Missäpäin Urkki hiihteli ja keitä kuvissa näkyy? http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201709012200354024_u0.shtml
Ohessa linkki kuviin:
Kekkosen hiihtoreissu Lieksassa ja Pielisjärvellä
10
325
Vastaukset
Ja mikä oli Pielisjärven suurin tukkikämppä? Olisiko Pusuri?
Lakla?
- kovasaunamieskin
Aina kehuttiin,kuinka hyvävoimaisena Kekkonen oli pitkilläkin hiihtoreissuilla median kuvattavana. Sisäpiiritietona kerrottiin,että Kekkosta kuljetettiin korpitaipaleilla moottorikelkoilla ja muutama kilometriä ennen sovittua tapaamista urkki kiipesi suksille ja oli virkeä poika tapaamisessa.
- Wanha.pielisjärveläunen
Niilo Tirkkonen ja Jarkko Määttäben metsureina.
Tauno Finne oli suomussalmella kyseisenä talvena ja munkki mustonen leipoi ranskanleipää kotonaan.
Markku Korpinen oli alavuden kansakoulussa hiihtotunnilla vetämässä sibeliuksen pianoa. - Manandwork
Tästä se hötäkkä vielä syntyy ja hyvä pöhinä saahaan aikaseksi,nimittäin kun löytyy joku rötiskö missä oletetaan urkin kävässeen.Eikun kengittämmään ja uutta pärettä kattoon ja on tuas liepolanlapulle jutun juurta muutameksi suveksi.
Urkin pojantyttö oli joskus samassa töissä jossa minäkin, teki kylläkin aivan eri hommia, mutta olin hänen esimiehensä.
Kesäisin Kekkonen kävi Tuusulassa ampumassa fasaaneja.
Urkin pojanpoika Timo oli samalla työmaalla -90 Helsingissä, tosin eri
firman kirjoissa kuin allekirjoittanut.- aikansakutakinvai
Laitettiinhan tänne Itä-Suomeen pitkin korpimaita isolla rahalla perässähiihtäjien toimesta UKK-reitti,mutta siihen sekin sammui,nyt on viitatkin lahoneet, ja kaatuneet maahan .
- Uuno.Voutilainen
Minkä niminen oli perässähiihtäjien toimi? Oliko se toiminimi? Mikä taho laittoi toimen pystyyn Itä-Suomeen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202062
- 1551956
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h261836Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue121123- 49971
- 85939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23865- 113816
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50804Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32775