Osaisiko joku asiasta tietävä mahdollisesti kertoa, mistä (esim. internetistä) saa tietoa järjestettävistä koekuvauksista tai koe-esiintymistilaisuuksista. Olen tehnyt paljon pienen budjetin teatterinäytelmiä, mutta elokuvatkin kiinnostaisivat. Vaikeahan niihin on päästä, mutta mistäpä tietoa? Kiitos avuliaille!
Koekuvauksia?
5
4885
Vastaukset
- Make
Matti Nykäsestä kertovaan leffaan haetaan parhaillaan avustajia. Käypä Solarfilmsin sivuilla.
- lostprophet
Kannattaa kysellä muistakin tuotantoyhtiöistä noin muutenkin aina tietyn aikavälein, kuin pelkästään Solar Filmisistä. Koluat vaan tarpeeksi niitä saitteja - aina löytyy jonkun yhteystiedot, joka voi sinulle antaa infoa koekuvauksista.
Voithan tietysti myös kysellä sinua lähellä olevista ammattikorkeakouluista, joilla on media-alan opetusta. Medianomiopiskelijoilla on kaiken aikaa menossa lyhytelokuvaprojekteja, joiden kautta voi hankkia kokemusta elokuvanteosta. - fnfnfgnf
Mulla olis leffa tekeillä. Aikuisviihteen parissa
- Loistava.polku
http://www.roolituspalvelu.fi/
Lykkää itsesi tuonne listoille niin voit päästä vaikka tähtiin. - ilmottauduin
Itse ilmottauduin avustajaksi elokuvaan.. jos haluut sinne ja jos sul on koira niin kannataa ilmottautua:
[email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062419
- 1061902
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161794Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921412Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41345- 57947
- 64946
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125938- 76910