Silmälasien markkinointiyritykset tarjoavat 2-3 lasit yhden hinnalla. Vaikka asiakas pyytää vain yhdet, ei se vaikuta hintaan alentavasti. Eikö kysymyksessa ole erittäin asiaton toiminta?
Silmälasien epäasiallinen markkinointi
4
169
Vastaukset
- TriViews
Ei vaikuta, koska tarjous on se mainittu.
Itse ostan kuluvalla viikolla kolmet lasit.- Lasikas
Minä pärjäisin kyllä yksillä laseilla, mutta kun pitää maksaa kolmista.
- uixansun
En tiedä silmälasien markkinoinista kun en ole perehtynyt MUTTA aloittaja tietämättään ( ehkä ) " auttoi " siinä että niin monet kerrat on pitänyt tilata aika silmälääkäriin mutta aina muka on ollut jotain tärkeämpää- Täällä en välitä niinkään oikeinkirjoitus puutteista kuin pilkun viilaamisesta MUTTA kirjoitan myös viralista ja tarkkaa tekstiä joka ei ole täällä luettavissa.
Kirjoitan huonossa kohdevalossa kun mukamas on aina jotain tärkeämpää joka on vienyt aikaani kun laadukkaan kohdevalon osto joten kirjoitan pelkästään ylellisen lampunvarjostimen alla joten osa syynä lienee myöskin " kauheesti " kirjoitusvirheitä vaikka en kehtaisi kenenkään niihin takertuvan varsinkin kun eivät osaa kirjoittaa ilman exel apuja. Monet somessa yrittävät brändää itseään ruualla kuin oikeinkirjoitustaidoillaan vaikka eivät pysty itsenäisesti kirjoittamaan pelkästään älypuhelintaan näpyttelemään mutta silti antavat väärä tietoa kun pitävät itseään jopa kirjailijana kun mielikuvitustaan käyttävät ja juhlivat pelkästään mielikuvituksensa juhlaa...
Anteeksi kun vastaus oli näin pitkä, mutta jos yhtään auttaa tässä ei odoteta vastausta ( :) ) mukavaa päivän jatkoa ilman pakko positiivisuutta. - vbnbvnvn
Myös monet kehykset jo Kiinasta sitten merkkivaate yms brandilla vaikka aikoinaan ihan europpalaisia kehyksiä myös sai.Pinnoiteet hilselee pois ja joustosaranat katkeavat karasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379