Ylekin houkutteli julkisesti liittymään

oizxuio

sisäpiiriin ohjeena nätsäpit, naamakirjat yms. Mistäkö kysymys. Urheilusta ja eivät julkisesti kysyneetkään siellä studiossaan että haluaako ketä sellaiseen sisäpiiriin vaan epäammattimaisesti julkisesti kertoivat silloisille katsojilleen miten se on mahdolista somen kautta. Tiedoksi ensin on fiksua kysyä sitten vasta houkutella. Ei en halua minkäänlaiseen sisäpiiriin, olen tarpeeksi lukenut kaikenlaisista sisäpiireistä kun töihin mennessäni yksi työnkuvaan ja luoteeseen liittyvä tehtävä on ollut ostaa kuutena päivänä viikossa iltapäivälehdet kaksikymmentävuotta mm.

Miksikö ostan yksityiselämässäni Iltasanomat kotiini on syy harvinaisen johdonmukainen ja pereinteitä kunniottava, arvostava, kyky täydelliseen läsnäoloon vastuuntoisena, asiallisen ystävälisenä, itsenäisenä joka pystyy tekemään nopeasti myös itsenäisiä ratkaisuja jne. ( kiitos kaikki työnantajat että minäkin tiedän itsestäni jotain kun olen kaikkea tuota pitänyt normaalina yms. )

Pappa kävi nuoruudessaan kaksi sotaa ja on ostanut mamman kanssa Iltasanomat varmaan noin 60v, sitten aikuinen lapsensa, lapsenlapsi. Siinä tarpeeksi faktaa miksi juuri iltasanomat kuin miksi juuri stockman, siksi kun mamma teki siellä työuransa ( mammakaan ei ollut siivoja ) niin nämä perinteet ovat velvoittaneet myös stokmannin ja akateemisen kirjakaupan ottamaan ostoksilla huomioon joskaan päivittäin en siellä käy vaan tsemppaan myös lähikauppiasta käymällä siellä ostoksilla kuin suurempaa ja monipuolisempaa ( en sano mikä ) yksityisasiani sekin...

Kyllä olen pitänyt televisioni auki melkein 24 / 7 sieltä on näkynyt PyeongChang 2018, siis 2018 miten sitä en tiennytkään joten kiva että joillakin on toimeliaisuutta muistuttaa että eletään vuotta 2018 Wau.

( :) ) kaikenlaisia houkutuksia vai että oikein sisäpiiriin. kiitos mutta ei kiitos

2

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wxzixiox

      Mainostajien turha kehitellä sanomakonserniin kuuluvan suomipopin mainoksia minulle. Ei , en kuuntele, meillä on eritavalla toisenlainen huumorintaju, Jos yhtään auttaa niin lähinnä katsoin ketä sellokilpailun voitti. Millä eväillä arvostelen urheilusuorituksia vaikka juurikaan nyt en ole sitä tehnyt. No lähinnä hernekeittoa ja räiskäle eväillä ja kuin pisteenä iin päälle Kilpaurheilussa muutamissa lajeissa noin viisitoistavuotta kaikenmuun lisäksi toimineena on eväiden jälkiruokana..

      Pitihän se arvata kun joku aika sitten annoin positiivista palautetta ylen selostamisesta ja käytöksestä se on mennyt heillä suoraan tunteisiin jotta tahdittomasti ovat houkutteleassa sisäpiireihinsä.. Arvasin melkein spekulaatiot sekä kiihkeä halu saada vain heidän katselijoiksi kun muutenkaan en ole orjentautunut minkäänlaiseen fanikulttuuriin tiedoksi.

      Ei tästä kivaa saa vaikka kuinka puhuisi kun jääkiekoilijoilta puuttu vaadittava luovuus ja tunnetila siirtyä luontevasti ilman virheiden pelkoa päin " tulta " Hyvin monilla aikuisilla on virheidenpelko esteenä jotta ei vain ammatti-identiteeti siitä kolhiintuisi eikä ketään vaan pitäisi hupsuna vaikka Esimerkiksi: Mitä epävarmenpi, heikko itsetunto yms. aikuiset pyristelevät jäykkään kaavamaiseen luulemaansa aikuisuuteen tai vastaavasti tuottavat epäasialista ja iljettävän härskiä huumoria joita ei ihannoi kuin sairaan mielikuvituksen omaavat joilla mikää ei tunnu enää miltään...

      Minäkin sanon että valitulla kokoonpanolla olisi ollut kaikki mahdollisuudet menestykseen jos sieltä olisi löytynyt se luova, virheitä pelkäämätön joka reilusti olisi sooloillut tahdikkaasti eikä pelannut kuten joku käskee. Aloitekyvystä, rohkeudesta, luovuudesta siellä on puutetta kuin vääristyneestä asenteesta vastapuoleen jotka eivät ole pahimpia vaan parhainpia eikä vihollisia vaan parhaimpia kilpakumppaneita jne.

    • zenxuix

      Mainostajat ovat varmasti innoissaan tietämään mikä iltasanomissa eilen oli kiinostavian juttu. Urheilusivut ja sitten eräs kolumni en sano nimeä että kyseinen herra ei turhaan pelkäisi että täältä häntä yrittäisin lähestyä rakkauden kiilto silmissäni ja muutenkaan ylpistyisi. En ota minkäänlaista kontaktia yhteenkään vaikka on siellä sukulaisiakin . Mitä tulee sitten tärkeinpii asiohin. ( ajatelkaa )

      Eilen kokeilin uimapukuani ja voi kauhistus olin laihtunut vaikka koskaan ylipainoinen ollutkaan sikäli harhaanjohtavaa on laihdutusvalmisteiden mainonta minullekin. Mutta samalla huomasin mainosmaailmasta että eivät ole hoksanneet kevät ja uima-asuja mainostaa koska minukin tuttaviani lähtee " hiihtämään " ulkomaille samoin pääsiäisenä monet pakkaavat aurinkolasit ja uimapuvun ja matkustavat " hiihtämään " ulkomaille.

      No just kun olin ajatellut että nyt ei tarvitse suomen kansantalotta minun ainakaan omilla ostoksilla nostattaa niin kyllä pitääkin koska onneksi en ole julkisuuden henkilö että lähelläkään ei ketään nähnyt kuinka minun tyylikäs ja laadukas uima-asuni jää kyllä käyttämättä ja jääkin koska en ole lihomiseen taipuvainen.

      Aikuisuudesta vielä " muutama sana " Aikuisuus on sitä että silloin kun vaaditaan itseltä napakkaa, järkevää, kasvattavaa ja esimerkilistä aikuisuutta silloin sitä ollaan Aikuisia, leikkisyys, ystävällisyys, huomaavaisuus, luovuus, itsenäisyys, läsnäolo ja itsenäisyys on myös aikuisuutta mutta liian paljon työelämässäkin heitä jotka kuvittelevat olevansa aikuisia vaikka pelkästään esittävät aikuisuutta koska heillä ei ole ollut luotettavaa, vastuuntuntoista aikuisuuden mallia niin monilla on paperipätevän tutkinto kädessä mutta ei tietoakaan aikuisuudesta jos eivät sitten ymmärrä syventää oppimistaan akateemiseen käsitykseen aikuisuudesta, sivistyksestä kun monilta puuttuu sydämmen sivistyksin

      Toiseksi paras juttu oli pukeutumisesta, jotenkin söpöä ja kauniisti kirjoitettu heille jotka eivät ymmärrä sääolosuhteita. Merinovillasta olisin kyllä maininnut että kannattaa pitää decubal kosteusvoide lähellä siksi kutiavaa on minun merinovillaiset että villasukatkin jäävät toiseksi.

      hej då

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7936
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2198
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1374
    Aihe