Onko kukaan koskaan miettinyt, että ujous on jopa pilannut koko elämän. Onhan toi ehkä hieman yliampuvaa. Itse koen sen niin, että minulla ujous on eniten aiheuttanut ongelmia ihmissuhteissa. On ollut monia kavereita, jotka ovat pompottaneet minua, liikaa purkaneet huoliani minuun ja käyttäneet hyväkseen. En minä niiden kanssa enää ole juuri lainkaan, mutta on silti vaikeaa luoda ihmissuhteita. Luottamus ihmisiin on häilyvää. Onko kukaan miettinyt, että ujo antaa helposti periksi, itselläni on ollut näin. En taida oikein luottaa itseeni. Viihdyn kyllä paljon yksinäni ja asiat on muutenkin ihan hyvin: vakityö, ei velkoja, harrasteita. Vanhat ihmissuhdehuolet painavat vieläkin. Saisipa vaan paremman henkisen hyvinvoinnin.
Ujous huolineen
Fkkhhmn
2
419
Vastaukset
- Siskopuoli
Hei! Ei se pysty ehkä pilata elämää! Ainakin minä ja monet kymmenet tuhannet on päässeet siit eroon!
Jos sä haluut saada tietää miten pääsisit eroon siitä niin , ottaisitko muhun yhteyttä e-maililla?
T:Sade
[email protected] - TuomittuYksinäisyyteen
Olen huomannut. En ole koskaan seurustellut ja vietän kaiken aikani yksin koska kykyä solmia minkäänlaisia suhteita kehenkään ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli399371"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn433955Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.392644Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1272566Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1022509Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on271977Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait161655Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.331457- 711287
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1791177