Sohvaperunat

Sohvaperunainen

Mitä mieltä Sovhvaperunoista?

Minua ärsyttää eniten ne iäkkäät rouvat etenkin Monna (Kamu). Selvästi esittävät rooleja ilmeilemällä, ja heittävät kommentteja, jotka eivät tunnu aidoilta. Miksiköhän heidät on valittu ohjelmaan. Monnahan on tunnettu esiintyjä menneistä ajoilta. Ei siinä mielessä ns. tavis kuten ohjelman muut esiintyjät.

Toinen ärsykki epäaito tyyppi on veljensä seurassa ilmeilevä sisko. Myös tekohauskoja ja ponnisteltuja kommentteja.

Symmpiksiä ovat nuoret blondit ja miespari. Ja tietty Maikki ja Micci sekä pohjoisen pariskunta ja äiti ja tytär myös, ja kyllä ne edellisillä kausilla jo olleet mieskaverukset ovat myös sopivia ja hauskoja.
Uudet miehet Oulusta eivät tuo mitään lisäarvoa ohjelmaan.

26

1290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sohviks

Kun maksetaan yle-veroa niin miten katsojia voidaan aliarvioida näin pahasti että tehdään ohjelma Sohvaperunat??En ole koskaan näin huonoa ohjelmaa nähnyt ja minua huijaa verottaja.Mitä järkeä on katsoa toisten tv.katsomista?

• kusetuskos

No eduskunnan kyselytunti, ja kuka huijaa ketä, hallitus on asettanut yöryhmä.....

• Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä! Kun YLE-veroa peritään, niin kyllä kansalainen odottaa tasokkaampia ohjelmia! HAASKAUSTA tuollaisten ohjelmien esittäminen!!!! HÄVETKÄÄ!!!

• Anonyymi

EI MITÄÄN! Kallista veroa syövät tuollaiset ohjelmat. Typeryyden huippu - ja typeriä nuo jotka notkuvat sohvissa!!! Myötähäpeän!!

• Anonyymi
        kusetuskos kirjoitti:

No eduskunnan kyselytunti, ja kuka huijaa ketä, hallitus on asettanut yöryhmä.....

Eduskunnan Kyselytunnilla ON JÄRKEÄ - jos katsojalla on järkeä 😂😂😂😂

• katsomot

Mua ärsyttää ne teennäiset nuoret blondit-

• muutenhyväidea

Pidän elämistä, mutta kaksi kauhean isoa haisevaa ja kuolaavaa koiraa ärsyttää.
      Onneksi Harkimo poikineen vain piipahti.
      Vanhoista rouvista en minäkään pidä. äiti ja tytär mukavia. Rovaniemen rouvan ilmeet sitä samaa,

• Anonyymi

Järkyttävä koko "ohjelma" Eikö siihen saa muutosta, että YLE-verot tuhlataan tuollaiseen!!!!

• TylsäElämäVai

Näin eilen 30 sekuntia ko. ohjelmaa ja sitten vaihdoin kanavaa. Ei voi, kuin ihmetellä näin keski-ikäisenä, että kaikkea paskaa ihmiset katsovatkin!

• Meikämamma

Maailman turhin ohjelma.

• Murtsu

Onko kamalaa nähdä "itsensä" telkusta? Minusta tähän on otettu hyvä otanta suomalaisista telkkarinkatsoja, etelästä pohojoiseen. Tykkään kaikista.

• Anonyymi

Turhanpäiväinen! Heti kanavan vaihtoon, jos vahingossa tuo typeryys vähä-älyinen sohvallalojuavat. Miten KUKAAN tuhlaa aikaansa tuollaiseen. Riitää kun/jos vahingossa näen siitä mainoksen. Ei juuri älykkyysosamäärillä ole tuottajatkaan!!

• Nahkasohva

Sohvaperunat on vähän yksinkertaisille suunnattu formaatti! Annetaan heillekin pientä iloa elämään! Tuo ohjelma tosin saisi tulla päivällä tai yöllä, niin saisi illaksi laadukkaampaa ohjelmaa!

• Anonyymi

Yksinkertaisille >>>Yksinkertaisia "ohjelmia". Rautalangasta pitää vääntää että/jos vetäjätyypit naurattaa pölhöä "yleisöä" 🫨🫨🫨🫨😂

• sarjadiggari

Mainoksia olen nähnyt, ja kerran yrittänyt katsoakin.
      Mietin vaan, et kukakohan vittu tällaistakin katsoo. Ilmeisesti aika monikin.
      En silti ymmärrä.

• sarjadiggari

Kuvataan, kun tyhmät katselee tyhmimpiä telkkarista tulevia ohjelmia.
        Ei oo helppo arvata kuka katsoo.

• hauskakatsella

Veli ja sisko ärsyttäviä. Harmi, kun ne kaksi kaverusta, olivatko turkulaisia, jäivät pois. Pohjoisen pariskunta mukavia sekä äiti ja tyttö. Jari ja Sanna myös mukavia.

• SisaruksetVeks

Se sisko ei tee muuta kuin ihailee veljeään. Ei kommentoi tai nauraa rätkytä ellei ensin katso veljeään, joka sit ikään kuin hyväksyy siskon ”vitsikkyyden”.
      Ja eikös tää velikundi ole se tuomion saanut muusikko, joka nimitteli esiintymilavalta mikrofonin välityksellä jotain yleisössä olutta tyyppiä. Arvostelee etenkin musiikkiohjelmia, ja muutenkin ylimielisesti kommentoi ohjelmia. On ehkä varmaan itse niin taiteilija, että on varaa olla leuhka.

• Ruputtaja

Ne kaksi paskannaurajaa Jani ja Simo pois sohvaprunoista, ärsyttäviä tyyppejä...mies voi tulla räkänokastakin mutta ei paskannaurajasta...yrittävät keksiä jotain hauskaa ja räkättävät maisterimaisesti omille tyhmille jutuilleen...ei tarvitse sanoa kuin ...Kissa ..niin kyllä naurattaa niin helvetisti kaverin "vitsi".

• Jkhfsyo

Jani ja Simo ovat ihan ok, tulen hyvälle päälle heidän naurustaan. Varmaan mukavia tyyppejä. Ja tuollaista se tavallisten ihmisten tv katselu yleensä onkin. Nauraa räkätetään ym.

• Team.Jani_ja_Simo

Viikon kohokohta kun Simo nauraa Janin vitseille.

• suuri.nauraja

Simoa suuresti naurattaa.

• Anonyymi

Sohvaperunat? Järkyttävintä/typerää että tehdään (ja näytetään) joutavaa "ohjelmaa". Riittää kun nåen vain mainoksen ja ihmettelen mihin ihmiset alentuu vaan "jotta päästään TV:oon". MyÖTÄHÄPEÄÄ koen ja vaihdan kanavaa!!!!!!??

• Anonyymi

Tyhmille tyhmät ohjelmat, voi, voi kun ihan maijatjamicit antavat "nostetta". Voi, voi että ihan telkussa ollaan ja "viihdytään ja viihdytetään" ruudussa notkujia. Vähä-älyisin ohjelma!!!

• Anonyymi

Riihimäen possun väkisin nauru on ihan persiistä.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä katson. Mutta ihmettelen miksi jalat pitää nostaa pöydälle, virttyneet , paskaset tai reikäset sukat keskellä ruutua ! Muuten niin meikattuna ja kammattuna naisetkin istuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      315
      2888
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      56
      2655
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1440
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1283
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      149
      1238
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70