Joukossa myös flunssarokotuksen saaneita kun joku tai jotkut hiienväentunarit valitsivat väärän rokotteen. Lapin väestö on eniten nyt taudin kourissa.
Suomi on nyt flunssa-aallon kourissa.
6
115
Vastaukset
- Termit.kohdalleen
Influenssa. Flunssa on tavallinen räkätauti.
- kuume.38.astetta
Juuri niin. Monet ihmiset eivät tiedä näiden kahden tautiryhmän eroa. Oliko aikoinaan miljoonia ihmisiä tappanut mustasurma myös äkäistä influenssatautia?
- rottien_syy
kuume.38.astetta kirjoitti:
Juuri niin. Monet ihmiset eivät tiedä näiden kahden tautiryhmän eroa. Oliko aikoinaan miljoonia ihmisiä tappanut mustasurma myös äkäistä influenssatautia?
"...mustasurma myös äkäistä influenssatautia?"
Ei, se oli rutto. Hyvin äkäinen sellainen;) - kuume.38.astetta
rottien_syy kirjoitti:
"...mustasurma myös äkäistä influenssatautia?"
Ei, se oli rutto. Hyvin äkäinen sellainen;)Ai niinpäs olikin. Mutta espanjantauti, joka sekin tappoi paljon ihmisiä, oli joku influenssan laji.
- flegmaatti
Edellinen influenssani oli 1968.
Viime vuosina olen ottanut rokotteet ja nyt, julkisen 3-torjuntaisen lisäksi, yksityispuolen 4-torjuntaisen mutta näistä huolimatta influenssan oireita vastaavat ilmiöt ovat kiusanneet jo viikon.
Ei pahasti mutta riittävästi. Perusoireiden lisäksi ei kestä pientäkään kuormitusta. Kauppakassin kanssa 46 rapun nousu tuntuu jo kuormittavalta.
En muista milloin minulla on ollut viimeinen flunssa. Ei ainakaan 20:enn vuoteen.
Vanhuus vie vastustuskyvyn. En ole sitä piikkiä,siis iffulenssan estoon ottanut,kuin seitsemän vuotta sitten.
No minä saabillani päräytin sinne piikityspisteeseen koira kyydissäni.
Olin viimeinen piikitettävä ja lähdettyäni sieltä huomasin punainen takkini olikin vaihtunut ja avaimet siellä takintaskussa,siis joku oli pukenut yleen väärän takin?
Kerrottuani toimihenkilölle,että minulla koira tuolla autossa ja avaimet ties missä,sen takin mukana,jonka hän oli tietty vahingossa pukenut yllensä?
No tietty tutkimusmatka käsilaukkuuni,tuottikin yllätyksen siellä olikin varaavain ja niimpä pääsin jatkamaan matkaani ostoskeskukseen ja koirani nuoli kaikki huoleniaiheet poskiltani?
Tietty annoin puhelinnumeroni toimihenkilölle ja sen takin jonka hän,erehdyksessä vaihtoi omaani, jätin tietty sinne.
No olin kaupassa,kun terveyskeskuksesta soitettiin ja hän,joka oli löytänyt autoni avaimet taskusta,oli tajunnut,että nyt ei olekkaan oma pusakka päällä.
No siitä viisastuneena,en ole sitä ovea avannut,enkä piikillä käynyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671