Temospullokokoomuslaiset

Köyhäoon

On se hieno ku meil on näitä makkaravoileipä/ termopullokokoomuslaisia voittajia jotka äänestää kokoomusta ihan vaan sen takia et joku luulee et menee hyvin,ne ei tiedä et on kalleinta elämä silloin kun ,köyhä esittää rikasta.
Asuntolainat kaikilla yli satatuhatta ja jopa autonrenkaat ostetaan osamaksulla

Silti kokoomusta🙋🏿

67

898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 210000velkaa

      Voi ,s.tana, termospullokokoomuslaiset😜

      • Anonyymi

        Ai, kuvittelevat olevansa porvareita, kuin persutkin.


    • Peaceandlaav

      30 vuotta termarin kanssa töihin,joskus kans äänestin ketä äänestin,en enään.
      Jos kokoomus saa soten läpi niin suomi on syöty ja myyty loppuun.
      Kansa alkaa silloin kerääntyä kun,raha loppuu.
      Mutta onhan silloin herrojen tukena Irakista ja Syyriassa tuotu armeija joka ei keinoja kaihda meitä vastaan.
      Ei tarvi enään toistemme päälle käydä,olihan tosin 1918 saksalaist ja ryslandit.
      No jos ei nyt kuitenkaan.

      • Vaalit.on.jo.ovella

        Jaahaapas, no jokos on jyväjemmarit ja tavikset duunarit ymmärtäneet ettei heru turhaakin turhemmat yritystuet valtion velkaan, vaikka orpo niin hersyvästi ilmoitti näin loppuvuoden ja äänestäjiä kalastellen . Lobbari yrittäjien hehkuttaja ja matujen suojelijat. Eläkeläisten indeksikorotusten jäädyttäjä sipilän kera. Ymmärrystä tältä miesparilta riittää vain hallintarekisterin myötä panamarahapiiloihin, verot katoaa paratiiseihin ja suomen valtio menettää "valtion menoihin tarkoitettuja veroegejä näinollen". Mutta kuten kepun oulun naiskaupunginvaltuutetun sanoin, köyhät on roskasakkia. Kuin kok s.koski , eiks niin. Ei ymmärrystä tai empatiaa pienituloisen elämään.


    • Rendikäsjimi

      Maito ja makkara voipaperissa töihin lähtevät ovat hyviä uhreja kokoomuslaisille.
      Luulevat olevansa keskituloisia ja ääni menee kokoomukselle,onhan se trendikästä niinkun sähköautoilu ja polkupyöräily kaikissa varusteissa töihin,sitten termarikaverit ihmettelee on fiksu ku tulee pyörällä töihin,
      Vituttaa silti lähtee aamulla munamankelilla veivaamaan.

      • ElämäOn-

        Eväsrasiat on keksitty aikaa sitten.Audikin jo muutaman vuoden pyörällä kesäisin siis moottoripyörällä,.


    • velkamersulla.onneen

      Velkamersu, iso asuntolaina ja espanjan matka tekee työläisestä porvarin kertaheitolla!

      • VuokratUlosOtossa

        Unelmoi itä-Helsingin matu slummissa kituva kelan elätti.


      • velkamersulla.onneen
        VuokratUlosOtossa kirjoitti:

        Unelmoi itä-Helsingin matu slummissa kituva kelan elätti.

        Pahapa on tilanteesi? Etrkö ole ulosotto velkojesi vuoksi käynyt velkaneuvojalla? Kävikö sulle niin että velkamersussasi pyöri vekesli nopeammin kuin akseli, ja siitä tuli maksuvaikeuksia? Onneksi kela sinut vielä elättää, mutta sekin saattaa ruveta hiljenemään kunha kaikki työttömille asetetut velvoitteet tulee voimaan!
        Jaksamista sulle,,tai sitten etsi sopiva köysi ja mene leukakeinuun!


      • MersuMaksettu
        velkamersulla.onneen kirjoitti:

        Pahapa on tilanteesi? Etrkö ole ulosotto velkojesi vuoksi käynyt velkaneuvojalla? Kävikö sulle niin että velkamersussasi pyöri vekesli nopeammin kuin akseli, ja siitä tuli maksuvaikeuksia? Onneksi kela sinut vielä elättää, mutta sekin saattaa ruveta hiljenemään kunha kaikki työttömille asetetut velvoitteet tulee voimaan!
        Jaksamista sulle,,tai sitten etsi sopiva köysi ja mene leukakeinuun!

        Vali vali yrittäisit nyt edes saada ostettua sen termospullon vaikka halvemmankin niin siitä se lähtee eikä täällä tarvitse päiviään viettää ja itkeä.


    • Vois

      Kannattaa kaveerata jonkun rikkaan kanssa niin tuntee olonsa porvariksi.sit aamulla kahvit termariin ja velka autolla töihin.
      Olen lähellä kokoomusta.

    • Pakkosaadakoko

      Perhe velkarahalla pattajalle niin voi töissä puhua kavereille et oltiinsiellä,silloin saat ihailua,kun muut juovat airamista.😎

    • Termopillu

      Kyllä kelpaa olla köyhä kokoomuslainen ja asua stadissa,ja elää velaksi .🐖

    • Kokoomusarkea

      Kerran kuuntelimme naapureiden jutustelua,jossa nainen oli Kokoomuksen kunnallisvaali ehdokkaana,olisi pitänyt kummitytölle rippilahja ostaa mut kun oli kuulemma vielä joululahjatkin osarilla.tämä juttelu käytiin kesäkuussa.

      Tälläistä on Stadin kokomuslaisten arki,äänestäkää vaan lisää kokoomusta,ja aamulla termariin kahvit ja kananmunalättyvoileivät eväskassiin ja trendikkäästi fillulla töihin.

    • Siltsukinon

      Hyvä on omaa etuaan vastaan äänestää,eletään kädestä suuhun ja elämä on hullua juoksemišta,kannatan silti kokoomusta ja otan lainaa uuteen toyota priukseen ku pankista ei mun tuloilla saa niin paljon että ostaisin teslan.
      Silti näytän rikkaalta ja mulla on kiikeri kaveri ja juttelen homojen kanssa,olen kokoomusystävien suosikki ja ne on oikeesti kapitalisteja silti kannatan niitä mun pitää näyttää rikkaalta ja rendikkäältä.
      Vaikka olen köyhistä köyhin termarikokoomuslainen.

    • Loikkarisaa

      Orpo on kaikista julmin

    • SaavutettuOn

      Orpo ja Sipilä ovat kuulemma saavuttaneet tavoitteensa. Ihmiset etsivät pakkasessa yösijaa.

    • luusereitaonainavähän

      Näkyy kokoomus pysyvän suosituimpana puolueena, johtuu heidän hyvästä politiikasta.
      Luuserit voi toki kuvitella ja sepustaa mitä tykkäävät, sillä ei ole mitään merkitystä.
      Todellisuus puhuu puolestaan.

      • Llllala

        Luuserit on Kokoomuksen pääsaavutus ilman heitä ei olisi luusereita.
        Kaada aamulla kahvit termariin ja moro.
        Juuri näiden termospullokokoomuslaisten takia pysyy suosituimpana puolueena.


      • Peltimakasiinit

        Luusereiksi myös kutsuttiin niitä jotka 1918 panivat tuulemaan ja tuli vapaussota . Onneksi vapaus tuli kummallellin osapuolelle,toivottavasti nytkin se alkaa ja ollaan taas tasoissa.
        Mutta rauhallisesti .


    • TollojaOvat

      Suomen viimeinen työläiset, lasten- ja sairaanhoidon pienipalkkaiset ihmiset, äänestävät kokoomusta, jotta heitä rangaistaisiin entistä enemmän.

      • KommaritTapetaan

        Suomi on vapaa maa


      • Nikkuklanpera

        Tosi on pienet palkat ja köyhyys ,silti kokoomusta onhan se trendikästä🏌🏿‍♀️


      • AhtaajaSopimus-
        Nikkuklanpera kirjoitti:

        Tosi on pienet palkat ja köyhyys ,silti kokoomusta onhan se trendikästä🏌🏿‍♀️

        Kävisit pöljä kouluja ja lukisit itsellesi kunnon ammatin mistä saat hyvää palkkaa.


    • äänestän_kokoomusta

      Kateellinen olet vaan, muuten ei voi tuota vuodatustasi käsittää! Minulla kaikki maksettua, autot, moottoripyörät, talot ja tavarat, silti omat eväät ja termospullo matkassa, kun käy harrastuksen vuoksi töissä. Töitä teen ihan sen vuoksi, että se antaa säännöllisyyttä elämään, en rahan vuoksi. Kokoomusta äänestän ja olen ollut aktiivisesti mukana joskus luottamustehtävissäkin.

      • Siispo

        Sinä oletkin aito kapitalisti ja sinun täytyykin äänestää kokoomusta
        Termari on vain hämäystä ,et ole termospullokokoomuslainen.
        On mullakin rahaa ja silti en tee TYÖTÄ.
        Elän osinko tuloilla ja äänestän yleensä tyhjää.


    • Antakaaleipää

      Kahvit juon automaatista verstaalla,eväsleivät otan mukaan palkkani on 11,63€ /h
      Olen riistäjien kohde numero 1.
      En ole siis termospullokokoomuslainen vaan kahviautomaattipersu ja autoni on Nissan sunny josta kaksi erää on maksamatta.

    • Muistotvainjää

      Isälläni oli aina maitopullo kun meni töihin,kuoli työnsä ääreen ja vihasi kapitalisteja,lähti aikoinaan ennemmin käpykaartiin kun sotaan.
      Kunnioitan häntä eniten maailmassa

      • Päinsortajaasomessa

        Aatteen paloa ,nyt sitä taas kohta tarvitaan🇨🇳


      • PunikitSaunanTaakse

        Kapitalisti kumminkin työlisti luuseri isäsi.


      • Senkinkusipää

        Työllistäjä oli hän itse pientilallinen . Ei kapitalisti.


    • Itääänpäin

      Köyhän kannattaa pysyä köyhien ja asuntovelallisten ja auto velallisten kaverina,eikä yrittää olla herra . Näin se on suutari pysyköön lestissään.

      Ettekö tajua kusetusta,ei ne teistä oikeesti tykkää muuta kun niin kauan kun teistä on niille hyötyä.

    • Jjuuuu

      termospullo merkkini on airam aito kiinalainen joka ei pidä lämpöö kuukausipalkka 1550€

      • AHTAAJA-

        Hahaa vitun luuseri


      • Lueääliö

        Kommentointikykysi on eskarista.


      • AHTAAJA-
        Lueääliö kirjoitti:

        Kommentointikykysi on eskarista.

        Menisit töihin luuseri.


    • Nuppipää

      Meidänkin perhe on lähdössä velkarahalla hiihtolomaksi etelään. On pakko että,kukaan ei vaan luule köyhäksi.

      • AHTAAJA-

        No jo on köyhää ja koulut jääneet käymättä jos etelän matkaan pitää velkaa ottaa muutaman satasen lentoihin.


      • Makkaraaaa

        Sitähän se on köyhää on termospullokokoomuslaisen elämä silti pitää ees näyttää kokoomuslaisilta ku se on trendikästä. Niinkuin inhota isänmaallisia jotka eivät tykkää loisista jotka saapuvat suomeeen.


    • Jiiihaa

      Olen kans muka kokoomuslainen vaikka oon homokin.

    • Lainarahalla

      80 pros Uudenmaan kokoomuslaisista on köyhiä termopullokokooomuslaisia,tuntuu vaan kivalta olla termospullokokoomuslainen,voi kuvitella itsensä rikkaaksi.

      • hgjhdfg

        Niinhän se menee kun Sekoomus oikeasti ajaa vain muutaman prosentin -sen rikkaimman etuja (sekä ulkomaisen suurpääoman)

        Täytyy kyllä ihmetellä näitä termospullotahvoja että se mitä halutaan itsestään kuvitella ja ulospäin näyttää menee kaiken muun edelle, Suomen etua näistä ei ajattele TÄRKEIMPÄNÄ juuri kukaan?


      • SamaaPaskaaJankkaat
        hgjhdfg kirjoitti:

        Niinhän se menee kun Sekoomus oikeasti ajaa vain muutaman prosentin -sen rikkaimman etuja (sekä ulkomaisen suurpääoman)

        Täytyy kyllä ihmetellä näitä termospullotahvoja että se mitä halutaan itsestään kuvitella ja ulospäin näyttää menee kaiken muun edelle, Suomen etua näistä ei ajattele TÄRKEIMPÄNÄ juuri kukaan?

        Sinä sitten vastailet omiin termospullo juttuihisi päivät pitkät.Pitäisikö sinun hommata ihan oma pikku elämä ja mennä vaikka töihin tai jotakin. Tollainen yksinpuhelu on vähän noloo.Oletko muuten koulukiusattu vai muuten ihan pihalla oleva reppana.


      • Työttömänarkea

        Usein termospullokokoomuslaiset on juuri koulukiusattuna reppanoita tai muuten rahattomia joiden pitää uskotella itselleen että hyvin menee ja kuulu suosittuihin kokoomuslaisiin,vaikka koko elämä rakentuu velkaan ja valheelle.


      • KylläHullujaRiittää
        Työttömänarkea kirjoitti:

        Usein termospullokokoomuslaiset on juuri koulukiusattuna reppanoita tai muuten rahattomia joiden pitää uskotella itselleen että hyvin menee ja kuulu suosittuihin kokoomuslaisiin,vaikka koko elämä rakentuu velkaan ja valheelle.

        Ok olet selvä redardi tapaus joka ei voi sairaudelleen mitään eikä pakkomielteelleen termospullokokoomulaisista.Jätän sinut jatkamaan yksinpuheluasi ja omiin viesteihin vastailua moikka.


      • Heivaantaas

        Moikka ,muista pestä termari illalla.⚒


      • Vitunköyhät-
        Heivaantaas kirjoitti:

        Moikka ,muista pestä termari illalla.⚒

        Tarkoititko Bemarin pesua.


    • suuriosasuomalaista

      Taitaa niissä termospulloissa olla jotain jaloa juomaa, koska FIM:in tekemän tutkimuksen mukaan suomalaisilla kotitalouksilla on varallisuutta 575 miljardia euroa. Ei siis mikään maailman ihme tuo kokoomuksen suosio. Se tulee olemaan suosituin puolue, koska iso osa ihmisistä vaurastuu vastakin.
      Aloitta taitaa kuulua siihen kurjallistoon, jonka kotitaloudessa on vain tuulen huuhtoma takapuoli.

    • Reveniogroupilla300000

      Velan määrää ei ole vähennetty varallisuudesta tee uusi laskutoimitus,ja koko potti on silti noin 12000 ihmisellä tai omistajalla,jolla on rahaa .
      Itse kuulun niihin elän osingoilla.
      Oikeasti köyhät ei saisi äänestää kokoomusta,mutta on kiva olla olevinaan varakas.
      VELKA EI OLE VARALLISUUTTA.
      Muista tehä voileivät huomenna töihin.

    • kokoomuksen-kannattaja

      Olen kokoomuksen kannattaja! Luottokortillani on vielä senverran katetta että saadaan yksi espanjan matka, ja pakko on lähteä kun tuli naapurille kehutuksi!
      Kesämökki meni jo vasaran alle, mutta naapuri ei vielä sitä tiedä! Luulee vielä ensikesänä pääsevänsä mökillemme viikonlopuksi, mutta kait se sitten on jotain keksittävä ettei sinne voikkaan tulla! Lainaveneellä viimekesänä ajeltiin ja se naapuri uskoi sen veneen olevan meidän, aika pösilö se on!

    • Valhettavain

      Kannattaa näytellä kokoomuslaisia ja äänestää vasemmisto ja vihreitä😜

    • ValkoinenSuomi-

      Kokoomus jälleen Suomen suurin puolue ja perus suomalaiset ovat kovassa nousussa. Vasenmisto paskoo omiin housuihinsa.

      • PunainenSuomi

        Tuo on vanhaa titeoa eikä pidä paikkaansa!


    • paskaaaivoissa

      Tämä Helsinki-saitti on Ylen Revon aikuinen, kommunistinen saitti, jossa poistetaan kaikki, joka ottaa kantaa vasemmiston väärinkäytöksiin. Törkeää sensuuria. Sata vuotta vanhaa punakapinaa!

    • PunaHuoraLi

      Vasenmistolaiset ovat sontasakkia .

    • PorvariHomoRosvo

      Mutta porvarit ovat rosvoja ja umpipaskaa!

    • YistöTerrormi

      YLE on kokoomuksen vaali kone . Saastainen entisen hyvän suomen luopio . Digita Yle raha ..haistakoon ...

      • SDPpaskahousujenPuolue

        Köyhää se kiukuttaa


    • Italianousee

      Maitopullo mukaan ja töihin kertomaan ,italian vaalit meni Perseelleen👴🏿👴🏿👴🏿

    • Italijaa

      Voi pyhät pyssyt kun väärille meni voitto ,kukaan ei taaskaan kuunnellu Sipilän Juhaa italias.

    • SuomiTuleePerässä

      Oikeisto voitti hyvä italia mamut vittuun.

    • katsepeiliinSDP

      Hullua, kun OAJ nosti haloota päkaupunkiseudun lastentarhaopettajien palkkoja koskevasta keskustelusta 10 vuotta sitten. On ihan selvä, että kilpailuttaminen työpaikkoja täytettäessä on epätervettä. Jos sen nyt sanoi joku ääneen, niin brrrrr.... ja haloo päälle. Tarkoituksenmukaista epäjärjestyksen uhoamista. Ei ole mitään sopimusta.

      Yleisistovuus on palkkakartelli, jos mikä, Sitä vaatii ammattiyhdistysliike. Yleissitovuus on epäoikeudenmukainen.

      OAJ:n toimija taitaa olla kommari,

      • peilikaapistapillerit

        Kelan duunari heitti vitsin, huonon sellaisen.


    • Tygeeeraa

      Taas tarvitaan termospullokokoomuslaisia vaalit tulossa.

    • saastainenMaa

      Kokoomus pidettiin oppositiossa 40 vuotta. 1987 kokoomus pääsi hallitukseen. Tämän jälkeen alkoi suomen alamäki. Tuli valuttalainat työttömyys eu populismi kokoomuksesta työväen puolue.
      Suomen maata alkoivat myymään järjästelmällisesti sijoittajille.
      tällä vuosikymmenellä rajojen yli saapui jos jonkin laista tyyppiä. Samalla raiskaustilastot kasvoi .
      Eu:n mafia ja natsismi alkoi puremaan.

      Tässä kokoomustan ideologia:
      Kokoomus syntyi aikoinaan vahvasti kansallista itsenäisyyttä vaalivaksi säilyttäjäpuolueeksi, mutta lopulta se oli keskeisessä roolissa viemässä Suomea osaksi kansainvälisiä instituutioita. Eli EU ja GCM

    • ei.äänioikeutta

      Mulla on kinkkinen tilanne kun on niin peini eläke ettei minulla ole edes äänioikeutta vaaleissa? Ei ole varaa lähteä äänestämään ja toisekseen meidän tie on niin huonossa kunnossa että pitää välttää turhaa ajelua!
      Todellinen syy on kun ei ole sopivaa puoluetta joka olisi tavallisen ihmisen asialla!

    • termospullo.kivikkoon

      Kokoomus ja kepu ovat onnistuneet tavoitteessaan ja saaneet tuloerot hallituskaudellaan huippulukemiin! Senhän jo arvaa kuka se työväestöä kusettaa!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe