"Kommentti: Mies määrää ja nainen tottelee – Vanhojen tanssit ruokkivat kalkkiutuneita sukupuolinormeja"
Tällainen otsikko oli tänään Satakunnan kansan mielipidekirjoitusosiossa. Käykäähän lukemassa nuoren neidon koko hätähuuto lehden sivuilta ja ilmoittakaa, tunnetteteko sen luettuani yhtä suurta myötähäpeän tunnetta kuin allekirjoittanut?
Maailma on paha jos oikein lettiä kiristää
5
693
Vastaukset
- Ennakoivatekstinsyöttö
tunnetteko sen luettuanne.. Siis piti kirjoittamani.
- lisää.ongelmia
"Minua raivostutti ajatus, että pitäisi tanssia vietävänä. Ongelma ei ollut niinkään siinä, etten olisi voinut seurata toisen ihmisen askeleita. Lähinnä minua ottivat päästä vanhojen päivän kalkkiutuneet sukupuoliroolit: Mies vie, nainen seuraa.
Sellainen ei sopinut ollenkaan ajatusmaailmaani. Ei sovi vieläkään."
Sitten et tanssi. Muutenkin tanssi on vain laillistettua esiraiskausta ja tekosyy kopeloinnille. Meetoo.
Mutta mitenkäs tehdään lesbojen häätanssissa? - 14tyuty67
Luulitko että lesbo haluaa miehen kanssa tanssia muutenkaan?
- lisää.ongelmia
Olipa tyhmä kommentti. Tietenkin lesbo tanssii lesbon kanssa, mutta kuten olet unelmahäistä ja muista sen kaltaisista ohjelmista huomannut, on lesbopareissa useimmiten toinen "mies".
Ikäviä kalkkeutuneita rooleja siis.
- kjuhygtrfedfcvgnhj
Kummasti sitä kumminkin kiinnostaa mennä tanssimaan, vaikka varmasti on ollut tiedossa tanssien luonne. Muistikohan tuo kyseinen neito vetää päälleen frakin, tai ainakin smokin, kun eihän siitä mitään tule, että neidon pitäisi pistää prinsessapuku päälle ja pakkeloida naama ja tehdä sellainen kampauskin, että kaikki heti huomaavat, mikä on naisihmisen rooli, eli olla esineellistettävä koriste?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982