Mitäpä tuohon muuta kuin onnea matkaan.
Raa'asta kolmoismurhasta tuomittu elinkautisvanki pääsee vapaaksi - meni rikoskumppaninsa kanssa vankilassa naimisiin
Liperin kolmoismurhasta elinkautiseen tuomittu mies vaihtoi vankila-aikana nimensä. Hänen rikoskumppaninsa ja sittemmin puolisonsa vapautui jo aiemmin.
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201802222200763732_u0.shtml
Kolmoismurhasta tuomittu pääsee vapaaksi
15
1528
Vastaukset
- Fesekiel
Jep, kello käymään. Koska pääsee seuraava uhri hengestään.
- AndersAlapää
Pitihän tuo vapauttaa kun on osallistunut vankilassa työntekoonkin. Harvinaisuutensa vuoksi se osoittaa todellista muutosta sen elämässä.
- Varmistettu
Varma on aina varmaa!
- TeräsverkkoAhjo
Nyt on hyvä meininki!! On tätä ootettukin!!! Hienoa saada ammattimiehiä töihin, vähentää huomattavasti tarvetta tuoda moniosaajia ulkomailta. Tervetuloa metallityöläisten ahkeraan joukkoon!
- Todennäköisyys_arvioija
Eikö vain!
Kyseessä oleva yksilö osoittaa mitä erinomaisinta halua ns. kuntoutua normaaliksi yhteiskunnan jäseneksi, joten lisää ammattitaitoista työväkeä löytyy paikkakunnalta aivan kohta pian.
En varmaankaan ole kovin kaukana totuudesta, mikäli arvelen että herra olisi kouluttautunut diplomi-insinööriksi, mikäli tuomio olisi kestänyt vaikkapa kymmen vuotta kauemmin. Vankilassa kun olisi aikaa paneutua asioihin erittäin perinpohjaisesti, joten oppimistulokset olisivat myös en mukaiset. Täydellistä alan tietämystä!
Nyt valitettavasti kävi niin ettei aika riittänyt kuin levyseppä-hitsaajaksi, mutta se ei suinkaan ole este mestymiselle, sillä voihan olla ettei kulu montaakaan vuotta kun Liperin kuntaa rakentaa laajan teollisuushallin hitsaamoyrittäjälle! Työpaikkoja on siis luvassa varsinaisen aktiivimallin ansiosta!
Kaikki ylläoleva sopii myös herra Pekka Seppäsen persoonan kyseessä ollen, joten odotetavissa on jotain sellaista mitä ei kukaan olisi voinnut vielä muutama vuosi sitten millään uskoa: Ammattialojen huiput valmistautuvat vankilasta. - Brändiä_luomaan
Todennäköisyys_arvioija kirjoitti:
Eikö vain!
Kyseessä oleva yksilö osoittaa mitä erinomaisinta halua ns. kuntoutua normaaliksi yhteiskunnan jäseneksi, joten lisää ammattitaitoista työväkeä löytyy paikkakunnalta aivan kohta pian.
En varmaankaan ole kovin kaukana totuudesta, mikäli arvelen että herra olisi kouluttautunut diplomi-insinööriksi, mikäli tuomio olisi kestänyt vaikkapa kymmen vuotta kauemmin. Vankilassa kun olisi aikaa paneutua asioihin erittäin perinpohjaisesti, joten oppimistulokset olisivat myös en mukaiset. Täydellistä alan tietämystä!
Nyt valitettavasti kävi niin ettei aika riittänyt kuin levyseppä-hitsaajaksi, mutta se ei suinkaan ole este mestymiselle, sillä voihan olla ettei kulu montaakaan vuotta kun Liperin kuntaa rakentaa laajan teollisuushallin hitsaamoyrittäjälle! Työpaikkoja on siis luvassa varsinaisen aktiivimallin ansiosta!
Kaikki ylläoleva sopii myös herra Pekka Seppäsen persoonan kyseessä ollen, joten odotetavissa on jotain sellaista mitä ei kukaan olisi voinnut vielä muutama vuosi sitten millään uskoa: Ammattialojen huiput valmistautuvat vankilasta.Tulipa tuossa sellane juttu mieleen että kun kyse on hevosmiehiin sukkuun kuuluvasta, niin hitsausyrityksen lisäks tietysti pittää siinä sivussa panna polletarvike pystyyn.
Nimeks mie ehotanki "LIPERIN HEINÄ JA HITSAUS." - Viimeinen-vuosi
Ei taida kepuloisilla kantaa hanki seuraavissa vaaleissa. Siinä menee mira karjalaiset ja monet muut sote pesuveden mukana, että lorahtaa.
- Häjyt
Hohhoijaa tuota kepulaista kunnanvaltuutettua!!
- monialamiehiä
ai Liperin Heinä ja Hitsaus? Lähempänä alaa lienee Liperin Henki ja Putsaus.
- KäyhänSeNäinkin
No mutta.. voihan pääliiketoiminnan ohella olla myös sivuliikkeitä ja niilä oma erillinen toimenkuvaa osoittava nimi!
- Anonyymi
Nimi kyllä tiedetään.
- Anonyymi
Suomen laki on väärä !
Murhasta kuoleman tuomio,murhamies on oksennus,halveksittava olento !
Onneksi tulee tuntemaan vielä,kun poistuu tästä maailmasta. - Anonyymi
"Linnassa pärjätään"
Pieni ryhmä miehen sukulaisia oli aikanaan seuraamassa tuomion julistamista.
Rotat apuna. Nämä ovat epäkunnioitettavia ihmisiä. Hyi hitto,mitä sakkia.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279