islam kehittyy sivistyneelle tasolle. (lol)

anti-islamism

islam on pysäytettävä. Siihen liittyy aina valtapyrkimyksiä, jota toteuteaan alistamalla, uhkaamalla, pelottelemalla, valehtelemalla, viettelemällä ja väkivallalla. islamin vahvistumisen myötä vaaramomentti kasvaa eksponentiaalisesti. Vaikka osa muslimeista on tolkun ihmisiä, niin se ei valitettavasti auta, koska islamin maailmassa on niin paljon jäykkää ja primitiivistä fundamentalismia, että tolkun muslimikin voi joutua fundamentalismin uhriksi, koska esim. sopeutumalla länsimaiseen kulttuuriin, häntä saatetaan pitää vihollisen kanssa veljeilijänä, tai petturina tms. Kaikki tietää, mittä petturille käy. Hän joutuu pakenemaan, tai saa raippaa tai se on heti torilla pää irti kehosta. Osa islamia on pysynyt barbaarisella tasolla aina, ja tänäkin päivänä se näkyy maailmalla. Mitä se kertoo ihmisestä, tai uskonnosta, että vihollisuuksien ja väkivallan lietsonta, sekä vihollisen rankaisu, on oikeutettua ja jopa velvollisuus? Juuri niin. Siksi islam on pysäytettävä. Nyt.

14

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Islam on alistumista eikä siihen liity sen suurempia valtapyrkimyksiä. Jo ennen isalmia oli idän Nebukadnessar ja Kyyros ja Dareios koko maailmaa alistavia keisari-kuninkaita. Tuo seikka ei liity mitenkään islamiin, vaan on ominaispiirre alueen kansoille ollut historian hämärästä alkaen.

      Islam joka sivuuttaa Koraanin on jotakin muuta kuin islamia. Se on fundamentalismia, nationalismia, sosialismia, vallankumouksellisuutta tms.

      On totta että Koraani takaa sen , että jokaisen maailman uskonnon johdossa tulee aina olemaan islamin harjoittajia. Islam on uskontojen uskonto ja ylitse ja johdossa jokaiseen muuhun uskontoon nähden.

      Islamin harjoittajat ovat usein puheiltaan kyllä hieman suureellisia esim. suufilaisuus sekä painostavat silloin tällöin hyväksymään hankkeita, jotka ovat jopa epäilyttäviä. Imaami Mahdi mm. tuo mukanaan tai nostaa esiin 1000-3000 tms. pyhää kirjaa. Se mitä nuo uudet pyhät kirjat sisältävät voi olla radikaalia.

      • anti-islamism

        Islam on juuri sitä miten sitä harjoitetaan ja valtapyrkimykset on näkyvä osa sitä. Islam ei ole sitä mitä joku väittää sen olevan vaan sitä mitä koraanissa lukee ja kun muslimi toimii koraanin mukaan, niin se on myrkkyä muille kulttuureille. Mihin islamin vastustaminen perustuu? Aivan. Siihen myrkyllisyyteen. Islam ei ole uskontojen uskonto vaan ainoastaan yksi sekauskonto muiden joukossa. Miksi ylistät islamia? Oletko lankeemassa houkutukseen ylivallasta?


      • Ei minua ylivalta kiinosta, vaan olen kyllä ristin evankeliumiin ollut aivan tyytyväinen. Ei se ristin evankeliumi ole islamiltakaan pois sillä paratiisiin pääsyyn vaaditaan usein itsemurhan tapainen uhrautuvaisuus joko taistelussa tai ehkä myös muuten.

        Elän vain elämänvaihetta, jossa monta kymmentä vuotta elin ristin varjossa ja alistuen ja väistellen kaikkea. Nyt vähän päätin ns. kenkkuilla ja katsoa voiko maailmaa parantaa muuten kuin menemällä ristille. Huonolta näyttää! Kun tutkin tiedettä niin kaikki yrittävät tehdän maailmanlopun pommia ja kun yritän sosiaalista uudistusta niin kaikki vetävät uudistuksen lokaan ja liian vähäpätöiseksi.

        Risti on nähdäkseni ainoa tie. Mutta onhan toki conqistadoreja ollut kristityissäkin. Ristiretkeläisiä ja muita. Olisipa vielä luostareita ja sääntökuntia niin voisi tehdä testamentin niiden hyväksi , jotta ahneet ja rikkaat eivät aina vie kaikkea.


      • oypyypuypuy
        alfa123om kirjoitti:

        Ei minua ylivalta kiinosta, vaan olen kyllä ristin evankeliumiin ollut aivan tyytyväinen. Ei se ristin evankeliumi ole islamiltakaan pois sillä paratiisiin pääsyyn vaaditaan usein itsemurhan tapainen uhrautuvaisuus joko taistelussa tai ehkä myös muuten.

        Elän vain elämänvaihetta, jossa monta kymmentä vuotta elin ristin varjossa ja alistuen ja väistellen kaikkea. Nyt vähän päätin ns. kenkkuilla ja katsoa voiko maailmaa parantaa muuten kuin menemällä ristille. Huonolta näyttää! Kun tutkin tiedettä niin kaikki yrittävät tehdän maailmanlopun pommia ja kun yritän sosiaalista uudistusta niin kaikki vetävät uudistuksen lokaan ja liian vähäpätöiseksi.

        Risti on nähdäkseni ainoa tie. Mutta onhan toki conqistadoreja ollut kristityissäkin. Ristiretkeläisiä ja muita. Olisipa vielä luostareita ja sääntökuntia niin voisi tehdä testamentin niiden hyväksi , jotta ahneet ja rikkaat eivät aina vie kaikkea.

        Siis hetkinen, nytkö olet sitä mieltä, että ristin tie on ainoa tie. Jos jaksaisin, mutta en sitä tee, niin kaivaisin viesteistäsi ne lukemattomat kerrat kun ylistät islamin ylivaltiutta, toisinaan hare krishnaa, toisinaan taas jotain muuta.
        Olen todellakin ollut jo pitkään, ja olen vakaasti edelleen sitä mieltä, että sinulla on liian moni ismi sekaisin kopassasi. Jos olisit oikean ristin tien kulkija, ei koskaan, ei milloinkaan voisi teksitisi olla sitä mitä ne nyt ovat.
        Jeesus on Jumalan poika, eikä pelastusta ole muussa nimessä, allahilla ei ole poikaa, ei todellakaan, ne ovat täysin toisensa pois sulkevia asioita.
        allah ei ole sama kuin JHVH, kirjoitit sinä mitä hyvänsä.
        Jos olet lukenut Ilmestyskirjaa, tiedät mikä loppu väärällä profeetalla ja pedolla on, ja se on aivan sama kuin kaikilla heidän seuraajillaan, ja varsinkin niillä jotka opettavat niiden seuraamista sekametelisoppaopilla.
        Risin tie on suora, eikä hullukaan tieltä eksy, mutta ensin on löydettävä se tie. Jeesus on Tie, Totuus ja ELämä.


    • Kristus on ihmeellisin tie ehkä, mutta ei ainoa tie:

      Hän on tie vapauden antavaan totuuteen.
      Hän on tie rauhaan.
      Hän on tie lepoon ja laiskotteluun.
      Hän on tie Isän luokse.
      Hän on tie rehevälle laitumelle.
      jne.

      Hän ei kuitenkaan ole tie esim. ymmärrykseen, tietoon tai onnellisuuteen. Jos etsii onnellisuutta, tietoa tai ymmärrystä niin niitä ei Kristus juurikaan tarjoa.

      On monia asioita, joille oville Kristus tie ei johda. En itse kovin paljoa arvosta niitä asioita joita Kristus tarjoaa sillä ne ovat usein luonnollisia ja jo olemassa olevia.

      Antiikin filosofia ja nykyajan tiede = Platina
      Intian Hare Krishna = Timantti
      Juutalaisuus = Kulta
      Islam = Hopea
      Kristinusko = Pronssi
      jne.

      Pronssi on eräs suurimpia keksintöjä mitä tulee hyödyllisyyteen. Nuo jalot metallit ja uskonnot eivät ole enemmistön oppia, vaan valikoitujen pienten vähemmistöjen oppia. Jotta pärjäisi platina tasolla pitää kuulua älyltään yhteen prosenttiin, joka on kaikkein älykkäin.

      Kristus on epäilemättä suosituin enemmistön keskuudessa sillä hänhän salli esim. lihan syömisen yms. Sanon nyt suoraan, että kaikki typerykset, joita on noin yli 50 prosenttia maapallon asukkaista ovat kristinuskon kannalla. Sen sijaan älykkäät löytävät muita teitä, jotka ovat parempia.

      • JeshuaisKing

        Tämä on mitä mainioin kommetti sinulta, josta selviää ettet tiedä mitään raamatusta, et ole uudestisyntynyt, koska jos olisit, et ikinä, et missään muodoin voisi väittää, että on muitakin teitä kuin Jeesus Kristus.

        Jo nuo timantit sun muut ovat aivan järjetöntä, eri aikakausilta olevia asioita, joita sinä itse olet järjestänyt oman mielesi mukaiseen järjestykseen.

        Et kelpaa islamille, koska pidät Jeesusta Kristuksena, et kelpaa JHVH:lle koska pidät allahia samana kuin Israelin Pyhä Jumala. Ja hare krisnan jätän ihan vain hölyn pölynä.

        Jeesus on Jumalan Poika, jonka islam kieltää, ja tämä nyt vain yhtenä asiana, eroja löytyy niin paljon kuin haluaa etsiä

        Olet harhaanjohtaja, sillä raamattu osoittaa kirjoituksesi täysin vääräksi:

        Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

        Gal 1:6 Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
        7 joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
        8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
        9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.

        Voit uskoa kaikkiin maailman jumaliin, niitä on paljon, mutta pelastus on vain yhdessä.
        Ja raamattu sanoo: Te kumarratte sitä, mitä ette tunne; me kumarramme sitä, minkä me tunnemme. Sillä pelastus on juutalaisista.
        Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo.
        Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."


    • Tiedän kyllä ettei mitään uudistusta tai pelastusta ole ilman Israelin Jumalaa eli Jehovaa. Kävin itse Israelissa matkalla 1996 ja tuo matka mullisti elämääni monin tavoin.

      Jeesuksesta on jotakin apua ollut myös. Hän paransi kaksi vakavaa sairautta ja ohjasi löytämään opiskelupaikan kun en muuten olisi löytänyt mitään opiskelupaikkaa.

      Allah on sama kuin Bel tai Elohim ja häneltä en ole saanut yhtä suurta apua, mutta oman henkilökohtaisen bramiinin johdattamaan. Sain rukousvastauksena noin 50 euroa ja armolahjoja suuria. Johdatus on arvokas asia. Se auttaa tiedon löytämiseen etc.

      Krishna on tietoa ja esteettisiä kokemuksia antanut. Mutta vaatii paljon säännösteleviä periaatteita ennen kuin suostuu sen läheisempään tekemisiin.

      Myös Abrahamilla oli siunauksia monelta eri taholta. Esim. hän mainitsee Korkeimman Jumalan eli juuri Krishnan.

      Persian kuningas Kyyros muistaakseni sanoo, että olkoon ikuinen säädös se että temppelin on aina koostuttavat kolmesta kerrasta isoja kiviä ja neljäntenä olkoon hirsikerrat. Itse pidän selvänä, että tuo periaate on sovellettavissa myös eri uskontoihin. Yksikään niistä ei tule omillaan toimeen, vaan ne tarvitsevat toinen toistaan.

      Kristus on se jossa kaikki mitä on maan päällä ja taivaassa tullaan yhdistämään. Hän on pelastussuunitelman keskeinen kiintopiste.

      • JeshuaisKing

        USkomatonta on kyllä tekstisi, ei mitään tekemistä raamatun kanssa.

        JHVH vihaa uskontojen sekoituksia, eikö Hän vihastunut Israelilaisille AINA kun he eksyivät ja uhrasit uhrikukkuloilla baaleille?
        Oletko lukenut koko kirjaa ollenkaan?
        Jos nyt ei mitään muuta ole raamatusta sinulle päähän jäänyt, niin luulisi edes käskyjen olevan tuttuja.
        Ja mikä on ensimmäinen ja TÄRKEIN käsky?
        Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.

        JA tässäpä vähän lisää, jos et jaksa raamatusta kaivaa:
        Mutta jos sinä unhotat Herran, sinun Jumalasi, ja seuraat muita jumalia, palvelet niitä ja kumarrat niitä, niin minä vakuutan teille tänä päivänä, että te peräti hukutte.

        Varokaa, ettei teidän sydämenne antaudu vieteltäväksi, niin että poikkeatte pois ja palvelette muita jumalia ja niitä kumarratte;

        Katso, minä panen tänä päivänä sinun eteesi elämän ja hyvän, kuoleman ja pahan,
        kun minä tänä päivänä käsken sinua rakastamaan Herraa, sinun Jumalaasi, ja vaeltamaan hänen teitänsä ja noudattamaan hänen käskyjänsä, säädöksiänsä ja oikeuksiansa, että eläisit ja lisääntyisit ja että Herra, sinun Jumalasi, siunaisi sinua siinä maassa, jota menet ottamaan omaksesi.
        Mutta jos sinun sydämesi kääntyy pois etkä tottele, vaan annat vietellä itsesi kumartamaan muita jumalia ja palvelemaan niitä,
        niin minä julistan teille tänä päivänä, että te totisesti hukutte

        Mutta te hylkäsitte minut ja palvelitte muita jumalia; sentähden en minä enää teitä pelasta.

        Herra teki liiton näiden kanssa ja käski heitä sanoen: "Älkää peljätkö muita jumalia, älkää kumartako ja palvelko niitä älkääkä uhratko niille,

        Älkää seuratko muita jumalia, älkää palvelko ja kumartako niitä älkääkä vihoittako minua kättenne töillä, etten tuottaisi teille onnettomuutta."

        JHVH on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti, HÄN EI MUUTU, Hänen mielensä ei muutu, niin että voisit nyt palvella jokaista maailman jumalaa. Tai saathan toki, oma valintasi, mutta silloin et peri taivasten valtakuntaa.


      • Kyllä Jumalan mieli muuttuu ja uskonnot uudistuvat. Hän lupasi Profeetta Moosekselle, että lähettää toisen hänen kaltaisensa profeetan ja että tämä olisi elävä leipä ja jonka SANOJA UUSIA TULISI KAIKKIEN ISRAELILAISTEN TOTELLA JA KUUNELLA.

        Jo sitä ennen hän uudisti monien profeettojen kautta ja muilla tavoin uskontoa. Hän mm. asetti kuninkaaksi Daavidin lopulta, vaikka olisi tahtonut itse toimia Israelin kuninkaana.

        Myös Profeetta Danielin kirjassa on 70 vuosiviikon määräaikoja seitsemän kappaletta ja jokaiselle määräajalle on annettu uusi tehtävä. Viimeisimmän määräajan tehtävä oli asettaa IKUINEN OIKEUDENMUKAISUUS VOIMAAN, joka tapahtui vallankumouksen, perustuslakien ja ihmisoikeuksien muodossa. Ja laki menetti jälleen osan aktualisuuttaan.

        Mitä Jumalaa ihmisen sitten pitää palvoa? Koraani opettaa uskomaan jopa kaikkiin enkeleihin ja Avesta opettaa tiedon tähden palvomaan kaikkea mistä haluaa saada selon ja tiedon.

        Yhteiskunta, johon synnytään asettaa puitteet sille minkälaista Jumalaa palvotaan. Mutta nykyisin on voimassa uskonnon vapaus ja vapaus olla jopa uskomatta.

        Enkelihierarkia on seuraava: 1. Korkein Jumala Krishna 2. Kerubit eli Jehova-Nissi esim.. 3. Valtaistuimet eli esim. Mooses 4. Herruudet eli esim. Jeesus 5. Vallat esim. Kaikkivaltias 6. Pyhä Henki 7. Hallitukset esim. Suomen hallitus 8. Arkkienkelit esim. Gabriel 9. Enkelit.

        Tämän hierarkian toi Dionysios Areiopagos, joka saattoi olla se henkilö josta apostoli Paavali sanoo tuntevansa erään joka temmattiin kolmanteen taivaaseen.

        Jumala lähettää Ilmestyksiä , uudistajia ja inkarnaatioita. Esim. Suomessa Ilmestys 2003 ja Slovakiassa 2011. Uudistajia islamilla 100 vuoden välein. Kristityillä 300 vuoden välein. Viimeisin Ranskan VAllankumous seuraava 2100 jKr. Inkarnaatiota esim. Sri Prabhupada jne.

        Uskonnot uudistuvat hitaasti mutta varmasti.


      • JeshuaisKing
        alfa123om kirjoitti:

        Kyllä Jumalan mieli muuttuu ja uskonnot uudistuvat. Hän lupasi Profeetta Moosekselle, että lähettää toisen hänen kaltaisensa profeetan ja että tämä olisi elävä leipä ja jonka SANOJA UUSIA TULISI KAIKKIEN ISRAELILAISTEN TOTELLA JA KUUNELLA.

        Jo sitä ennen hän uudisti monien profeettojen kautta ja muilla tavoin uskontoa. Hän mm. asetti kuninkaaksi Daavidin lopulta, vaikka olisi tahtonut itse toimia Israelin kuninkaana.

        Myös Profeetta Danielin kirjassa on 70 vuosiviikon määräaikoja seitsemän kappaletta ja jokaiselle määräajalle on annettu uusi tehtävä. Viimeisimmän määräajan tehtävä oli asettaa IKUINEN OIKEUDENMUKAISUUS VOIMAAN, joka tapahtui vallankumouksen, perustuslakien ja ihmisoikeuksien muodossa. Ja laki menetti jälleen osan aktualisuuttaan.

        Mitä Jumalaa ihmisen sitten pitää palvoa? Koraani opettaa uskomaan jopa kaikkiin enkeleihin ja Avesta opettaa tiedon tähden palvomaan kaikkea mistä haluaa saada selon ja tiedon.

        Yhteiskunta, johon synnytään asettaa puitteet sille minkälaista Jumalaa palvotaan. Mutta nykyisin on voimassa uskonnon vapaus ja vapaus olla jopa uskomatta.

        Enkelihierarkia on seuraava: 1. Korkein Jumala Krishna 2. Kerubit eli Jehova-Nissi esim.. 3. Valtaistuimet eli esim. Mooses 4. Herruudet eli esim. Jeesus 5. Vallat esim. Kaikkivaltias 6. Pyhä Henki 7. Hallitukset esim. Suomen hallitus 8. Arkkienkelit esim. Gabriel 9. Enkelit.

        Tämän hierarkian toi Dionysios Areiopagos, joka saattoi olla se henkilö josta apostoli Paavali sanoo tuntevansa erään joka temmattiin kolmanteen taivaaseen.

        Jumala lähettää Ilmestyksiä , uudistajia ja inkarnaatioita. Esim. Suomessa Ilmestys 2003 ja Slovakiassa 2011. Uudistajia islamilla 100 vuoden välein. Kristityillä 300 vuoden välein. Viimeisin Ranskan VAllankumous seuraava 2100 jKr. Inkarnaatiota esim. Sri Prabhupada jne.

        Uskonnot uudistuvat hitaasti mutta varmasti.

        Vääristelet totuutta niin törkeästi Jumalasta ja Hänen Sanastaan, että oikein pyörryttää.

        Vai muuttaa JHVH mielensä, ei ainakaan minun raamattuni mukaan.
        JHVH ei koskaan muutu, sen Hän on itse sanonut sanassaan:
        Sillä minä, Herra, en muutu
        Se mitä sinä olet omassa päässäsi miettinyt , ei todellakaan tee tyhjäksi raamatun sanaa, vaan päinvastoin, se vahvistaa sen. Koska antikristus ei tunnusta Jeshuaa ainoaksi tieksi.
        Ja pöyristyttävintä on se, että sinä tuot muita jumalia ja sanot, että ne vievät pelastukseen????

        Sinä voit uskoa ihan mitä haluat, mutta se mitä sinä julistat, ei todellakaan ole raamatun Jumalan Sanaa, vaan se on jopa oppimattomankin helppo osoittaa kirjoituksistasi.
        Saa tanakin tietää, että JHVH on olemassa, ja se tietää, että Jeshua on olemassa, sehän itse kiusasi Häntä kehottaen milloin hyppäämään katolta, milloin kumartamaan toista jumalaa, eli itseään JHVH:n asemesta.

        Ja mitä Jeshua vastasi:
        Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman'."
        Jeshua tunsi tietenkin Sanan, joka sanoo jo raamatun alkulehdiltä lukien:
        Mutta jos sinä unhotat Herran, sinun Jumalasi, ja seuraat muita jumalia, palvelet niitä ja kumarrat niitä, niin minä vakuutan teille tänä päivänä, että te peräti hukutte.

        Ymmärryksesi raamatun suhteen, ja pelastumisen suhteen, on täydellisesti väärillä raiteilla. Tosin en yhtään ihmettele, jos olet vihkiytynyt islamiin, hare krsihnaan ja ties mihin oppeihin.
        Sielusta on kova taistelu, ja olet ajautunut harhaan, jos tarkoituksesi on uskoa raamattuun ja sen ilmoittamaan Messias Jeshuaan, (Jeesukseen Kristukseen).

        Jeshua on AINOA tie Isän luo ja ne jotka eivät tunnusta Jeshua, eivät tule koskaan olemaan perillisiäkään.
        Olet harhassa väittäessäsi, että kaikki tiet vievät Isän luo. Sinne on vain ja ainoastaan YKSI tie.
        Lammastarhaan on vain YKSI ovi, ja se ovi on Jeshua.

        "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri.
        Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi.
        Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
        Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

        Yhteiskunta ei päätä ihmisen uskosta eikä pelastumisesta, olkoon uskonnon vapautta tai ei.

        Luulenpa että olet osaltasi saattanut tutkia uskontoja ehkä vähän hieman liikaakin.
        Et voi perustella väitteitäsi raamatulla, vaan kaikki ovat oman mielesi tuotosta.
        Harmillista sinänsä, sillä sinulla varmasti olisi potentiaalia ymmärtää, mutta sinulla on nyt ovi sepposen selällään aivan muille hengille.


    • kerty

      Kristityt ymmärtävät huom Raamatun selitykset! Ja ovat samaa mieltä asiasta!
      Kristityt ovat odottaneet kauan antikristuksen ilmestymistä, jonka tunnistaa sellaisesta, että antiristus ei tunnusta Jeesusta Kristusta Jumalan Pojaksi! Amen
      Kristinusko on Jumalan perustama usko, jonka kautta ihmiset voivat pelastua iankaikkiseen elämään autuuteen Jesuksen Ktistuksen kautta, jonka Jumsla on antanut!
      Jeesus tuli pelastamaan, ei tuhoamaan!
      Jeesus käski julistamaan Evankeliumia maailman loppuun asti.
      Islam ei ole tuota Evankeliumia, jota Jeesus käski julistamaan!
      Vain Jeesukseen uskomalla voi pelastua Jumalan luo!
      Jeesus sovitti koko maailman synnit Jumalan suhteen.
      Joka uskoo Jeesukseen saa syntinsä anteeksi ja perii iankaikkisen elämän!
      "Jumala käskee kaikkia ihmisä kaikkialla tekemään parannuksen ja uskomaan Jeesuksen nimessä synnit anteeksi! Vakuudeksi Jumala on herättänyt Jeesuksen kuolleista ensimmäisenä kuolleista ylösnousseista!"
      Jeesus tuli pelastamaan, ei tuhoamaan!
      Jeesus käski justamaan Evankeliumia maailman loppuun asti.
      Jeesus torjui kiusaajan Jumalan Sanalla!
      Myös Uusi Testamnetti on Jumalan Sanaa!
      "13 Ja sentähden me myös lakkaamatta kiitämme Jumalaa siitä, että te, kun saitte meiltä kuulemanne Jumalan sanan, otitte sen vastaan, ette ihmisten sanana, vaan, niinkuin se totisesti on, Jumalan sanana, joka myös vaikuttaa teissä, jotka uskotte." 1Tessalonikalaiskirje 2.luku


      Raamatun sana osoittaa islamin antikristullseksi, joka Raamatussa ilmoitettu!

      Kyseessä se Raamatussa ilmoitettu antikristuksen ilmaantuminen!?
      Raamatun mukaan antikristus ei tunnusta Jeesusta Jumalan pojaksi!
      Ja Kalliomoskeijan ulko- ja sisäseiniin muhamettilaiset ovat kirjoittaneet;"Ettei Jumalalla ole Poikaa!" Eli kirjoitukset käyvät tuossa toteen, eli muhamettilaisuus eli islam on Antikristus, joka Raamatuissa on ilmoitettu tulevan maailmaan!!!
      Hitler oli areolainen, eli tuota 400 luvulla Saksassa ollutta oppikuntaa edustamassa, joka kieltänyt Jeesuksen jumalluuden eli pitivät Jeesusta ihminsenä vain. "Joka ei tunnusta Jeesusta Jumalan Pojaksi, on Antikristus!" Raamatun mukaan!
      Voi vain kysellä, pelastuvatko ne antikristuksen joukotkin!
      Voiko antikristuksen seuraajat olla syyttömiä, kun kristityt vertaavat antikristusta aivan paholaiseen ja pitävät 'perkeleen' lähettiläänä!
      Voi verrata Jeesuksen tarjoamaan pelastukseen autuuteen:" Evankeliumia julistettava
      rauhassa rauhaa pitäville!" Uuden Testamentin mukaan! Kristinusko on siis rauhan uskonto!

      RAAMATUN KÄSIKIRJOITUSTEN LUOTETTVUUS
      Uuden Testamentin käsikirjoitukset ovat yhtäpitäviä eli niissä ei ole paljoa poikkeavuuksia ja nekään ei ole missään opillisesti tärkeissä paikoissa. Eli Uuden Testamentin suomennoksia voi pitää hyvin luotettavina. Uuden Testamentin käsikirjoitukset ovat olleet jo paljon ennen muhametttiilaisuuden syntyä, eli muhametilaisuus ei ole pätevä Uuden Testamentin tulkitsuja vaan Kristillistä kirkkoa voi pitää ainoana oikeana UudenTestamentin edustajana, ja toisten on väistyttävä kommentoimasta! Papit ja piispat ovat opetetut oikein ymmärtämään Raamattuja ja oikein ymmärtävät Jeesuksen opetukset!

      JEESUS ON MESSIAS
      Johanneksen Evankeliumin alussa on mainittuu Nikodemus, jonka kanssa Jeesus puhui, joka tunnisti Jeesuksen Messiaaksi (Kristus, kreikaksi)!
      Enkelien sanoma Jeesuksen syntyissä:"Teille on syntynyt Vapahtaja,Kristus Herra Daavidin kauppungissa!"
      "Hän on sovittava kansan synnit!"
      "Jeesus Kristus,, hän on sovinto meidän synteimme edestä, ei ainoasti meidän, vaan koko maailman edestä!" 1. Johanneksen kirje 2.luku, Kristittyjen Raamattu(Sisältää "Usko Jeesukseen, niin sinä pelastut, autuuteen." RaamattuVanhan ja Uuden Testamentin)


      jUMALA LOIAIK kRISTUKSEEN

      "Joka uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Pojan, sillä on elämä, mutta joka ei usko Jeesusta Jumalan Pojaksi, sillä ei ole elämää!" Raamattu
      "Jeesus tuli pelastamaan, ei tuhoamaan!"
      JUMALSAN PYHÄ HENKI LASKEUTUI TAIVAASTA
      "Evankeliumi julistettava rauhassa rauhaa pitäville!"
      Pyhä Henki laskeutui Jeesuksen lupausten jälkeen Jerusalemiin Ensimmisenä Helluntaina ja alkoi saarnavirka Jeesuksen käskemänä ja sitä tehden Pyhän Hengen saarnavirka on jatkunut vuosisadasta toiseen! Lue vaikka Apostolien tekojen alusta!!! Ja siellä oli paljon todistajia todistamassa tuota!
      JUMALA ON YKSI
      "Kolme on, jotka todistavat Taivaassa, Isä Jumala, Sana, Jeesus ja Pyhä Henki ja he kolme yksi ovat!" Uusi Testamentti,Vanha KirkkoRaamattu
      "Jeesus sanoi:"Miksi sanot minua hyväksi,Jumala yksin on Hyvä!"
      Kristityt uskovat YHTEN JUMALAN!
      Jeesus tuli pelastamaan, ei tuhoamaan!



      KRISTUS HALLITSEE MAAILMAN LOPPUUN ASTI
      "Evankeliumi julistettava rauhassa rauhaa pitäville!"Raamattu

      • En yhtään epäile etteikö teissä vaikuttaisi Pyhä Henki kun julistatte tietoanne ja Herran pelkoanne, mutta tieto on aina vajavaista eikä ota kaikkea huomioon. Ehkä teidän oma sydämenne halajaa väkivallatonta Herraa, mutta onko hän todellisuudessa täysin väkivallaton ja pelkästään pelastaja kaikkia kohtaan?

        JESAJA 11
        1. Mutta Iisain kannosta puhkeaa virpi, ja vesa versoo hänen
        juuristansa.
        2. Ja hänen päällänsä lepää Herran Henki, viisauden ja ymmärryksen henki, neuvon ja voiman henki, tiedon ja Herran pelon henki.
        3. Hän halajaa Herran pelkoa; ei hän tuomitse silmän näöltä eikä jaa oikeutta korvan kuulolta,
        4. vaan tuomitsee vaivaiset vanhurskaasti ja jakaa oikein oikeutta maan nöyrille; suunsa sauvalla hän lyö maata, surmaa jumalattomat huultensa henkäyksellä.

        Tuo huulten henkäys saattaa olla enkeli tai inkarnaatio. Hän siis kuitenkin surmaa. Ei ehkä henkilökohtaisesti, vaan huultensa henkäyksen välityksellä.

        Hitler oli Profeetta Hesekielin kirjassa mainittu Jumalan lähettämä teurastajan miekka, joka kaksi tai kolme kertaa tanssii julmasti lyöden sekä jumalattomia että vanhurskaita eroa tekemättä. Samoin hän oli Hesekielin manitsema Googin eli Saksan ruhtinas.

        Jumalalla on seitsemän pyhää henkeä. Jokaisella niillä on erilainen funktio. Jos yksi julistaakin Herran pelkoa ja tietoa niin toinen saattaa julistaa Herrautta yli jumalattomien.


    • deepsuoli

      Islam on syvältä pyllysuolesta

      • helvetuurista

        Joo ja solutajat sitä tuputtavat kuin tässäkin ketjussa, kaiken tuojaksi, sitähän nämä kiertävät ja päitä lenthelee-


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe