Aika harhaan johtavaa pitää Grilli Auki mainosta siinä tien varressa vaikka grilli ei todellakaan ole auki. Tuollainen kertoo yrittäjän/työntekijän laiskuudesta, joka taas kertoo paljon asiakkaille itse grillistä. Missäköhän muussa asiassa mennään sieltä missä aita matalin?
Suosittelen oikeasti ottamaan sen AUKI kyltin pois kun grilli on kiinni, se on nimittäin imagoon paljon vaikuttava tekijä.
Koljonvirran Grilli auki joka päivä 24h
ImagollaOnVäliä
5
2993
Vastaukset
- Sekäkatkeilla
Pakkasella tahtoo kassakoneen kotrollipaperirulla jumittaa.
- Pettynytkueisaaruokaa
Uppia tulee niin kauan kunnes se kyltti katoaa.
- Turkmestarithuomio
Sille kohtaa kannattais laittaa myös toinen grilli. Siinä on hyvä myyntipaikka, satojentuhansien tienestit vuodessa.
- onseaaki
Oha se auki senkun lykkäät ikkunan alas ja otat mitä tarviit.
- Tuhnu_Tenho
:D :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483583Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k431790- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400