Sen urheilusuorrituksen eteen olet antanut kaikkesi,olet panostanut lähes koko elämäsi uralle!
Noita haastattelijoita,en aina ymmärrä,kun urheilija ei aina ole edes palautunut,niin he haluavat tuoda medialle kaiken?
Se hävinnytkin urheilusuorritus,on suorritus!
3
138
Vastaukset
Piti olla hävittykin urheilusuoritus.
- 7674t7746
Kiinalaiset ja venäläiset pärjäävät hyvin. Kiinan edustajaon Dou-Ping ja Venäjän Viktor Kokaiinov.
- Mielipide-jamakuero
Nopeat haastattelut ovat kai siitä syystä, että nykyään kaikki pitää olla reaaliaikaista. Urheilusuorituksista olen kanssasi samaa (?) mieltä, voitot ovat yliarvostettuja ja reilu osallistuminen, rehti kilpailu vallan aliarvostettua.
Ja tämähän pätee kaikkiin muihinkin kilpailuihin, jonkun pitää aina voittaa ja jonkun jäädä viimeiselle sijalle eikä se voittaja ole välttämätä aina se paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671