Kakka on tullut kerran, pieruja suht vähän. Sellaisia gnöö- ja mroooo-äännähdyksiä. Parempikin päivä voisi olla. Ehkä iltaa kohden virkistyy.
Mites muilla?
Päivän suolistoraportti
2
125
Vastaukset
- jöötinen
Hävettää kyllä mutta kakka tuli löysänä liiankin hyvin. Olin ulkona kävelyllä. Onneksi oli pakkanen ja vähän ihmisiä. Ei auttanut itku markkinoilla. Käveltävä oli nopeasti kotiin. Suuresti potutti pyykkääminen ja jalkojen sekä perseen peseminen. Paskaa täynnä, enkä ollut edes juomassa eilen. Se krapularipuli.Vatsa murisi ja se vaan TULI. Väärään aikaan väärään paikkaan. Nyt söin leipomon ruisleipää. Ja olen aloittanut pieremisen. Niin tämähän ei ole huuhaata, mutta piti nyt laittaa tänne kun tämmöinen paska sattuma kävi.
Tänään on ollut aktiivinen suolistopäivä. Kakkaa puski luolastaan isona pökåleenä, tosin perberi oli vähällä ratketa pökäleen koosta ja kovuudesta johtuen. Pieruja on tullut paljon. Ne ovat kireitä ja tiukkoja ja viiltävät reikää. Kivuista huolimatta semihyvä boogie!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774