Kun mummo kaatuu, ei kuulu laitoshuoltajalle, maatkoot siinä vaan. Ruokalautasen nosto ei kuulu sairaanhoitajalle. Vessakäynnin seuranta ei ole lähihoitajan työtä. Kun hiukan järkeä kysytään, otetaan lopputili. Ja itketään ammattijärjestölle. Onpa kurjaa tämän päivän työnteko!!!
Hoivakoti maailman hierarkisin paikka
3
467
Vastaukset
- lainelanulla
Niinpä. Näitä puuaivoja löytyy joka paikasta. Muutama onneksi on ihminen ihmiselle tittelistä riippumatta. Äiti on palvelutalossa Turussa ja siellä on sama meininki. Jos vaikka leipää putoaa tehdessä itseltä lattialle, ei sitä nosteta. Käytetyt vaipat jäävät lämpimään kylpyhuoneeseen haisemaan, vaikka niitä ei tarvitsisi viedä käytävää kauemmas roskakuiluun. Lopputuloksena virtsan haju koko asunnossa.Eihän siivous kuulu henkilökunnalle. Ei kuulu ei. Tytär hoitaa. Kyse ei ole siitä, ettenkö viitsisi siivota. Ihmetyttää vaan. Lukemattomista pyynnöistä huolimatta sama jatkuu vaan. Taas päästään siihen lentävään lauseeseen, että arvostus ei tule nenää nostamalla ja hierarkialla tai titteleillä. Arvostus tulee siitä, miten täällä seisomme ja arvostamme muita ihmisiä.
- älyvapaata_touhua
Tuo hoitoporukka ovat varmaan saaneet kaikki opotiomia hoidon eli aivot eivät ole enää toiminnassa...
- nuoristatyöhön
Olen kuullut ,että työntekijät ovat erityisen valveutuneita vain oikeuksistaan, mutta velvollisuus ei kuulu sanavarastoon ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892