Hei olen kehitysvammainen ihminen ja olen aikuinen ihminen ja minä en tiennyt ja erehdyt pyhän henki pilkassa ja minä tein vahingossa väärin uutta aattona ja Jumalan pyhä henki puhuu rakkaudella mulle älä tee sitä tahallaan syntiä ja oli vaan paha ajatuksia ja kyllä minä tiedä en teen toisille pahaa ja minä kadut sitä syntiä ja minä rukoilen jeesusta jumalaa ja minä luotan jeesukseen jumalaa multa on pyyhkinyt pois kaiken synnin vallan. Minä uskon jeesukseen ja jumala armoon ja minä mee sinne jeesuksen jumalan luokse Taivasten valtakuntaan paratiisi.
Jumalan pyhä henki puhuu rakkaudella älä tee sitä tahallaan syntiä ja se on pyhän hengen pilkka ja jos ihminen erehtyy pyhä henki pilkassa saa anteeksi ja Jumala on armollinen ja Ihminen on heikko ja erehtyväinen ja Jumalan armo on niin suuri, että se pesee synkimmätkin synnit pois ja Jumala on täydellinen eikä koskaan epäonnistu, kun ihminen on heikko ja tekee virheitä ja Tunnusta syntisi ja pyydä kastetta syntien anteeksisaamiseksi, niin saat armoa ja uuden alun elämällesi ja Jumala armahtaa katuvaa ja Raamattu kertoo Pyhän Hengen olevan jumalallinen persoona, jolla on mieli, tunteet ja tahto ja Pyhä Henki ajattelee ja tietää ja Pyhä Henki voi tulla surulliseksi ja Jumalan pyhä henki tekee päätöksiä tahtonsa mukaisesti ja Pyhä Henki on Jumala. Sinä olet vahingossa langennut pyhän henki pilkkaa ja voi pyytää uudestaan synnit anteeksi Jeesuksen jumalalle eteen ja sinä en tiennyt ja erehdyt pyhän henki pilkassa ja Jeesus Jumala antaa anteeksi sulle ja sinä voi nyt rukoille rauhassa rakkaudella Jeesuksen Jumalaa kohtaa ja sano näin minä tunnustan syntiä olen kerran erehdyt rikkonut Jumala pyhä henki pilkka vastaan ja sinä saa anteeksi ja Jeesus on pyyhkinyt pois sovitustyöllään Golgatan ristillä kaiken sun pyhä hengen pilkka synnin vallan . Jumala on armollinen sulle nyt ja Jeesus Jumala rakastaa sinua ja kaikkia loppuelämää saakka ja kuolema jälkeen sinä mee sinne jeesuksen jumalan luokse Taivasten valtakuntaan paratiisiin.
Raamattu sanoo näin Taivasten valtakuntaan
(Ilm 21:1-6) Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
4. ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
5. Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
6. Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
Raamattu sanoo näin Jumala armo
Room. 3:10-12, 23: "Onhan kirjoitettu: -- Ei ole yhtäkään vanhurskasta, ei yhtäkään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa. Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi. Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan... ..sillä kaikki ovat tehneet syntiä ja ovat vailla Jumalan kirkkautta.
Saarn. 7:20: "Maan päällä ei ole yhtäkään niin hurskasta, että hän tekisi aina vain hyvää eikä koskaan syntiä."
Job. 4:17-18 "Onko ihminen vanhurskas Jumalan edessä, onko mies Luojansa edessä puhdas? Katso, palvelijoihinsakaan hän ei luota, enkeleissäänkin hän havaitsee vikoja
Sananl. 28:13: "Joka rikkomuksensa salaa, ei menesty, joka ne tunnustaa ja hylkää, saa armon.
Raamattu sanoo pyhä henki
Ef 1:13 Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,
14 sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi-hänen kirkkautensa kiitokseksi.
Ef 4:30 Älkääkä saattako murheelliseksi Jumalan Pyhää Henkeä, joka on teille annettu sinetiksi lunastuksen päivään saakka.
2 Kor 1:22 joka myös on painanut meihin sinettinsä ja antanut Hengen vakuudeksi meidän sydämiimme.
Älä tee Pyhää henkeä murheelliseksi
tottele Jumala pyhän henki puhuu rakkaudella sulle älä tee sitä tahallaan syntiä ja
älä tee sitä tahallaan syntiä ja sulla on paha ajatuksia ja torju paha ajatuksia ja sulla on paha mieli ja sulla on pyhän henki surullinen ja pyhä henki lohduttaa sinua ja kadut sitä syntiä ja rukoile jeesusta jumalaa ja sinä saa anteeksi ja sulla on kaikki hyvin ja elämä jatkuu normaaliin tapaan.
Älä tee enää pilkkaa pyhää henkeä vastaan
Jumala pyhän henki puhuu rakkaudella sulle älä tee riko pyhää henkeä vastaan
raamattu sanoo Matt. 12:32 Joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, hänelle annetaan anteeksi, mutta joka puhuu Pyhää Henkeä vastaan, hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä eikä tulevassa maailmanajassa. .
Pyhä hengen pilkka saa anteeksi
31
900
Vastaukset
- klkh
Elä elämäsi niillä eväillä mitä olet sattunut saamaan. Säälittävää jos olet antanut harhauttaa itsesi todellisuudesta uskon maailmaan. Vähän niin kuin au-lapsi Jeesus, joka ei koskaan toipunut hänelle pienenä kerrotuista valheista. Ennenaikainen ei-toivottu raskaus oli varmaan kova tilanne tuohon aikaan.
- Jisreel
Et sinä ole pilkannut Pyhää Henkeä, ole rauhassa.
- papitovatalapuolellasi
Kaikki uskovaiset ovat kaltaisiasi, et jää yhtään huonommaksi.
Joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, hänelle annetaan anteeksi, mutta joka puhuu Pyhää Henkeä vastaan, hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä eikä tulevassa maailmanajassa. Matt.12:32
- f70henki
tammi23 kirjoitti:
Joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, hänelle annetaan anteeksi, mutta joka puhuu Pyhää Henkeä vastaan, hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä eikä tulevassa maailmanajassa. Matt.12:32
Kuten totesin.
- KylläOn
Jos pilkkaa tietämättään, saa anteeksi. Ei Jumala ole epäoikeudenmukainen.
- kiitospyhähenkikiitos
Jos ryöstää ja murhaa, saa kaiken anteeksi.
- vaikadunko
tammi23 kirjoitti:
Ei saa anteeksi elle kadu tekojaan,se on tosiasia.
Kadun niitä 100 teloittamaani ihmistä.
- Llkjhffgy
Ihana kirjoitus.
Sinä olet saanut paljon ymmärrystä.
Siunausta sinulle - Moikdlfocoll
Tykätkää tästä jos tää on outo juttu
- nää_on_näitä
"raamattu sanoo Matt. 12:32 Joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, hänelle annetaan anteeksi, mutta joka puhuu Pyhää Henkeä vastaan, hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä eikä tulevassa maailmanajassa. ."
Kun lopettaa puheen Pyhää Henkeä vastaan saa anteeksi kaiken tästä ikuisuuteen kun vain muistaa olla vastustamatta Pyhän Hengen opastusta.
Se on kuin kännykkälinja jos se on varattu kiusaajalle silloin sille linjalle ei pääse toinen, Onhan se sanottu: Et voi palvella kahta herraa Yleisesti ottaen asia menee näin:
Älä puhu totta ja totuutta milloinkaan sillä sitä et tule saamaan anteeksi.
Puhu uskosta ja uskottele asioiden olevan hyvin sekä valehtele aina mahdollisimman silotelluksi asiat niin silloin saat kaiken anteeksi.
Jo muinaiset Egyptiläiset kohtasivat alieneita eli Jumalan poikia ja he opettivat kaikella viisaudella, että noiden ufojen kanssa pärjää kunhan ei puhu totta, vaan maalailee kaikki asiat hyviksi ja täydellisiksi.
Kun on nöyrä, alistuvainen, ei valita, vaan uskoo sokeasti kaiken niin on armon tiellä.
Jos totuutta tahdot kaivella niin joudut pelastuksen ulkopuolelle. Kaiken pilkan saa toki anteeksi, jos on vajaa ihminen, mutta jos on viisaampi ja totuudellisempi kuin jumalat niin sitä ei saa anteeksi. Jos on täydellinen ihminen niin se on anteeksiantamatonta.- Anonyymi
Vain ja ainoastaan lestadiolaisilta.
Jumala on oikeudenmukainen ja laupias.
Jos joku tietämättään tekee noin, mutta katuu ja tunustaa syntinsä, niin hän saa anteeksi.- Anonyymi
jos, kehitysvammaisella on aivan liian paljon kierroksia,
niin, sitten on keksitty, koko loppu, elämäksi laitos, elämä,
ei, jumalankaan kärsivällisyys, todellakaan kestä kokonaisen 9 vuoden kiusaamista,
ja, vainoamista, kehitysvammaisen osalta,
N - Anonyymi
Jeesus Kristus Rakastaa silti. Antaa heidän muiden tuomita mutta Kristus ei tuomitse koskaan omiaan.Hän on Rakkaus,kuten sinäkin kuulut Kristukselle uskossa !
Sinua Rakastetaan ! - Anonyymi
tarvitaan kehitysvammaisuutta jumala uskoon 🤣
Hengen pilkka on tietoinen siitä, tahallaan pilkaamien sitä ei saa anteeksi tässä eikä tulevassa maaimassa.
- Anonyymi
Hengellä ei ole tietoisuutta , jos olisi niin sen näkisi .
Ette ole vieläkään antaneet sitä lainaa , jonka lupasin maksaa kuoltuani takaisin korkoineen jeesukselle 🤣
- Anonyymi
Jos Hitler pyytää anteeksi niin kaikki on kuitattu?
Pyhän Hengen tahallinen pilkka eli se pahin on, että ihminen luopuu uskostaan ja sanoo sen ääneen ja julistaa samalla suulla esim palvelevansa saatanaa.
Tuo on se pahimmista pahin sillä Pyhä Henki ...Pyhyys on korkeinta mitä voi olla täällä maanpäällä.
Kun Hänet hylkää niin ei ole mitään millä tuon korkeimman korvaa ja korjaa.
On vain odotus...- Anonyymi
Mutta jos ei julista palvelevansa ketään ?
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos ei julista palvelevansa ketään ?
Se on eriasia.Silloin ihminen ei ole pilkan alla.
Murhamieskin voi tehdä suunnanmuutoksen ja ottaa pelastus vastaan ja kuten raamattu selvästi sanoo : Niitä entisiä syntejä ei muisteta vaan ne on poispyyhitty, mutta Jeesuksen kun on ottanut pelastajakseen ja Pyhän veren niin sitten ei enää murhailla eikä tapeta vaan mennään Jumalan ohjauksessa parempaan suuntaan.
Samalla tulee ymmärrys kaikesta.
Jumala myös antaa tiedon kun pyytää ja kun on Hänen ohjattavanaan ja ihmisellä on ystävyyssuhde Jumalan kanssa.
Sitä on kauneimmillaan ihmisen usko maanpäällä.
Sitä ei voita maailman rikkaudet tai mitkään.- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Se on eriasia.Silloin ihminen ei ole pilkan alla.
Murhamieskin voi tehdä suunnanmuutoksen ja ottaa pelastus vastaan ja kuten raamattu selvästi sanoo : Niitä entisiä syntejä ei muisteta vaan ne on poispyyhitty, mutta Jeesuksen kun on ottanut pelastajakseen ja Pyhän veren niin sitten ei enää murhailla eikä tapeta vaan mennään Jumalan ohjauksessa parempaan suuntaan.
Samalla tulee ymmärrys kaikesta.
Jumala myös antaa tiedon kun pyytää ja kun on Hänen ohjattavanaan ja ihmisellä on ystävyyssuhde Jumalan kanssa.
Sitä on kauneimmillaan ihmisen usko maanpäällä.
Sitä ei voita maailman rikkaudet tai mitkään.Oletko kuullut Roope sedästä , hänellä on rahaa enemmän , kun seurakunnallasi .
- Anonyymi
Hitler pyysi anteeksi ja on nyt jumalan vasemmalla puolella.
- Anonyymi
Putinkin on homoja ja narkkareita vastaan. Muutamassa asiassa oikeassakin mutta vain muutamassa. Hitlerkin halusi tuhota rappio taiteen. Heitä on käytetty ruoskana jos muuten ei ole ymmärtänyt lopettaa synnintekoa.
- Anonyymi
jumalan ruoska , kuulostaa ghost rider
Armon hengen pilkaa ei saa anteeksi täsä elämässä eikä tulevassa.
- Anonyymi
Kuka on armon henki?
Mies vai nainen?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982