Tarkeneekohan pattayalla iltaisin

santtu1975X

Toukokuussa menossa pattayalle,tietaako kukaan onko siella iltaisin kovinkin viileaa,taytyisiko ottaa jotain lamminta varmuuden vuoksi mukaan.?

33

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On se näköjään niin hauskaa käyttää toisten vakiintuneita nimimerkkejä palstalla ja tehdä aloituksia niillä...
      Onneksi tuli vihdoin (kun kyllästyin juuri tähän "identiteetti varkauteen") muutama kuukausi sitten rekisteröityä nimimerkki, niin ei sitten enään haittaa niin paljoa.

      Mutta vastataan nyt sitten sinullekkin, kuka "santtu" nyt lienetkin.
      Pattayalla pää-asiallisesti tarkenee Toukokuussa ilman mitään kauhean "lämmintä päällepantavaa", mutta kyllä silti illoiksi on hyvä varata mukaan jotain pitkahihaisempaa paitaa ja pitkää housua.
      Itse etenkin kun iltaisin/alkuyöstä saatan käydä heittämässä tunnin/parin moottoripyörälenkin lähiympäristössä, niin silloin sattaa hyvinkin olla paikallaan laittaa jotain hieman lämpimämpää päälle, kuin shortsit ja t-paita.

      • Aviomiess

        Santtu.
        Olet nyt saattanut itsesi Pattayan rakkaan kohteeksi koska olet kirjoittanut muutaman kirjoituksen joiden asiasisällössä olet sivunnut rakkaalle pyhiä aiheita, rantaa, bailabailaa, tyttöjä ym.
        Kaiken lisäksi olet motoristi kuten minäkin ja se on myrkyistä myrkyintä varsinkin minun osaltani Harrikan johdosta.


      • onnea_santtu

        Olet joutunut asiallisuudestasi huolimatta onnellisen aviomiehen dillemaijalistalle, koska olet mennyt kyseenalaistamaan hänen Pattayan vastaista kampanjaansa törkeällä tavalla ja joutunut päiväkostajan / yökastelijan julman koston uhriksi.


      • heimelennetääntaas
        Aviomiess kirjoitti:

        Santtu.
        Olet nyt saattanut itsesi Pattayan rakkaan kohteeksi koska olet kirjoittanut muutaman kirjoituksen joiden asiasisällössä olet sivunnut rakkaalle pyhiä aiheita, rantaa, bailabailaa, tyttöjä ym.
        Kaiken lisäksi olet motoristi kuten minäkin ja se on myrkyistä myrkyintä varsinkin minun osaltani Harrikan johdosta.

        Pohjoisen Lerppa. Se että sinä vastaohjauspoika olet puhunut lööperiä motskaripalstalla vuosia, ei tee sinua motoristiksi. Olet palstanudisti ja wannabe-turisti. Tuhansia kirjoituksia vailla minkäänlaista asiaa. On kai se sekin jonkinlainen saavutus?


      • jättäkääserauhaan

        Riitaa haastamalla, valehtelemalla, vääristelemällä ja herjaamalla siinä helposti käy niin että joku provosoituu. Lieneekö tuo ihme? Ainoa keino päästä eroon kaltaisistasi trolleista on jättää rauhaan. Suosittelen sitä taas kerran kaikille. Jättäkää tuo otus rauhaan.


      • Aviomiess
        jättäkääserauhaan kirjoitti:

        Riitaa haastamalla, valehtelemalla, vääristelemällä ja herjaamalla siinä helposti käy niin että joku provosoituu. Lieneekö tuo ihme? Ainoa keino päästä eroon kaltaisistasi trolleista on jättää rauhaan. Suosittelen sitä taas kerran kaikille. Jättäkää tuo otus rauhaan.

        Jassoo että Maijalla pukkas taas jättäkää se rauhaan moodi.

        Riitaa, valehtelua, vääristämistä, herjaamista no voi muumimamma taas mitä Pattayan rakas pitää pahana, kun omaan toimintaan ei mitään muuta sisällykkään.

        Näin hävis HondaKurkonAkseli tyyräileen jumbojettiä.


      • Lerpanroolitjamoodit
        Aviomiess kirjoitti:

        Jassoo että Maijalla pukkas taas jättäkää se rauhaan moodi.

        Riitaa, valehtelua, vääristämistä, herjaamista no voi muumimamma taas mitä Pattayan rakas pitää pahana, kun omaan toimintaan ei mitään muuta sisällykkään.

        Näin hävis HondaKurkonAkseli tyyräileen jumbojettiä.

        Lerpalla nuo eri moodit ja roolit ovat käytössä päivittäin, käyttäytymisensä vastaa erittäin hyvin jakomielitautisen taudinkuvaa.


      • vääräsivu
        Aviomiess kirjoitti:

        TUOSTA VOI MOODEJA JA ROOLEJA KATSASTAA.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15180833/hondakurko-hengissa

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14815225/lennokkipaallikko-kurkon-feikkiprofiili-

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15126854/laatupyorilla-ajaville-vuotta-2561-

        Te seurailette toinen toistanne palstalta toiselle ja uikutat sitten kuinka joku kiusaa kaikkialla ja näet hondakurkoja dillejä maijoja sitten kaikkialla. LOPETTAKAA. Riitele siellä mp ketjuissasi rauhassa mutta älä nyt tänne niitä tuo näytille noita idioottimaisuuksianne.


      • Aviomiess
        vääräsivu kirjoitti:

        Te seurailette toinen toistanne palstalta toiselle ja uikutat sitten kuinka joku kiusaa kaikkialla ja näet hondakurkoja dillejä maijoja sitten kaikkialla. LOPETTAKAA. Riitele siellä mp ketjuissasi rauhassa mutta älä nyt tänne niitä tuo näytille noita idioottimaisuuksianne.

        Voi aivan kauheasti anteeksi että vastasin lerpattajan kommenttiin tuhansista moottoripyöräpalstakirjoituksistani.

        Anteeksi vielä kerran.

        JUMBOLLA ON MAKEE AJELLA MOTOPALSTALLA JA SITTEN TULLA PATTAYAPALSTALLE SELITTELEEN PASKAA SIITÄ TAAS POMPATEN.......

        .........HERRA HELLAKOUKKUNA UFOPUOLELLE.

        Jepjep.


      • kyllllästynyt
        Aviomiess kirjoitti:

        Voi aivan kauheasti anteeksi että vastasin lerpattajan kommenttiin tuhansista moottoripyöräpalstakirjoituksistani.

        Anteeksi vielä kerran.

        JUMBOLLA ON MAKEE AJELLA MOTOPALSTALLA JA SITTEN TULLA PATTAYAPALSTALLE SELITTELEEN PASKAA SIITÄ TAAS POMPATEN.......

        .........HERRA HELLAKOUKKUNA UFOPUOLELLE.

        Jepjep.

        Ufot ufoina, mopot mopoina, Pattaya Pattayana ja Chiang Mai Thaimaan palstalla, Hua Hin Hua Hin palstalla. Lopettakaa sekoilu väärillä palstoilla ja jättäkää aviomiehen aivot rauhaan.


      • KyllästynytHulluun
        kyllllästynyt kirjoitti:

        Ufot ufoina, mopot mopoina, Pattaya Pattayana ja Chiang Mai Thaimaan palstalla, Hua Hin Hua Hin palstalla. Lopettakaa sekoilu väärillä palstoilla ja jättäkää aviomiehen aivot rauhaan.

        Minua kiinnostaa kovasti tämä hellakoukkunainen, jolla unikaverina eetee2010.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14800008/hyvasti-ufot-tervetuloa-tiede


      • MyösKyllästynyt
        KyllästynytHulluun kirjoitti:

        Minua kiinnostaa kovasti tämä hellakoukkunainen, jolla unikaverina eetee2010.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14800008/hyvasti-ufot-tervetuloa-tiede

        Luin tuota hörhöilyä ja tulihan sieltä tämäkin joka tänään Pattayan landella.

        Muaythaiforever6.4.2017 0:32

        Minulla on suht todellista tietoa tästä teidän helliksestä. On karaten ja thainyrkkeilyn tunnetuimpia nimiä Suomessa 90-luvulta. Valmentaa junnuja nykyään jossakin Hua Hinin liepeillä. Viiskymppinen ukko joka on mukava kaveri seurassa. Raskaassa sarjassa ite ollut jo 20 vuotta sitten ja heittää buddha-kamaa valkuilleen. Hyvä auktoriteetti ja paras suomivalkkku ikinä.

        Varjoisilta kujilta ?


      • säälittäukkotuoaviomies
        Aviomiess kirjoitti:

        Santtu.
        Olet nyt saattanut itsesi Pattayan rakkaan kohteeksi koska olet kirjoittanut muutaman kirjoituksen joiden asiasisällössä olet sivunnut rakkaalle pyhiä aiheita, rantaa, bailabailaa, tyttöjä ym.
        Kaiken lisäksi olet motoristi kuten minäkin ja se on myrkyistä myrkyintä varsinkin minun osaltani Harrikan johdosta.

        Sinä et ole motoristi, sinä et asu thaimaassa, luultavasti juuri sinä kirjoitit aloituksen pilkataksesi yhtä palstan harvoista asiallisista kirjoittajista, santtua.

        PS. SANTULLE JA MUILLE JÄRKEVILLE:
        Tämä piripää tekee aloituksia milloin aviomiehenä, milloin varastaen muiden nimimerkkejä, milloin keksien niitä lisää.. ja sitten syyttää muita, se on hänen paniikkihäiriönsä nykytila.


      • Aviomiess
        säälittäukkotuoaviomies kirjoitti:

        Sinä et ole motoristi, sinä et asu thaimaassa, luultavasti juuri sinä kirjoitit aloituksen pilkataksesi yhtä palstan harvoista asiallisista kirjoittajista, santtua.

        PS. SANTULLE JA MUILLE JÄRKEVILLE:
        Tämä piripää tekee aloituksia milloin aviomiehenä, milloin varastaen muiden nimimerkkejä, milloin keksien niitä lisää.. ja sitten syyttää muita, se on hänen paniikkihäiriönsä nykytila.

        Jaha että silleen 😎.


    • hehehehee

      Pattayalla tarkenee erittäin hyvin kun ostaa hullun miekkamiehen pyydystämistä rottien nahoista tehdyn turkin.

      • Lerpantahtiin

        Näin illan viimeinen lerpatus, itse päälerpalta...

        Lerppa aamulla palstan eka ja illalla vika...

        Lerpan tahtiin, lerpan tahtiin, lerpan tahtiin mennään ain...


    • hehehehee

      Unohdin keroa, että turkkeja on kahta eri mallia. Kallimmassa turkissa on rotanhäntä koristelut. Todella tyylikäs turkki rannalla kävelyä varten.

      • 35NumBall

        Eiks tää joku menneiden vuosien matkustuspomo ollut kanssa turkkimiehiä, lieneekä sekin rottamiehen tekeleitä, häntineen.


    • Aviomiess

      Tää on hauskaa.

      Dille2010 kun on HondaKurkonAkseli niin lataa motopuolelle just samoja alppireissujaan ja kaikkea muuta haarrikkavastaisuuttaan
      DilleAkseli on Jumbojetin kapteeni hartioillaan 3 keltaista nauhaa, joista on ylpeä.
      DilleAkseli ei ole liikemies, mutta palkkaa 200.000 vuodessa.
      Tämä profiili asuu Helsingin Lauttasaaressa ja näkee parvekkeelta Punavuoren yli Krunikkaan.

      DillePaniikkihäiriöisen jutut Pattayapalstalla onkin sitten tarina ihan omansa mutta mainitsempa hänen olevan myös JariPeräpukama Lahdesta tuhannen muun itseään fanittavan nimimerkin ohessa, kuten Prmn, 42x jne.

      DilleUfo onkin sitten jo aikapoika, hän asuu Pattiksella 9 kk vuodesta ja hänellä on asunnot Pattiksella, Suomessa ja Ranskassa.

      DilleNyrkkeilijä on miesten mies, eikä suosittele tällaiselle minun kaltaiselle varjoisia kujia.
      Olen tuosta samaa mieltä ja mainitsen että sivistykseen elokuvakirjallisuuden sijaan voisi lukaista kirjan Juokse poika juokse MauMau.

      Nyt tästä lähden tytsyni kanssa landelle Harrikoilla ja uskallan istahtaa muovituoleille, koska en ole 114 kiloinen läski.

      • taassamaspede

        Ymmärrätkö ressukka että sulla on ihan oikeesti skitsofrenia. Olet melkoisen typerä ja lapsellinen. Et kykene erottamaan ilmiselvästi eri henkilöitä toisistaan vaan löydät mielikuvituksesi avulla luomasi henkilön kaikkialta missä höperöit satujasi. Suosittelen että yritä edes siirtyä keskustelemaan todellisista asioista. Jos sinulla ei ole mitään matkailullista antia tänne niin kannattaa vain lukea.


      • Aviomiess

        Kokeile pinnistää erottaa minut ja Numba.

        Minulla on matkailullinen anti kesken Dillen marinoimattomien ja Jarin marinoitujen kanssa ja

        KOROSTAN, minä en ole matkailullista vedonlyöntiä ehdottanut, vaan korkea-arvoinen Dille itse.

        MISTÄ SINUN MATKAILULLISTA ANTIA VOI LUKEA, KERRO OTSIKKO ??????


      • 42x
        Aviomiess kirjoitti:

        Kokeile pinnistää erottaa minut ja Numba.

        Minulla on matkailullinen anti kesken Dillen marinoimattomien ja Jarin marinoitujen kanssa ja

        KOROSTAN, minä en ole matkailullista vedonlyöntiä ehdottanut, vaan korkea-arvoinen Dille itse.

        MISTÄ SINUN MATKAILULLISTA ANTIA VOI LUKEA, KERRO OTSIKKO ??????

        Täällä se supersankari taas metsästää maijaa ja lyö vetoja Töölössä. Dille2010 voitti juuri olympiakultaa 50kilometrillä. Kai sinä nyt epäilet jo Iivo Niskastakin maijaksesi?
        Tuuletus baarissa oli hurjaa ja baari tarjosi sinivalkoiset shotit juhlan kunniaksi. Hyvä Suomi!

        Ylihuomenna olen Chiang Maissa puolen päivän aikaan.
        Tarjoatko kyydin keskustaan Indianalla? Voidaan piipahtaa ravintolassasi juomassa mojitot ja katsellaan youtube-videoita Amerikasta. Vai meinaatko piileskellä taas? Katselin säätiedotuksia niin teillä on siellä CM:ssä lämmintä tällä hetkellä verrattuna Pattayaan. maanantaina likimain sama sää.


      • Aviomiess
        42x kirjoitti:

        Täällä se supersankari taas metsästää maijaa ja lyö vetoja Töölössä. Dille2010 voitti juuri olympiakultaa 50kilometrillä. Kai sinä nyt epäilet jo Iivo Niskastakin maijaksesi?
        Tuuletus baarissa oli hurjaa ja baari tarjosi sinivalkoiset shotit juhlan kunniaksi. Hyvä Suomi!

        Ylihuomenna olen Chiang Maissa puolen päivän aikaan.
        Tarjoatko kyydin keskustaan Indianalla? Voidaan piipahtaa ravintolassasi juomassa mojitot ja katsellaan youtube-videoita Amerikasta. Vai meinaatko piileskellä taas? Katselin säätiedotuksia niin teillä on siellä CM:ssä lämmintä tällä hetkellä verrattuna Pattayaan. maanantaina likimain sama sää.

        MISTÄ NYT SAIT PÄÄHÄSI ETTÄ MINÄ LYÖN VETOJA.
        Tosi sairas tyyppi oot.

        En edelleenkään tapaa anonyymiä runkkaria huvikseni.
        En ole todistusvelvollinen sinulle yhtään mistään, olit sitten kuka tahansa.

        Minulle on esittänyt vetoa Dille ja Jari, joka veto kesken elinten hintojen tai syöntien osalta.

        Kerroit Dillen olevan mukanasi ja sitten olikin Dillen shekki mukanasi.
        Olen liikemies, enkä ole enenkään tehnyt mitään tapaamisia tai kauppoja jonkun juttujaan muuttavan asiamiehen kanssa.

        Selvitä nyt kertaheitolla mitä tarkoitat piileskelemisellä, kun Dille ja Jari on esittänyt vedon ja kadonnut, sitten sinä tuppaannut oksenteleen omiasi?


      • 42x
        Aviomiess kirjoitti:

        MISTÄ NYT SAIT PÄÄHÄSI ETTÄ MINÄ LYÖN VETOJA.
        Tosi sairas tyyppi oot.

        En edelleenkään tapaa anonyymiä runkkaria huvikseni.
        En ole todistusvelvollinen sinulle yhtään mistään, olit sitten kuka tahansa.

        Minulle on esittänyt vetoa Dille ja Jari, joka veto kesken elinten hintojen tai syöntien osalta.

        Kerroit Dillen olevan mukanasi ja sitten olikin Dillen shekki mukanasi.
        Olen liikemies, enkä ole enenkään tehnyt mitään tapaamisia tai kauppoja jonkun juttujaan muuttavan asiamiehen kanssa.

        Selvitä nyt kertaheitolla mitä tarkoitat piileskelemisellä, kun Dille ja Jari on esittänyt vedon ja kadonnut, sitten sinä tuppaannut oksenteleen omiasi?

        Kaikki tietää että olet yksinäinen sossupummihyypiö jossakin Suomea. Siksi sinua ei voi tavata Chiang Maissa eikä missään muuallakaan Suomen rajojen ulkopuolella. Yksikään suomalainen ravintoloitsija Thaimaassa ei ole noin nyhverö että piileskelee maanmiehiään.
        Voin laittaa sulle muutaman kuvan Chiang Maista ja sen baareista, että tiedät millaista siellä on, niin ei tarvi kuvitella.


      • LerppajaIndian

        Miten nyt Indian unohtui, helposti käy niin lerpalle, kun mielikuvitus laukkaa uusia tarinoita keksiessä.
        Indian lie Harrikka ystävillä koeajossa, vai kävikö niin, että Chiang Maihin laskeutuessaan tuojakone sakkasi loppulähestymisessä, pitotputkien jäätyessä, koska nopeus olikin aivan eri, kuin mittareissa?
        Onhan uusi jo tilauksessa...
        Lerppa on kertomansa mukaan liikemies, harjoittelee kaiketi peukalon nostoa liftaamista varten, koska bussirahat loppuivat yllättäen.


      • aviomiesSiaminHDindian

        Orpolapset ei ole vielä niin isoja resuperseitä etteikö ne ryökäleet mahtuisi vielä Indianan sivulaukkuihin.

        Orpolasten uittaminen on tärkeää. Siksi en olekaan kirjoittanut tänään Pattaya-palstalle kuin viiden minuutin välein alkaen kello aamu seitsemästä Suomen aikaa koska orpolasten uittaminen vie kaiken aikani. Nää on tasoiset pileet eikä mitään vuokramorsiamia.

        Osa näistä resuista osaa jo kohtuuhyvin tankotanssia ja kahdella on syväkurkku. Vuokrasin ne intialaisille bussimatkalaisille viikoksi niin ne kerto että näin on.

        Orpolasten uittaminen on kallista puuhaa. Pidän kirjaa kuluista jotka ilmoitan sitten verotukseen ja perin ne vielä orpolasten vanhemmilta:

        Spiderman kellukkeet kolmelle yht: 120 baht
        Koka kolaa kolme pulloa yht: 80 baht (pillit sis)
        Kara melliä pussillinen: 30 baht
        Pakaste pitsa: 70 bahtia
        Hassu muovinen tekonenä: 20 baht
        Ääntä pitävä pahvitorvi: 10 baht
        Indianan kilometrikorvaus: 4,5 baht
        Klooria tönikkä: 25 baht
        Pitsan lämmityspuut: 5 bahti
        Tulitikku, 1 kpl: 0,02 baht
        Roiskeveden puhdistusliina: 0,05 baht
        Rektaalitulpat, 3kpl yht: 90 baht
        K1-voide 0,2 tuubia: 25 baht

        Yhteensä.. öö.. montasataa


      • Aviomiess
        aviomiesSiaminHDindian kirjoitti:

        Orpolapset ei ole vielä niin isoja resuperseitä etteikö ne ryökäleet mahtuisi vielä Indianan sivulaukkuihin.

        Orpolasten uittaminen on tärkeää. Siksi en olekaan kirjoittanut tänään Pattaya-palstalle kuin viiden minuutin välein alkaen kello aamu seitsemästä Suomen aikaa koska orpolasten uittaminen vie kaiken aikani. Nää on tasoiset pileet eikä mitään vuokramorsiamia.

        Osa näistä resuista osaa jo kohtuuhyvin tankotanssia ja kahdella on syväkurkku. Vuokrasin ne intialaisille bussimatkalaisille viikoksi niin ne kerto että näin on.

        Orpolasten uittaminen on kallista puuhaa. Pidän kirjaa kuluista jotka ilmoitan sitten verotukseen ja perin ne vielä orpolasten vanhemmilta:

        Spiderman kellukkeet kolmelle yht: 120 baht
        Koka kolaa kolme pulloa yht: 80 baht (pillit sis)
        Kara melliä pussillinen: 30 baht
        Pakaste pitsa: 70 bahtia
        Hassu muovinen tekonenä: 20 baht
        Ääntä pitävä pahvitorvi: 10 baht
        Indianan kilometrikorvaus: 4,5 baht
        Klooria tönikkä: 25 baht
        Pitsan lämmityspuut: 5 bahti
        Tulitikku, 1 kpl: 0,02 baht
        Roiskeveden puhdistusliina: 0,05 baht
        Rektaalitulpat, 3kpl yht: 90 baht
        K1-voide 0,2 tuubia: 25 baht

        Yhteensä.. öö.. montasataa

        No mutta siinähän meidän kaikkien rakkain DilleDingDong2010 taas päästi vähän paniikkihöyryjään.
        Niin viisasta ja fiksua.


      • 6655443377
        Aviomiess kirjoitti:

        No mutta siinähän meidän kaikkien rakkain DilleDingDong2010 taas päästi vähän paniikkihöyryjään.
        Niin viisasta ja fiksua.

        Entäpä mitä kuuluu Indialle?
        Eikö olisi mukavampaa ajella sillä kuin Harrikalla?


      • Aviomiess
        6655443377 kirjoitti:

        Entäpä mitä kuuluu Indialle?
        Eikö olisi mukavampaa ajella sillä kuin Harrikalla?

        Kiitos kysymästä hyvää kuuluu ja kyllä mielestäni Inkkarilla on mukavempi ajella kuin Harrikalla, en kadu ostostani.
        Onko sinulla tänään muuta mielessäsi koskien minua, kysy toki?


      • hehehehee
        Aviomiess kirjoitti:

        Kiitos kysymästä hyvää kuuluu ja kyllä mielestäni Inkkarilla on mukavempi ajella kuin Harrikalla, en kadu ostostani.
        Onko sinulla tänään muuta mielessäsi koskien minua, kysy toki?

        hehehehee on samaa mieltä kanssasi, siis itseni kanssa. Kyllä Indianilla on mukava päristää, vielä tulette näkemään, kuinka Hiekkaharjun kankailla nurmikko lentää kun ratsastan sillä iltaruskoon.
        On sitten mukava välillä olla piilonimellä täällä.


      • LiikemiehenvaimonHD

    • NysseMyyränen

      Kyl maar nääs taas tarkenee.
      Älä ota mitään lämmintä mukaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe