Raamattu tuntee ajan 1470-1960 nimellä LOPUN AIKA. Ja vuosia 1960-2043 kutsutaan LOPUN HETKEKSI. Profeetta Danielin mukaan Jumalan Valtakunta ottaa vallan maapallolla 2028 eli kymmenen vuoden kuluttua.
On ihmeteltävää se kerskakulutksen määrä, jota länsimaat harjoittavat. Ja ne jätevuoret, joita siitä syntyy kun pienet voinapitkin pakataan sisältöään arvokkaampiin kääreisiin. On selvää, että tuo kerskakulutus ei saa jatkua, vaan siihen tulee loppu. Ja se tulee nopeammin kuin ehkä aavistammekaan.
Koulussa opetettiin, että maailmanloppu tulee kun metallit ja öljy loppuvat maapallolta ja veikattiin vuosia 2030-2070. Tämä on aivan selviö, että se on lähellä. Mitään ei ole tehtävissä. JUMALAN VALTAKUNTA TULEE MURSKAAMAAN PATSAAN, KAUPUNGIT JA TEHTAAT.
Edellyttääkö se kolmatta maailmansotaa vai Imaami Mahdia vai jotakin muuta jää nähtäväksi.
Maximissaan 10 vuotta maailmanloppuun
4
129
Vastaukset
Saatanan valta, murhatyöt, noituus ja demonismi eivät lopu maailmasta eikä mitään kääntymystä tapahdu ennen kuin Jumala osoittaa voimansa herättää kuolleet ja järjestää ruumiin ylösnousemuksen. Vasta kun kaksi todistajaa, jotka peto tappaa nousevat manalasta tai kuolleista tapahtuu yleismaailmallinen kääntymys.
Menossa on taistelu Jumalaa ja Pyhiä kirjoituksia vastaan. Maapallon asukkaat kyrpiintyivät raamattuun ja koraaniin ja siihen kun niiden lupaukset eivät toteutuneet rukouksista huolimatta. Oli isorokkoa, kuppaa ja tuberkuloosia jne. Ja he päättivät omin käsin hankkia itselleen kaiken vaurauden sillä heidän mielestään Jumalaan ei ollut luottamista.
Niin onkin nyt omin käsin hankittu vauraus mutta samalla tuhottu maailma ja meret. Kapina Jumalaa vastaan on vienyt maailmanlopun partaalle.- Newguide
Loistavaa tulevaisuutta. En kasvanut eläkeuskovaisuuteen itsekään, vaikkei mennytkään kuin strömsöössä. Port moresbyssä muuten järähti.
- tässähän
tulee kiire tehdä kaikkea mukavaa.
Vaikka maailma tahtoo Jumalan Sanan olevan mitätön ja heitettävän sivuun valheellisena niin tuo sana pysyy silti. Jumala on antanut jopa koko oman armeijansa ja joukkonsa sanan vihollisten ja maailman puolelle, jotta nämä taistelisivat sanan kumoon ja tuhoaisivat sen. Mutta hän itse on Sanan puolella loppuun asti - ja voittaa jopa yksin koko maailmaa vastaan taistellen. Tätä kutsutaan Kurusektran taisteluksi.
Sanan viholliset - maailma - Jumalan koko sotavoima vastaan Sanan ystävät ja Jumala itse.
Tuon taistelun Jumala voittaa vaikka on näytettävissä toteen, että esim. Suomessa kuoli 1900-luvun alussa 10000 henkilöä vuodessa tubiin. Eikä ole näyttöä heidän ylösnousemuksestaan.
Jumala voittaa jopa valheellisena ja pahana petona, koska hän diggaa omaa työtään eli raamattua sen puuteista huolimatta. Ja koska hänellä on mahtia olla voitollinen taistelussaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158