Näitä vain löytyy, ei evolutoidu.

rtyguhiop

http://tieku.fi/elaimet/aasiasta-loytyi-115-uutta-lajia


Olen odottanut että nyt kun kaikki vanhat evoluution todisteet on kaadettu niin ettei yhtään ole enää olemassa, niin eikähän kohta näitä uusia löydettyjä lajeja aleta kohta tarjota tuoreina evoluutiomutaatio... siis makroevoluutiotuotantona. Ja jopa ajantasaisena sillä eiköhöän jostain löydy lähes samannäköinen sisilisko tuollekin kuvan sisille vanhemmaksi.
Toisaaalta on olemassa kaikenlaisia linnaantuomitttuja pervoja, eikö se evoluutio luonut nuokin????

5

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KiistämätönTosi

      Mitä evoluution todisteista on muka kaadettu? Päin vastoin, evoluutioteorian todisteet lisääntyvät jatkuvasti tutkimuksen edistyessä. Väitteesi on sairaiden aivojen houretta.

      • Vitsinpellevokit

        Kas kas, Sinulla varmasti on tiedossa joku evolution todiste, heheh! Kerrohan että mikä se on?

        Ai et kerro vaan linkität Talk Originsia pelastamaan kasvosi, heheh!

        Mistä se johtuu että evokit esiintyvät tällä palstalla niin kovin tyhminä? Ovatko he sitä oikeassa vai onnko täällä vain ne evokit jotka ovat antautuneet Setan homopropagandalle ja muut ovat lähteneet täältä pois.
        Sillä fakta on se että eivät tiedelehtien evolutionisiti keskustelijat ole ytään sen enemmän homomyönteisiä kuin muutkaan keskustelijat.
        Tämä palsta on jotennkin aivan erityisesti setapropaganndan kyllästä,ä.
        Itse olen analysoinut homman niin että kirkon nuorisopastorit yhdessä setalaisten kanssa ovat ottaneet tämä palstan aseekseen.

        No, minä kerron totuuden niin kauan kuin sananvapaus tässä toteutuu.


      • ÄäliönMölinääJyriltä
        Vitsinpellevokit kirjoitti:

        Kas kas, Sinulla varmasti on tiedossa joku evolution todiste, heheh! Kerrohan että mikä se on?

        Ai et kerro vaan linkität Talk Originsia pelastamaan kasvosi, heheh!

        Mistä se johtuu että evokit esiintyvät tällä palstalla niin kovin tyhminä? Ovatko he sitä oikeassa vai onnko täällä vain ne evokit jotka ovat antautuneet Setan homopropagandalle ja muut ovat lähteneet täältä pois.
        Sillä fakta on se että eivät tiedelehtien evolutionisiti keskustelijat ole ytään sen enemmän homomyönteisiä kuin muutkaan keskustelijat.
        Tämä palsta on jotennkin aivan erityisesti setapropaganndan kyllästä,ä.
        Itse olen analysoinut homman niin että kirkon nuorisopastorit yhdessä setalaisten kanssa ovat ottaneet tämä palstan aseekseen.

        No, minä kerron totuuden niin kauan kuin sananvapaus tässä toteutuu.

        Jyri. Olet pahasti sairas vanha ihminen. Ota vaan ne lääkkeet, jotka lääkäri on sinulle määrännyt. Pakkomielteesi ovat sivullisen silmin todella surullista katsottavaa.


    • A.Teisti

      Evoluution vanhoja todisteita ei ole kaadettu ja uusia löytyy koko ajan lisää.

      Miksi valehtelet täällä?

      Jokaisessa ketjussa kuvitelmasi tyrmätään täysin, joten päätätkin sitten tehdä uuden aloituksen niin kuin sinulle ei olisikaan selvinnyt, että olet ihan hakoteillä asioista.

      Minähän olen jo sanonut, että lukekaa asioista asiantuntijoiden kirjoittamista kirjoista:

      Jerry A. Coyne: Miksi evoluutio on totta.
      Richard Dawkins: Sokea kelloseppä.
      Richard Dawkins: Maailman hienoin esitys: Evoluution todisteet.
      Ilkka Hanski & Ilkka Niiniluoto & Ilari Hetemäki (toim.): Kaikki evoluutiosta.

      Ei kreationistipelkurit tietenkään uskalla näitä lukea...

      • "Miksi valehtelet täällä?"

        Paitsi ettei tuo äijä enää erota totuutta valeesta, pidän todennäköisenä, että vaivaistalon henkilökunta antaa sen istua netin ääressä päivät pääksytysten, jottei se häritsisi muita asukkeja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mä haluun et et....

      Sä näyttäydyt mulle... Nyt on sen hetken aika:)
      Ikävä
      92
      2154
    2. Jos toivo on jo kohdallasi mennyttä

      mihin kaikki kaatui?
      Ikävä
      29
      1637
    3. Ensivaikutelmasi hänestä

      Millainen ensivaikutelma oli? Muuttuiko se jossakin vaiheessa?
      Ikävä
      58
      1455
    4. Mitä saavutat dissaamalla naista?

      Ihan mielenkiinnosta vain kysyn.
      Ikävä
      18
      1434
    5. Kirjota tähän että oot kunnossa

      Vaikkei meistä mitään tullutkaan.
      Ikävä
      108
      1360
    6. Työn takiako et uskalla

      Sekö se syy on että kaikki junnaa paikallaan?
      Ikävä
      94
      1248
    7. No mitä luulet, mies?

      Kun nähdään, onko parempi teeskennellä, ettei välillämme ollut mitään tänä vuonna? Ja me emme tavanneet täällä, palstall
      Ikävä
      70
      957
    8. On se kyllä oikeastaan aika kamalaa

      ... sydän hyppää kurkkuun joka kerta, kun hyppäät ruudulle. Miten voi miehellä olla tällainen vaikutus, vielä vuosienkin
      Ikävä
      4
      909
    9. Tuutko nainen hautajaisiini

      Saat virnuilla ylpeenä kaverisi kanssa ja voit sitten nauttia ja kehuskella kuinka ovelasti pilasit mielenterveyteni /
      Ikävä
      69
      900
    10. Takaisin tyhjään elämään

      Ei mulla oo muuta. Ikävää sekin on. Eli hyvää yötä nyt. 🤗🐺🌃🤍
      Ikävä
      34
      830
    Aihe