Ujous huolineen

Fkkhhmn

Onko kukaan koskaan miettinyt, että ujous on jopa pilannut koko elämän. Onhan toi ehkä hieman yliampuvaa. Itse koen sen niin, että minulla ujous on eniten aiheuttanut ongelmia ihmissuhteissa. On ollut monia kavereita, jotka ovat pompottaneet minua, liikaa purkaneet huoliani minuun ja käyttäneet hyväkseen. En minä niiden kanssa enää ole juuri lainkaan, mutta on silti vaikeaa luoda ihmissuhteita. Luottamus ihmisiin on häilyvää. Onko kukaan miettinyt, että ujo antaa helposti periksi, itselläni on ollut näin. En taida oikein luottaa itseeni. Viihdyn kyllä paljon yksinäni ja asiat on muutenkin ihan hyvin: vakityö, ei velkoja, harrasteita. Vanhat ihmissuhdehuolet painavat vieläkin. Saisipa vaan paremman henkisen hyvinvoinnin.

2

300

Vastaukset

• Hei! Ei se pysty ehkä pilata elämää! Ainakin minä ja monet kymmenet tuhannet on päässeet siit eroon!
      Jos sä haluut saada tietää miten pääsisit eroon siitä niin , ottaisitko muhun yhteyttä e-maililla?

T:Sade
      satu.lehtonen7@gmail.com

• Olen huomannut. En ole koskaan seurustellut ja vietän kaiken aikani yksin koska kykyä solmia minkäänlaisia suhteita kehenkään ei ole.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Johanna raskaana! Ei pyhää päivää sentään

Johanna Tukiainen ilmoittanut raskaus-uutisen. Saa vauvan syksyllä. 41 vuotias. https://www.seiska.fi/Uutiset/Totta-se-on-Johanna-Tukiainen-vahvistaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      19153
    2. Suomalaiset työttömät

maatiloille töihin, onko mahdoton ajatus? Kausityöntekijöitä ei koronan takia saada Suomeen joten voidaanko suomalaisia työttömiä velvoittaa vastaanot
      Maailman menoa
      334
      3532
    3. Mansikka- ja marjasato voidaan uhrata

niillä ei ole mitään merkitystä elintarvikehuollon kannalta,ne voidaan uhrata.Elintarvikehuollon kannalta tärkeitä ovat vilja-ja perunasato ymv. mutta
      Maailman menoa
      185
      2096
    4. Kiuruvesi 11 koronatartuntaa!

Onko kyseessä jokin hoitokoti tms? https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006463371.html
      Kiuruvesi
      28
      676