Osaisiko joku asiasta tietävä mahdollisesti kertoa, mistä (esim. internetistä) saa tietoa järjestettävistä koekuvauksista tai koe-esiintymistilaisuuksista. Olen tehnyt paljon pienen budjetin teatterinäytelmiä, mutta elokuvatkin kiinnostaisivat. Vaikeahan niihin on päästä, mutta mistäpä tietoa? Kiitos avuliaille!
Koekuvauksia?
5
4909
Vastaukset
- Make
Matti Nykäsestä kertovaan leffaan haetaan parhaillaan avustajia. Käypä Solarfilmsin sivuilla.
- lostprophet
Kannattaa kysellä muistakin tuotantoyhtiöistä noin muutenkin aina tietyn aikavälein, kuin pelkästään Solar Filmisistä. Koluat vaan tarpeeksi niitä saitteja - aina löytyy jonkun yhteystiedot, joka voi sinulle antaa infoa koekuvauksista.
Voithan tietysti myös kysellä sinua lähellä olevista ammattikorkeakouluista, joilla on media-alan opetusta. Medianomiopiskelijoilla on kaiken aikaa menossa lyhytelokuvaprojekteja, joiden kautta voi hankkia kokemusta elokuvanteosta. - fnfnfgnf
Mulla olis leffa tekeillä. Aikuisviihteen parissa
- Loistava.polku
http://www.roolituspalvelu.fi/
Lykkää itsesi tuonne listoille niin voit päästä vaikka tähtiin. - ilmottauduin
Itse ilmottauduin avustajaksi elokuvaan.. jos haluut sinne ja jos sul on koira niin kannataa ilmottautua:
[email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8772
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180771Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675