.

        Vaalea iho ja hiukset tuo aivan järjettömän selvästi turkoosit silmät esille. Siihen turkoosi paita tai huivi lähelle kasvoja niin samantien huomaa että mikä se silmien väri on. Puskee esille selvästi


      • erikoiset

        Ei sovi tilanteeni kumpaankaan vastaukseen.


      • Silmäni
        TurkoositSilmät kirjoitti:

        Suomalaisilla yleinen silmien väri.
        Minullakin on.

        Turkoosit paidat korostavat silmieni sävyä ja ne alkaa loistaan turkoosina kilpaa paidan kanssa


        Itse huomaan että jos haluan enemmän tuoda silmieni turkoosia sävyä esille niin blondaan hiukset ja meikki keskittyy silmien korostukseen.

        Vaalea iho ja hiukset tuo aivan järjettömän selvästi turkoosit silmät esille. Siihen turkoosi paita tai huivi lähelle kasvoja niin samantien huomaa että mikä se silmien väri on. Puskee esille selvästi

        Mullekin on sinivihreän. Niissä on keskellä keltainen kehä josta lähtee säteilyä ulospäin

        Nyt ovat valkoiset osat punaisia säteilyä täynnä kun jokin allerginen silmänärsytys laittanut silmät kutiseen ja punoittaan


    • Niitäonkaksi

      Ensimmäisellä kirkkaat enkelimäisen harmaan lempeät silmät monet kerrat ihaillut niitä ja toisella tietääkseni sinisen harmaat vähemmän katsonut. Toisessa enemmänkin ihastuin olemukseen ja erilaisuuteen. Ensimmäinen sai minut ihan sekaisin ja kuitenkin kaikki oli yksipuolista valitettavasti. Mikään tarina ei ole vielä alkanutkaan. Harmillisesti tuhlaan elämäni ajattelemalla.

    • sinisetovat

      Intensiiviset ja kaiken näkevät. Hereillä olevan ihmisen silmät. Ei kulje silmät auki vain siksi, että päivällä on tapana tehdä niin.

    • blue.heart
    • SilmäsiLumoavat

      Tumman ruskeat lumoavan kauniit silmät, joita voisin tuijottaa vaikka kuinka kauan, siis naisella...
      Hänen silmät saavat minut täysin sekaisin...

      • takasilmä

        Ajelee sinun taksia...heh...heh


    • gnihcuotavatnarap

      Silmäilty on 🕗🔧🍝🚬🕝🍵🚬🔧🎨🚬🕟 harmaansinisiin silmiin 😊

    • silmäton

      Ne ovat jäisen lämpimät.

    • harmaantuneella

      harmaat

    • SulleM

      Söpöt ruskeanvihreät silmät ihanalla naiselle

      • Ave_M

        M kiittää, jos vain mulle. Värikuvaus sopii ja kirjain myös. Onko sulla siniset ihanat silmät?


      • kissatappeluM
        Ave_M kirjoitti:

        M kiittää, jos vain mulle. Värikuvaus sopii ja kirjain myös. Onko sulla siniset ihanat silmät?

        Ave_M You Biatch..Ma varastan sulta tän. Tietenkin kirjoittajalla ei ole ihanat siniset vaan ihanat muunlaiset..


      • ilo.tyttönen
        kissatappeluM kirjoitti:

        Ave_M You Biatch..Ma varastan sulta tän. Tietenkin kirjoittajalla ei ole ihanat siniset vaan ihanat muunlaiset..

        Kissatappelu? En antaisi miehelle sitä iloa. Muuta ilostuttavaa voisi ollakin, riippuu tietysti mistä mies siteen kykenee ilostumaan.


    • MiesMielessä

      Siniset jossa häivähdys harmaata... kauniin malliset silmät :) toivoisin että ne silmät katsoisivat minun silmiini useammin.

    • vihertävät

      Meillä taitaa olla aikalailla samanväriset silmät??? :)

      • Apllasamoin

        Oli kyllä. Minulla on vain vihreämmät ja hänellä sinisemmät.


    • Miehelle

      Ihanat siniset :)
      Laitan vaan tunnisteeks että karsastaa

      • olekyllä

        No, eikä.


      • totuushansielttulitaas

        Onneksi olkoon Anne!


      • Miehelle
        olekyllä kirjoitti:

        No, eikä.

        Kyllä on, ei varmaan sulle jos ei osunut


      • Miehelle
        totuushansielttulitaas kirjoitti:

        Onneksi olkoon Anne!

        En ole Anne


    • tokkimisjatuijotus

      Näin joskus jonkun Savonlinnalaisen tytön, joka yllättäen kertoi että tietää erään kaupan, minun luottokauppoja, josta tilaan aina tarvittaessa tavaroita.

      Oikein vihreät silmät oli, tuosta on aikaa, jäi mieleen todella vihreät silmät.

      Kerran koin vähän ujostuttavan olon, kun jotain lukiotyttöjä tuli 2, jotain super-blondeja, tulivat istumaan viereeni ja sitten kun kuulin niiden keskusteluja mistä puhuivat... kaikenlaisia juttuja siinä sitten, en voinut olla kuulematta kun keskustelivat jostain asioistaan... jotain sellaisia juttuja en edes muista enää, jotain asioita keskustelivat keskenään.

      Asiat eivät olleet maailmanpoliittisesti kovin merkittäviä.

      • poliittisestimerkittävää

        Mää tykkään susta Charlie-boy! ❤Oot aivan sulonen noine kirjoituksinesi sitten!


    • pyörivätten

      Epäilen et huumehia käyttää... tai jottain...

      • Eihuumeita

        Masennuslääkitys!!


      • sivistäkääitteänne

        Tai kyseessä voi olla neurologinen syy, tasapainojärjestelmän häiriö tai poikkeavuus näköhermoissa yms.


    • heikko.kohtani

      Karismaattisen seksikkäät miehellä...

    • tulehdusvaimikä

      Punaiset silmät taitaa olla

    • silmistapeileihin

      Silmistä ja tuijotuksista jo peileihinkin... olisi hyvä teidän omassa elokuvassa sellainen aamukohtaus: herää ja katsoo peiliin, siellä onkin jonkun toisen kasvot, sitten kun liikkuu sen peilin ympärillä niin sen toisen silmät seuraavat kaikkia liikkeitäsi.

      Sitten henkilö ajattelisi että taidan olla liian väsynyt, ja menee nukkumaan vielä hetkeksi, mutta sama toistuisi, mutta nyt eri henkilö tuijottamassa peilistä takaisin.

      • ilokuvaohjaaja

        Sillä lailla...... ja sitten valtava räjähdys....


      • siitasittentekee

        Räjähdys :D Kaupanpäälle vähän actionia.

        Lasillahan tuollaisen voisi kuvata tai sitten täysin digitaalisesti, olisi pelottavaa jos joku kummallinen ihminen, vaikka huutokauppa keisari silmät vilkuillen tuijottelisi aamulla peilistä kun omaa peilikuvaasi odottelisit näkeväsi peilistä :)


      • Senkyllähuomaa
        siitasittentekee kirjoitti:

        Räjähdys :D Kaupanpäälle vähän actionia.

        Lasillahan tuollaisen voisi kuvata tai sitten täysin digitaalisesti, olisi pelottavaa jos joku kummallinen ihminen, vaikka huutokauppa keisari silmät vilkuillen tuijottelisi aamulla peilistä kun omaa peilikuvaasi odottelisit näkeväsi peilistä :)

        Kuinkahan moni katsoo aamulla peiliin. Mä en ainakaan.


      • siitasittentekee

        Ensin aamulla kun katselisi peiliin, sitten avaisi jääkaapin ja sieltä tulisi pieniä luurankoja, kömpimällä heti kun avaat oven, kun tarkoitus olisi ollut tehdä vain aamuinen voileipä, kahvin kaveriksi.


      • sanoientinenlennoxi
        Senkyllähuomaa kirjoitti:

        Kuinkahan moni katsoo aamulla peiliin. Mä en ainakaan.

        Niin jos olet tyttö niin eihän sun tarvitse ajaa partaakaan ollenkaan sitten.
        Eikä kammata hiuksiakaan pipo vaan päähän ja menoxi.


    • Harmaankellertävät
      • Halooooooooo

        Mamu? Ruskea silmiä tänne et enempää tuo!

        Mulatit tästä maasta vielä puuttuukin!

        Nyt unohdat sen mamun ja ihastut Suomineitoon


      • Hyihelvettihelve

        Ei mamut haluaa köyhää, röyhkeää ja rumia lapsia. Mielummin itse varma kaunis lapsi kun valkoinen lakana joka valittaa kui ruma on ja itsetunto on 0, Suomineitosi näyttää lyhyt tukkaselta mieheltä joten sekin siitä. Sinunlaiset rasistit pitäisi lähettää takaisin Venäjään kiitos.


      • sanoisinmina

        Marlon Brandoja ja Charlton Hestoneita vain, NRA-ihmisiä kyllä lisää.


      • Nohalooooo
        Halooooooooo kirjoitti:

        Mamu? Ruskea silmiä tänne et enempää tuo!

        Mulatit tästä maasta vielä puuttuukin!

        Nyt unohdat sen mamun ja ihastut Suomineitoon

        Nää on todella loukkaavia. :(

        T. Täysin suomalainen ruskeasilmäinen nainen joka haluaisi kovasti siniset silmät koska tälläiset mamukommentit loukkaavat.


      • SeÄlähtääMihinKalikka
        Hyihelvettihelve kirjoitti:

        Ei mamut haluaa köyhää, röyhkeää ja rumia lapsia. Mielummin itse varma kaunis lapsi kun valkoinen lakana joka valittaa kui ruma on ja itsetunto on 0, Suomineitosi näyttää lyhyt tukkaselta mieheltä joten sekin siitä. Sinunlaiset rasistit pitäisi lähettää takaisin Venäjään kiitos.

        Luepa oma tekstisi, niin huomaat itsekin olevasi rasisti.


      • RasistiOlet
        Hyihelvettihelve kirjoitti:

        Ei mamut haluaa köyhää, röyhkeää ja rumia lapsia. Mielummin itse varma kaunis lapsi kun valkoinen lakana joka valittaa kui ruma on ja itsetunto on 0, Suomineitosi näyttää lyhyt tukkaselta mieheltä joten sekin siitä. Sinunlaiset rasistit pitäisi lähettää takaisin Venäjään kiitos.

        Olet itsekin rasisti! Tuohan se just on teillä mamuilla, että valitatte rasismista mutta samaan aikaan olette itse pahimman luokan rasisteja!


      • Hyihelvettiedelleen

        Joo ja nyt mamu on rasisti kun avaa suunsa kuinka monta mamu kaveria sullakin on tasan 0. En ole mamu! Tää paikka on täynnä yksinäisiä rasisti paskoja ei ihme ettei kenelläkään ole täällä kaikki kotona eikä kavereita oikeassa elämässä. En huolisi kaverikseni luusereita.Menkää terapiaan siitä, olette loisia.


    • Munpääparka

      Hän ei ole ihastukseni kohde, pikemminkin halujeni kohde. Haluaisimme purkaa halumme toisiimme. Kyllä, emme saaneet silmiä irti toisistamme. Tiesimme siinä silmäillessämme, että se toimisi. Liiankin hyvin. Uudestaan ja uudestaan. Kehomme vetivät toisiaan puoleensa kuin magneetit rautaa konsanaan. Hankala oli molempien hillitä itseään. Tääää onnn vuosisadan rakkaustarina. Paitsi että hän on naimisissa.

      • Linssit

        Älä koske varattuun, sillä ei ole siunausta..
        Et sinäkään pitäis omalla kohdallasi, kunnioita toisten suhdetta


    • kokeilkaatehda

      Tullut huithapeleita palstalle taas, mutta todella voisi saada hyvän elokuvan, jos tekisitte varsinkin jollain tuollaisella aamukohtauksella peilistä ja jääkaapissa olevista "jutuista" :)

      Päivä voisi alkaa tuolla tavoin.

      • komediakauhujuttu

        Jos vielä lisäisi tuollaisen poltergeist-tyyppisen efektin, jollaisen oma jääkaappini joskus tekee: avaa itse ovensa ja valo kiiluu sieltä sitten.

        On vähän väärässä asennossa tuo kaappi, mutta toimii hyvin silti, eikä tuolta hyppäile luurankoja tuosta kaapista jos oven avaa.

        Tai mitään muutakaan ei sieltä hyppäile.


    • Mieheltä

      Nyt olisi kiva tuijotella häntä, kun minulla on nykyään piilolinssit. Voin vaihtaa vaikka silmieni väriä niin halutessani.

    • Emmekatsosilmiin

      Ruskeat tai sitten ehkä sellaiset jänmän vihreät, jotka näyttää ruskeilta? Joo kuulostaa hölmöltä, etten ole varma, mutta eipä ole pahemmin tullut niitä silmiä katseltua, kun niiden omistajamies kovin välttelee katsettani, ja minäkin usein hänen. Ihan ymmärrettävää tosin.

      Itselläni siniset mutta taitaa olla vähän vihertävää seassa kun olen kuullut niitä vihreiksikin joskus väitettävän.

    • PPatriaa
      • myrkytysmurhaatuo

        Niin tuo oli tahallisesti myrkytetty tuo henkilö, mies... jos arvaisin ainetta millä myrkytetty... skolopatamiini, joku tuollainen korkea hengenvaarallinen alkaloidi.

        Lindenin pitäisi olla kyllä pääepäiltynä tuohon murhaan.


    • kannattaaehkätuo

      Eiliseltä jatkunut "silmä-juttu", mutta hassusti tulikin instrulta piilolinsseistä tarjous postissa heti jo aamulla, ilmaiseksi voisin kokeilla :)

      Mutta nyt JIM-kanavalla tulee eiliseltä uusinta jännästä jutusta miten tuo Noora Karma tipahti kilpailusta.

    • syöuudetiltasilmät

      Kerrassaan huvittavia jotkut tuollaiset keskustelut.... pallotkin joskus mielessä ja pyörivät päässä... silmäjutut nyt :)

      Jokaisena päivänä "uusi iltapala".

    • kuintähdet

      ihanan ruskeat, mutta pistävät

      • tyhmäjosettiedä

        On tärkeä tiedoksi annettava asia: kerro pikosekunnin tarkkuudella Andromedan galaksin syntymisen aika.


      • JokuUtelias

        Onko hän mies vai nainen?


      • kuintähti
        JokuUtelias kirjoitti:

        Onko hän mies vai nainen?

        hän nainen


      • JokuUtelias
        kuintähti kirjoitti:

        hän nainen

        Onko sulla siniset silmät ja ruskeat hiukset?


    • hyperdimensionals

      Tuossakin hyvä kysymys, pitää heti välittömästi kertoa että kumpi näistä arvoista on suurempi:

      Nolla vai Ääretön, jompi kumpi on suurempi arvoltaan, 0/0, ääretön/ääretön... :D
      Ääretön / 0 ?

    • välilläainamukava

      Mikä on ääretön jaettuna äärettömällä?

      Hirveän vaikeita kysymyksiä... koska ovat sellaisia asiaoita että, miten selittäisi sitten... jotain ihmeellistä mitä ei edes kannattaisikaan tajuta tai ymmärtääkään.

      Eli, no niin: eli moniin aika ulottuvuuksiin liittyviäkin juttuja.

      Hirvittävän vaikeita kysymyksiä kyllä tuollaiset, mutta mukavaa kun tulee itsellekin pohdinnaksi joitain hyviä ja mukava nähdä arvaustyttöjäkin välillä aina :)

      • gjhjokojhjkgj

        Sama luku jaettuna samalla luvulla on yksi.
        Ääretön=Ääretön
        X=ääretön/ääretön
        X=1


    • rajatutaivot

      Isä kertoi jostain vanhasta raamatusta, että ihmisen käsityskyky olisi tahallisesti rahattu johonkin äärettömän käsitykseen :)

      Eli ihminen ei pysty ymmärtämään sen oikeaa numeristakaan arvoa.

    • jänniänuokin

      Isällä saattaa kyllä olla jotain muinais-aramealaisiakin juttuja, kun lueskelee huvikseen ikivanhoja tekstejä :)

    • painellaannappeja

      Painamaan nappeja, ihmisiä "TÖKKÄÄMÄLLÄ SORMELLA", kuin painaisi tietokoneella jotain nappia, kokeillen mitähän tästä tapahtuu jos painan?

      Mutta jos on oikein pukumies, niin voi kokeilla painaa sormella eri nappeja että mitähän tästäkin tapahtuu.

    • Hyhhyh

      Värittömät pienet ja todella rumat. Hyi.

    • fxgfxgfggxfgfg

      taivaansinipunakeltaiset. ihmiset on tän planeetan syöpä joka pitäs hoitaa napalmilla mahd nopee. en ihastele

    • Kierot

      Silmät ovat sielun peili.

      • silmätkiiluuvillisti

        Mutta niin jos peilistä tuijottelee aamuisinkin erilaiset silmät ja kokonaan erilainen ihminenkin :D


    • ahhahahahahahah

      Ruskea yksisilmäinen puusilmä

    • vihertävätovat

      Viimeksi meinas jäädä tollo päälle kun unohduin katsomaan silmiin liian pitkään ;)

    • Meitsinmimmil

      Sil on semmoset söpöt. Häijyt Justiinatkin heltyy, eikä sil Mimmil louskuta leukojaan. Saletisti se on sen silmät. Kiltti, rehellisen hiukka ujohkon mimmin katse. Justiina isoäidit haluu sen adoptoida tyttärekseen ja äidit tehä mimmist pojalleen vaimon. Vissiin sen silmät herättää luottamusta ja huokuu kiltteyttä

    • Pelkätkuopatvaan

      Hänellä ei silmiä lainkaan.

    • miksi_ikävöinvieläkin

      Kylmän hailakan siniset, väsyneet ja surulliset. Mitä nyt niitä näkee noiden vahvojen rillien takaa. Mua 8 vuotta nuoremmat silmät, mutta välillä tuntuu kuin katsoisin todella vanhoihin silmiin, jotka nähneet maailman julmuutta vähän liikaakin. Toivon että hänellä on joku, joka osaa olla tukena ja saa ne silmät välillä tuikkimaankin.

    • olenmiettinyt

      Oli niin lyhyt hetki kun katseemme kohtasi. Silmät oli nätin siniset kookkaiden lasien suojassa. Se oli säpsäyttävä hetki.

    • VaiMitäluulet

      No jos hänen vaimonsa saa tietää meistä niin hyvin pian mustat.

    • Hellyydelläsinunsilmäsi

      Hänen pyllynsilmänsä tuijotti ruskeana suoraan kohti minua. En voi sitä unohtaa poies kun oli jotenkin niin anova katse, taisi siitä kyynelkin tirahtaa persikkaiselle poskelle ja valui pitkin partakarvoja alas reisille asti. Kaipaan ja unelmoin sitä katsetta matkallani venäläisten valloittamaan Aunukseen.

    • Pelottavat

      Mustat suuret

      • Tääonvarmaanmulle

        :DDDDD Vihreät ne oikeasti on!!


      • Tääonvarmaanmulle

        Ja lisään että venlafaksiin masennuslääkkeenä aiheuttaa tuon että pupillit muuttuu isoiksi :/


      • uraanihalkeaa

        venlafaksista saa kiinnostavia aivosäkäreitä


      • Tääonvarmaanmulle

        Kuulemma silloin kun vähentää/lopettaa. Itse kun olen joskus unohtanut niin jumalaton pääkipu siitä tulee mut en mitään säkereitä oo huomannu.
        Toivottavasti ei niin kauheeta oloja tuu etteikö joskus pystyisi lopettamaan kokonaan!


    • Kaipuukarjalaan

      Ja katsoi kierosti itäiseen Aunukseen joka jäi rajan taa. Kalinka, Kalinka oot marjani mun jne.....
      Sä suuri ja mahtava Neuvostoliitto, mä pieneksi pieneksi jään

    • Annaainanaimarauhapulkki

      Karjalan immillä muuten usein ruskeat kiiltävät silmät.

    • Räpsyttimet

      Siniset, lempeät, katsovat minua aina rakastaen. Silmiä kehystää pitkät tuuheat ripset ja kulmakarvat. Hän on elämäni mies.

      • MoidoHomo

        Hyi vittu... asia selvä!


      • Tuskinonhänelt

        Voiskohan olla, osuu silmät kyllä tollaset kun omistan mutta en nykyisin usko että kukaan nainen noin ajatelisi musta kun ei tullu elämäni rakastumisesta mitään, en saa ees sanaa suustani kun ois ollut sanottavaa pe mutta jospa ma sitten saan jo sanottua, tiiän ainakin sitten syyn siihen miksi haluaa eroon musta lopullisesti, vaistoan sen ja ei selvästi halua sanoa suoraan.
        Tän jälkeen ei enää pysty suojamuurini läpi päästään ketään, se oli jo tosi suuri kun kohtasin sut, sinä sait uskoni ihmisiin palautumaan ja nyt se viedään pois multa. Koitan olla antamatta vihalle valtaa mitä koen itteäni kohtaan ja sen takia pahalla tuulella, paitsi tuon naisen näkeminnen edelleen tuonut valonpilkahduksia mun elämään, mitä mulle kävi tämän reilu vuoden aikana en osaa selittää enkä ymmärrä, kokenut naisten kans tarpeeksi joten miten näin voi käydä?
        Tyhmää että en ole vieläkään varma onko naisella vihreät vai harmaat silmät, vaikka niitä olenkin saanut ihailla, enkä ole uskaltanut kysyä kun luulisi että yritän iskeä, ja ahdistuisi, sekin yks syy miksi en ole paljoa enää puhunut vaikkei oo edelleenkää taka-ajatuksia.

        Kertois ees mikä musta tekee niin hirveän että ei saanu edes mahollisuutta.


    • jokauansitten

      Siniset siniharmaaseen vivahtaen.

    • näinsevaanonn

      Kauniit silmät on hänellä, mutta mitä vit ua tuo homosaarisen mainos tekee tämän jutun lopussa? Menkööt omille sivuilleen hinaamaan ja jätä normaalit ihmiset rauhaan.

    • Monenlaista

      Sanovat silmien, pähkinänruskeiden, vihertävän kun tulee...

    • neovatkuin

      Kauneimmat tuikkivat tähdet

    • fdhhfgdgdjgjd

      Perseenväriset!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe