Karjalaisen verkkosivuilla autolautta myynnissä voidaan käyttää asuntona ravintolapalveluna eipä tulevana kesänä autolautta liikenöi onko edes tulevana kesänä kipparin sapuska toiminnassa Lieksan tuppukylällä menee tosi huonosti jos jatkajaa ei löydy autolautalle. nokinen exbussi liikennöi eipä tarvitse Kolilla käydä enää eipä tuo kiinnosta enää olen yli 60 vuotias
Autolautta myynnissä
17
574
Vastaukset
- alaoa
Kolin kylpylähotelli konkassa vielä haaveillaan hotelia entiset majoituspalvelut ovat riittävät eipä Kolilla ole erämessuja Merilän rannassa vaikka kaunis paikka oli. Autolautta on tullut tiensä päähän huonokuntoinen rumilus ei maalattu moneen vuoteen matkustajat t väheneet vuosi vuodelta
- Lotto-Lassi
Yhden nakkikioskin lisäksi tarvittaisiin Lieksan Kupunginniemessä olevalle venerannalle lisää toimintaa. Kesäksi ainakin uimakoppi pukeutumista varten ja avoinna oleva toimiva vessa paikalle sattuneita asiakkaita varten. Polttoaineen jakelupaikka sinne ehkä tuleekin.
Koko Kaupunginniemen alue tiestä joelle päin tulisi viihtyisemmäksi jos alueelta kaadettaisiin puusto koivuja lukuunottamatta. Siitä pitäisi tehdä puistomaisempi. Kaunis suomalainen koivumaisema ja hiljalleen lipuva joki jää aina turistien mieleen positiivisesti. Tietenkin kirkon ympäristön vanhat puut jätettäisiin koskematta.
Nykyisellään satamaan ajettaessa Kaupunginniemen alue on jotensakin kuin jokin vanha rähjäinen pakettipelto.
Koivupuiston lisäksi alueelle sopisi kattamaton pienehkö tanssilava. Se kunnioittaisi myös joen varressa ollutta entistä Timitran tanssilavaa. Kustannukset tuskin olisivat kaupungille liian isot. Ely-rahaa tms. kehiin! Tekijöitä kyllä Lieksasta löytyy.
- Sulattoonko
Tokihan se myynnissä saa olla. Eri juttu on, et ostaako sen joku ja jos ostaa niin mitä tekee. Jos liikennöinti ei jatku niin se on kyllä kuskattava pois tuolta satamasta.
- jospa.se.on.rikki
Niin se on. Ympäristösihteeri saattaa sanoa vihaisesti, että hus hus pois täältä.
- hyvä.kiertämään
Eikös sitä lautanrohjoa voisi antaa kesäksi ulkolaisille merimiehille lainaan? Yhtä ruosteisilla ja miltei vielä ruosteisemmilla laivoilla ne touhuaa merelläkin!
- mieluummin.seinästä
Tuskinpa niin äveriäitä seiloreita näillä järvillä, että heidän "merellinen ammatti" kannattaisi.
- hyvä.kiertämään
Saisihan ne siihen avustusta, koska aa ne joka hommaan mihin pyytää!
- Monola
erkki
Siinähän on lieksalaisille vessoja rannalle sekä kaupungin paras kesäterassi ja voihan sieltä myydä niitä nakkejakin. - ojalanisäntä
Voi perkeles millaasta kateutta . kun olen kuunnellut joidenkin vieraani kommentointia, että olisipa edes pikkasen tätä maisemaa. Kyllä näin on että täällä olisi kaikki mahdollisuudet jos vain uskallettaisiin yhdessä toimia nyt on sentään jotakin yrityksiä esimerkiksi tuo luistelurata. Kyllä mahdollisuuksia olisi pitäisi vaan saada perherinne auki lomakolille ja nyt lieksaan uimahallin yhteyteen hotelli ja kolille enenmän jopa tansseja muulloin kuin nyt ensi viikolla silloin majapaikat täyttyisi paremmin
- YmmärrysHoi
Hah! Vai niin. Vai hotelli.
- toenperrään
Sano vaan mistä rahoittajat noihin hömpötyksiin? Satavarmaa ettei lieksassahotelli kannata, kuin ehkä kesällä ja talvella voisi olla hiljaisempaa!
Turistit menee sinne missä on elämää, ei ne tänne mihinkään nurkkatansseihin tule, tai kolin mataliin rinteisiin, lappiin ne menee ja siellä eliitti viihtyy! Pitäisiköhän ostaa, ja hinata takapihalle pikkuväen leikkimökiksi ;-))
- Eptietonen
Voiko sillä autolautalla ajaa kesällä jäätietä pitkin ?
- vitsiläinen
Ei voi, kun se jäätie on Vuonislahdessa ja vähän muuallakin on tehty liian matalalle. heh he.
- satamaravintola
Ottakaa Joensuusta mallia ja laittakaa autolautasta ravintola satamaan.
- baskihotelli
heleposti saisi muutaman hotellihuoneen ,baskiviikoille
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201